quote:Op maandag 29 maart 2004 22:24 schreef SunChaser het volgende:
Weet je, op zulke momenten vraag ik dan af wie hier nu eigenlijk een lul is.
Wat denk je?quote:Op maandag 29 maart 2004 22:24 schreef SunChaser het volgende:
Weet je, op zulke momenten vraag ik dan af wie hier nu eigenlijk een lul is.
Ben je niet, je bent nog steeds die sukkel van toen, alleen weet je het nu door arrogant en banaal opdringerig gedrag te maskeren.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:24 schreef SunChaser het volgende:
Ik was nog niet die stoere, zelfverzekerde jongen die ik nu ben.
quote:Op maandag 29 maart 2004 22:45 schreef Havoc het volgende:
Ben je niet, je bent nog steeds die sukkel van toen, alleen weet je het nu door een masker van arrogant en banaal opdringerig gedrag te maskeren.
Masker en maskeren had niet echt 2x gehoevenquote:Op maandag 29 maart 2004 22:47 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Ben je niet, je bent nog steeds die sukkel van toen, alleen weet je het nu door arrogant en banaal opdringerig gedrag te maskeren.
Een bushokje.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:24 schreef SunChaser het volgende:
En als ze me dan in een hokje willen stoppen om hun eigen vertrouwde wereldje begrijpelijk en aangenaam te maken, ze gaan hun gang maar.
Doordat er zoveel honden tegenaanpissen groeit ie harder dan anderen?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 07:21 schreef Megumi het volgende:
En waarom een boom hoog wordt en veel wind vangt. Laat ik even in het midden.
nog een spreekwoord: holle vaten klinken het hardstquote:Op dinsdag 30 maart 2004 07:21 schreef Megumi het volgende:
Een hoge boom vangt veel wind. En waarom een boom hoog wordt en veel wind vangt. Laat ik even in het midden.
En door veel wind te vangen wordt je ook niet automatisch een hoge boom.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Niet ieder boom die veel wind vangt is hoog...
quote:Op vrijdag 2 april 2004 07:37 schreef Icicle het volgende:
Leuk, iemand die een topic opend over zijn eigen kloon!
Hoe zal ik het dan bekijken?quote:Op vrijdag 2 april 2004 07:38 schreef Tetelepta het volgende:
[..]
Dat is 1 manier om het te bekijken ja
Tetelepta, zo heet ik gewoon.quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:19 schreef Icicle het volgende:
[..]
Hoe zal ik het dan bekijken?
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:24 schreef Tetelepta het volgende:
[..]
Tetelepta, zo heet ik gewoon.
Bewijs?quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:25 schreef Icicle het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Je punt slaat dus nergens op. Dat is wel duidelijkquote:Op vrijdag 2 april 2004 09:27 schreef Icicle het volgende:
[..]
Ruilen?
Wat is mijn punt dan?quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:28 schreef Tetelepta het volgende:
[..]
Je punt slaat dus nergens op. Dat is wel duidelijk
noem dat maar gewoonquote:Op vrijdag 2 april 2004 09:24 schreef Tetelepta het volgende:
[..]
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:24 schreef Tetelepta het volgende:
[..]
Niet alleen hoge bomen vangen wind. Ook nietszeggende boompjes vangen weleens wat wind.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 07:21 schreef Megumi het volgende:
Een hoge boom vangt veel wind. En waarom een boom hoog wordt en veel wind vangt. Laat ik even in het midden.
Hij heeft het echt nodig die aandacht.. als andere het hem niet geven dan doettie het zelf maar.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ja, leuk hč, je eigen topics kicken.
pas op dat je niet stikt in je eigen hoogmoed..quote:Maar ik wist wel dat ik niet als iedereen was
Is die ooit IN de gratie geweest dan?quote:Op maandag 29 maart 2004 23:20 schreef motown het volgende:
Ik was de laatste tijd wat minder vaak op het forum.
Ik zie dat Sunchaser bij een groot deel van Fok! nog altijd uit de gratie is?
Vraagt hij er niet een beetje om dan?quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:41 schreef FLipKick het volgende:
lol, SunChaser word weggepest uit zn eigen topic![]()
"Jongen" zegt ie!!!quote:Want dat was ik namelijk wel een beetje. Sullig. Ik was nog niet die stoere, zelfverzekerde jongen die ik nu ben. Maar ik wist wel dat ik niet als iedereen was.
some things will never changequote:Stefan Tetelepta is een lul
eigenlijk opmerkelijk dat we het eens zijn over ietsquote:Op vrijdag 2 april 2004 20:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
some things will never change
Naah met Universele Waarheden heb je weinig keus, toch?quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
eigenlijk opmerkelijk dat we het eens zijn over iets
die zou ik uit MM's mond als axioma zienquote:Op vrijdag 2 april 2004 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah met Universele Waarheden heb je weinig keus, toch?
MikeyMo en Sunchaser...quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:13 schreef MikeyMo het volgende:
afgezien van de openingspost een toptopic
Dan is het nu tijd dat hij opbokt van het hele forum.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:41 schreef FLipKick het volgende:
lol, SunChaser word weggepest uit zn eigen topic![]()
Ja? Gepaald?quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:38 schreef motown het volgende:
Ik bedoel, MM heeft een goede reden om extremely pissed te zijn, maar denken jullie toch eens terug aan de goeie ouwe tijd voor het incident?
Iemand lult dingen die ik post door aan mijn vriendin...quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:38 schreef motown het volgende:
[..]
MikeyMo en Sunchaser...
Denken jullie dat het ooit nog goed komt tussen jullie? Ik bedoel, MM heeft een goede reden om extremely pissed te zijn, maar denken jullie toch eens terug aan de goeie ouwe tijd voor het incident? Die hetze tussen jullie twee zorgt de laatste maanden toch voor een opvallende domper op de sfeer in het forum...
Let bygones be bygones? Is dat wellicht mogelijk?
quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:10 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Iemand lult dingen die ik post door aan mijn vriendin... SunChaser is gewoon een trieste sukkel. Niet al te druk over maken.FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:10 schreef MikeyMo het volgende:
Iemand lult dingen die ik post door aan mijn vriendin... Lijkt me echt zo'n type die ook de hele tijd de NSB knop gebruikt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
[..]
Ben je niet, je bent nog steeds die sukkel van toen, alleen weet je het nu door arrogant en banaal opdringerig gedrag te maskeren.
Is het ook volgens mij. Kansloos stakkertje is het.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:40 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo'n type die ook de hele tijd de NSB knop gebruikt.![]()
Kasta, je bent beter dan Sun,quote:Op dinsdag 30 maart 2004 01:16 schreef kastanova het volgende:
Wat een typisch geval van oneindige zelfoverschatting weer deze column.
Nee Stefan, je pen is geen gevaarlijk wapen, nou ja, in het geval van enkele zwakbegaafde zielen
Knip
Want Stefan, zeg nu eens eerlijk, hoe kun jij, als je zoals je zelf zegt iedereen tegen je in het harnas jaagt in godsnaam bij fokradio en als columnist geaccepteerd worden?
Was de stront van je tong, gooi de vaseline in de prullenbak en houd die grote praatjes gewoon voor je als ze nergens op gebaseerd zijn..
Ondanks dat het een column is, blijft het steeds nog wel een lulverhaal.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:09 schreef Ayaxola het volgende:
ik had eerst niet eens door dat het een column voor moest stellen. Ik dacht gewoon dat het een enorm lulverhaal was.
Haha, daar heb je idd ook gelijk in.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:14 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ondanks dat het een column is, blijft het steeds nog wel een lulverhaal.
Van z'n opgespaarde zakgeld is hij vast weleens naar een goedkope hoer geweest.quote:Op zondag 4 april 2004 16:48 schreef Kylee het volgende:
Je bent toch nog steeds maagd..
hij zit achter patries (ook bekend als "het matras") aan.quote:Op zondag 4 april 2004 17:15 schreef MissyMirjaM het volgende:![]()
wat is dat 16 jarige meisje verhaal
Patriesje84 of zo?quote:Op zondag 4 april 2004 17:15 schreef MissyMirjaM het volgende:![]()
wat is dat 16 jarige meisje verhaal
quote:Op zondag 4 april 2004 17:16 schreef Tiemie het volgende:
[..]
hij zit achter patries (ook bekend als "het matras") aan.
* sluit zich aan bij legolasquote:Op dinsdag 30 maart 2004 08:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
mooie column.
iemand uit 84 is geen 16quote:Op zondag 4 april 2004 17:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Patriesje84 of zo?
Prachtig.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 01:58 schreef APK het volgende:
[..]
Een bushokje.![]()
alsof wij blind zijnquote:Op maandag 29 maart 2004 22:24 schreef SunChaser het volgende:
Stefan Tetelepta is een lul
Toch wel frappant dat jij zo gauw als SunChaser bekritiseerd wordt meteen met je broek op je enkels klaar staat om hem dekking te geven.quote:Op maandag 5 april 2004 22:08 schreef motown het volgende:
Toch wel frappant dat Patries86 nog altijd zowel MikeyMo als SunChaser tot haar "favo FOK!kers" rekent...
Pardon? Heb ik ooit partij gekozen voor een van hen? Niet dus, he?quote:Op maandag 5 april 2004 22:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Toch wel frappant dat jij zo gauw als SunChaser bekritiseerd wordt meteen met je broek op je enkels klaar staat om hem dekking te geven.
allang niet meer over het mooie stukje tekst in de OP.....quote:Op maandag 5 april 2004 22:43 schreef manny het volgende:
waar de fok gaat dit allemaal over ?
dat zie je verkeerdquote:Op maandag 29 maart 2004 23:20 schreef motown het volgende:
Ik was de laatste tijd wat minder vaak op het forum.
Ik zie dat Sunchaser bij een groot deel van Fok! nog altijd uit de gratie is?
owwwwwwww wat een heerlijk stukje tekst dit.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 01:16 schreef kastanova het volgende:
Wat een typisch geval van oneindige zelfoverschatting weer deze column.
Nee Stefan, je pen is geen gevaarlijk wapen, nou ja, in het geval van enkele zwakbegaafde zielen die reeds hun hele leven gepest worden, misschien dat je die nog even een schop na kunt geven waarna hun trauma's boven komen, maar om nu te zeggen dat jij met briljante oneliners komt die normale mensen over de zeik krijgt; nee, wat dat betreft ben je een amateur.
Jij een leven in de brouwerij brengende columnist
Come on, ik heb mensen interessante stukken uit zien kótsen, want laten we eerlijk zijn, waar gaat dit stukje tekstuele bagger van je nu in godsnaam over?
Je typt behoorlijke stukken tekst, dat is waar, jammer alleen dat het doordrenkt is van je eigen voorvocht en ik Sesamstraatafleveringen heb gezien die opruiender en interessanter waren.
Laat ik een tip geven voor je volgende column; het gaat om kwaliteit en niet om kwantiteit.
Bovenstaand verhaal van je zou ik namelijk heel simpel in 2 stukken kunnen samenvatten:
"Men vond me vroeger een lul, toen wist ik niet waarom.
Nu vindt men me nog steeds een lul, maar inmiddels heb ik mezelf wijsgemaakt dat het door m'n spitsvondige teksten komt in plaats van mijn achterbakse en hypocriete gedrag"
Als je zo graag een lul gevonden wilt worden, zoals je hierboven schrijft, dan moet je het niet slechts als personage gebruiken en ernaast gewoon met de meerderheid mee slijmen.
Ik weet toevallig hoe jij je achter de schermen gedraagt en Stefan, ik kan zeggen dat ik je een behoorlijk treurig ventje vindt.
Hier de grote jongen uithangen die iedereen tegen zich in het harnas wil jagen, terwijl je buiten het forum als ideale schoonzoon gedraagt, ik vind het naast hypocriet ook een vorm van zelfverafschuwing.
Ok, ik heb foto's en beelden van je gezien en ik snap best dat je een beetje een onzeker en rancuneus ventje bent, ik kan me dan ook voorstellen dat je elke avond kwaad je vuist richting hemel richt terwijl je God vervloekt voor alles wat hij je miskent, maar jochie, in je pogingen dat alles op de simpele Fokkertjes af te reageren faal je hopeloos.
Kijk, zonder mezelf een veer in de reet te steken, ik krijg mensen over de zeik door met simpele, nietszeggende, nergens op gebaseerde oneliners te komen die kennelijk harder aankomen dan ik zelf verwacht had.
Ik zal echter niemand persoonlijk of achter zijn rug aanvallen met persoonlijke zaken, zoals jij in het geval van MikeyMo deed.
Er valt wat voor te zeggen dat jij de kopkaas er ook wel eens afgevreten wilt hebben na al die jaren zelfbevrediging, maar om dan achter iemands rug om zijn (voor jou sowieso veel te jonge) vriendin af te willen pakken en dat nog even doorzetten door er in een eenzijdige column telkens op terug te komen; je moet het helemaal zelf weten, maar ik zou mezelf er voor verafschuwen.
Naja, het moge duidelijk zijn, ik mag jou en je steken onder water en achterbakse gedrag gewoon niet.
Want Stefan, zeg nu eens eerlijk, hoe kun jij, als je zoals je zelf zegt iedereen tegen je in het harnas jaagt in godsnaam bij fokradio en als columnist geaccepteerd worden?
Was de stront van je tong, gooi de vaseline in de prullenbak en houd die grote praatjes gewoon voor je als ze nergens op gebaseerd zijn..
Jawel, in dit topic zelfs nog.quote:Op maandag 5 april 2004 23:25 schreef motown het volgende:
[..]
Pardon? Heb ik ooit partij gekozen voor een van hen? Niet dus, he?
Gelul. Ik heb geen partij gekozen. Punt. Leg mij geen woorden in de mond.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jawel, in dit topic zelfs nog.
Ik bied je helemaal geen excuses aan. Ik overweeg het niet eens. Met dit quasi-arrogante toontje lul je je er zeker niet onderuit.quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:10 schreef motown het volgende:
[..]
Gelul. Ik heb geen partij gekozen. Punt. Leg mij geen woorden in de mond.
Ik verzocht beide partijen toenadering te zoeken, maar ik koos geen partij. Ik erkende overigens wel dat MM alle reden had om boos te zijn.
Lees het nog eens na, kom vervolgens terug en bied me dan je excuses aan. Ik zal dan overwegen die te accepteren.
Ik wordt hier een beetje ziek van. Plaats hier een quote van mij waarin ik Sunchasser zou hebben verdedigd of STFU.quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik bied je helemaal geen excuses aan. Ik overweeg het niet eens. Met dit quasi-arrogante toontje lul je je er zeker niet onderuit.
Vanaf minuut één loop je te zeiken dat mensen nog steeds SunChaser afzeiken. Dan kies je partij voor hem. Klaar.
Ik neem aan dat jij beschikt over een geheugen en ook kunt lezen... Staat gewoon in dit topic eikelbijter.quote:Op woensdag 7 april 2004 11:45 schreef motown het volgende:
[..]
Ik wordt hier een beetje ziek van. Plaats hier een quote van mij waarin ik Sunchasser zou hebben verdedigd of STFU.
Als ik me werkelijk achter een van de partijen had geschaard, dan had je daar nu allang een quote van geplaatst. Het feit dat je met dit slappe excuus komt geeft aan dat je uit je nek kletst en mij gewoonweg zwart probeert te maken.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij beschikt over een geheugen en ook kunt lezen... Staat gewoon in dit topic eikelbijter.
Jij kan toch ook lezen of mankeer je wat aan je ogen kameel? Je kan het prima terugzoeken en het feit dat je dat vertikt te doen geeft aan dat je uit je nek kletst.quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:38 schreef motown het volgende:
[..]
Als ik me werkelijk achter een van de partijen had geschaard, dan had je daar nu allang een quote van geplaatst. Het feit dat je met dit slappe excuus komt geeft aan dat je uit je nek kletst en mij gewoonweg zwart probeert te maken.
Doe mij een lol: zak door de stront heen met je valse beschuldigingen en val mij niet meer lastig.
Dus je zit echt achter de vriendin van MM aanquote:Op maandag 29 maart 2004 22:24 schreef SunChaser het volgende:
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik wel kan begrijpen als sommige mensen mij een lul vinden. Als ik één talent heb dan is het wel de grenzen van anderen aftasten. Grenzen die anderen niet zien en dus zonder meer overschrijden. Ik niet, ik zie ze. En ik ga er niet overheen. Maar ondertussen weet ik wel een ander te raken en het bloed onder zijn of haar nagels te halen, zeker met woorden. Het is een talent, ik weet het. Ik schrijf nu eenmaal makkelijk, en het gouden puntje van mijn pen is het machtigste wapen dat ik ken. Ben je op zoek naar een intrigant? Stop met zoeken, ik ben jouw man.
Ah, daar komt de aap uit de mouw. De werkelijke motieven om mij zo hard met een leugen aan te vallen zijn in feite van racistische aard...quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij kan toch ook lezen of mankeer je wat aan je ogen kameel?
Hmmm, een doodsverwensing. Interessant...quote:Doe mij een lol: koop een touw.
Als je tussen '39 en '45 geleefd had, had je direct een baan aangeboden gekregen!quote:Op zondag 11 april 2004 02:39 schreef motown het volgende:
[..]
Ah, daar komt de aap uit de mouw. De werkelijke motieven om mij zo hard met een leugen aan te vallen zijn in feite van racistische aard...
[..]
Hmmm, een doodsverwensing. Interessant...
Waar zijn de mods eigenlijk als je ze nodig hebt...?![]()
Iemand uitschelden voor kameel is racistisch?quote:Op zondag 11 april 2004 02:39 schreef motown het volgende:
[..]
Ah, daar komt de aap uit de mouw. De werkelijke motieven om mij zo hard met een leugen aan te vallen zijn in feite van racistische aard...
[..]
Hmmm, een doodsverwensing. Interessant...
In zijn "cultuur" welquote:Op zondag 11 april 2004 07:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Iemand uitschelden voor kameel is racistisch?
Iemand adviseren een touw te kopen is een doodsverwensing?
quote:Op zondag 11 april 2004 10:44 schreef dolle_hond het volgende:
vooral het kopen is een belediging
NSB-erquote:Op zondag 11 april 2004 02:39 schreef motown het volgende:
[..]
Ik kies toch geen partij? Waarom doe jij dat dan wel?quote:Op zondag 11 april 2004 07:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Iemand uitschelden voor kameel is racistisch?
Iemand adviseren een touw te kopen is een doodsverwensing?
Je weet zelf heus wel in welke context je die "kameel" en dat "touw" bedoelde, laffe hypocriet.quote:Op zondag 11 april 2004 12:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
NSB-er
Hey, CMT begon om een of andere reden ruzie te zoeken. Weet ik veel waarom. Toen hij bleef aanhouden werd ik pissig, ja.quote:Op zondag 11 april 2004 17:12 schreef SunChaser het volgende:
Flash, gooi deze ook maar dicht, gaat nergens meer over.
Jij ook een Vrolijk Pasen.quote:Op zondag 11 april 2004 17:25 schreef hace_x het volgende:
Vrolijk pasen
Zo is dat.quote:Op zondag 11 april 2004 17:12 schreef SunChaser het volgende:
Flash, gooi deze ook maar dicht, gaat nergens meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |