quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:12 schreef barney_nl het volgende:
jonger dan 16 zeker dat denk ik
jah.. maar jah.. kan het niet meer terugdraaien..quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:12 schreef Leipo666 het volgende:
dom dat je je hebt laten gebruiken als 'messenger', dat gaat eigenlijk altijd fout...
gewoon laten uitwaaien... Pas 16 jaar, dan is een puistje het ergste wat je kan overkomen... Gewoon afwachten....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:13 schreef Sassiej het volgende:
[..]klopt
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:12 schreef barney_nl het volgende:
jonger dan 16 zeker dat denk ik
dat geld eigenlijk ook andersomquote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens.
Schop die gozer eruit die kan je niet vertrouwen, zij is je hartsvriendin toch? Hup kies voor haar, laat nooit een vent tussen je vriendschappen komen
maar jah.. als je nooit puistjes hebt..quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:14 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
gewoon laten uitwaaien... Pas 16 jaar, dan is een puistje het ergste wat je kan overkomen... Gewoon afwachten....
Yup (heb zelf zo`n eed met mijn beste vriend afgelegd na geruzie door een stom lelijk wijfquote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:15 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
dat geld eigenlijk ook andersom
16quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:16 schreef Reco het volgende:
hoe oud zijn jullie ? 12, 13 en 11 ?
hij is verder wel te vertrouwen.. (hij weet echt heel veel over me... en dat heeft hij nog nooit doorgelult of whatever..!)quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens.
Schop die gozer eruit die kan je niet vertrouwen, zij is je hartsvriendin toch? Hup kies voor haar, laat nooit een vent tussen je vriendschappen komen
Leeftijd heeft er wel degelijk mee te maken, ze denken gelijk zo moeilijk en zo onziinnig na over dingen: "Hij doet dit........dan moet ik dat.......en dan dit........maar hij...........en zij...........en toen......maar hij........en zij....."quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:16 schreef Frenkie het volgende:
zullen we ophouden over de leeftijd van de TS }:)
Geef dan als je wat ouder bent een tip waar ze wat aan heeft, ipv dit
Maar hij gaat wel vreemd als vriend van je beste vriendin zijnde? lekker te vertrouwen...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:17 schreef Sassiej het volgende:
[..]
hij is verder wel te vertrouwen.. (hij weet echt heel veel over me... en dat heeft hij nog nooit doorgelult of whatever..!)
Yup. Opgroeien.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:19 schreef Sassiej het volgende:
verlossende woord over leeftijd
zij zijn beiden 15
en ik 14..
Zie hier! De wijsheid zelvequote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:18 schreef Scorpie het volgende:
Leeftijd heeft er wel degelijk mee te maken, ze denken gelijk zo moeilijk en zo onziinnig na over dingen: "Hij doet dit........dan moet ik dat.......en dan dit........maar hij...........en zij...........en toen......maar hij........en zij....."
Als je ouder bent leer je dat wel af. Dus enige tip die we kunnen geven en die al is gegeven: opgroeien meid!
Dat doe ik toch ook? Ik zeg dat je als je ouder bent wijzer word met dit soort dingen. Dus de tip is:quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:21 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Zie hier! De wijsheid zelve
Joh er lacherig over doen heeft geen enkel zin en is eigenlijk ook niet relevant. Geefr haar liever een tip waar ze wat mee kan!
ik kan ze niet links laten liggen..! dat moet ik echt ff zeggen.. ze zijn beiden erg belangrijk voor me..!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:18 schreef hemmes het volgende:
Dat je eigenlijk een lul bent omdat je je er toch in mengt. Voorbeeld: Hij geeft jou een brief die voor haar is bestemd, maw, JIJ moet die dus geven. Ik zou dat dus NOOIT gedaan hebben, puur om dit soort dingen dan te voorkomen. Wees heel slim en laat ze lekker allebij links liggen.
Goeie oplossing, zou ik voor gaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:22 schreef Sassiej het volgende:
[..]
ik kan ze niet links laten liggen..! dat moet ik echt ff zeggen.. ze zijn beiden erg belangrijk voor me..!
verder.. dat van die brief.. dat was indd niet erg slim.. maar zij kunenn elkaar niet meer zien.. echt.. ze hebben zo'n ruzie.. ze ontwijken elkaar op school enz..
en dat briefjes overgeven enz.. dat doe ik ook echt niet meer..!!
heb net een oplossing bedacht..!
ga me dr niet meer mee bemoeien.. en ze moeten zelf maar zeggen wat ze er van vinden.. maar ik blijf gewoon met beiden om gaan..
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:22 schreef Sassiej het volgende:
ga me dr niet meer mee bemoeien.. en ze moeten zelf maar zeggen wat ze er van vinden.. maar ik blijf gewoon met beiden om gaan..
zeg dan niks.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook? Ik zeg dat je als je ouder bent wijzer word met dit soort dingen. Dus de tip is:
Opgroeien!
lijkt me beetje moeilijk gepijpt worden..quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:19 schreef sir_dalord het volgende:
edit: niet gelet op het geslacht zeg maar
slim...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:22 schreef Sassiej het volgende:
[..]
ik kan ze niet links laten liggen..! dat moet ik echt ff zeggen.. ze zijn beiden erg belangrijk voor me..!
verder.. dat van die brief.. dat was indd niet erg slim.. maar zij kunenn elkaar niet meer zien.. echt.. ze hebben zo'n ruzie.. ze ontwijken elkaar op school enz..
en dat briefjes overgeven enz.. dat doe ik ook echt niet meer..!!
Offtopic:quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:24 schreef Frenkie het volgende:
[..]
zeg dan niks.
ja goed, niet je profiel bekeken eigenlijk...sorry.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:25 schreef Sassiej het volgende:
[..]
lijkt me beetje moeilijk gepijpt worden..
daar komt nog wel verandering in..quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:23 schreef gaz het volgende:
is dat niet lastig als ze je niet meer wil zin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |