Kijk, dat is nou het grootste verschil tussen Drenthe en het Westen. Jij bent natuurlijk van die pokkedorpjes gewend, maar hier in het Westen hebben we echte steden en geen teringdorpjes alsquote:Op maandag 29 maart 2004 21:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh waarom? Voor de rest is het toch ook maar een pokkedorp.
Den Haag is toch ook een (kanker)dorp?quote:Op maandag 29 maart 2004 21:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou het grootste verschil tussen Drenthe en het Westen. Jij bent natuurlijk van die pokkedorpjes gewend, maar hier in het Westen hebben we echte steden en geen teringdorpjes alsoden.
Echte steden zijn Barcelona, Londen, Parijs, Berlijn, New York. Nederland moet het van boerengehucht A'dam hebben...quote:Op maandag 29 maart 2004 21:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou het grootste verschil tussen Drenthe en het Westen. Jij bent natuurlijk van die pokkedorpjes gewend, maar hier in het Westen hebben we echte steden en geen teringdorpjes alsoden.
quote:Op maandag 29 maart 2004 21:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Echte steden zijn Barcelona, Londen, Parijs, Berlijn, New York. Nederland moet het van boerengehucht A'dam hebben...![]()
quote:Op maandag 29 maart 2004 21:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Den Haag is toch ook een (kanker)dorp?
Lang niet zo kut als Roden, wij hebben hier geen gelly.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Den Haag is toch ook een (kanker)dorp?
Onfortuynlijk.nl Discussieplatform over Pim Fortuynquote:Op maandag 29 maart 2004 21:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]Het is 'kankah'...
Kijk maar naar Google
Oh maar dat Roden kut is zal ik ook niet ontkennen.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:29 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Lang niet zo kut als Roden, wij hebben hier geen gelly.
http://www.terdiscussie.n(...)isplay;threadid=2161quote:Op maandag 29 maart 2004 21:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]Het is 'kankah'...
Kijk maar naar Google
Niet dat het veel zin zou hebben om het te ontkennen.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh maar dat Roden kut is zal ik ook niet ontkennen.
Zelfs met 1 moslim nog simpel.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:33 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Hey Jensen, een lastige vraag voor jou. Wat heb je liever in je stad, 200.000 moslims of 1 gelly?
Wat?quote:Op maandag 29 maart 2004 21:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zelfs met 1 moslim nog simpel.
Jij mag nooit meer raden.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wat?
Je pleurt het liefs beide steden plat??
Dan gaan we meteen door met heel west europa. Dat moslim virus heeft heel europa besmetquote:Op maandag 29 maart 2004 21:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wat?
Je pleurt het liefs beide steden plat??
Speciaal voor jou:quote:Op maandag 29 maart 2004 21:11 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Om NL te bevrijden van de moslimbezetting. Ik haal ze juichend binnen.
[afbeelding]
quote:Kamer wil extra top over Europese grondwet
DEN HAAG - Een meerderheid in de Tweede Kamer van PvdA, VVD en GroenLinks wil dat de Europese regeringsleiders eind mei een extra top over de Europese grondwet inlassen. De partijen willen dat die top voor de verkiezingen voor het Europees Parlement (tussen 10 en 13 juni) wordt gehouden. Op die manier kan de kiezer zijn oordeel over de grondwet meewegen bij het uitbrengen van een stem.
Wat moeten we toch met een europese grondwet? We krijgen nooit een eenheid zoals de VS, daarvoor zijn de culturen te verschillend.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:44 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je verwart het afwijzen van jouw in vooroordelen gedompelde onderbuikgevoelens met Irritant suprieur linkse zielepoot spelen.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Monidique doet de laatste tijd wat Sidekick al een aantal maanden doet. Irritant suprieur linkse zielepoot spelen. Ga maar niet met hem in discussie, de gemiddelde moslim heeft een minder grote muur voor z'n kop.
Oeps, dan kan ik maar beter beginnen me schutterputje te graven, kut weer geen rust.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dan gaan we meteen door met heel west europa. Dat moslim virus heeft heel europa besmet
We moeten toch ergens wat regeltjes kwijt kunnen over hoe trots we zijn op "onze" Joods-Christelijke traditie?quote:Op maandag 29 maart 2004 21:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat moeten we toch met een europese grondwet? We krijgen nooit een eenheid zoals de VS, daarvoor zijn de culturen te verschillend.
quote:Volgens PvdA-Kamerlid Timmermans lijkt het er op dat Balkenende "bang is voor de kiezer" en gaat hij het uit de weg om aan de burger verantwoording over de grondwet af te leggen
Binnenkort hebben we weer een lekkere loopgraven oorlogquote:Op maandag 29 maart 2004 21:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Oeps, dan kan ik maar beter beginnen me schutterputje te graven, kut weer geen rust.
Wel ff me biertje opdrinken.
quote:Slave descendants to sue Lloyd's
Descendants of black American slaves are to sue Lloyd's of London for insuring ships used in the trade. High-profile US lawyer Edward Fagan, who secured settlements from Swiss companies in the Nazi gold case, is taking the action for 10 plaintiffs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |