nee vierkantjesquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:46 schreef Inquistor87 het volgende:
Hoor ik daar rondjes?
rondjes, vierkantjes whatever doe maar 1 biertje dan om t af te lerenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee vierkantjes![]()
![]()
Maakt niet uit geef het bier maar doorquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee vierkantjes![]()
![]()
wat hij zegtquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:57 schreef FrankyMcG het volgende:
BIER!
Als je ze daar ook maar laat....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:58 schreef SCH het volgende:
Asperges in de pan
Elke dag weer een verassingquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:29 schreef methodmich het volgende:
Goeienavond!
Rondje op kosten van Jan Ove Ottesen.
Frankyquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:03 schreef Inquistor87 het volgende:
Wie ging er ook alweer naar Britney Spears?
Britney Spears schokt de natie.
Niets speciaals, ik had net de CD op.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:03 schreef pfaf het volgende:
Goedenavond allemaal, ff hier nog een biertje alvorens ik naar een (zuip)verjaardag ga.
[..]
Elke dag weer een verassing
Heeft hij nog wat speciaals gedaan of is dit nog een dank voor Evig Pint?![]()
Soms zeg je best verstandige dingen!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:57 schreef FrankyMcG het volgende:
BIER!
Hij viel bijna want zijn bril was niet goed ofzo.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:11 schreef Suijk het volgende:
Als ik trouwens Bernard zo naar beneden zie strompelen, hadden ze hem daar misschien ook maar beter kunnen laten. Nu gaan ze alles weer opruimen en dicht doen, over maximaal 2 maanden is hij ook aan de beurt...
k Heb vandaag systematisch alle programma's aangaande Juliana's bijzetting weggezapped.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:15 schreef tong80 het volgende:
Goedenavond allerzijds.
Weet iemand waarom die dominee Dickie Dick voorlas ?
Ik lachte me kapot. Vrienden van me zullen het wel gezien hebben.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:17 schreef methodmich het volgende:
Ton Gerstachtig in de kroeg!!
Heb ook niet veel gekeken. Zo mooi als het bij Claus was zo onwaardig was het nu.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
k Heb vandaag systematisch alle programma's aangaande Juliana's bijzetting weggezapped.
Nu ga ik echt.
Genee las het ook voor alsof het net zo'n alledaagse achternaam was als Jansen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lachte me kapot. Vrienden van me zullen het wel gezien hebben.
Zaltbommel Zaltbommel ? Ik ken geen Ton Gerstachtig uit Zaltbommel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |