erotische cartoon iddquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:38 schreef My-Media het volgende:
is hot tubs een cartoon?
Ja, dat is Jenna!! en duh, natuurlijk zit ze erinquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:47 schreef SinCerEly het volgende:
zie ik daar Jenna op de dvd van satiro? zit ze er ook in? DUH zou je zeggenmaar kan er geen info over vinden ..
zo ja, dan issie voor mijtkblauw AT chello.nl
ook jouw bod staat genoteerd. Hetzelfde geldt voor jou als ik hierboven heb gepost.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:11 schreef Frank79 het volgende:
First timers 1 voor mij. Mail me voor de afhandeling: f.alderliesten@gmx.net
het beste bod tot nu, ik laat hem tot morgen 17.00 uur staan. Is er dan geen beter bod dan heb je een deal.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:28 schreef Banzi het volgende:
40 inc verzenden?
neem ik je niet kwalijk want zij is zekerquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:44 schreef SinCerEly het volgende:
beter laat Banzi lekker alles gaan, want JJ is van mij
wat precies?quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:57 schreef meanmofo het volgende:
Kost dat ????![]()
hahahahahaquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:25 schreef Stef_Unicef het volgende:
Ruilen tegen Windows 95 CD ?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:18 schreef Djoowey het volgende:
Fresh Faces: 5 Euro, mail mij ook voor afhandeling.. sjojow et hotmail.com
beiden staan genoteerd. dit blijft gelden (voor Banzi dus):quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:21 schreef _kokkie_ het volgende:
Exposure en Nineteen 9 incl. (verzenden per 2 dvd's is goedkoper...) Mail staat in me prof.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 08:11 schreef Lang_leve het volgende:
het beste bod tot nu, ik laat hem tot morgen 17.00 uur staan. Is er dan geen beter bod dan heb je een deal.
je hebt lef! had een kloon aangemaaktquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:21 schreef _kokkie_ het volgende:
Exposure en Nineteen 9 incl. (verzenden per 2 dvd's is goedkoper...) Mail staat in me prof.
I figured, what the heck....quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:54 schreef SinCerEly het volgende:
[..]
je hebt lef! had een kloon aangemaakthahaha
mail me maar op banzi underscore apestaartje hotmail puntje comquote:Op woensdag 31 maart 2004 08:11 schreef Lang_leve het volgende:
het beste bod tot nu, ik laat hem tot morgen 17.00 uur staan. Is er dan geen beter bod dan heb je een deal.
om 17.01 uur heb jij mail, tenzij een beter bod langskomtquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:18 schreef Banzi het volgende:
[..]
mail me maar op banzi underscore apestaartje hotmail puntje com
jij hebt mailquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:18 schreef Banzi het volgende:
mail me maar op banzi underscore apestaartje hotmail puntje com
wat heeft dat met dit te maken?? ik vind het niet kunnen iigquote:Op donderdag 1 april 2004 18:07 schreef Banzi het volgende:
Het spijt me vreselijk, maar ik heb zojuist bij het proefvaren van een boot een gps in het water laten donderen. Het ding bleef helaas niet drijven...
Ik heb er nu helaas even niet het geld voor (over). Gisteren had ik het geld zo overgemaakt, maar nu zit ik ff met een gezonken gps in mijn maag...
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:47 schreef SinCerEly het volgende:
zie ik daar Jenna op de dvd van satiro? zit ze er ook in? DUH zou je zeggenmaar kan er geen info over vinden ..
zo ja, dan issie voor mijtkblauw AT chello.nl
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:11 schreef Frank79 het volgende:
First timers 1 voor mij. Mail me voor de afhandeling: f.alderliesten@gmx.net
quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:18 schreef Djoowey het volgende:
Fresh Faces: 5 Euro, mail mij ook voor afhandeling.. sjojow et hotmail.com
quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:21 schreef _kokkie_ het volgende:
Tja, ik heb nu mijn geld nodig om een nieuwe gps te dokken... Ik vind het ook niet leuk, maar ik zie nu van de koop af...quote:Op donderdag 1 april 2004 19:25 schreef Lang_leve het volgende:
[..]
wat heeft dat met dit te maken?? ik vind het niet kunnen iig
quote:Op donderdag 1 april 2004 19:26 schreef Lang_leve het volgende:
willen deze mensen ff aangeven of ze nog interesse hebben?
[..]
[..]
[..]
[..]
ja , mail me maar
jij hebt mailquote:Op donderdag 8 april 2004 22:06 schreef SinCerEly het volgende:
tuurlijk heb ik interesse!! geef me nog even je gegevens, dan maak ik het geld over vanavond
SinCerEly? nog interesse in JJ?quote:Op donderdag 8 april 2004 22:06 schreef SinCerEly het volgende:
tuurlijk heb ik interesse!! geef me nog even je gegevens, dan maak ik het geld over vanavond
het restant 25,- inc verzenden? Dan maak ik het vanavond nog over...quote:Op dinsdag 13 april 2004 08:05 schreef Lang_leve het volgende:
kick![]()
ik vroeg 30, ertussenin? 27,50 incl. een mooie prijs dacht ik zoquote:Op donderdag 15 april 2004 08:25 schreef Banzi het volgende:
het restant 25,- inc verzenden? Dan maak ik het vanavond nog over...
vanavond mail ik jequote:Op maandag 19 april 2004 10:32 schreef jantje112 het volgende:
Mail mij even.. Dit zijn leuke verjaardagscadeautjes..(voor mezelf)
Oja, was de koop al geslotenquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:18 schreef jantje112 het volgende:
Dit is niet echt de bedoeling lijkt me... Verkoop je wat en dan gaan we het vervolgens rustig proberen voor meer te verkopen.. Als het zo moet...
Laat het maar weten wat je wilt.. Als de verkoop door gaat trek ik me terug..
PS De koop was al gesloten..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |