Veel plezier...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:50 schreef Ultimora het volgende:
zo en nu ik dit weer gedaan heb ga ik weer eens ff wat leren
Wij een mercedes MLquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:03 schreef Chilly_Willy het volgende:
Wij hebben hier een Passat W8 voor de deur staan..... is jammergenoeg niet van mij.
Ik een tipo turbo, en hoerenjong, ik heb niet voor de katsekut foto's in me ibitchja topic gezet!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wij een mercedes ML
ook niet van mij. Maar als we toch gaan patsen
ik was vorige week nog met een 130pk TDI op school.. dus niet zeurenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:59 schreef PeuRac het volgende:
Neem dat ding eens mee naar school man, ik wil em wel eens zien
Ja weet ik dat, en je moet die auto van je pa niet mollenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:20 schreef Ultimora het volgende:
[..]
ik was vorige week nog met een 130pk TDI op school.. dus niet zeuren
Dat ken ikquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:23 schreef Ultimora het volgende:
ik heb er nog vaker trammelant mee gehad als mijn pa
dan heb ik er nog een voor je:quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:42 schreef yup het volgende:
[..]
LOL, deze bewaar ik
WHAHAHAH humor!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:54 schreef Ultimora het volgende:
[..]
dan heb ik er nog een voor je:
[afbeelding]
Sonde,quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:42 schreef flippie_flink het volgende:
http://perso.wanadoo.fr/e(...)m
ban voor linken naar schokkende beeldenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:42 schreef flippie_flink het volgende:
http://perso.wanadoo.fr/e(...)m
Zoek je bed dan ook op...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:44 schreef PeuRac het volgende:
Me gaat op de bank liggen, en daar in slaap vallen
Hoi Sjoewe...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:40 schreef Sjoewe het volgende:
Lurkpost
Hoi mensen, alles tof?
LWaS!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:45 schreef LWaS het volgende:
Waarom ben je boos??quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:46 schreef LWaS het volgende:
[..]
hoi
nog steeds door dat klotevoetbalquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Waarom ben je boos??
Zet dat toch van je af... Het komt wel goed... Echt waar... Geloof me nou maar...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:57 schreef LWaS het volgende:
[..]
nog steeds door dat klotevoetbal
ik twijfel eraan...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zet dat toch van je af... Het komt wel goed... Echt waar... Geloof me nou maar...
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:10 schreef MutZ het volgende:
Ik ga slapen...![]()
voor LWaS
nou nog goed Nederlands schrijvenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:29 schreef GWD het volgende:
Mijn pappa heeft lekker een coolere en duurdere wagen dan die stomme pasaat van jou pappa
dat blijft moeilijk voor sommige mensenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:32 schreef LWaS het volgende:
[..]
nou nog goed Nederlands schrijven
mijne werkt lekker bij de macdonaldsquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:29 schreef GWD het volgende:
Mijn pappa heeft lekker een coolere en duurdere wagen dan die stomme pasaat van jou pappa
schop tegen een bal of zoquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:41 schreef LWaS het volgende:
*schopt tegen de muur*
dat weet je helemaal niet koekebakkerquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:29 schreef GWD het volgende:
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
schop tegen een bal of zo
sorryquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:50 schreef LWaS het volgende:
[..]
does nie zo bijdehand...
kort verhaal....de wedstrijd was kut, de scheids was klut...die gele kaart voor mij was kut...een paar teamgenoten waren kut...en nu heb ik een kutgevoelquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sorrylas alleen wat over voetbal maar weet van de rest niets en vond het wel een inkoppertje....
ach zijn toch dingen die een keer kunnen gebeuren???quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:55 schreef LWaS het volgende:
[..]
kort verhaal....de wedstrijd was kut, de scheids was klut...die gele kaart voor mij was kut...een paar teamgenoten waren kut...en nu heb ik een kutgevoel
je kan gewoon niet tegen tegen je verliesquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:55 schreef LWaS het volgende:
[..]
kort verhaal....de wedstrijd was kut, de scheids was klut...die gele kaart voor mij was kut...een paar teamgenoten waren kut...en nu heb ik een kutgevoel
ach, het ging vooral op de manier waarop bepaalde twmagenoten kritiek wilden uiten op mij. Ik voetbal me al weekn de ziekte centraal achterin.....loop alle gaten dicht en soms wordt het teveel...quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ach zijn toch dingen die een keer kunnen gebeuren???
name change......quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:58 schreef ook_gek het volgende:
TSSS dat ik die fout maak
Dit ook
[PICS] Spring Break Tuner Bash Daytona Beach
Ken de hele user niet
het ptss turbo geluid word aan mij gekoppeld
hoort wel een beetje bij voetbal hoor op mekaar zeuren, eerste stukje is niet eerlijk heb je gelijk in en tweede stukje hoort helemaal bij voetbal dat er slachtoffers vallenquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:05 schreef LWaS het volgende:
[..]
ach, het ging vooral op de manier waarop bepaalde twmagenoten kritiek wilden uiten op mij. Ik voetbal me al weekn de ziekte centraal achterin.....loop alle gaten dicht en soms wordt het teveel...
en als ze dan ok nog geaan mekkeren als je iemand doormidden (schopt, dan heb je er even geen zin meer in. Gelukkig gaf het merendeel me gelijk enik zal vor donderdag moeten besluiten of ik er wel of nie ben...we zullen wel zien
zeuren is ok..maar het ligt aan de manier waarop...en soms is het even teveel.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoort wel een beetje bij voetbal hoor op mekaar zeuren, eerste stukje is niet eerlijk heb je gelijk in en tweede stukje hoort helemaal bij voetbal dat er slachtoffers vallen
ja okee, anders gewoon een weekje rust ofzo....quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:12 schreef LWaS het volgende:
[..]
zeuren is ok..maar het ligt aan de manier waarop...en soms is het even teveel.
En slachtoffers hoort nie nee, maar het was ok wael wat onbesuisd
Lijp hequote:Op woensdag 31 maart 2004 00:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
name change......
pssst_gek
wilde ik nog plaatsenquote:ah teringzooi
tief em maar dicht.. ik open ook een keer een topic...
Schop hem eens, kijk dan nog eensquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:23 schreef Sjoewe het volgende:
Mijn kat is ook gechipt, maar daar gaat ie niet harder van
heb je reactie al onderaan je topic geplaatst....quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:20 schreef t0n het volgende:
thafreak, wat doe ik
[..]
wilde ik nog plaatsen
... wat is de nieuwe happy meal?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mijne werkt lekker bij de macdonalds![]()
In september hebben we een DB7quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:49 schreef Ultimora het volgende:
[..]
dat weet je helemaal niet koekebakker(gedeeld met 4 collega's blubbert mijn papa ook nog in een VW met V10 TDI Full options rond in zweden
maar dat kan ik hier niet te hard zeggen, want dan is er gelijk ongeloof.. en wat was het ook al weer een 530d of 540 ofzo? nouja die touareg kost ffkes iets meer...
en verder moet ook gek zich heeeeeel diep gaan schamen voor het foute model ferrari bij die toerentelle/kilometertellerr te noemen tis een ENZO chappie
ik wel. beetje kort trouwens.quote:Op woensdag 31 maart 2004 07:56 schreef MutZ het volgende:
Goedemorgen allemaal...
Lekker geslapen??
M'n bank ligt lekkerderquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zoek je bed dan ook op...
Boefjequote:Op woensdag 31 maart 2004 01:00 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Die rode auto krijgt een bekeuring
En die ga ik morgen weg halen
Weet hij lekker van niks wheheheh
Het is echt een Tering vent
Spegel, deulk in deur, kras op deur heb ik er al op gekaamt
Hij zet hem vol op de stoep. Je kan er totaal niet lopen
Wie niet luisteren wil moet maar voelen
Beetje sneu, vind je niet ?quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:00 schreef ook_gek het volgende:
Die rode auto krijgt een bekeuring
En die ga ik morgen weg halen
Weet hij lekker van niks wheheheh
Het is echt een Tering vent
Spegel, deulk in deur, kras op deur heb ik er al op gekaamt
Hij zet hem vol op de stoep. Je kan er totaal niet lopen
Wie niet luisteren wil moet maar voelen
Hoe kort is kort?? Leuke smiley hè??quote:Op woensdag 31 maart 2004 08:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik wel. beetje kort trouwens.
ook goedemorgen
Zo isie!quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:21 schreef Infantus het volgende:
[..]
Beetje sneu, vind je niet ?
Jammer. Ik vind het echt asociaal als mensen dergelijke dingen doen. Bij mij zijn bijv. 2 weken geleden mijn kenteken platen gestolen. En dan gaat het er niet om dat het geld kost, maar het is gewoon zo'n gezeur om dan alles weer te regelen... En nu is dat dan weer oke, butst er iemand (ik hoop per ongeluk) weer een deuk(je) in m'n portier door te hard zijn of haar portier open te gooien. Bahquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zo isie!
Ja dat is balen. Maar je kent ook_gek niet. die heeft zijn bek nogal groter dan dat hartje van hem.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:33 schreef Infantus het volgende:
[..]
Jammer. Ik vind het echt asociaal als mensen dergelijke dingen doen. Bij mij zijn bijv. 2 weken geleden mijn kenteken platen gestolen. En dan gaat het er niet om dat het geld kost, maar het is gewoon zo'n gezeur om dan alles weer te regelen... En nu is dat dan weer oke, butst er iemand (ik hoop per ongeluk) weer een deuk(je) in m'n portier door te hard zijn of haar portier open te gooien. BahEn dan te bedenken dat ik net sinds 4 wkn m'n nieuwe auto heb
In that case: ook_gek ->quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja dat is balen. Maar je kent ook_gek niet. die heeft zijn bek nogal groter dan dat hartje van hem.
gewoon meelullen, lachen en ja knikken. ben je zo van hem af
quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:50 schreef Infantus het volgende:
[..]
In that case: ook_gek ->![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*kijkt naar tijdstip* Het is al middag hoor...quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:35 schreef ThaFreak het volgende:
morguh mensen
Waarover??quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:02 schreef t0n het volgende:
Goed, daar denk ik anders over...
moet de klok nog vooruit zettenquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
*kijkt naar tijdstip* Het is al middag hoor...
Mja, ellende... Was dit weekend met mijn vriendin in Center Parcs en we zouden zondagavond bowlen om 20:00u... Komen we daar aan, ik geef het bonnetje, zegt die vent "Dit is voor 20.00u". Waarop ik antwoord "Ja, het is toch 19.55u?". Was het dus 20.55quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moet de klok nog vooruit zetten![]()
Ben je ook lekker op tijd mee...quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moet de klok nog vooruit zetten![]()
Dan baal je...quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:52 schreef Infantus het volgende:
[..]
Mja, ellende... Was dit weekend met mijn vriendin in Center Parcs en we zouden zondagavond bowlen om 20:00u... Komen we daar aan, ik geef het bonnetje, zegt die vent "Dit is voor 20.00u". Waarop ik antwoord "Ja, het is toch 19.55u?". Was het dus 20.55
lang verhaal in het kort.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:33 schreef Infantus het volgende:
[..]
Jammer. Ik vind het echt asociaal als mensen dergelijke dingen doen. Bij mij zijn bijv. 2 weken geleden mijn kenteken platen gestolen. En dan gaat het er niet om dat het geld kost, maar het is gewoon zo'n gezeur om dan alles weer te regelen... En nu is dat dan weer oke, butst er iemand (ik hoop per ongeluk) weer een deuk(je) in m'n portier door te hard zijn of haar portier open te gooien. BahEn dan te bedenken dat ik net sinds 4 wkn m'n nieuwe auto heb
Wat wordt er gepatst dan ?quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen patsen met de auto,s
Ik overtref jullie toch wel. Alleen dan niet met auto,s
Mijn vader is beter dan die van jullie. IPV auto,s koopt hij iets anders
Nee maar er is altijd wel iemand die haptquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:26 schreef Infantus het volgende:
[..]
Wat wordt er gepatst dan ?
wat het ook is, jij mag het toch niet lenen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik overtref jullie toch wel. Alleen dan niet met auto,s
Sorry ik ben nog een beetje moequote:Op woensdag 31 maart 2004 13:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee maar er is altijd wel iemand die hapt
Laat dat nou deze keer Infantus zijn
tjsja...quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee maar er is altijd wel iemand die hapt
Laat dat nou deze keer Infantus zijn
kicke, of niet dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:58 schreef ook_gek het volgende:
TSSS dat ik die fout maak
Dit ook
[PICS] Spring Break Tuner Bash Daytona Beach
Ken de hele user niet
het ptss turbo geluid word aan mij gekoppeld
nou, vertelquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:25 schreef ook_gek het volgende:
M'n topic, wat doe je??quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:24 schreef Tjabbo het volgende:
OMG
I killed the topic
Mijn papa is lekker veel sterker dan jouw pappa...quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:51 schreef L.Denninger het volgende:
Mijn pappa schopt zo een deuk in jouw pappa's auto, puh.
Je geld stoppen in een AM DB7 BV is geld weg gooien. Je moet geld investeren. En dat is wat me vader doet. Niet groot wonen. Niet te gekke auto,s kopen. Maar wel slim investeren. En wat dat is. Dat is niet belangrijk. Hoe veel het is. Ook niet belangrijkquote:Op woensdag 31 maart 2004 15:30 schreef BazzoS het volgende:
nou, vertel
Ga mij eens terug mailen danquote:Op woensdag 31 maart 2004 15:24 schreef Tjabbo het volgende:
OMG
I killed the topic
* PeuRac zoekt een dikke stok en t adres van BazzoSquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:40 schreef BazzoS het volgende:
laten we het es over school hebben vanavond
No Offence![]()
hoe gingen je tentamens??quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:35 schreef PeuRac het volgende:
Hoi * MutZ is BACK![]()
En ik wil t GVD niet over school hebben
Ga eens wat meer meeposten... Dan gaan ze nog harder... Maar dit is helemaal niet zo heel erg snel... Ik weet nog dat er 3 topics op een dag doorheen gingen... Dat was vroegah...quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:45 schreef Streetracer het volgende:
oi allemaal
sow jullie schieten wel op met die slowchats
En dan??quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac zoekt een dikke stok en t adres van BazzoS
niet doen hoor!quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac zoekt een dikke stok en t adres van BazzoS
Bagger, ik ben best bang voor de uitslagquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
hoe gingen je tentamens??
Ga ik hem eens leren niet te doen, wat ik niet wilquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
En dan??
dat is dan wel weer netjesquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bagger, ik ben best bang voor de uitslag
Ik heb t eerste cijfer alweer terug, een 8.5 t gemiddelde is een 5.9 dus dat is netjes vond ik van mezelf
Nee, op t Avantus in Apeldoorn, maar woon wel vlakbij t Graafschapquote:Op woensdag 31 maart 2004 18:01 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dat is dan wel weer netjes
Jij zit toevallig niet op het Graafschap College, of wel?
dan laat die stok maar thuis![]()
hoe?? Je bent toch wel een beetje voorzichtig hè??quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga ik hem eens leren niet te doen, wat ik niet wil
Das wel minder... Veel sterkte dan maar... Welk vak was het??quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bagger, ik ben best bang voor de uitslag
Ik heb t eerste cijfer alweer terug, een 8.5 t gemiddelde is een 5.9 dus dat is netjes vond ik van mezelf
Ik wel, ik weet alleen niet of hij dat wel isquote:Op woensdag 31 maart 2004 18:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
hoe?? Je bent toch wel een beetje voorzichtig hè??
Beter lezen, mutsquote:Op woensdag 31 maart 2004 18:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Das wel minder... Veel sterkte dan maar... Welk vak was het??
Vast wel...quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wel, ik weet alleen niet of hij dat wel is
Ik had het over het eerste deel... Maar m'n korte-termijn geheugen is niet zo goed... (m'n lange-termijn ook niet, maar dat ff terzijde...) Denk je echt dat ik ga onthouden wie wanneer welke tentamens heeft??quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beter lezen, muts![]()
t was Bedrijfsadministratie
Heb ik even geluk dat ik stage heb, en dus niet naar school hoeftquote:Op woensdag 31 maart 2004 18:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, op t Avantus in Apeldoorn, maar woon wel vlakbij t Graafschap
Daar heb ik t helemaal niet over, dat onthoud ik ook niet hoorquote:Op woensdag 31 maart 2004 18:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik had het over het eerste deel... Maar m'n korte-termijn geheugen is niet zo goed... (m'n lange-termijn ook niet, maar dat ff terzijde...) Denk je echt dat ik ga onthouden wie wanneer welke tentamens heeft??
Wees maar niet bang, ik vind je welquote:Op woensdag 31 maart 2004 18:16 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Heb ik even geluk dat ik stage heb, en dus niet naar school hoeft
Niehieettquote:Op woensdag 31 maart 2004 18:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ik vind je wel![]()
Dan ken jij PeuRac niet goed genoeg...quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:20 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Niehieett![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan ken jij PeuRac niet goed genoeg...
Welke opleiding doe je? En waar loop je stage?quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:29 schreef BazzoS het volgende:
oei
ik zou wel een hele dommequote:Op woensdag 31 maart 2004 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke opleiding doe je? En waar loop je stage?
Ben je dat niet??quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:36 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik zou wel een hele dommezijn haha
Euh, ik ben wel blond jaquote:Op woensdag 31 maart 2004 18:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ben je dat niet??
Dat zegt voldoende...quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:05 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Euh, ik ben wel blond ja![]()
Hey ik zie dat je Bas heet, zeker niet op t Ludger gezeten he?quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:05 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Euh, ik ben wel blond ja![]()
En jij moet?quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:46 schreef ook_gek het volgende:
Hooooi
Niet. Ik mag alles. Maar moeten nietquote:Op woensdag 31 maart 2004 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En jij moet?![]()
Yo dat is lang geledenquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:45 schreef Streetracer het volgende:
oi allemaal
sow jullie schieten wel op met die slowchats
Nope, geen ludgerquote:Op woensdag 31 maart 2004 19:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey ik zie dat je Bas heet, zeker niet op t Ludger gezeten he?
Je acu doet het niet. Je lampen stotterenquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nope, geen ludger
ok, maar welke opleiding doe je dan? Ik kom nl nog wel eens op t Graafschapquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nope, geen ludger
Ja hele dagen neuken gaat ook zo vervelenquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:25 schreef ook_gek het volgende:
PeuRac probeert vrienden te zoeken
Dus je geeft toe dat je rukt. Immers je vriendin zit ergens een paar duizend KM ver wegquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja hele dagen neuken gaat ook zo vervelen
Rukkenquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je rukt. Immers je vriendin zit ergens een paar duizend KM ver weg
ja, en jou kip heeft last van adhd?quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je acu doet het niet. Je lampen stotteren
Foto Fotoquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
RukkenIk heb t niet over rukken hoor
Volgens mij heb jij niet zitten opletten de laatste paar dagenKeb er eentje voor erbij
En niet alleen zijn kipquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ja, en jou kip heeft last van adhd?
hahaha LOLquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En niet alleen zijn kip
Heeft een paar uur on-line gestaan in een oud SC maar ze ziet er nu een stuk beter uit als op die 2jr oude foto. Damn zij ziet er gewoon super geil uit altijd, ze is alleen domquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Foto Foto
think againquote:Op woensdag 31 maart 2004 19:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik mag alles.
en Nr 1 is dommer? die denkt dat er geen nr. 2 is?quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heeft een paar uur on-line gestaan in een oud SC maar ze ziet er nu een stuk beter uit als op die 2jr oude foto. Damn zij ziet er gewoon super geil uit altijd, ze is alleen dommaar goed, ze weet dat ze nr 2 is
Moeilijk te controleren als niemand van mijn kennissen/vrienden nr2 kent, en ik haar van school of werk bezoekquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:43 schreef BazzoS het volgende:
[..]
en Nr 1 is dommer? die denkt dat er geen nr. 2 is?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moeilijk te controleren als niemand van mijn kennissen/vrienden nr2 kent, en ik haar van school of werk bezoek
PFF wat wil jij er aan doen dan.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
think again![]()
ADSL dan?quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:46 schreef ook_gek het volgende:
Nummer 2 zit in het buitenland. En nummer 1 is niet mijn smaak
En mensen die vreemd gaan mogen dood vallen van mij. ( meen ik serieus )
En ADHD
Nee dat heb ik niet
Nope, niet daar, ben er wel eens voor de gein binnen geweestquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:46 schreef BazzoS het volgende:
[..]goed geregeld
Toevallig niet bij Ido Smit?
Heb je wel gelijk in, maar bekijk het ook eens van mij kant. Verder voel ik niet echt wat voor nr2 (nr 1 zit in t buitenland), en veel verder als zoen en voelen is t ook nog niet geweest, toen kreeg ik een klap van m'n gewetenquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:46 schreef ook_gek het volgende:
Nummer 2 zit in het buitenland. En nummer 1 is niet mijn smaak
En mensen die vreemd gaan mogen dood vallen van mij. ( meen ik serieus )
quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
PFF wat wil jij er aan doen dan.
Ik kan je met alle gemak hebben![]()
Kut smoes. Vreemd gaan is NOOIT goed te praten.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in, maar bekijk het ook eens van mij kant. Verder voel ik niet echt wat voor nr2 (nr 1 zit in t buitenland), en veel verder als zoen en voelen is t ook nog niet geweest, toen kreeg ik een klap van m'n geweten
ik ben het helemaal met het bovenstaande eensquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kut smoes. Vreemd gaan is NOOIT goed te praten.
Maar dat is mijn mening.
Klopt, heb je helemaal gelijk in, zo dacht ik ook altijd (en eigenlijk nog steeds). Ik zie wel hoe t loopt, heb haar nog niet gesproken.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar dat is mijn mening.
Je weet het je. Je kan leren van mijquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, heb je helemaal gelijk in, zo dacht ik ook altijd (en eigenlijk nog steeds). Ik zie wel hoe t loopt, heb haar nog niet gesproken.
top!quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar dat is mijn mening.
Waarom is er nou geen combinatiequote:Op woensdag 31 maart 2004 21:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
top!
als je een vent bent, kies je gewoon.
of lekker veel neuken,
of een serieuze relatie en pas later lekker veel neuken.
Ja precies, dat is waar ik ook aan zat t denken. Damn wat voel ik me nu kut, maar dat zal m'n straf wel zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:06 schreef ook_gek het volgende:
wat als je vriendin het nou doet met een gozer om de reden die jij geeft.
Wat vind jij er dan van.
ik weet een passende straf.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja precies, dat is waar ik ook aan zat t denken. Damn wat voel ik me nu kut, maar dat zal m'n straf wel zijn.
welke hij heeft er 2quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik weet een passende straf.
ik neuk je vriendin
en kom op msn
De nummer 1 en 2quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
welke hij heeft er 2
Als je aan m'n vriendin komt is dat t laatste wat je hebt gedaanquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik weet een passende straf.
ik neuk je vriendin
en kom op msn
jij mag een ander neuken. maar je vriendin nietquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je aan m'n vriendin komt is dat t laatste wat je hebt gedaan![]()
En nee ik kom niet op msn, ik ga nl ff tv kijken en dan maffen
Nee, je leest t verkeerd, JIJ mag mijn vriending niet neuken en ook een gewone vriendin van mij niet, ik wil jou niet in mijn vriendenkringquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij mag een ander neuken. maar je vriendin niet
lieg nietquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, je leest t verkeerd, JIJ mag mijn vriending niet neuken en ook een gewone vriendin van mij niet, ik wil jou niet in mijn vriendenkring
hij heeft wel een punt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lieg niet
Ik lieg nooit.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lieg niet
Dankjequote:Op woensdag 31 maart 2004 22:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hij heeft wel een punt.
dat zeg jijquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:21 schreef LWaS het volgende:
[..]
watje
haal je tong uit die reet. en je hoort geen eggoquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:36 schreef Wiseone het volgende:
Halloooo?? echo....
jij gaat ook vroeg slapen altijd.quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:44 schreef LWaS het volgende:
[..]
nee, ik ben vaak vroeg van FOK! weg...dat is iets heel andersquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij gaat ook vroeg slapen altijd.
heb jij een sociaal levenquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:53 schreef LWaS het volgende:
[..]
nee, ik ben vaak vroeg van FOK! weg...dat is iets heel anders
natuurlijk nietquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb jij een sociaal leven
RX8 roeleertquote:Op donderdag 1 april 2004 00:10 schreef VanDread het volgende:
hmmm lang niet geweest hier
eindelijk ik heb weer een baantje... auto's rijden in de europort
vandaag 1e dag:
mazda premacy (paar maar gelukkig)
mazda 6 (nietzo veel)
plenty mx5-jes
en heleboel RX8'suberstoer die motor... 8000 toeren in ze 1 *zoef*
![]()
ik kreeg net dat ik geen rechte had om te postenquote:Op donderdag 1 april 2004 00:32 schreef ThaFreak het volgende:
test
Index / Code #61 Er is een mailtje met een splinternieuw password onderweg naar je mailadres.
test 2:Dquote:Op donderdag 1 april 2004 00:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik kreeg net dat ik geen rechte had om te posten
WTF is dit danquote:Wegens een per direct van kracht zijnde maatregel worden posts voortaan door de crew handmatig gecontroleerd voor plaatsing. Het kan daarom enige tijd duren voordat je post wordt geplaatst
quote:Sorry, je hebt niet de rechten om dit bericht te wijzigen.
quote:Deze functie is voor onderhoudsdoeleinden uitgeschakeld.
ik krijg de gekste meldingenquote:Op donderdag 1 april 2004 00:41 schreef ThaFreak het volgende:
De topicstarter van dit topic is gebanned. Je kunt daarom niet reageren op zijn/haar topics.
Leuke 1 april grapquote:et forum is succesvol van de server verwijderd.
ik hoop dat je weet waarom je deze krijgt??quote:Op donderdag 1 april 2004 00:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik krijg de gekste meldingen
zie hierquote:Op donderdag 1 april 2004 00:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leuke 1 april grap
quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tip
Stop nooit je geld in een Dure sport wagen. Die raak je aan de straat stenen niet kwijt.
Kan een collega van me over mee praten. Die zit al 4 jaar met z,n AM DB7
oh ja sorry.quote:Op donderdag 1 april 2004 09:06 schreef ook_gek het volgende:
Tjabbo. Waarom doe jij niet reageren op m,n mail
dat maak ik zelf wel uitquote:Op donderdag 1 april 2004 09:24 schreef BoJo het volgende:
goeiemorgen
chagrijnquote:Op donderdag 1 april 2004 09:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat maak ik zelf wel uit
vriendje van bozo zekerquote:Op donderdag 1 april 2004 09:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
chagrijn
nee hoorquote:Op donderdag 1 april 2004 09:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vriendje van bozo zeker
Wat voor berichtjes??quote:Op donderdag 1 april 2004 09:45 schreef BazzoS het volgende:
irritante berichtjes![]()
Het is BoJoquote:Op donderdag 1 april 2004 09:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vriendje van bozo zeker
Ag ja zo dacht een collega van mij ook. En nu zit hij met een DB7 die hij niet eens op de weg kan houden wegens de kosten. En dan hebben we het nog niet eens over rijdenquote:Op donderdag 1 april 2004 09:14 schreef Infantus het volgende:
[..]
Wie zegt dat je altijd maar moet investeren ? Als je genoeg geld hebt en je houdt van (dure) sportauto's, wat let je dan om er een of meer te kopen ? Daarnaast heb je toch nog een paar pandjes (investering-wise) her en der door Europa en zal het jou aan je kont roesten dat je die centen niet terug krijgt voor die Enzo of Aston Martin. Dat verdien je wel weer terug
dat het forum succesvol is verwijderd enzo..quote:Op donderdag 1 april 2004 09:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wat voor berichtjes??
Dan ben je gewoon stom, dat heeft niet met wel of niet investeren te maken. Ik ga nu ook niet een Ferrari 612 kopen - eerst zorgen dat ik genoeg centjes heb. Wel een Aston kopen maar niet nadenken over de running costs is gewoonweg dom.quote:Op donderdag 1 april 2004 09:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ag ja zo dacht een collega van mij ook. En nu zit hij met een DB7 die hij niet eens op de weg kan houden wegens de kosten. En dan hebben we het nog niet eens over rijden
Verzekering en wegenbelasting nekt heb al![]()
Laat staan onderhoud en benzine. 1 op 5 is maar net te halen
Dan heb je dus een oude ab!quote:Op donderdag 1 april 2004 10:07 schreef Ultimora het volgende:
ik heb een nieuwe ab voor me Home cinema![]()
het is de voorloper van deze.
is it something I said?quote:Op donderdag 1 april 2004 09:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat maak ik zelf wel uit
nouja de bovenstaande heb ik dus nieuw gekocht..quote:Op donderdag 1 april 2004 10:10 schreef Infantus het volgende:
[..]
Dan heb je dus een oude ab!![]()
Hier.quote:Op donderdag 1 april 2004 09:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het is BoJo
Is ie zo populair danquote:Op donderdag 1 april 2004 10:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hier.
het stikt ervan. van de BoZo lovers.
dat blijkt.quote:
Niet huilen Tjabbo kom maar bij BoZoquote:Op donderdag 1 april 2004 10:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat blijkt.
en nu kappen met zelfportretten te plaatsen. mijn beeldscherm wordt er onpasselijk van.
kappen booz. ik heb je gewaarschuwd jongen.quote:Op donderdag 1 april 2004 10:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
Niet huilen Tjabbo kom maar bij BoZo
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 april 2004 10:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
kappen booz. ik heb je gewaarschuwd jongen.
jaren van onheil zullen je treffen
quote:Op donderdag 1 april 2004 10:32 schreef stefimke het volgende:
Het ligt al lang op m'n lever maar ik wil het toch even kwijt, mede naar aanleiding van het "480pk maar spuuglelijk" en Jacco's Springbreak topic:
heel verhaal
Ben ik de enigste die er zo over denkt? Of word ik gewoon te oud (of te "realistisch") voor FOK?
Ik krijg ook wel het idee dat je loser bent hier als je minder dan 160pk hebt, en meer dan 8 secs over de 0-100km/h doet.quote:Op donderdag 1 april 2004 10:32 schreef stefimke het volgende:
Het ligt al lang op m'n lever maar ik wil het toch even kwijt, mede naar aanleiding van het "480pk maar spuuglelijk" en Jacco's Springbreak topic:
Ik vind de PTA cultuur een beetje wreed worden lately. Ik vind het nogal lame om een auto waarin iemand bloed, zweet en tranen heeft gestopt resoluut in een zin of een paar emoticons af te zeiken. Zeg dan gewoon niks of zeg subtiel dat het je smaak niet is ofzo. Het lijkt erop, zeker het 480pk topic lezende, dat veel mensen hier geen eigen mening hebben en dan maar de TS herhalen en zo denken "cool" te zijn.
Ook zat ik me al en hele tijd geleden enorm te ergeren aan de reacties in het topic waar foto's stonden van een Nissan 300ZX die zich in de vangrail geboord had. Tjonge wat was het toch een sukkel zeg, hoe kun je nou een 200+pk achterwielaangedreven auto in de vangrail jassen. Wat dom. Enz. Allemaal reacties van mensen die nog _nooit_ in auto met 200+pk's gereden hebben.
En zo zijn er nog legio voorbeelden te noemen. Alleen achterwielaangedreven auto's zijn cool, automaten zijn uber-fout, diesels zijn traag. Een Skyline R32 en R33 is niks, alleen een tot 700pk getunede R34 is cool. Als iemand vraagt om een advies voor een fijne auto wordt alleen het topmodel aangeraden met de meeste pk's aangeraden anders is 't niks. Het is echt zo komisch om te lezen hoe iedereen doodnormaal praat over het rijden en rijdend houden van auto's met honderden pk's ofdat het de normaalste zaak van de wereld is.
Ik krijg het idee dat het PTA "vervuild" wordt door scooter-kiddies (TM) die eigenlijk niks toevoegen. Ze weten alles het beste maar hebben waarschijnlijk nog nooit een gaspedaal ingedrukt. Hun spannendste auto-ervaringen zijn de ritjes in de lease-Golf SDI van papa, of misschien hebben ze geluk dat papa een dikke BMW heeft.
Ben ik de enigste die er zo over denkt? Of word ik gewoon te oud (of te "realistisch") voor FOK?
Ik kom hier nog maar heel erg kort, maar inderdaad, ik kan me er wel in vinden. Ik werk hard voor mijn auto('s) en heb behoorlijk dikke auto's zelf (nu nog, en ook gehad in het verleden). Maar als iemand wat vraagt over een relatief "simpele" Megane of Fiesta, ben ik ook daar gewoon enthousiast over! Mijn eerste auto was een Fiesta 1.3 en je moest eens weten wat een lol ik daarin heb gehad (en wat een parkeer problemenquote:Op donderdag 1 april 2004 10:32 schreef stefimke het volgende:
Ik krijg het idee dat het PTA "vervuild" wordt door scooter-kiddies (TM) die eigenlijk niks toevoegen. Ze weten alles het beste maar hebben waarschijnlijk nog nooit een gaspedaal ingedrukt. Hun spannendste auto-ervaringen zijn de ritjes in de lease-Golf SDI van papa, of misschien hebben ze geluk dat papa een dikke BMW heeft.
Gelukkig! Ik ben niet de enigequote:Op donderdag 1 april 2004 10:48 schreef Metalfreak het volgende:Ik wil er niks meer aan toevoegen... Ik vind dat je helemaal gelijk hebt, vandaar dat ik ook bijna niet meer hier ben.
Je moet gewoon realistisch blijven, een Ferrari (of iets dergelijks) rijden zal toch altijd een droom blijven voor de meesten onder ons. En ja, ik ben een groot fan van tuning en heb echt respect voor het werk dat mensen in een auto steken. Als dan mensen beginnen te zeiken van: koop dan deze of deze auto (die wel 10x zo duur is, maar nog steeds lang niet zo uniek is), terwijl tuning vaak in stappen gebeurt waardoor je kosten kunt spreiden en voor 9 van de 10 tuners is het gewoon een hobby om aan de auto te sleutelen.
quote:Op donderdag 1 april 2004 11:21 schreef stefimke het volgende:
[..]
aan een Maxi-Cosi op de achterbank wordt al helemaal niet gedacht.
Mie toe!quote:Op donderdag 1 april 2004 11:10 schreef Infantus het volgende:
[..]
Kortgezegd: I agree
Kijk eens naar de datum ?quote:Op donderdag 1 april 2004 11:27 schreef stienus5gtturbo het volgende:
ff iets anders, waarom krijg ik deze melding 'Er is een mailtje met een splinternieuw password onderweg naar je mailadres.' als ik een bericht wil posten? dr zit geen mail in mn mailbox ofzo. beetje raar?
1 april humorquote:Op donderdag 1 april 2004 11:27 schreef stienus5gtturbo het volgende:
ff iets anders, waarom krijg ik deze melding 'Er is een mailtje met een splinternieuw password onderweg naar je mailadres.' als ik een bericht wil posten? dr zit geen mail in mn mailbox ofzo. beetje raar?
Ow ja.. Gemist. Was dat nog wat? Knappe jongen als ie zijn beleid ten aanzien van de staatschuld ook maar enigzins wist te verdedigen. Alhoewel zwammen natuurlijk wel aan politici besteed is.quote:Op donderdag 1 april 2004 11:30 schreef Xtreem het volgende:
en gisteren 'n gast college/debat van/met wouter Bos
Was zeker de moeite waard... Alleen erg jammer was dat hij geen standpunt (durfde) nam... De 2 profs hadden een duidelijke mening, maar wat er ook tegen Woutertje gezegd werd, hij kon zich er via het andere standpunt uit lullen.... Typisch PvdA gedrag zeg maarquote:Op donderdag 1 april 2004 11:53 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ow ja.. Gemist. Was dat nog wat? Knappe jongen als ie zijn beleid ten aanzien van de staatschuld ook maar enigzins wist te verdedigen. Alhoewel zwammen natuurlijk wel aan politici besteed is.
quote:Op donderdag 1 april 2004 12:29 schreef stefimke het volgende:
Kan er geen leeftijdscheck op PTA (of eigenlijk FOK! algemeen) geimplementeerd worden?
Of een rijbewijs-check om toegang tot PTA te krijgen
Goed ideequote:Op donderdag 1 april 2004 12:29 schreef stefimke het volgende:
Kan er geen leeftijdscheck op PTA (of eigenlijk FOK! algemeen) geimplementeerd worden?
Of een rijbewijs-check om toegang tot PTA te krijgen
*fiew*quote:Op donderdag 1 april 2004 10:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik krijg ook wel het idee dat je loser bent hier als je minder dan 160pk hebt, en meer dan 8 secs over de 0-100km/h doet.
hmmm oke.. haha thnx ofzoquote:Op donderdag 1 april 2004 11:28 schreef Infantus het volgende:
[..]
Kijk eens naar de datum ?
[Hoe zit dat met..] Dat was een stap in de goede richting..... goed, het heeft helaas geen vervolg gekregenquote:Op donderdag 1 april 2004 13:00 schreef ook_gek het volgende:
Leuk dat mensen aan het huilen zijn over hoe kut het geworden is in PTA.
Maar waar blijven de ideeën dan om het te verbeteren?
De meesten komen gewoon niet meer terug. Prima hoor. Maar probeer eens wat te verranderen dan. IPV weg te lopen.
Kennelijk moet 1 iemand z,n bek open trekken zo dat de rest kan volgen.
Durf zelf ook wat te ondernemen. Kom met ideeën. Want met z,n alle mee gaan zittendat het minder is geworden. Schiet ook niet echt op he?
Goed bedacht. Verkeerd uit gevoert. Alles was te snel achter elkaar. Je had het beter 2X per maand kunnen doen. Of 1X per maand.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
[Hoe zit dat met..] Dat was een stap in de goede richting..... goed, het heeft helaas geen vervolg gekregen![]()
2x per maand was beter geweest idd...quote:Op donderdag 1 april 2004 13:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Goed bedacht. Verkeerd uit gevoert. Alles was te snel achter elkaar. Je had het beter 2X per maand kunnen doen. Of 1X per maand.
Maar van fouten moeten we leren![]()
Hoe zit dat met ook_gek PTA en auto,squote:Op donderdag 1 april 2004 13:21 schreef Xtreem het volgende:
Maar fix jij anders eens een [hoe zit dat met.. ]
iddquote:Op donderdag 1 april 2004 13:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
[Hoe zit dat met..] Dat was een stap in de goede richting..... goed, het heeft helaas geen vervolg gekregen![]()
gaaf.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
2x per maand was beter geweest idd...
Maar fix jij anders eens een [hoe zit dat met.. ]
* Tjabbo probeert dit weekend er een te schrijven over Adaptive cruise control
Toch grappig. Als je een Subaru zou hebben zou niemand het je kwalijk nemen "slechts" een STI te hebbenquote:Op donderdag 1 april 2004 13:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
De grappen van de regulars hier kan ik goed hebben, maar every zoveel time dan komt er weer een of andere kankernitwit die me moet afzeiken omdat ik 'maar' een sti heb, terwijl bijna niemand hier @ pta zo'n auto heeft, sterker nog, de meesten hebben helemaal geen auto, of hebben een standaardbak van de zaak die ze kwijt zijn op het moment dat ze ontslagen worden.
Zo. en dat moest ik nou ff kwijt
dat is de grap. er is zo weinig kennis, dat als ik zeg een celica STi te hebben, er niet gezeurd wordt maar als ik zeg een celica 1800 te hebben dan is het hek van de damquote:Op donderdag 1 april 2004 13:49 schreef Infantus het volgende:
[..]
Toch grappig. Als je een Subaru zou hebben zou niemand het je kwalijk nemen "slechts" een STI te hebben
Nee weet je wat leuk is, zelf geen auto kunnen betalen, constant pronken met andermans veren en veel auto's gewoon de grond intrappen. mede door dit soort uitlatingen komen we op de toestand uit die we hebben. Je mag best je mening geven en de mening mag best hard zijn. hij hoeft ook niet subtiel te zijn, maar een stuk of 10 posts met 'wat een grafbak' gaat imho toch wel te ver.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:59 schreef ook_gek het volgende:
Spijt me zeer maar als ik wil zeggen dat ik een auto een graf bak vind. Moet dat gewoon kunnen. Kom op zeg. Beetje gaan vragen of je wilt zeggen. Gho het is niet maan smaak.
als ik een auto niet mooi vind kraak ik die af zo ver als dat ik wil. Als je daar al niet tegen kan. Moet je geen foto van je auto op het forum zetten. Of lekker in R&P gaan spelen.
Doet pijn he. Een eerlijke mening van iemand die je niet aan staat
dat is wat anders. zingen kun je, of dat kun je niet. dat is een gave.quote:Op donderdag 1 april 2004 14:11 schreef ook_gek het volgende:
je hoeft geen auto te hebben om een mening te hebben over een andere auto.
Ik kan ook niet zingen. Maar ik heb wel een mening over artiesten die zingen.
Zelfde verhaal.
Vind ik onzin. Ik hoef niet iets zelf te hebben om iets af te kraken. Of ik nou een auto heb of niet. Het zal altijd om smaak draaien. Er zijn mensen die een Ferrari geweldig vinden zoals ik. Maar er zijn ook mensen die ze liever zien verdwijnen uit het straat beeld. Beiden groepen hebben geen Ferrari. Dus dan zou die discussie niet gevoerd mogen wordenquote:Op donderdag 1 april 2004 14:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat is wat anders. zingen kun je, of dat kun je niet. dat is een gave.
auto's kun je kopen naar eigen smaak al naar gelang je geld hebt.
Geld wordt (meestal) voor gewerkt en iemand geeft dat uit aan iets dat zijn of haar goedkeuring kan dragen. dat jezelf dan te lui bent om te werken, of te zuinig bent of juist teveel een gat in de hand hebt, of wat voor reden dan ook zodat je geen auto kunt betalen geeft je niet het zonder meer het recht om alles van een ander daarom af te kraken. ik vind dat not done.
Het is niet dat je geen mening mag hebben.quote:Op donderdag 1 april 2004 14:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind ik onzin. Ik hoef niet iets zelf te hebben om iets af te kraken. Of ik nou een auto heb of niet. Het zal altijd om smaak draaien. Er zijn mensen die een Ferrari geweldig vinden zoals ik. Maar er zijn ook mensen die ze liever zien verdwijnen uit het straat beeld. Beiden groepen hebben geen Ferrari. Dus dan zou die discussie niet gevoerd mogen worden
Feit is dat ik op alles een mening mag uiten. Of ik nou iets heb wat er op lijkt of niet.
En nee ik heb geen auto. Maar ja ik heb wel een mening over auto,s in het algemeen.
En of je nou wel of geen auto hebt. Je hebt in beiden gevallen even veel recht om je mening te vertellen.
je testte hoe hij een val van 12 hoog zou doorstaan terwijl de buurman aan kwam rijden?quote:Op donderdag 1 april 2004 14:26 schreef ook_gek het volgende:
Even iets anders. Ik teste gisteren m,n 5.1 DTS setje uit
Gevolg is het volgende.
[afbeelding]
Nee m,n sub woofer heb ik iets te hard gezetquote:Op donderdag 1 april 2004 14:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je testte hoe hij een val van 12 hoog zou doorstaan terwijl de buurman aan kwam rijden?
Het is geen knuffel forumquote:Op donderdag 1 april 2004 14:28 schreef stefimke het volgende:
Ook_gek, ik ben het niet met je eens. Op die manier krijg je gewoon een bash-topic. De een wil op een nog stoerdere manier de auto afzeiken dan de andere. Nou dan ben je goed bezig. Prettig sfeervol aan het forummen, leuk om te lezen. Niet dus.
Ik vind quasi elke VW niet mooi/spannend/interessant. Dan ga ik toch ook niet in elk forum een VW af liggen zeiken? Heeft toch geen zin? Voegt toch niks toe? Wat heeft iemand daaraan? Niks.
Als je echt perse iets wilt afzeiken probeer dan te zorgen dat het nog enigszins constructief overkomt. In de zin van: wel leuk maar al die stickers en de F1-spoiler zijn nogal overdone.
Vind ik dan...
Tjabbo's verhaal komt ook bekend over. Een Impreza is bagger als 't geen WRX STi is. Een Honda is bagger als 't geen VTEC is. Een TDI is alleen cool als alle letters rood zijn. Enz. enz. Schijtziek word je toch van zo'n gezeur.
Laatst was nog iemand aan 't beweren dat een "Impreza zuigt op de track, een Civic Type-R was nog sneller". Vast weer zo'n opmerking van iemand die op een scooter met oranje plaatje rondtuft. Je zou zo iemand voor straf in een Impreza willen zetten op "de track" met "The Stig" ofzo achter het stuur. Maar dan wel met kots-zakje graag.
Heb ik nietquote:Op donderdag 1 april 2004 15:36 schreef stefimke het volgende:
Rag dan maar tegen een box-bal.
en wat zeg ik al maanden.....quote:Op donderdag 1 april 2004 10:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik krijg ook wel het idee dat je loser bent hier als je minder dan 160pk hebt, en meer dan 8 secs over de 0-100km/h doet.
Alleen de regular die hier wat langer zijn kunnen een eigen aangeschafte auto waarderen. vaak worden auto's afgekraakt terwijl ze zelf geen auto hebben, of een versie met de 1.2 motor.
Daarnaast vind ik wel dat op 2ehands auto's redelijk normaal gereageerd wordt, hoewel ik dit soort topics redelijkerwijs onzin vindt. iedereen kan zelf op autotrader.nl kijken.
allerhande tips staan in verschillende topics, en links naar autosites staan in de faq.
als het aan mij lag kwam er een centraal [ik zoek een auto] topic, en werd de rest weggedaan.
maar het komt er wel op neer dat pk hier het toverwoord is, en bochtenwerk en goede wegligging een ver ondergeschoven kindje is.
quote:Op donderdag 1 april 2004 15:36 schreef stefimke het volgende:
Wat is het dan? Een afzeik forum?? Elke keer kijken hoe we iemand af kunnen zeiken? Vind je het gek dat FOK dan leegloopt? Dat niemand geen foto's meer gaat posten van z'n nieuwe auto. Dat er amper nog iemand durft te vragen waarom z'n Golf niet startte afgelopen morgen omdat ie anders weer gebashed wordt omdat ie zo dom is geweest om een Golf te kopen?
yupz en iemand zijn topic helemaal onder laten baggeren zeker.....quote:Op donderdag 1 april 2004 15:39 schreef ook_gek het volgende:
Iemand opent een topic over een golf. Een ander reageerd van. Koop dan geen golf.
TS of iemand anders gaat daar ZWAAR tegen in. En we hebben een REL. Als je dat
nou gewoon laat en die reactie lekker laat is er niks aan het handje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |