http://www.importspeedsouth.com/quote:Op maandag 29 maart 2004 19:02 schreef itsontoday het volgende:
Heb je er ook een adresje bij, want ik wil die mini wel op een andere manier zien.
denk je dat zij zo rondrijden?? hahahaquote:Op maandag 29 maart 2004 19:15 schreef wouter37 het volgende:
kan je in nederland niet meer mee rijden....drempels....
haha ja idd, bult stickers er opquote:Op maandag 29 maart 2004 19:11 schreef Ultimora het volgende:
[afbeelding]
vette bak...
zal wel goed zicht hebben met die voor ruit
Jezus, lelijk zeg zo'n Integra front op een civic. Zou verboden moeten worden.quote:Op maandag 29 maart 2004 19:11 schreef Ultimora het volgende:
[afbeelding]
vette bak...
blow off...quote:Op maandag 29 maart 2004 19:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]
haha ja idd, bult stickers er op
maare, voor 't voorwiel, waar dient die buis voor?
extra gaaf *ook_gek* pssssst geluidquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:33 schreef t0n het volgende:
[..]
blow off...
Ja rot op zeg. Dit is mijn momentquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:54 schreef ThaFreak het volgende:
ik kom eve de lol verpesten maar dat is toch onderdeel van de wastgate en niet de bov??
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:54 schreef ThaFreak het volgende:
ik kom eve de lol verpesten maar dat is toch onderdeel van de wastgate en niet de bov??
voor straf je S2000 topic dichtquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:11 schreef t0n het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Bedoel ik!!!
bier
quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
voor straf je S2000 topic dicht![]()
Ow wat is het toch altijd grappig hier... kan iemand dit Spuuglelijk maar wel 480pk aan de wielen! topic nog herinneren?quote:Op maandag 29 maart 2004 19:11 schreef Ultimora het volgende:
vette bak...
(ik vind het beidequote:Op woensdag 31 maart 2004 11:20 schreef stefimke het volgende:
[..]
Ow wat is het toch altijd grappig hier... kan iemand dit Spuuglelijk maar wel 480pk aan de wielen! topic nog herinneren?
[afbeelding]
Bovenstaande Civic werd door (bijna) iedereen spuuglelijk bevonden. Kots-emoticons all over the place. En nu zegt iemand "vette bak" tegen een auto die er toch een heel eind op lijkt (alleen met foutere stickers en een erg foute F1-style vleugel) en dan vind iedereen het ook meteen een vette bak. Stelletje meelopers.
(ik vind het beide vette bakken)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |