... en Slim Fast ....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:41 schreef Leonoor het volgende:
met Ariel ofzo, die verdient ook wel eens een leuk vriendje...)
Joost en Ariel????? NEEEEEEEEEEE, dat lijkt me helemaal niks!!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:41 schreef Leonoor het volgende:
Omdat zij echt de meest saaie relatie hebben die er is! Joost mag ook wel weer eens wat mee gaan maken (ja, ik weet het, hij maakt een film, maar ik bedoel iets boeiends, een nieuwe liefde, met Ariel ofzo, die verdient ook wel eens een leuk vriendje...)
Er is inderdaad geen reden om Joost te pletten.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:49 schreef soapie het volgende:
Joost en Ariel????? NEEEEEEEEEEE, dat lijkt me helemaal niks!!!!![]()
Ja Chris geplet door Ariel, das een mooi einde voor mr. Frommelmans.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vind dat Chris en Dash 3-In-1 een relatie moeten krijgen. Zijn verdiende loon!
Duuk kan wel een zakcentje gebruiken.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:56 schreef Markie-Mark het volgende:
ITs Tha Duuk![]()
![]()
Ariel en Carlo. Daar dacht ik ook aan, enne neef en nicht moet toch kunnen in 2004!!!!! Is denk ik alleen niet zo goed voor JP z'n hart.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:38 schreef babette21 het volgende:
Ariël met Carlo![]()
ow nee, die zijn neef & nicht (Ariël de neef en Carlo de nicht)....![]()
Come on! Zo'n bitch is Bettina nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:55 schreef pberends het volgende:![]()
Chris en Bettina
![]()
Die is toch veel te jong voor Renee, hoewel Suzy was ongeveer net zo oud als Carlo. Anyway, ik zie Carlo en Ariel wel zitten!!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Geef die Chris maar aan Renée. Dan heeft ze een wijf en een kerel tegelijk.
Je schijnt te vergeten dat het een straf voor Chris moet zijn. Renée houdt wel van een jong ding. Gezien het feit dat die Chris een mietje (half wijf) is, maakt hij bij die hitsige rooie een kans.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:14 schreef soapie het volgende:
Die is toch veel te jong voor Renee
Laat Chrisje maar wat met die omgebouwde vriendin van Duuk krijgen.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je schijnt te vergeten dat het een straf voor Chris moet zijn. Renée houdt wel van een jong ding. Gezien het feit dat die Chris een mietje (half wijf) is, maakt hij bij die hitsige rooie een kans.
Inderdaad, maar dan hoop ik dat hij er pas achter komt als ze zijn getrouwd en hij kinderen wilt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:18 schreef soapie het volgende:
Laat Chrisje maar wat met die omgebouwde vriendin van Duuk krijgen.
Oorlog in het Bea!!!!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wordt het dit seizoen warempel nog spannend?
Paniekreactie als ze zich haar eigen aanvallen herinnert.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:47 schreef soapie het volgende:
Kyra is toch verpleegkundige, dan zou ze niet zo moeten schrikken van een epileptische aanval, lijkt mij!!!!!
Jaaaaaa hakkuh!!!! Allemaal de barikade op!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:47 schreef soapie het volgende:
Oorlog in het Bea!!!!!!
Ik ook niet!!!! Maar dan kunnen ze nog eens iemand over laten komen, als ze om mensen verlegen zitten!!!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:48 schreef babette21 het volgende:
Ik wist niet dat Lizzy zusjes in Rusland had...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |