Die schoenen hadden ze 30 jaar geleden ook al!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:42 schreef LeonH het volgende:
Converse
[afbeelding]
Heb ze ook, zijn megahip!
Ps.: Wel een air/gel zooltje ofzo erbij kopen anders loop je op de grond...
vergeet niet dat je 2 verschillende kleuren schoenen moet dragen anders is het niet retroquote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:42 schreef LeonH het volgende:
Converse
[afbeelding]
Dat noemden wij vroegâh gewoon gympies (liepen waardeloos met dat dunne, harde rubber zooltje) en waren alleen voor watjes en armelui, een echte bink had natuurlijk naiks met èèrquote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:42 schreef LeonH het volgende:
Converse
[afbeelding]
Blijf dat mooie schoenen vinden... hoeveel heb je ervoor betaald, en waar heb je ze gekocht?quote:Op zondag 4 april 2004 14:28 schreef blieblie het volgende:
Ik heb Adidas Goodyears gekocht![]()
ff zoeken naar plaatje
[afbeelding]
Maar dan witte![]()
110 bij de footlocker.quote:Op zondag 4 april 2004 14:43 schreef Douwe het volgende:
[..]
Blijf dat mooie schoenen vinden... hoeveel heb je ervoor betaald, en waar heb je ze gekocht?
Wit is wel besmettelijk. Maar het zijn zeker een mooie paar schoenen.quote:Op zondag 4 april 2004 14:28 schreef blieblie het volgende:
ff zoeken naar plaatje
[afbeelding]
Maar dan witte![]()
Jo vet!quote:Op maandag 29 maart 2004 19:20 schreef Adelante het volgende:
vervolg op: VETTE sneakers...
post hier jouw smaak wat betreft sneakers
voor de komende lente/zomer periode.
voorbeelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ze zijn best mooi, alleen zitten ze voor geen meter.quote:Op maandag 29 maart 2004 19:20 schreef Adelante het volgende:
Dat zijn wel mooie. Ik zou voor zwart gaan ivm disco's kroegen en house party's waar je schoenen zwart van worden.quote:Op zondag 4 april 2004 14:28 schreef blieblie het volgende:
ff zoeken naar plaatje
[afbeelding]
Maar dan witte![]()
Sorry hoor, maar dit zijn géén mooie schoentjes.. daar zou ik nog niet eens dood mee aan willen getroffen !quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:42 schreef LeonH het volgende:
Converse
[afbeelding]
Inderdaad nice, welke winkels verkrijgbaar, of overal wel?quote:Op zondag 4 april 2004 14:28 schreef blieblie het volgende:
ff zoeken naar plaatje
[afbeelding]
Maar dan witte![]()
Indeed.quote:Op zondag 4 april 2004 23:45 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Dat zijn wel mooie. Ik zou voor zwart gaan ivm disco's kroegen en house party's waar je schoenen zwart van worden.
Zijn die Vans breed of zijn ze wel gewoon smal aan je voeten net zoals puma's en die adidas goodyears?quote:Op zondag 4 april 2004 21:43 schreef superheist het volgende:
[..]
ze zijn best mooi, alleen zitten ze voor geen meter.
quote:Op maandag 5 april 2004 00:41 schreef Adelante het volgende:
Gaastra?
nope, uiterst functioneel en comfortabel maar hip en kewl
Okeej, als "jullie" (hoezo generalisatie!?!) dat in jullie belevingswereld trendy achten,quote:Op maandag 5 april 2004 00:49 schreef Great_Expectations het volgende:.
Wij van [Homo]-topic hebben besloten dat dit soort sneakers Heel Hip & Kewl zijn, in de zomer van 2004. En homo's zijn heel trend-gevoelig, dus wij kunnen het weten..
Trend-gevoelig is iets anders dan smaakvol.quote:Op maandag 5 april 2004 00:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Wij van [Homo]-topic hebben besloten dat dit soort sneakers Heel Hip & Kewl zijn, in de zomer van 2004. En homo's zijn heel trend-gevoelig, dus wij kunnen het weten..
Hou mij er ff buiten. Leuke schoenen overigens, alleen ik zou het aan m'n neefje van 14 geven ofzo.quote:Op maandag 5 april 2004 00:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
euh, zijn niet echt breed, maar ook niet smal.. je moet ze maar passen.quote:Op maandag 5 april 2004 00:29 schreef OldJeller het volgende:
Zijn die Vans breed of zijn ze wel gewoon smal aan je voeten net zoals puma's en die adidas goodyears?
vind ik ook.. alleen dat type toch echt nietquote:Op maandag 5 april 2004 18:41 schreef saaw het volgende:
ik vind vans meestal wel heel erg lekker zitten! beetje nadeel dat ze zo snel kapot gaan
Ben ik het helemaal mee eens...quote:Op maandag 5 april 2004 19:57 schreef seto het volgende:
vind meeste schoenen hier niet echt sneakers
![]()
235 euro bij de Shoebaloo'squote:Op zaterdag 10 april 2004 09:58 schreef schatje het volgende:
En hoed duur waren de Prada's?? 200 euro ongeveer zeker??
ik wil daar best op in gaan maar dan gaat deze topic vast en zeker heel erg offtopic, en dan wordt het zo'n discussie dat nerdjes gaan janken dat ik prada's koop die zoveel kosten en dat ik veel beter bij scapino kan shoppen. moeten we dit gezellige topic weer naar de klote brengen door paar mensen die jaloers zijnquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:31 schreef Redux het volgende:
En wat is er zo 'hot' aan prada's?
die vind ik nou echt gaafquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:50 schreef Maxxieh het volgende:
[afbeelding]
ik heb gister deze gekocht, je moet er alleen wel ff aan wennen
Wat nou wennen? Dragenquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:50 schreef Maxxieh het volgende:
[afbeelding]
ik heb gister deze gekocht, je moet er alleen wel ff aan wennen
Ik ben er eigenlijk best benieuwd naar, want ik had tot dit topic nog nooit gehoord van prada's.quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:46 schreef ranus het volgende:
[..]
ik wil daar best op in gaan maar dan gaat deze topic vast en zeker heel erg offtopic, en dan wordt het zo'n discussie dat nerdjes gaan janken dat ik prada's koop die zoveel kosten en dat ik veel beter bij scapino kan shoppen. moeten we dit gezellige topic weer naar de klote brengen door paar mensen die jaloers zijn![]()
... neah!
Deze had ik van de winter alquote:Op maandag 29 maart 2004 19:20 schreef Adelante het volgende:
vervolg op: VETTE sneakers...
post hier jouw smaak wat betreft sneakers
voor de komende lente/zomer periode.
voorbeelden:
Die eerste zijn wel aardig. Maar die tweede zijn gewoon ordinaire wielrenschoenen waar de toe-clips zijn afgesloopt. (een echte sportschoen dus)quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:24 schreef Manweth het volgende:
[..]
Deze had ik van de winter al
heb nu deze
[afbeelding]
Zwaar relaxete schoenen moet ik zeggen.
je hebt een goede smaak want heb ze namelijk ookquote:Op zondag 4 april 2004 14:28 schreef blieblie het volgende:
ff zoeken naar plaatje
[afbeelding]
Maar dan witte![]()
wehkamp opruiming...quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:30 schreef groggy het volgende:
hehe waar heb je ze gekocht??
ik heb die schoenen ook, en die verkoper deed bij mij hetzelfdequote:Op zondag 4 april 2004 14:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
110 bij de footlocker.
Tkostte me wat moeite om de verkoper dat ik niet geïnteresseerd was in zooltjes, hakjes, sokken of spray om sneakers schoon te maken.
goed idee Adelante , heb je ze ook al?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:18 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
voor het EK en gelukkig maar ¤ 10,-
ik heb 43 besteld en morgen worden ze bezorgd,quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:22 schreef Desiderius het volgende:
goed idee Adelante , heb je ze ook al?
Ïn dat geval vallen ze groot of klein (denk je) als ze groot vallen kan ik er wel een paar 43 halen die er nog zijn
heej waar kan je die dingen kopen dan?quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:59 schreef groggy het volgende:
[afbeelding] kweil
Heb je ook gegokt op 'groter vallen' of is 43 je juiste maat?quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik heb 43 besteld en morgen worden ze bezorgd,
zal wel even laten weten of ze groot of klein uitvallen...
Nike Speedsweep als ik het goed hebquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:55 schreef seto het volgende:
weet iemand welk model dit is?
[afbeelding]
alvast bedankt
soms 42 en soms 43, maar danquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:41 schreef Desiderius het volgende:
Heb je ook gegokt op 'groter vallen' of is 43 je juiste maat?
ze vallen echt megaklein uit dus, de wehkamp sneakers....quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:22 schreef Desiderius het volgende:
goed idee Adelante , heb je ze ook al?
Ïn dat geval vallen ze groot of klein (denk je) als ze groot vallen kan ik er wel een paar 43 halen die er nog zijn
De enige mooie Puma's die ik totnogtoe ben tegengekomenquote:
Zou'k ook doen, maar stond uitverkocht bij op hun sitequote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
ze vallen echt megaklein uit dus, de wehkamp sneakers....
43 past nietnu maar 44 besteld
Ik heb die shoes ook .. Nike Wrestling shoes| ik heb ze hier nergens meer in de winkel gezien ..quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:55 schreef seto het volgende:
weet iemand welk model dit is?
[afbeelding]
alvast bedankt
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:02 schreef Jay_D het volgende:
Prada's is zo Marrokaans/Turks ..
schopje...quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:29 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
heej waar kan je die dingen kopen dan?
die zijn echt erg mooi, hopelijk iets goedkoper dan tod's? (tods 300 euro en dat vinnik teveel)
Maar heeft iemand 'n idee waar je die kan kopen?
Wat is er nou mis met de Nike Wrestling Shoes ...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:49 schreef AltamirA het volgende:
[..]
zelf in zo'n schoenen lopen en dan prada's uitmaken voor marrokaans
ik deel je mening trouwens wel hoor
Waar heb je die gekocht en hoe duur?quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:59 schreef groggy het volgende:
[afbeelding] kweil
Een Nederlander: Alexander van Slobbe. Ja zit helaas wel een prijsje aan vast.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:00 schreef Jay_D het volgende:
Die witte puma's heeft toch zo'n belg ontworpen ofnie..??
Ze zijn écht vet die schoenen, maja zit ook prijsje aan vast ..
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:42 schreef LeonH het volgende:
Converse
[afbeelding]
die zijn wel mooiquote:Op zondag 6 juni 2004 00:56 schreef ZaeK het volgende:
Mijn nieuwe zomerschoentje's (vandaag gekocht)![]()
[afbeelding]![]()
Prijs ¤ 75,00
Wat vinden jullie van deze (niet dat ik ze ineens nie meer aantrek ofzo als jullie het niks vinden)?
Ik werk bij Footlocker! en weet er alles van....quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:37 schreef FunnyMuffin het volgende:
[..]
ik heb die schoenen ook, en die verkoper deed bij mij hetzelfde
www.zappos.com,quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:35 schreef Eisselstijn het volgende:
Wat zijn goede/betrouwbare sites om sneakers aan te schaffen? (En moet je ook importbelasting betalen?)
Ik kan je nou wel gaan verbeter dan je echt niet de p.i.m.p. bent met puma's tegenwoordig, maar ik dat t punt is dat jij gewoon niet met de mode meeloopt hequote:Op woensdag 9 juni 2004 18:33 schreef Ixnay het volgende:
5 jaar geleden werd je nog uitgelachen met Puma's, en tegenwoordig ben er dè pimp mee.
Gewoon meedoen met de massa noem ik dat. Noem het geen stijl, want 5 jaar geleden was het dat ook niet dus waarom nu dan wel?
Hey weet je toevallig in welke kleuren de Air Alpha Force uitkomt? En krijgt de Footlocker de Air Jordan 1, 3 of 4 binnen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:15 schreef GAMED0G het volgende:
@ GAMED0G
[..]
Ik werk bij Footlocker! en weet er alles van....
Ik ben ook een sneakerfreak en heb nu al meer dan 75paar sneakers liggen.....
Allemaal Nike Dunks, Nike Air Force 1 & 2 / Iets van 10 Paar Air Jordans en veel exclusieve kleuren en modellen van verschillende sneakers.
Nou het is eigenlijk gewoon wat simpeler. Ik vind ze mooi, daarom heb ik ze gekocht.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:49 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Ik kan je nou wel gaan verbeter dan je echt niet de p.i.m.p. bent met puma's tegenwoordig, maar ik dat t punt is dat jij gewoon niet met de mode meeloopt he![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:20 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Nou het is eigenlijk gewoon wat simpeler. Ik vind ze mooi, daarom heb ik ze gekocht.
Ja die waren 1,5 jaar geleden vet, de mijne zijn nu helemaal versletenquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:15 schreef ranus het volgende:
Ik heb gistermiddag bij Shoebaloo Prada's American Cup gekocht!
dit zijn geen praatjes, als je me niet gelooft hier een paar plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je me niet gelooft.... lol loopt niet zo te patsen zeg.. zo mooi zijn niet eensquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:15 schreef ranus het volgende:
Ik heb gistermiddag bij Shoebaloo Prada's American Cup gekocht!
dit zijn geen praatjes, als je me niet gelooft hier een paar plaatjes:
5 jaar geleden bestond dat model vast ook, of iig wel zoiets van een ander merk.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:20 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Nou het is eigenlijk gewoon wat simpeler. Ik vind ze mooi, daarom heb ik ze gekocht.
Sommige van die designer puma's zijn anders best wel pimpinquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:49 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Ik kan je nou wel gaan verbeter dan je echt niet de p.i.m.p. bent met puma's tegenwoordig, maar ik dat t punt is dat jij gewoon niet met de mode meeloopt he![]()
Ja is goed.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:38 schreef Ixnay het volgende:
[..]
5 jaar geleden bestond dat model vast ook, of iig wel zoiets van een ander merk.
Wedden dat je ze toen niet mooi vond?
Nou het is gewoon erg triest.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:49 schreef Brennie het volgende:
Wat is dat toch: " jij bent suf, dom, nep etc als je met die of die schoenen ( of kleren) loopt"
Hele discussies vind ik erover![]()
Nee hoor, ik vind niks "suf, dom, nep etc" het viel me gewoon op.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:49 schreef Brennie het volgende:
Wat is dat toch: " jij bent suf, dom, nep etc als je met die of die schoenen ( of kleren) loopt"
Hele discussies vind ik erover![]()
Vette schoenenquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:31 schreef zBus het volgende:
Ik heb deze nu.
Zitten echt super lekker, heb ze ook nog bijna nergens gezien.
[afbeelding]
Dit viel je gewoon op?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:05 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind niks "suf, dom, nep etc" het viel me gewoon op.
quote:5 jaar geleden bestond dat model vast ook, of iig wel zoiets van een ander merk.
Wedden dat je ze toen niet mooi vond?
Jah, schoenen waren eerst voor klimmen, maar bij puma dachten ze blijkbaar van hmmm zijn ook zo wel goed te dragen, ff andere zool er onder en gaan..quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:33 schreef BrauN het volgende:
[..]
Vette schoenen
Geïnspireerd door klimwandschoenen volgens mij?
Ja.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:49 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Dit viel je gewoon op?
[..]
itsontoday vindt van niet zegt ie.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:29 schreef MartinusMagnus het volgende:
Wat een gezeik. Tuurlijk vindt 90% van de mensen schoenen mooi die op dat moment toevallig ook net in de mode zijn. Gek he! Face it, zo zitten mensen nou eenmaal in elkaar!
Dat zegt ie ja.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:31 schreef Ixnay het volgende:
[..]
itsontoday vindt van niet zegt ie.
He Mauritz hou toch eens op met dat gezeik altijd.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:39 schreef DJ-Maurits het volgende:
Wat een curieuze verzameling wanstaltige stappers zeg...
Dat mag hoor..quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:44 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Dat wou ik alleen maar even kwijt![]()
Ik zeg alleen dat IK ze niet heb gekocht omdat ze in de mode zijn, sterker nog volgens mij zijn ze niet eens in de mode, want ik heb er nog niemand mee gezien.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:31 schreef Ixnay het volgende:
[..]
itsontoday vindt van niet zegt ie.
Haha dit lijken net tae-kwondo schoentjesquote:Op woensdag 12 mei 2004 22:59 schreef groggy het volgende:
[afbeelding] kweil
quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[afbeelding]
Ik heb de Mexico 66 en die zitten echt super lekker! Heel erg dun en soepel, als je er mee op de Dam loopt kun je ieder steentje voelen, maar wel lekker. Zal met die andere Onitsuka's niet anders zijn denk ik.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:53 schreef CEx het volgende:
[..]
Haha dit lijken net tae-kwondo schoentjes![]()
Als ze nou ook nog eens zo lekker zitten
Ik kom dan wel nooit op de Dam, maar ik zal volgende week eens gaan rondkijkenquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:09 schreef MartinusMagnus het volgende:
[..]
Ik heb de Mexico 66 en die zitten echt super lekker! Heel erg dun en soepel, als je er mee op de Dam loopt kun je ieder steentje voelen, maar wel lekker. Zal met die andere Onitsuka's niet anders zijn denk ik.
Ik heb de mexico 66, die zitten echt uberlekker (maar ik moet er niet aan denken dat de zolen nog dunner zijn, zoals die tai-chi, dan ben je er echt binnen 50 km doorheen). Ik was een tijdje op zoek naar dat model, had ze laatst gevonden, waar weet ik niet meer, maar ze waren iig lang niet zo gaaf als op het plaatje, dus maar niet gekocht.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:53 schreef CEx het volgende:
[..]
Haha dit lijken net tae-kwondo schoentjes![]()
Als ze nou ook nog eens zo lekker zitten
Die er precies zo uitzien als die leren mexico 66 alleen dan van andere random dingen zijn gemaakt?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:21 schreef MartinusMagnus het volgende:
Ik zag gisteren ook een heleboel andere modellen hoor. O.a. een fel blauw schoentje dat dr uitzag als een baanatletiekschoen. Erg mooi!
Dat vind ik wel mooie schoentjesquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:28 schreef AltamirA het volgende:
Vind de meeste schoenen maar best lelijk hier.
Deze heb ik zelf:
Verder vind ik Royal Elastics en Quicks erg mooi.
Bij Beurskens in beek 150 euro... dus wel best duur, maar ze bevallen ngo altijd prima en zijn ook goed schoon te krijgenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:16 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Dat vind ik wel mooie schoentjeswat kosten ze? en waar heb je ze vandaan?
Quicks vind ik ook wel mooi.
Ik ben nu een beetje aan het zoeken voor lage schoenen voor in de zomer, maar niet spierwit en ik wil ze ook onder een korte broek kunnen dragen
Ik heb nog zwarte adidasjes maar die vind ik te zwarten ik heb ook nog halfhoge bruine Quicks.
Hmm hoop dat ik ze hier ergens in de randstad nog kan vindenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:14 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Bij Beurskens in beek 150 euro... dus wel best duur, maar ze bevallen ngo altijd prima en zijn ook goed schoon te krijgen
Hugo Boss winkel in de PC Hooftstraat.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:17 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Hmm hoop dat ik ze hier ergens in de randstad nog kan vinden
Weet iemand toevallig een zaak waar ze een collectie Hugo Boss schoenen hebben??
-Edit-quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:42 schreef Steve-O het volgende:
Wat een Domme schoenen zie ik hier staan zeg.
air aplha force is er alleen in Wit Red Blauw en die jordans....alleen de AJ 4 komt soon!!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:51 schreef Golgo13 het volgende:
[..]
Hey weet je toevallig in welke kleuren de Air Alpha Force uitkomt? En krijgt de Footlocker de Air Jordan 1, 3 of 4 binnen?
Ik vind de collectie die ze nu hebben een beetje karig, maar daar kan jij niks aan doen natuurlijk
Ik heb ze gekocht in Zandvoort, hoe de winkel heet weet ik niet, maar elk jaar hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:25 schreef Eisselstijn het volgende:
Die zijn erg fris! Waar heb je die gekocht als ik vragen mag? Ik ben namelijk ook op zoek naar Adidas schoenen (model Japan of Gerd Muller)...
Wow waar heb je ze vandaan? En mag ik misschien vragen wat ze kosten?quote:
Die ben ik dus ook gaan zoeken, maar ze hadden ze nergens meerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:28 schreef AltamirA het volgende:
Vind de meeste schoenen maar best lelijk hier.
Deze heb ik zelf:
Hehe! Als je ze zo vergelijkt, dan lijken ze HEEL erg op elkaar!quote:Op maandag 21 juni 2004 19:08 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Die ben ik dus ook gaan zoeken, maar ze hadden ze nergens meer
Toevallig zag ik in in een een of ander vaag winkeltje ook leuke schoenen staan, weliswaar niet zo mooi als die hierboven maar wel 100 euro goedkoper
[afbeelding]
Van het 'merk' BOSI , hoe verzin je het [afbeelding]
Ja hoor, heb ze in Amstelveen gekocht, maar Players in de PC Hooftstraat heeft ze ook. Waren 230 euro.quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:16 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Wow waar heb je ze vandaan? En mag ik misschien vragen wat ze kosten?
Ohw deze Vans zitten juist echt heerlijk!!!quote:Op zondag 4 april 2004 21:43 schreef superheist het volgende:
[..]
ze zijn best mooi, alleen zitten ze voor geen meter.
Ik vind die schoenen best mooi!! Ik moet eigenlijk nog nieuwe schoenen.. dus, waar heb je deze schoenen zien staan? Dan kan ik ff gaan passen..quote:Op maandag 21 juni 2004 19:08 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Toevallig zag ik in in een een of ander vaag winkeltje ook leuke schoenen staan, weliswaar niet zo mooi als die hierboven maar wel 100 euro goedkoper
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 juni 2004 19:08 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
[afbeelding]
Damn, ik wil de Air Jordan Vquote:Op maandag 14 juni 2004 14:51 schreef GAMED0G het volgende:
[..]
air aplha force is er alleen in Wit Red Blauw en die jordans....alleen de AJ 4 komt soon!!!!!
precieze datum is nog niet bekend!.....
Man, die kon je geloof ik 1 jaar terug nog bij de Footlocker kopen, in de aanbieding! Maar helaas niet in die kleurencombo, ik heb ze alleen in rood/wit, zwart/wit en geel/paars/wit gezien..quote:Op woensdag 23 juni 2004 02:00 schreef joohgf het volgende:
ik wil deze graag hebben maak ik weet niet waar ik ze kan vinden, iemand anders misschien?
http://www.oki-ni.com/isr(...)alt/au025a_129_3.jpg
http://www.oki-ni.com/isr(...)alt/au025a_129_1.jpg
http://www.oki-ni.com/isr(...)alt/au025a_129_4.jpg
denk dat je die helaas alleen bij oki-ni kan bestellenquote:Op woensdag 23 juni 2004 02:00 schreef joohgf het volgende:
ik wil deze graag hebben maak ik weet niet waar ik ze kan vinden, iemand anders misschien?
http://www.oki-ni.com/isr(...)alt/au025a_129_3.jpg
http://www.oki-ni.com/isr(...)alt/au025a_129_1.jpg
http://www.oki-ni.com/isr(...)alt/au025a_129_4.jpg
volgens mij ook, maar ik ga liever naar een winkel. Dan weet ik tenminste gelijk of dat ze goed passenquote:Op woensdag 23 juni 2004 12:50 schreef seto het volgende:
[..]
denk dat je die helaas alleen bij oki-ni kan bestellen
dan zul je naar engeland moetenquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:05 schreef joohgf het volgende:
[..]
volgens mij ook, maar ik ga liever naar een winkel. Dan weet ik tenminste gelijk of dat ze goed passen
deze heb ik in het lichtblauw met een wit-puma-teken en een groenige zoolquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:48 schreef hydraulix het volgende:
Deze vind ik supergaaf en misschien dat ik ze ook ga kopen (zien er imo ook wel netjes uit). In het echt zien ze er stukken beter uit dan op de afbeelding:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:30 schreef Safire het volgende:
Ik heb deze:
[afbeelding]
Ik wil deze nog, maar dan in een andere kleur (k denk in het lichtblauw met lichtgeel)
[afbeelding]
en ik wil nog lichtgele Allstars
breezer/ onzeker/ meeloperquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:30 schreef Safire het volgende:
Ik heb deze:
[afbeelding]
Ik wil deze nog, maar dan in een andere kleur (k denk in het lichtblauw met lichtgeel)
[afbeelding]
en ik wil nog lichtgele Allstars
Waar blijft die pic?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:15 schreef GAMED0G het volgende:
[..]
Ik werk bij Footlocker! en weet er alles van....
Ik ben ook een sneakerfreak en heb nu al meer dan 75paar sneakers liggen.....
Allemaal Nike Dunks, Nike Air Force 1 & 2 / Iets van 10 Paar Air Jordans en veel exclusieve kleuren en modellen van verschillende sneakers,
Ik spaar ze dan ook echt......en koop veel via internet
mijn volgende aankoop word deze:
[afbeelding]
Nike Blazer Pinstripe(zeer exclusief)
xal es kijken of ik een pic van wat sneakers kan maken van mn kamer!
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:08 schreef amornl87 het volgende:
[..]
breezer/ onzeker/ meeloper![]()
-Edit: doe normaal amornl87
quote:Op maandag 28 juni 2004 20:26 schreef Safire het volgende:
En Breezer ? Dan zou ik laarzen over mn broek moeten dragen .
Misschien voor urban breezers danquote:Op maandag 28 juni 2004 23:38 schreef amornl87 het volgende:
[..]
wat zijn dat voor praatjes, witte k-swiss en nike dunks(dus niet air force ones
) zijn het ultieme symbool van breezerheid, tenzij je een beetje zeldzaam type nikies heb maar je hebt echt eentje die je door heel nederland kan kope. no offence, als je dat mooi vind kan dat
maar t zou wel erg toevallig zijn als je precies die breezer stijl mooi vind terwijl er zo veel verschillend spul in de winkels ligt.
respect voor je signature
![]()
Heb dezelfde, alleen andere kleuren.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:56 schreef ZaeK het volgende:
Mijn nieuwe zomerschoentje's (vandaag gekocht)![]()
[afbeelding]![]()
Prijs ¤ 75,00
Wat vinden jullie van deze (niet dat ik ze ineens nie meer aantrek ofzo als jullie het niks vinden)?
Deze zijn zooooo vet! Ik heb ze gepast, maar maat 40 was te klein en maat 41 was te grootquote:
En jij loopt zeker in een korte broek plus sandalen "om maar vooral niet Breezer te zijn"?quote:Op maandag 28 juni 2004 23:38 schreef amornl87 het volgende:
[..]
wat zijn dat voor praatjes, witte k-swiss en nike dunks(dus niet air force ones
) zijn het ultieme symbool van breezerheid, tenzij je een beetje zeldzaam type nikies heb maar je hebt echt eentje die je door heel nederland kan kope. no offence, als je dat mooi vind kan dat
maar t zou wel erg toevallig zijn als je precies die breezer stijl mooi vind terwijl er zo veel verschillend spul in de winkels ligt.
respect voor je signature
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |