Nee das hun werk jankerdquote:Op maandag 29 maart 2004 22:22 schreef timbob het volgende:
ohja maar dan moeten jullie wel de kans geven tot bookmarken. en niet meteen al weghalen
das zielig
Aangepast.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:24 schreef PrivateRyan het volgende:
Dat laatste punt graag geschrapt, voorzitter!!!![]()
.
Beetje jammer Conflict.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:25 schreef Conflict het volgende:
Zit eens niet zo te zeiken over bagger stelletje kutnerds
we doen ze een plezier dat ze hun eigen troep niet terug kunnen vindenquote:Op maandag 29 maart 2004 22:25 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ben geen jankerd.
ik heb alleen medelijden met mensen die baggeren
[IED] is in zijn geheel en al, compleet de vuilnisbak in getiefd.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:24 schreef Ablaze het volgende:
En mijn super interessante IED topics?
Waar zijn die?
dat was pas een sub-forum met potentie.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[IED] is in zijn geheel en al, compleet de vuilnisbak in getiefd.
Subtiliteit is a lost art these daysquote:Op maandag 29 maart 2004 22:26 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Subtiel..
Nice.
Je kan altijd de URL opvragen in het feedbacktopic. En dubbeltopics nemen wij op de koop toe.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:26 schreef Nouk het volgende:
Ik vind het wel vervelend, als je niet snel genoeg bent weet je niet waarom je topic is gesloten, en mis je bijvoorbeeld een link naar een al bestaand topic, als je een dubbeltopic post dan.
quote:Op maandag 29 maart 2004 22:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 maart 2004 22:28 schreef Conflict het volgende:
o ja, als mijn topic weg is open ik 'm gewoon opnieuw
hehehequote:Op maandag 29 maart 2004 22:20 schreef Dagonet het volgende:
Godverdegodverdetyfus kutmods waar is mijn briljante topic!
(hoewel we allemaal weten dat níemand dat doet, er zijn zelfs nog mensen die terugvindposts plaatsen).
Ja dat is wel beter, doe ik ook wel maar het is wel omslachtig, toch ruimt het aan de andere kant wel op..maar goed, een topic met slotje zal toch snel wegzakken, vooral in onzin. Er zijn gewoon voor en nadelen, maar ik ben toch voor de ouwe manier..quote:Op maandag 29 maart 2004 22:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je kan altijd de URL opvragen in het feedbacktopic .
ietsquote:Op maandag 29 maart 2004 22:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
zeg dan gewoon iets
quote:Op maandag 29 maart 2004 22:35 schreef IETE het volgende:
[..]
iets
waaromquote:Op maandag 29 maart 2004 22:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
dan gewoon ietsquote:Op maandag 29 maart 2004 22:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
zeg dan gewoon iets
Beslissing van de grote baas, maar zeg nou zelf, zou jij het terug willen zien? 4000 topics met dezelfde titel en dezelfde inhoud van de posts?quote:Op maandag 29 maart 2004 22:39 schreef Tiemie het volgende:
[..]
waarom
qua inhoud ontloopt het EIL niet zo hoor...quote:Op maandag 29 maart 2004 22:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Beslissing van de grote baas, maar zeg nou zelf, zou jij het terug willen zien? 4000 topics met dezelfde titel en dezelfde inhoud van de posts?
Je bedoelt die duizenden topics waar de posts allemaal bestaan uit (hoewel ze misschien niet jouw smaak zijn) teksten waar heel veel werk in is gaan zitten?quote:Op maandag 29 maart 2004 22:44 schreef Tiemie het volgende:
[..]
qua inhoud ontloopt het EIL niet zo hoor...
Dat heb ik gedaan maar ik bleek zelluf de schuldige boehoewheheheeeequote:Op maandag 29 maart 2004 22:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je kan altijd de URL opvragen in het feedbacktopic. En dubbeltopics nemen wij op de koop toe..
Wat hij zegt dus.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:45 schreef DaBuzzzzz het volgende:
wat een kutfeature!
Ik weet van niksquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:25 schreef ZixS het volgende:
en hoe zit dat als een topic vol is?
Dan heb je pech.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:25 schreef ZixS het volgende:
en hoe zit dat als een topic vol is?
Juist.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:20 schreef Conflict het volgende:
Iedere user die een topic opent welke een slotje krijgt, wil weten wat de sluitpost is. Bagger of niet.
Bespaar jezelf een hoop gezeik en zorg dat die topics zichtbaar worden.
* boekmarktquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:20 schreef Conflict het volgende:
Iedere user die een topic opent welke een slotje krijgt, wil weten wat de sluitpost is. Bagger of niet.
Bespaar jezelf een hoop gezeik en zorg dat die topics zichtbaar worden.
Gelukkig ben jij een alleskenner met betrekking to moddereren.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:31 schreef sweek het volgende:
Wat een kutregels... en ik ben er zeker van dat dat echt niet helpt tegen bagger, hoor.
Sterke ontkrachting !quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:39 schreef Knut het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een alleskenner met betrekking to moddereren.
Gelukkig ben jij degene die een beleid voorstelt.
Gelukkig is de laatste beleidsbeslissing die jij gemaakt hebt niet van meer dan een jaar geleden.
Gelukkig zit jij zo vaak in onzin dat je het merkt.
Gelukkig
Ijzersterk zelfsquote:Op woensdag 31 maart 2004 15:46 schreef S03P het volgende:
[..]
Sterke ontkrachting !
1. Nee hoor, maar het niet kunnen opzoeken van oude bagger gaat nieuwe bagger voorkomen? Leg me eens uit hoe dat gaat werken...quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:39 schreef Knut het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een alleskenner met betrekking to moddereren.
Gelukkig ben jij degene die een beleid voorstelt.
Gelukkig is de laatste beleidsbeslissing die jij gemaakt hebt niet van meer dan een jaar geleden.
Gelukkig zit jij zo vaak in onzin dat je het merkt.
Gelukkig
Je kan die discussie volgens mij beter opgeven, omdat hoewel je misschien ook gewoon gelijk mag hebben hoeveel feiten je ook aandraagt, de mods zullen toch unaniem achter elkaar staan en niet van mening veranderen. Ze ontwijken de vragen en argumentatie en als ze dat niet doen, dan komt gewoon de kromme dictatuur van fok! weer naar vorenquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:24 schreef sweek het volgende:
[..]
1. Nee hoor, maar het niet kunnen opzoeken van oude bagger gaat nieuwe bagger voorkomen? Leg me eens uit hoe dat gaat werken...
2. Nou, ik heb al wel eens andere tips gegeven voor het beleid hoor.
3. Euh, nee, dat is 'ie inderdaad niet nee.
4. Meer dan je denkt misschien, Knut.
Professionele uitlokking van de modsquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:32 schreef apophis4u het volgende:
Je kan die discussie volgens mij beter opgeven, omdat hoewel je misschien ook gewoon gelijk mag hebben hoeveel feiten je ook aandraagt, de mods zullen toch unaniem achter elkaar staan en niet van mening veranderen. Ze ontwijken de vragen en argumentatie en als ze dat niet doen, dan komt gewoon de kromme dictatuur van fok! weer naar voren
Och, we kennen hem, we reageren al niet eens meerquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Professionele uitlokking van de mods![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |