quote:Op woensdag 7 april 2004 17:28 schreef engessa het volgende:
En ik heb vandaag de dvd's met serie 1 en 2 ontvangen. Nu alleen nog kijken want ik heb geen idee of het dus echt zo leuk is als er word gezegd.
Ik heb de eerste 3 afleveringen gezien en ze waren inderdaad erg goed! Nog niet zo geniaal als Coupling maar het kwam dicht in de buurt.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:50 schreef Caesu het volgende:
[..]reken maar dat je het leuk vindt
Ik ga kijken.quote:Op zondag 11 april 2004 05:51 schreef Caesu het volgende:
The Office, dinsdag 23:08 op Nederland 3
[afbeelding]
dit is trouwens van de Xmas special, eerst komen de twee series denk ik
Goed zo, het is nl. best wel heel erg leuk. Niet zo leuk dus als Coupling maar het komt in de buurt.quote:Op zondag 11 april 2004 05:53 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik ga kijken.
k vind ze even goed, k zou niet kunnen kiezen. beide geniaalquote:Op zondag 11 april 2004 05:58 schreef engessa het volgende:
[..]
Goed zo, het is nl. best wel heel erg leuk. Niet zo leuk dus als Coupling maar het komt in de buurt.
/mijn mening enzo, en dat op zondagmorgen..
Aha een fan, leuk usericon btwquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:59 schreef Caesu het volgende:
ik heb beide series de eerste keer gezien op de BBC, enkele herhalingen op de BBC. enkele afleveringen op VRT2 (Canvas) en ik ga vanavond wéér kijken.
ik hoop alleen dat de vertaling een beetje ok is zodat de humor zo goed mogelijk doorkomt voor diegene die niet alles verstaat.
Is dat op de BBC geweest joh?quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:59 schreef Caesu het volgende:
ik heb beide series de eerste keer gezien op de BBC, enkele herhalingen op de BBC. enkele afleveringen op VRT2 (Canvas) en ik ga vanavond wéér kijken.
ik hoop alleen dat de vertaling een beetje ok is zodat de humor zo goed mogelijk doorkomt voor diegene die niet alles verstaat.
Wanneer?quote:Op woensdag 14 april 2004 00:07 schreef Againzender het volgende:
Nu met de uitzendingen op Canvas...
Ja, zoals The Crack of Dawnquote:Op woensdag 14 april 2004 00:17 schreef golfer het volgende:
de dialogen kan je maar beter zonder de ondertitels volgen, want de woordgrappen zijn nauwelijks in het Nederlands te vertalen.
Nog wat (nutteloze?) info:quote:Op woensdag 14 april 2004 00:17 schreef golfer het volgende:
Hoofdrolspeler is trouwens ook mede-schrijver van de serie.
Op Canvas is het ongeveer rond dezelfde tijd op maandag.quote:Op woensdag 14 april 2004 00:20 schreef FritsVanEgters het volgende:, zeker voor eerste aflevering erg leuk.
[..]
Wanneer?
Gisteravond zapte ik er toevallig langsquote:Op woensdag 14 april 2004 00:20 schreef FritsVanEgters het volgende:, zeker voor eerste aflevering erg leuk.
[..]
Wanneer?
Wehehe, niet te doen idd om die te vertalen.quote:Op woensdag 14 april 2004 00:20 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, zoals The Crack of Dawn![]()
Assistant TO the regional manager!quote:Op woensdag 14 april 2004 11:23 schreef Kiki het volgende:
..the assistant regional manager...
Er zijn 2 seizoenen (12 afl.) en 2 specials, dvd's zijn zowel op regio 1 als 2 al te krijgen (play.com bv.)quote:Op woensdag 21 april 2004 16:30 schreef livEliveD het volgende:
Hahaha die serie is inderdaad leuk. En die directeur is echt een briljant geschreven rol. Ik hoefde niet in de serie te komen ofzo ik vond hem eigenlijk direct wel leuk. Humor verschilt![]()
Hoeveel seizoenen (blijkbaar 2) zijn er al opgenomen en waar kan ik ze halen? (Wachten heb ik geen zin in!)![]()
Ik vind die engelse taal juist ok anders mis je straks een deel van de grappen.quote:Op woensdag 21 april 2004 17:00 schreef StrayDog het volgende:
Nog niet in Nederland, dus geen Ned. ondert.
Klopt, als je echt van ondertiteling afhankelijk bent, mis je een hoop.quote:Op woensdag 21 april 2004 17:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik vind die engelse taal juist ok anders mis je straks een deel van de grappen.
Thnx voor de info
quote:Op woensdag 21 april 2004 16:24 schreef cptmarco het volgende:
“If a military man like you, a soldier, er, could you give a man a lethal blow?”
“If I was forced to, I could. If it was absolutely necessary, if he was attacking me.”
“If he was coming, really hard?”
“Yeah, if my life was in danger, yeah.”
“And do you always imagine doing it face to face with a bloke, or could you take man from behind?”
“Either ways easy.”
“So you could take a man from behind?”
“Yeah.”
“Lovely.”
Geweldige conversaties tussen Tim en Gareth
Nog een half uurtje Tong!quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:16 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand hem vanavond nog eens omhoog kicken ? Tong is nogal vergeetachtijg.
Ik neem hem maar even op, denk dat ik zo in slaap val namelijk. Maar waarschijnlijk heb ik hem al gezien, maar het blijft geweldigquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:38 schreef engessa het volgende:
Vanavond leuke aflevering!
Ik heb ze nu bijna allemaal gezien.
http://www.uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 28 april 2004 00:43 schreef golfer het volgende:
Verdorie, vergeten, wanneer wordt deze aflevering herhaald?
op eMule (en kazaa neem ik aan) kan je m.n. de Xmas special downloaden....quote:Op woensdag 28 april 2004 18:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl
Was weer lachen.
"Counts for the entire quiz."OMFG
Hij staat niet op Uitzending gemist volgens mij, maar pssttt je kan het downen!quote:Op woensdag 28 april 2004 18:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl
Was weer lachen.
"Counts for the entire quiz."OMFG
He, tong80!! We stoppen maar es met dat voetbal!! Ja, de kerstborrel ook heel erg. Bij ons hebben we het nieuwjaarsbuffet. Gaan allerlei types die NIET kunnen dansen dat wel doen. Horror, horror!! Ga ik al jaren niet meer heen, te erg voor woorden....en dan het eten is gratis, dus ze storten zich als uitgehongerde bavianen op dat eten. Ellebogenwerk (lijkt FC Porto wel). Wegblijven is mijn parool.Maar dat wordt je natuurlijk weer kwalijk genomen, want het is niet goed voor het "groepsgevoel" dat je niet gezellig ook komt. Brrr! En dat laat deze serie zo genadeloos zien! Pijnlijk briljant!!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:39 schreef tong80 het volgende:
De kerstborrel is ook horror. Als je chef of baas aangeschoten raakt
Nog een kwartiertje dan mogen we weer genieten.
Is het dezelfde aflevering. Zag er en fragment van gisteren.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:52 schreef Caesu het volgende:
shit nu kan ik het niet kijken.
deze aflevering heb ik al wel gezien denk ik
ik keek gister op de belgische zender. die lopen een serie voor.
dat was lachen hequote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het dezelfde aflevering. Zag er en fragment van gisteren.
Natuurlijk weer met een vibrator.
Heb ik wel een multi region DVD-player dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:46 schreef engessa het volgende:
Voor de echte liefhebbers: http://www.play.com/play2(...)=154332&p=57&c=&g=72
Want ze zijn het meerdere keren kijken echt wel waard!
Ja, ik herken mezelf wel een beetje bij teamtrainingen. Altijd de cursusleider onderbreken met details en uitwijdingen die nergens op slaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:45 schreef Bluezz het volgende:
Geweldig en zoooo herkenbaar
Is gewoon Regio 2, als je in Europa woont moet het goed komen. En de prijs die er staat is ook daadwerkelijk de prijs die je betaalt, namelijk geen verzendkosten!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb ik wel een multi region DVD-player dan?
Kut, dat hoor ik nu pas.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:18 schreef Gerrit_Knol het volgende:
Op Canvas zenden ze de tweede en tevens laatste serie al uit. Op maandag avond 23.15uur. Beetje lullig voor de onwetenden om dit op dinsdag te melden, maar niet alles kan in het leven meeziten...
Was al een paar keer vermeld (oa. in de openingspostquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:18 schreef Gerrit_Knol het volgende:
Op Canvas zenden ze de tweede en tevens laatste serie al uit. Op maandag avond 23.15uur. Beetje lullig voor de onwetenden om dit op dinsdag te melden, maar niet alles kan in het leven meeziten...
sorry, te lui om te lezen....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:42 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Was al een paar keer vermeld (oa. in de openingspost)
Precies. Ff een dubbele backup anders gaat het straks fout en dan mis ik weer een afleveringquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:01 schreef rubbereend het volgende:
oke ik ga nu de video instellen dan kan k t nie vergeten
Goed idee, ga ik ook doen!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:01 schreef rubbereend het volgende:
oke ik ga nu de video instellen dan kan k t nie vergeten
En nog een speciale kick voor Tongquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:07 schreef tong80 het volgende:
Wel om elf uur dit topic omhoog kicken hoor.
Tong vergeet nog wel eens iets.
Lijkt mij zo heerlijk zo'n rol als foute baas te mogen spelen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:59 schreef Bluezz het volgende:
owww wat erg eigenlijk, ik heb me rot gelachen![]()
![]()
Idd. Vooral hoe Brent op dat bureau hing toen zij binnenkwamquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:02 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij zo heerlijk zo'n rol als foute baas te mogen spelen.
Ja het kan er heel "triest" aan toegaan.quote:Ik heb zoveel van dat soort types in mijn carriere meegemaakt.
Dat was erg subtiel jaquote:Op woensdag 12 mei 2004 00:17 schreef Citroentje het volgende:
Gareth was geweldig. Aan het eind in die zijspan, zag je nog heel snel zijn angstige blik voor wat er nog zou gaan gebeuren...
Prachtige scene inderdaad.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:17 schreef Citroentje het volgende:
Gareth was geweldig. Aan het eind in die zijspan, zag je nog heel snel zijn angstige blik voor wat er nog zou gaan gebeuren...
Ja die cursus! Vooral de grote doos voor hem en de kleine doos voor zijn vrouwelijke collega!quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:52 schreef SuperSiem het volgende:
Die openingszinnen waren erg.
En Gareth in het zijspan was ook super, evenals de 'cursus' die hij gaf.
Vrees trouwens in het echt ook het ergste, we hebben op mijn werk op 3 juni ook een "cursusdag", met borrel en eten na. Horror, horror!! Ga nog redenen verzinnen om daar es lekker onderuit te komen. Verder verheugt iedereen van de "afdeling" zich er enorm op!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:57 schreef gimme.shelter het volgende:
Dat weet ik ook inet!!
Verder wel weer een heerlijke aflevering, die Gareth, wat een in- en intriest figuur is dat toch met zijn treurige cursusje en idd dat hoofd in die zijspan op het laatst!! Kwam niet meer bij van het lachen!
nee lekker gaan, en bij the office ff ideeen opdoen om een beetje te ziekenquote:Op woensdag 12 mei 2004 21:34 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Vrees trouwens in het echt ook het ergste, we hebben op mijn werk op 3 juni ook een "cursusdag", met borrel en eten na. Horror, horror!! Ga nog redenen verzinnen om daar es lekker onderuit te komen. Verder verheugt iedereen van de "afdeling" zich er enorm op!!
goed screenshotquote:
Ff een vraagje. Mag die kerel niet meer als 2 uur slapen van de regisseur ofzo? Die ogen + wallenquote:Op maandag 17 mei 2004 23:03 schreef A.l.e.x het volgende:
[afbeelding]
Idd goed dat je het zegt. Kickt iemand hem ff om 5 voor 11 ofzo?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:04 schreef gimme.shelter het volgende:
Vanavond weer genieten!!![]()
ja sorry.....het zal niet meer voorkomen !quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:13 schreef tong80 het volgende:
Bjoro toch, je hebt veel gemist omdat dit de laatste aflevering was.
Wow serieus? Nee toch? Volgende week komt toch meer David Brent?quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:13 schreef tong80 het volgende:
Bjoro toch, je hebt veel gemist omdat dit de laatste aflevering was.
ik mag toch hopen van wel? aangezien er maar 2 seizoenen zijn zou dit bij elkaar maar iets van tien afleveringen zijn ofzoquote:Op woensdag 19 mei 2004 00:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wow serieus? Nee toch? Volgende week komt toch meer David Brent?![]()
Er zijn 12 afleveringen + 2x 50 minuten durende Kerstspecials gemaakt die eind 2003 zijn uitgezondenquote:Op woensdag 19 mei 2004 00:28 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
ik mag toch hopen van wel? aangezien er maar 2 seizoenen zijn zou dit bij elkaar maar iets van tien afleveringen zijn ofzo![]()
quote:Season 1
1. 1-1 09-Jul-2001 Downsize
2. 1-2 16-Jul-2001 Work Experience
3. 1-3 23-Jul-2001 The Quiz
4. 1-4 30-Jul-2001 Training
5. 1-5 13-Aug-2001 New Girl
6. 1-6 20-Aug-2001 Judgement
Season 2
7. 2-1 30-Sep-2002 Episode 1
8. 2-2 07-Oct-2002 Episode 2
9. 2-3 14-Oct-2002 Episode 3
10. 2-4 21-Oct-2002 Episode 4
11. 2-5 28-Oct-2002 Episode 5
12. 2-6 04-Nov-2002 Episode 6
Special
S-1 26-Dec-2003 Christmas Special (1)
S-2 27-Dec-2003 Christmas Special (2)
Pfff gelukkig. Seizoen twee is toch nog beter volgens sommige?quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:58 schreef A.l.e.x het volgende:
Canvas (Belgie) zend aankomende maandag aflvering 6 uit van seizoen 2 en de NPS begint dinsdag met seizoen 2
Dr zitten wat betere afleveringen tussen ja, maar de 2 specials zijn ook erg goed, hoop voor de kijkers dat ze ook uitgezonden worden want in die specials zie je wat er gebeurt is na de laatste normale afleveringquote:Op woensdag 19 mei 2004 01:29 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Pfff gelukkig. Seizoen twee is toch nog beter volgens sommige?
Ja, de afleveringen van seizoen 2 die ik tot nu toe gezien heb (op Canvas) vond ik nog beter dan seizoen 1.quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:29 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Pfff gelukkig. Seizoen twee is toch nog beter volgens sommige?
Nee, op de site van de BBC zegt Ricky Gervais dat er geen nieuwe afl. meer gemaakt zullen worden.quote:Op woensdag 19 mei 2004 08:47 schreef Dezz het volgende:
Zouden er nog ooit nieuwe afleveringen gemaakt worden??
dat is toch de eerste afleveringquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:50 schreef MrData het volgende:
Gisteren de DVD's aangeschaft, leuke docu's staan erop.
Een van mijn favoriete scenes is geloof ik ergens in het eerste seizoen als David Brent een vreselijk misplaatste grap uithaalt met Dawn en haar wijsmaakt dat ze ontslagen is. Dan in typische Brent-stijl haar een minuut laten huilen en dan spijt hebben van de grap. Fantastisch
Misschien wel beter zo. De serie is buiten de UK eigenlijk pas echt bekend geworden toen ze net gestopt waren. Ik heb dan liever twee geweldige seizoenen dan dat ze vervolgens nog eens vijf seizoenen de zaak gaan uitmelken.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:22 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Nee, op de site van de BBC zegt Ricky Gervais dat er geen nieuwe afl. meer gemaakt zullen worden.
Helaas.
Kerstspecials zijn dan inderdaad wel het middel daarvoor in Engeland.quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:55 schreef Caesu het volgende:
misschien komt er nog wel een kerstspecial ofzo
dat doen ze vaak in engeland - zeggen dat het de laatste is en dan toch nog met een aflevering komen.
Ja, lachen man, een kale man op z''n hoofd slaan. Ik kom niet meer bij van die malle Benny Hillquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:49 schreef tong80 het volgende:
Benny Hill, neem daar eens een voorbeeld aan. Die deed een typentje authentiek na. Sloeg met heel z'n hart een kale man op z'n hoofd. Dat zie ik die chef niet doen.
Het was niet de bedoeling dat je mijn post serieus zou nemen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:38 schreef Takje het volgende:
[..]
Ja, lachen man, een kale man op z''n hoofd slaan. Ik kom niet meer bij van die malle Benny Hill
Dat zal het zijn geweest. En ik maar braaf zitten wachten rond elf uur...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:25 schreef A.l.e.x het volgende:
Vorige week begon het om 21:30
ik had precies hetzelfde, zoek om 2300 m'n afstandsbediening op.quote:Op zondag 23 mei 2004 16:28 schreef Arinna het volgende:
[..]
Dat zal het zijn geweest. En ik maar braaf zitten wachten rond elf uur...![]()
Heb geen tv-gids en tot eergisteren had ik ook geen internet... dan mis je toch wat blijkbaar. Maar goed dat die aflevering bij de NPS nog moet komen...
Dat van Jiskefet was mij ook al opgevallen ja, maar denk niet dat Gervais beinvloed is door die andere 2 programma's want in 1998 heeft hij al is een korte pilot gemaaktquote:Op maandag 24 mei 2004 10:31 schreef Teerwater het volgende:
Geweldige serie, maar is het jullie wel eens opgevallen hoe Nederlands die serie is, qua invloeden?
1. Jiskefet, debiteuren crediteuren
2. Finals
3. Magic Minds
ad 1. Jiskefet
Lijkt me duidelijk. De humor, de sleur en de karakters. Zelfs de ex-militair (Gareth <-> Storm) is aanwezig.
ad 2. Finals
De documentaire-achtige opzet. Volgens mij was Finals daar toch één van de eerste mee. De cameraploeg is daar alsof ze een documentaire maken. Er wordt tegen ze gepraat, lange shots en die camera staat zelden stil.
ad 3. Magic Minds
Dit is een niet zo bekent programma van de RVU, maar daarom niet minder geniaal. Het is een docu-soap over de opkomst en ondergang van een reclamebedrijf op het toppunt van de internethype. De overeenkomst tussen deze manager (Bartels) en de manager van the Office is bizar. Dezelfde lege filosofietjes en dergelijke.
http://www.werkportaal.nl/Video/Werken%20aan%20Werk/446.html
wat ik begreep uit t stuke in de kro gids zenden ze de kerst specials pas met kerst uit, redelijk logisch eigenlijkquote:Op maandag 24 mei 2004 22:38 schreef Arinna het volgende:
Yeah, I was there..
Dit keer wel, hehehe
Volgens mij zendt Canvas de Christmas Specials overigens niet (nu) uit... wel jammer. Het staat althans niet in de programmering van volgende week. Zouden ze dat echt pas met de kerst doen ofzo? Hopelijk de NPS wel... Ben wel al de hele serie aan het downen, maar dat schiet nog niet hard op.
Ik heb ook zat kerstafleveringen van series gezien terwijl het zomer was, maken ze meestal geen uitzondering voorquote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat ik begreep uit t stuke in de kro gids zenden ze de kerst specials pas met kerst uit, redelijk logisch eigenlijk
Op zich wel, maar tis lang wachten...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat ik begreep uit t stuke in de kro gids zenden ze de kerst specials pas met kerst uit, redelijk logisch eigenlijk
Is kut voor je: Heb je er nog een stukje Andre Rouvoet op staan...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:09 schreef Againzender het volgende:
Video staat al aan
Gelukkig filtert mijn video verderfelijke boodschappen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:13 schreef Gerrit_Knol het volgende:
[..]
Is kut voor je: Heb je er nog een stukje Andre Rouvoet op staan...
Hij heeft wel een punt mbt Turkije...
en dan dat gebaar van gareth met 2 vingers richting z'n ogen!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:53 schreef Caesu het volgende:
G: "I saw her first!"
T: "How does that work?"
haha ja wat was dat ongelooflijk genant! prachtig!quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:46 schreef Citroentje het volgende:
[..]
Was ook lachen dat David Brent begon te praten over dat hij wel ff wist hoe je voor een groep mensen entertaining over kon komen. Vervolgens de ene slechte grap na de andere (was te verwachten, maar wel leuk uitgevoerd)
Ik zag op freerecordshop.nl dat ze nu ook met nederlandse ondertiteling te krijgen zijn. Zowel seizoen 1 als 2.quote:Op woensdag 21 april 2004 17:00 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Er zijn 2 seizoenen (12 afl.) en 2 specials, dvd's zijn zowel op regio 1 als 2 al te krijgen (play.com bv.)
Nog niet in Nederland, dus geen Ned. ondert.
Jammer trouwens dat er niet meer dan 12 afl. gemaakt worden.
De 2x 50 minuten durende specials zijn trouwens pas in oktober te krijgen: http://www.bbcshop.com/invt/bbcdvd1374quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:35 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Ik zag op freerecordshop.nl dat ze nu ook met nederlandse ondertiteling te krijgen zijn. Zowel seizoen 1 als 2.
5? hier al 9quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:16 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
heersend!
schande dat er pas 5 pagina's volgeluld zijn. Dat is met die aardwormen van Friends wel anders. Ach wat dan zijn WIJ maar de fronthoede, de avant-garde(ook al ben ik 2 jaar te laat ahum). !!!! ik heb gesproken!!
Creatief instellen ja, dat werkt welquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
5? hier al 9
hier bijvoorbeeld:quote:Op maandag 31 mei 2004 22:24 schreef Goof het volgende:
Waar zijn die dvd's te huur of te koop?
Ik kan ze nergens vinden...
Eh, all over the place hoor. Zijn gewoon verkrijgbaar in iedere dvd zaak, frs. van leest etc. ...quote:Op maandag 31 mei 2004 22:24 schreef Goof het volgende:
Waar zijn die dvd's te huur of te koop?
Ik kan ze nergens vinden...
Die kerstspecial is allang op Ebay te koop... Of zijn er meerdere van?quote:Op donderdag 27 mei 2004 02:10 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
De 2x 50 minuten durende specials zijn trouwens pas in oktober te krijgen: http://www.bbcshop.com/invt/bbcdvd1374
(er staat een foto bij die als spoiler gezien kan worden!)
ff teruglezen........quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:57 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Die kerstspecial is allang op Ebay te koop... Of zijn er meerdere van?
Ik heb nu seizoen 1 gekocht, en daar staan maar 6 afleveringen op. Klopt dit wel? Ik dacht dat het 12 afleveringen per seizoen waren...
En in welk seizoen zitten we nu in Nederland? Oftewel: welk seizoen zien je morgen, en welke aflevering precies?
Sorry voor alle vragen, ik kijk het pas serieus sinds 2 weken (vond het daarvoor een beetje flauw)
Seizoen 6?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ff teruglezen........
daar staan alle afleveringen, 6 per seizoen dus!
we gaan hier seizoen 6 in morgen
Ah ok, verkeerd onthouden dan. Ik dacht 12 per seizoen. Wel erg weinig afleveringen dan... Is er nog iets bekend over nieuwe seizoenen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ff teruglezen........
daar staan alle afleveringen, 6 per seizoen dus!
we gaan hier seizoen 6 in morgen
ik blijf hopen op een extra christmas specialquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:19 schreef Arinna het volgende:
Die komen niet. Kijk maar eens op www.bbc.co.uk/theoffice
Ricky Gervais zegt dat ergens, in de definitive guide geloof ik.
In dit topic is het overigens ook al eerder vermeld.
Ik blijf toch hopen op extra seizoenen The Office. Dat doe ik nu ook al een tijdje voor extra seizoenen Cold Feet maar ik heb niet echt het idee dat dat nog gaat gebeurenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:54 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik blijf hopen op een extra christmas special
Mijn video!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:58 schreef livEliveD het volgende:
Nog een uur ofzo [afbeelding]
Niet vergeten dus [afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:51 schreef tong80 het volgende:
Dat gesprek bij het koffie apparaat![]()
![]()
De rest was ook briljant.
of met die brandoefeningquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:10 schreef Teerwater het volgende:
Hoe Brent in het café met die vrouw in die rolstoel om ging. Wop, aan de kant. Hup weer terug. Alsof het een stoel was die in de wegstond. Beschamend.
Vooral die blik van haar in de camera... geweldig!quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:43 schreef tong80 het volgende:
Zetten ze haar even op de trap.
'Als er echt brand is doen we dat niet hoor'
Welk 3e net?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:02 schreef rubbereend het volgende:
vanavond weer the office op het 3e net. volgens mij is het een herhaling
vanavond? gisterenavond toch...?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:02 schreef rubbereend het volgende:
Volgens mij ook.. ze lieten als voorstukje die scene met Gareth en de papierversnipperaar zien; volgens mij al een paar afleveringen geleden..............quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:02 schreef rubbereend het volgende:
Hoe laat dan??quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:02 schreef rubbereend het volgende:
Ik zag net ook een aankondiging voor vanavond voorbij flitsenquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:11 schreef Caesu het volgende:
[..]
vanavond? gisterenavond toch...?
Niet.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:38 schreef PM-girl het volgende:
komt het nou wel of niet op woensdag avond?
Whehe, ja, dat handje op/om de schouder van Rachel.... Zo a-spontaanquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:09 schreef Reticulin het volgende:
hehe "you should wear tighter trousers"
en hoe die gareth dan mee probeert te lachen
*ligt weer dubbel*
en die kop van m erbij dan...onbetaalbaar!quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:11 schreef Arinna het volgende:
[..]
Whehe, ja, dat handje op/om de schouder van Rachel.... Zo a-spontaan![]()
Bijzonder goed gecast ja...quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:13 schreef Reticulin het volgende:
[..]
en die kop van m erbij dan...onbetaalbaar!
toen was ik al weggezappedquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:33 schreef Arinna het volgende:
Wel een ranzig 'nastukje' trouwens... Finchy & Trudy... Bah...
Ik kwam er ook pas na een aantal afleveringen achter dat er nastukejs bijzaten, meestal ging ik meteen erna naar bed en zette dus de tv uit.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:39 schreef Caesu het volgende:
[..]
toen was ik al weggezapped![]()
maar nu je het zegt... ik herinner me wat van toen ik deze aflevering op de BBC zag
Hmm, kijkcijfers, nog niks van gezien... Ik ben ook aardig wat vrienden over aan het halen, maar nog iedereen kan het waarderen (hoe vaak ik ook zeg dat je even door moet bijten totdat je de karakters doorziet). Volgens mij is het gewoon niet geschikt voor het grote publiek: niet zo hapklaar als Idols. Ik denk niet dat iedereen die er een keer langszapt blijft hangen (om eerder genoemde reden).quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:45 schreef rubbereend het volgende:
ja de mensen die de casting van the office gedaan hebben verdienen echt een lintje, echt alles klopt, ook alle kleine dingen die de acteurs doen.... echt briljant, de kijkcijfers vallen me trouwens een beetje tegen
Ik kan het niet bevestigen maar ik denk wel dat je gelijk hebt!quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:43 schreef Arinna het volgende:
[..]
Op de site van Pirates staat trouwens dat MacKenzie Crook "Ragetti" speelt maar helaas geen foto. Moet hem echt nog eens bekijken (alleen destijds in de bios gezien en toen had ik nog geen benul van Office ed). Ergens vermoed ik dat hij een van die piraten als vrouwen verkleed in dat bootje is... ik kan me daar een typisch Garethblik bij herinneren. Iemand die dit kan bevestigen?
er kijken elke keer zo'n 250.000 mensen naar, markt aandeel van rond de 6%.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:52 schreef Arinna het volgende:
[..]
Hmm, kijkcijfers, nog niks van gezien... Ik ben ook aardig wat vrienden over aan het halen, maar nog iedereen kan het waarderen (hoe vaak ik ook zeg dat je even door moet bijten totdat je de karakters doorziet). Volgens mij is het gewoon niet geschikt voor het grote publiek: niet zo hapklaar als Idols. Ik denk niet dat iedereen die er een keer langszapt blijft hangen (om eerder genoemde reden).
in belgie moet het wel populair zijn geweest omdat ze nu alles weer gaan herhalen. en dan nog wel om 21:20 ipv 23:00, meer prime-time dus....quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er kijken elke keer zo'n 250.000 mensen naar, markt aandeel van rond de 6%.
iedereen die een keer kijkt kan de serie waarderen. als dit op prime time op een grotere zender werd uitgezonden dan zouden er echt veel meer mensen naar kijken, sonde. maar het belangijkste is dat wij genieten
Ja, dat geloof ik zeker. Maar 'een keer kijken' moet wel aandachtig gebeuren denk ik. Ik was (geef ik toequote:Op woensdag 9 juni 2004 00:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er kijken elke keer zo'n 250.000 mensen naar, markt aandeel van rond de 6%.
iedereen die een keer kijkt kan de serie waarderen. als dit op prime time op een grotere zender werd uitgezonden dan zouden er echt veel meer mensen naar kijken, sonde. maar het belangijkste is dat wij genieten
da wou'k net zegge (zie boven)quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:03 schreef Caesu het volgende:
[..]
in belgie moet het wel populair zijn geweest omdat ze nu alles weer gaan herhalen. en dan nog wel om 21:20 ipv 23:00, meer prime-time dus....
klopt, de Piraat met het glazen oog. \quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:55 schreef dolfg het volgende:
[..]
Ik kan het niet bevestigen maar ik denk wel dat je gelijk hebt!
Volgens mij is Gareth die piraat die continu zijn glazen oog verliest.
The Office: onbetaalbaar.
En speelt ook één van de porno-doubles in Love Actually.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
klopt, de Piraat met het glazen oog. \
En Tim speelt in de film van Ali G voor wie het weten wil![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |