Da's fijn he, als je zo snel een oplossing aangedragen krijgt, of zelf verzint?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:34 schreef Sassiej het volgende:
meer opgelucht.. verhaal kwijt.. oplossingdus weer vrolijk..
tis zeker fijn..quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's fijn he, als je zo snel een oplossing aangedragen krijgt, of zelf verzint?
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:23 schreef Desolate het volgende:
Ik voel de afstand tussen ons steeds groter worden.
Ik voel me een vijand van je. Je gaat met me om alsof ik een kennis van je ben.
Ik ben zo ontzettend bang voor wat komen gaat...en wat eigenlijk al aan de hand is
Ik mis vroeger toen je nog zo lief voor me was
HEEEEEEEEEEL erg herkenbaar....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:23 schreef Desolate het volgende:
Ik voel de afstand tussen ons steeds groter worden.
Ik voel me een vijand van je. Je gaat met me om alsof ik een kennis van je ben.
Ik ben zo ontzettend bang voor wat komen gaat...en wat eigenlijk al aan de hand is
Ik mis vroeger toen je nog zo lief voor me was
ZO was dat gisteren ook, nu tussen goed en 'gewoon' klote... . Grenzen vervagen, gevoelens worden minder extreem. So no worries mocht je die hebbenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:57 schreef Christine het volgende:
Gemixt, varierend tussen ontzettend goed en ontzettend klote
ben benieuwd naar je plannen, wil je eens toelichten op de een of andere manier?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:11 schreef DuchessX het volgende:
Ik voel me rustig en ben blij met de positieve berichten die ik op dit forum lees.YOU GO DE!
Lucky you, ik mocht geen ibuprofen omdat ik er allergisch voor ben ...dus ik dacht toen stoer, zonder pijnstiller trek ik het ook wel ....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:10 schreef koala2002 het volgende:
Ik fucking pijn in mijn mond!! Damn, wist niet dat zoveel pijn deed!!! Heb verstandskies vanmiddag laten trekken en nu is de verdoving uitgewerkt
Halleluja voor ibuprofen 600 mg
Pffff....
ik ookquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:31 schreef Xilantof het volgende:
voel me alleen![]()
Ah meis toch, sterkte!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:10 schreef koala2002 het volgende:
Ik fucking pijn in mijn mond!! Damn, wist niet dat zoveel pijn deed!!! Heb verstandskies vanmiddag laten trekken en nu is de verdoving uitgewerkt
Pffff....
ik voelde vanmiddag ook weer de eerste tekens van hooikoorts opkomen.. leuk hey het seizoen begint weerquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:12 schreef jonny het volgende:
[..]
Nu voel ik mij hooikoortserig
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:53 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Ah meis toch, sterkte!![]()
Maar even iets waarom ik je quote. Vorige week was in het nieuws dat ibuprofen, en aanverwante producten, kwalijke bijwerkingen hebben. Vooral op de nier en de maag. Een paracetamol daar in tegen niet. Dus wees verstandig, neem paracetamol.
Ik kan het nieuwsbericht even zo snel niet online vinden.
Sorry, voor het offtopic bericht.
Thanks voor de berichten het gaat nu stukken beter, sorry hc, had je bericht te laat gelezen lag al op mn bed met mijn ibuprofen 600quote:Lucky you, ik mocht geen ibuprofen omdat ik er allergisch voor ben ...dus ik dacht toen stoer, zonder pijnstiller trek ik het ook wel ....
Wrom neem je dat!?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:10 schreef koala2002 het volgende:
Pffff....
Leukquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:35 schreef Wolkje het volgende:
Veldhuis & Kemper (- De geur van) geweest, en het was echt super!! We hebben echt heel erg gelachen!!
haal anders een zooi drank voor tijdens de lunchquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik voel me alsof het de laatste dag van mijn baas is. We zouden gewoon met z'n allen op een terras moeten gaan zitten vanmiddag ipv hier te werken.
We gaan vanavond uit eten, maar we kunnen toch best gaan 'voordrinken'?
Relativeer het. Hij is voorheen ook elk jaar jarig geweest zonder jou erbij.quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:59 schreef Copycat het volgende:
Mwoah.
Mijn ex is vandaag jarig en het voelt raar dat ik er niet bij ben. Dan komt die kuttwijfel weer om de hoek kijken. Maar ik weet dat dat situatie-afhankelijk is.
Dat heeft hij zelf al gedaan!quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:01 schreef trekdrop het volgende:
[..]
haal anders een zooi drank voor tijdens de lunchwedden dat je zo buiten in het zonnetje zit
quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:08 schreef Moonah het volgende:
[..]
Relativeer het. Hij is voorheen ook elk jaar jarig geweest zonder jou erbij.
En twijfel, dat hoort erbij in deze fase.
Nee!quote:OT:
Zonnetje schijnt, ik heb vrij.... need I say more?![]()
Same here, maar dan het 'rangeer-rondje' van de trams bij Den Haag CS. Heel erg spannend.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:21 schreef Copycat het volgende:
Nee!![]()
Ik zit achter glas op een zonovergoten A58 uit te kijken.
quote:Maar, onder het mom van laten we er eens een dooddoener van jewelste ingooien: Over 40 minuten komt Meneer Zaagmans de week doormidden zagen...
Geat? Hoe voelt dat???quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:24 schreef DarkElf het volgende:
I feel geat
ach ja typo is zo gemaakt als de batterijen van je toetsenbord bijna op zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geat? Hoe voelt dat???
quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach ja typo is zo gemaakt als de batterijen van je toetsenbord bijna op zijn.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:49 schreef Desolate het volgende:
Ik voel me ongelofelijk alleen en gestressed.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:50 schreef Brighteyes het volgende:
Geloof het of niet maar ik zit zelfs een beetje sentimenteel te worden als ik bedenk dat het nu 10 voor 5 is en dat mijn baas dus over 10 minuten technisch gesproken niet meer mijn baas is.
fechten?quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:10 schreef hardsilence het volgende:
Opgefokt, heb zin in knallende ruzie!
Come on!
TERINGZOOIquote:heej sorry van net ik vind je een hele leuke jongen maar wil geen vaste relatie. Daar voel ik me te vrij voor. Sorry als ik je wel die indruk gaf. X
Ik hoop dat ze er nog over gaat denken....quote:waarom heb je me dit nou niet eerder kunnen vertellen? Ik dacht eindelijk een leuke meid gevonden te hebben, krijg ik dit weer te horen.En hoe we de laatste tijd met elkaar zijn omgegaan, hoe wil je dat dan noemen? Een losse relatie?Trouwens je voelt je dus te vrij voor een vaste relatie, nou die vrijhedi wil ik je gerust geven in een relatie..Maar laat me asjeblieft niet in de steek. Daarvoor voel ik teveel voor jou. Kan ik je morgen of overmorgen ff in het echt spreken? Want zoals we met elkaar zijn omgegaan kan toch niet in 1 keer weg zijn?
Same here...Voelde gister weer eens een keelontsteking aankomen die ik aan t onderdrukken ben. Daardoor slecht geslapen, een voordeel: vandaag veel waterijs eten...he wat naarquote:Op donderdag 1 april 2004 10:37 schreef Noayla_ het volgende:
Mentaal goed maar fysiek kut.
*Agrees*quote:Op donderdag 1 april 2004 11:53 schreef Mr.Black het volgende:
Dit is het weer om verliefd te worden.
Laat de zomer maar komen
heb je zin om ergens wat te gaan drinken op een terrasje?quote:Op donderdag 1 april 2004 07:51 schreef Xilantof het volgende:
moe
maar overleef het wel weer...
ik hoop op mooi weer.
ikke wel hoorquote:Op donderdag 1 april 2004 13:13 schreef Faithy het volgende:
[..]
heb je zin om ergens wat te gaan drinken op een terrasje?
Zeg hou es op! Ik ben best lekker aan het werk, maar zoals jij het steltquote:Op donderdag 1 april 2004 15:47 schreef trekdrop het volgende:
*Pompiedompiedompiedom* Werken is relaxed *Pompiedompiedompiedom*
*Pompiedompiedompiedom* Lekker weer om binnen te zitten*Pompiedompiedompiedom*
*Pompiedompiedompiedom* Ik ga weer lekker verder*Pompiedompiedompiedom*
Hoe ik wat stel? Ik ben lekker aan het werk joh!quote:Op donderdag 1 april 2004 16:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeg hou es op! Ik ben best lekker aan het werk, maar zoals jij het stelt
het is 1 april nu...... heb je ze wel gebeld?quote:Op donderdag 1 april 2004 16:41 schreef texelonia het volgende:
Prima
Vandaag contract ontvangen van nieuw bijbaantje, dus hopelijk heb ik het binnenkort financieel iets ruimerLekker nu het eindelijk zomer wordt, kan ik ook eens een terrasje pakken, of een ijsje halen
quote:Op donderdag 1 april 2004 16:42 schreef trekdrop het volgende:
het is 1 april nu...... heb je ze wel gebeld?
herkenbaar helaasquote:Op donderdag 1 april 2004 22:12 schreef Whistler112 het volgende:
ondertussen is mn stemming van goed naar slecht omgeslagen, gelukkig had ik al de nodige drank bovenstaan (al was dat om een andere reden..)
bah, en tis nog veel te vroeg om te gaan slapen
Ja, dat was dus te laat..quote:Op donderdag 1 april 2004 13:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ikke wel hoor
is goedquote:Op donderdag 1 april 2004 23:31 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ja, dat was dus te laat..
en ik had je oude mobiele nummer
gaan we volgende week wat leuks doen![]()
nu ga ik slapie doen![]()
truste allemaal
Even off:quote:Op vrijdag 2 april 2004 03:50 schreef Jikpunth het volgende:
Moe en een beetje lam, maar ik ben mezelf aan het voorbereiden op een avondje uit van 15:00 tot 04:00 dus ik ben over een uurtje waarschijnlijk goed wakker
dus gaan we snel wat leuks doenquote:Op vrijdag 2 april 2004 10:26 schreef Xilantof het volgende:
ik voel me alleen
goed ideequote:Op vrijdag 2 april 2004 11:23 schreef Faithy het volgende:
[..]
dus gaan we snel wat leuks doen
quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:18 schreef Ilsjuhh het volgende:
enne 8maart mag ik op sollicitatie gesprek komen in het St Anthonius ziekenhuis in nieuwegein, ik ben benieuwd......
quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:36 schreef zwaaibaai het volgende:
bbrraakkjjeezz
Oh ja, en verliefd en zo ....zucht....
Leerling verpleegkundigequote:Op vrijdag 2 april 2004 14:28 schreef NewLife het volgende:
[..]paar vrienden van me zijn er schoonmakers
(bijbaantje) Voor wat voor functie ga je solliciteren??
Waar blijven de foto'squote:Op vrijdag 2 april 2004 15:34 schreef gekke_sandra het volgende:
Voor het eerst in centuries vind ik gewoon dat ik er vandaag wel appetijtelijk uitzie![]()
In het fototoestelquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:39 schreef Whistler112 het volgende:
[..]
Waar blijven de foto's
Wijn en Neuken , leuke avondquote:Op vrijdag 2 april 2004 20:07 schreef DarkElf het volgende:
Leve de wijn en fuck you all.......
![]()
Anders hier wel. Wat een tering avond.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:07 schreef DarkElf het volgende:
Leve de wijn en fuck you all.......
![]()
Dat is idd niet leuk tessel , sterktequote:Op vrijdag 2 april 2004 21:27 schreef texelonia het volgende:
Klote. Heb mijn kat laten inslapen paar uur geleden
Het was beter voor d'r, dat wel, maar ben er toch verdrietig om..
Ah Tex (en Micha) wat sneuquote:Op vrijdag 2 april 2004 21:27 schreef texelonia het volgende:
Klote. Heb mijn kat laten inslapen paar uur geleden
Het was beter voor d'r, dat wel, maar ben er toch verdrietig om..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |