Record in Engeland b.t.w..quote:Op maandag 29 maart 2004 17:37 schreef methodmich het volgende:
Netjes hoor, 30 duels ongeslagen.
niet helemaal,wel een record in 1 seizoen maar niet overallquote:Op maandag 29 maart 2004 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Record in Engeland b.t.w..
Ik bedoelde ook eigenlijk in de Premier leaugue.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
niet helemaal,wel een record in 1 seizoen maar niet overall
Forest is eind jaren 70 in 2 seizoenen bij elkaar ik dacht 42 wedstrijden ongeslagen gebleven
in 79 en 80,tegen Malmo en HSV,in Munchen en Madrid,zoiets?quote:Op maandag 29 maart 2004 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook eigenlijk in de Premier leaugue.
Forrest won toen trouwens 2 maal de EC-1.
Zoiets, met de geweldige Trevor Francis. Ajax werd trouwens in 79 uitgeschakeld door Forrest in de halve finale.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
in 79 en 80,tegen Malmo en HSV,in Munchen en Madrid,zoiets?
Zakdoekje Thierry?quote:Thierry Henry claims Manchester United have tried to unsettle Arsenal over suggestions he and Lauren had a fight after Sunday's game at Highbury.
The Frenchman told the Daily Mirror: "They couldn't hurt us on the pitch so they tried to spread rumours about us.
"I don't respect people who spread this kind of rumour. I don't respect them as players and now I don't respect them as men. We can't be affected by this.
"There were no punches in the tunnel. I did not hit him and he did not me."
Henry added: "That would never happen in this Arsenal team. We are too strong and too together for that.
"After we had finished our argument, we shook hands and Lauren wished me all the best for the national team and that was it."
The French striker predicted the incident would make Arsenal even more motivated for next Saturday's semi-final against United at Villa Park.
"It will give us an extra incentive for the match on Saturday. You will see that if you watch me."
Ach ja,Daily Mirrorquote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zakdoekje Thierry?
Waarom speelde LFC eigenlijk zonder shirtsponsor in Marseille?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:37 schreef Doc het volgende:Gerrard as England captain
COME ON ENGLAND!
Gezelligheid.quote:Saha blasts Van Nistelrooy
Louis Saha has hit Manchester United's preparations for the FA Cup semi-final by criticising Ruud van Nistelrooy.
Saha says Arsenal's Thierry Henry - who will go up against United in Saturday's Cup tie - is a more complete player.
"Ruud lacks big-match experience - Thierry has played in major finals and he knows how to approach these games."
Saha, who will play with Henry for France against Van Nistelrooy's Holland on Wednesday, added: "Ruud doesn't take much part in collective play."
There was better news for Van Nistelrooy as he was passed fit for Saturday's tie, after a niggling knee injury.
The problem emerged after the striker joined up with the Dutch camp for Wednesday's friendly, but a Dutch FA spokesman said he could even still play in that game.
Frank Huizinga said: "Ruud could still play. The team has not been announced yet and he might be in it."
However, the United star will be seething at the comments made by his club partner.
As well as saying that Van Nistelrooy "needs to gain experience at the highest level" Saha claimed: "Ruud never scores from outside the 18-yard area and never takes free-kicks.
"It is very rare to see him trying his luck from distance."
The Frenchman, who joined United from Fulham in January, added: "Ruud doesn't take much of a part in the team's collective play. His game is all about finishing."
Waar is Qi als je 'm nodig hebt?quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Gezelligheid.
Vanwege de bierreclame die er op staatquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom speelde LFC eigenlijk zonder shirtsponsor in Marseille?
Om exact die reden speelde ze ook tijdens het Amsterdam Tournament zonder CARLSBERG op hun shirts. Ook in NL mag namelijk geen shirt reclame voor drank gemaakt worden.quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vanwege de bierreclame die er op staat
Daar liet ik gisteren om half tien al een traan om.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:20 schreef DIGGER het volgende:
De topictitel zuigt btw
Ik zou het topic bijna volspammen
Bijna.....
Naar mijn mening de beste titel ooit wat PL topics betrefd.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:20 schreef DIGGER het volgende:
De topictitel zuigt btw
Ik zou het topic bijna volspammen
Bijna.....
Volgens mij komt Toure uit de Ivoorkust.quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:25 schreef DIGGER het volgende:
Ben ik helaas (Fransman en Arsenal speler) met je eens.
Mikael Forsell vind ik ook opmerkelijk, die heeft er goed aan gedaan voor Birmingham City te kiezen.
Is Gardner geen debutant?quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:03 schreef methodmich het volgende:
Zijn er overigens nog debutanten opgesteld / ingevallen tegen Zweden?
Defoe stond geloof ik in de basis.quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:38 schreef methodmich het volgende:
Verder waren Green, Wright-Phillips, Samuel en Defoe voor het eerst opgeroepen.
is dus de eindstand geworden...quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:42 schreef DutchGooner het volgende:
0-1 Chelski bij de Sperz door Hasselbaink
Hij zal Arsenal wel even uit de CL schieten.quote:Op zondag 4 april 2004 15:16 schreef methodmich het volgende:
Jerrel is in goede vorm de laatste weken.
Moet ie eerste een basisplaats krijgenquote:Op zondag 4 april 2004 15:18 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Hij zal Arsenal wel even uit de CL schieten.
Ik verwacht wel dat hij er staat dinsdag.quote:Op zondag 4 april 2004 15:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Moet ie eerste een basisplaats krijgen
Ikke niet,Rainieri heeft een plaat voor zijn kop.quote:Op zondag 4 april 2004 15:20 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat hij er staat dinsdag.
Ik zou het gek vinden als hij er niet zou staan.
Laat dat overtuigend er maar van af. Het winnen op zich is al bijzonder.quote:Op zondag 4 april 2004 20:17 schreef Doc het volgende:
LFC eindelijk weer eens overtuigend gewonnen
Dat de scheids ingrijpt en een kaart trektquote:Op zondag 4 april 2004 19:52 schreef tong80 het volgende:
Wat had ie dan verwacht ? Dat Keane z'n benen intrekt ?
Hij trok een kaart,alleen de verkeerde.quote:Op zondag 4 april 2004 20:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat de scheids ingrijpt en een kaart trekt
Ho ho,quote:Op zondag 4 april 2004 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat dat overtuigend er maar van af. Het winnen op zich is al bijzonder.
Jammer dat het van Blackburn is, want dat is best een leuk team.quote:Op zondag 4 april 2004 20:17 schreef Doc het volgende:
LFC eindelijk weer eens overtuigend gewonnen
Reyes en Ljungberg exit.quote:Op maandag 5 april 2004 13:40 schreef Sloggi het volgende:
Hoezo?
Ljungberg kan ik mee leven,Reyes vind ik wel kutquote:Op maandag 5 april 2004 13:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Reyes en Ljungberg exit.
Volgens mij heb je zelfs aan de krijtstreeptrekker van Highbury nog een grotere hekel dan aan welke speler van Feyenoord dan ookquote:Op maandag 5 april 2004 14:26 schreef Doc het volgende:
Ljungberg is de AFC-er aan wie ik de meest hekel heb nu Jeffers weg is ...
quote:Op maandag 5 april 2004 15:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zelfs aan de krijtstreeptrekker van Highbury nog een grotere hekel dan aan welke speler van Feyenoord dan ook
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAX!quote:Op maandag 5 april 2004 18:24 schreef tong80 het volgende:
Doc waar heb jij geen hekel aan ?
Jeffers is nog niet weg....quote:Op maandag 5 april 2004 14:26 schreef Doc het volgende:
Ljungberg is de AFC-er aan wie ik de meest hekel heb nu Jeffers weg is ...
Als ze die niet gewonnen hadden was het bijna definitief exit geweest.quote:Op dinsdag 6 april 2004 07:52 schreef DIGGER het volgende:
Dat was op het randje voor Leeds gisteren, Leicester van 2-0 tot 2-2 laten terug komen, gelukkig maakte Smith de 3-2, hele belangrijke 3 punten en komend weekend weer cruciaal voor Leeds: Blackburn uit.
zondagquote:Op woensdag 7 april 2004 13:11 schreef zjroentje het volgende:
Henry doet zondag tegen Liverpool niet mee vanwege een hamstringblessure.
quote:Op woensdag 7 april 2004 13:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zondag![]()
Vrijdag tegen Liverpool en zondag tegen Newcastle
Gelukkig was Viduka wel zo 'slim' om in de laatste minuut een rooie kaart mee te pakken, die is nu geschorst voor de crunch game tegen Portsmouthquote:Op dinsdag 6 april 2004 10:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als ze die niet gewonnen hadden was het bijna definitief exit geweest.
quote:Op woensdag 7 april 2004 13:48 schreef Doc het volgende:
[Tony merkt op dat hij van het rijtje SCUM, Arse en LFC AFC de minst succesvolle vind]
OK, LFC volgens jou succesvoller dan AFC. En LFC in vergelijking met SCUM, wie is succesvoller?
Hoeveel meer heeft SCUM volgens jou gewonnen dan AFC?
Hij raakt toch geen kokosnoot de laatste tijd, dus misschien wel gunstig voor ze.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
![]()
Klopt ja. Hij is er dus in allebei de wedstrijden niet bij.
Ik weet niet wat je onder "afgelopen jaren" verstaat, maar SCUM heeft de CL zo'n 5 jaar geleden gewonnen. Ancient History in terms of football. Kan je ook gaan roepen dat Ajax het meest succesvol is wegende CL winst in 1995. En zoveel succesvoller was SCUM in de PL niet (tenzij je bereid bent meer dan 5 jaar of meer terug te gaan) de afgelopen jaren, laat staan in de FAC...quote:Op woensdag 7 april 2004 13:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Manchester heeft de CL gewonnen, Liverpool de UEFA Cup, Arsenal verloor de UEFA Cup finale. Nationaal gezien heeft Manchester beter gepresteerd in de PL de afgelopen jaren, maar Europees succes schat ik zelf hoger in dan het winnen van de nationale competitie, ook al is het de PL.
De laatste 2 jaar wel ja, maar ik neem het begrip iets ruimer. De discussie ontstond in het feyenoord - ajax topic vanwege een domme opmerking dat ajax de afgelopen jaren vele malen succesvoller was en dat feyenoorders daar jaloers op waren.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:01 schreef DutchGooner het volgende:
Het zou idd wel handig zijn als we weten over welke periode we het nu hebben
Als we het over de laatste 2 jaar hebben is dat overduidelijk Arsenal
Allemaal leuk en aardig met het is respectievelijk alweer 5 en 3 jaar geleden dat deze ploegen Europees succes hebben geboekt.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
mooi, dan gaan we hier verder
Het is een gevoel, dat geef ik eerlijk toe. Maar Arsenal heeft Europees gezien niks gepresteerd, Manchester en Liverpool wel.
OFF-TOPICquote:Op woensdag 7 april 2004 14:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
De laatste 2 jaar wel ja, maar ik neem het begrip iets ruimer. De discussie ontstond in het feyenoord - ajax topic vanwege een domme opmerking dat ajax de afgelopen jaren vele malen succesvoller was en dat feyenoorders daar jaloers op waren.
Voor mij persoonlijk wel, zeker als je naar Nederland kijktquote:Op woensdag 7 april 2004 14:08 schreef DutchGooner het volgende:
OFF-TOPIC
1 Europese prijs maakt je nog niet succesvoller dan een club die nationaal gezien veel meer heeft gepresteerd
wel als het 1 tegen 1 of 2 zou zijn maar de laatste prijs van Feyenoord in NL zit denk ik al onder het stofquote:Op woensdag 7 april 2004 14:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk wel, zeker als je naar Nederland kijkt
Ah, gelukkig komt Litmanen nog terug van de blessurequote:Op woensdag 7 april 2004 14:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
mooi, dan gaan we hier verder
Het is een gevoel, dat geef ik eerlijk toe. Maar Arsenal heeft Europees gezien niks gepresteerd, Manchester en Liverpool wel. Dat heeft voor mij meer uitstraling dan alleen de nationale titel winnen. Als je over de afgelopen jaren spreekt, moet een deel van het elftal waarmee je de prijzen gewonnen hebt nog actief zijn voor de club. Dat is bij Manchester en Liverpool weldegelijk het geval. Die elftallen hebben (in mijn ogen) meer aansprekende resultaten geboekt.
Ook daarbij geldt: wat noem je meer succesvol. Met name in directe confrontaties is Ajax meer succesvol, en dat is vrijwel onafhankelijk of je nou 1, 3, 10 of 25 jaar terug wil gaan. Dus zo dom is die opmerking niet.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
De laatste 2 jaar wel ja, maar ik neem het begrip iets ruimer. De discussie ontstond in het feyenoord - ajax topic vanwege een domme opmerking dat ajax de afgelopen jaren vele malen succesvoller was en dat feyenoorders daar jaloers op waren.
Op welke termijn?quote:Op woensdag 7 april 2004 14:08 schreef DutchGooner het volgende:
1 Europese prijs maakt je nog niet succesvoller dan een club die nationaal gezien veel meer heeft gepresteerd
Ligt eraan op welk termijn je gaat kijkenquote:Op donderdag 8 april 2004 10:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Op welke termijn?
Zowel Liverpool als ManU werden vaker kampioen in Engeland, en ManU won vaker de FAC.
Zullen de afgelopen 40 jaar maar als termijn nemen nemenquote:Op donderdag 8 april 2004 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ligt eraan op welk termijn je gaat kijken
Dat past zeker in jou straatje he?quote:Op donderdag 8 april 2004 12:58 schreef Doc het volgende:
[..]
Zullen de afgelopen 40 jaar maar als termijn nemen nemen![]()
Ach, ik dacht , laat ik en willekeurige periode noemenquote:Op donderdag 8 april 2004 13:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat past zeker in jou straatje he?
Doe mij maar dan de laatste 2 seizoenen
schoteltje kopenquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:46 schreef Butra het volgende:
Lekker weer dat zo'n wedstrijd niet uitgezonden wordt.
Dudek of Lehmann?quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:47 schreef Chadi het volgende:
Keeper zat bij die corner weer helemaal ernaast . Jezus zo'n club moet toch gewoon een goede keeper kunnen aantrekken.
jah die. DIe gast begint op Sinouh te lijkenquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:54 schreef Sloggi het volgende:
Lehmann denk ik
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
jah die. DIe gast begint op Sinouh te lijken
en hoe!quote:Op woensdag 7 april 2004 13:14 schreef zjroentje het volgende:
Klopt ja. Hij is er dus in allebei de wedstrijden niet bij.
Ik vind dat een beetje, tja hoe zal ik het zeggen, 'apart' van Arsenal.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:14 schreef Mark het volgende:
[..]
en hoe!
en 3-0 fuckquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:33 schreef superjoden het volgende:
Everton - Spurs 2-0 na een halfuur![]()
Leeds lijkt de laatste strohalm weer vast te pakkenquote:81' Birmingham C. 1 - 1 Manchester U.
81' Blackburn R. 0 - 1 Leeds U.
81' Bolton W. 1 - 2 Aston Villa
81' Charlton Athletic 1 - 1 Portsmouth
81' Chelsea 0 - 0 Middlesbrough
81' Leicester C. 0 - 1 Fulham
81' Manchester C. 2 - 3 Wolverhampton W.
Twee keer zelfs.quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:41 schreef DutchGooner het volgende:
Collins John heeft trouwens gescoord voor Fulham
Knap van hem. Dat waren z'n eerste goals in de Premierleague of niet?quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:41 schreef DutchGooner het volgende:
Collins John heeft trouwens gescoord voor Fulham
Mja eerst werd er ook altijd Valencia gezegd. Volgens mij heeft een wakkere redactiemedewerker toen meneer Smeets er op gewezen dat het toch echt Balencia isquote:Op zaterdag 10 april 2004 19:19 schreef methodmich het volgende:
Omdat iedereen het fout doet. Het is gewoon Beron, net als dat het Passarejja is. Onwetendheid. Dat "Kouwto" bij de Portugezen is ook hinderlijk.
Het wordt tijd dat iemand die Henry daadwerkelijk kreupel trapt. Hoeft Wenger niet te liegen dat-ie geblesseerd is ..quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:11 schreef DutchGooner het volgende:
Arsenal v Liverpool 4-2
Hoi Doc
Hijs goed he?quote:Op zondag 11 april 2004 09:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat iemand die Henry daadwerkelijk kreupel trapt. Hoeft Wenger niet te liegen dat-ie geblesseerd is ..
Valt mee, heb een perfecte bron rondlopen hier.quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:41 schreef Sloggi het volgende:
MM de taalexpert
Arsenal is een vrouw?quote:Op zondag 11 april 2004 17:54 schreef DutchGooner het volgende:
Aardige wedstrijd in een hoog tempo waarin Arsenal d'r overwicht maar eens in doelpunten moet gaan uitdrukken
Nice! Chelsea laat kostbare punten liggen.quote:Op maandag 12 april 2004 18:03 schreef Ludacriss het volgende:
Aston Villa - Chelsea 3-2!!!!!
is ook de eindstand btw !
Yep.quote:Op maandag 12 april 2004 16:41 schreef methodmich het volgende:
Frannie Jeffers?
ManU.quote:Op maandag 12 april 2004 19:54 schreef methodmich het volgende:
Van wie won Liverpool ook al weer de L.C., anders kan het inhouden dat de verliezend finalist van de LC dus niet zou gaan.
De FA Cup finalist die geen CL speelt zal een UEFA plek in nemen. Nu maar hopen dat SCUM 5e wordtquote:Op maandag 12 april 2004 19:53 schreef methodmich het volgende:
Nee, dat is geen Europees voetbal.
No 1 en 2 CL, no 3 en 4 voorronde CL, no 5 UEFA Cup, FA Cup winnaar en League Cup winnaar UEFA Cup.
Alleen als dat gaat overlappen, hebben ze een kans met de 6e plek dacht ik.
Ne, een vrije trapquote:Op maandag 12 april 2004 19:20 schreef methodmich het volgende:
Die Dejan. Met het hoofd zeker.
Waarom vermeld teletekst zijn goals nou niet? Hij heeft toch de Nederlandse nationaliteit?quote:Op maandag 12 april 2004 22:24 schreef okkidude het volgende:
Fulham - Blackburn nu 3-3 met twee keer Collins John.
De typiste kent hem niet.quote:Op maandag 12 april 2004 22:31 schreef belanov het volgende:
[..]
Waarom vermeld teletekst zijn goals nou niet? Hij heeft toch de Nederlandse nationaliteit?
Nu opeens wel blijkbaarquote:Op maandag 12 april 2004 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
De typiste kent hem niet.
ja eigenlijk wel. Maar ik wist niet eens dat ie op diefstal betrapt was, kun je nagaan. Het komt eigenlijk doordat ik en een vriend van mij een paar jaar terug (in de tijd dat Barthezz hits scoorde) ook aan het klooien waren met muziek en we het erover hadden wat onze op-een-voetballer-gebaseerde-artiestennaam zou zijn, waarop hij voor Zenga koos (want jeugdheld) en ik voor Belanov (want schlemiel en anti-held die tegen Nederland penalty miste en op de paal schoot). Ik zei het blijkbaar zo overtuigend dat ik door sommige vrienden nog steeds wel eens Belanov genoemd wordt, en je me ook op het clubcharts forum met die username kan terugvindenquote:Op maandag 12 april 2004 22:53 schreef tong80 het volgende:
Belanov is je username naar aanleiding van de trieste op diefstal betrapte ex-voetballer van het jaar ?
Ik weet het zo net nog niet.quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:03 schreef methodmich het volgende:
Collins John is los! Gaat goed met die jongen.
En Doc, Liverpool zal toch wel 4e of 5e worden joh!
Nee hoor Aston Villa word 4dequote:Op dinsdag 13 april 2004 17:03 schreef methodmich het volgende:
Collins John is los! Gaat goed met die jongen.
En Doc, Liverpool zal toch wel 4e of 5e worden joh!
Week daarop ook al zo'n kraker: Leeds - Poshquote:Op woensdag 14 april 2004 12:33 schreef DIGGER het volgende:
1 puntje voor Leeds, vrijdag is het de traditionele schop en kaarten wedstrijd Arsenal - Leeds, zaterdag heel belangrijk voor onderin Blackburn - Leicester
Seizoen 2000 / 01 voor het laatst in competitieverband.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:07 schreef mitt het volgende:
Ook eeuwen geleden dat Neville scoorde.
Aannemelijk.quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:56 schreef DIGGER het volgende:
Henry & Toure
KLASSEJUSTITIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:28 schreef DIGGER het volgende:
Dat komt omdat ie voor Spurs koos
Wie hadden ze moeten nomineren dan ?quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:45 schreef zjroentje het volgende:
Geen enkele United speler.![]()
Ronaldo.quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:50 schreef tong80 het volgende:
De enige zou Ronaldinho als talent kunnen zijn.
jammer.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:08 schreef mitt het volgende:
1-0 Arsenal
Ja dat werd 2 jaar geleden ook gehooptquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:38 schreef ErikT het volgende:
Henry nu op 29. Europees topscorer kan hem bijna niet meer ontgaan. Zal een genot zijn om naar te kijken op het EK denk ik zo.
Ik heb toen ook genoten van Senegalquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:41 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ja dat werd 2 jaar geleden ook gehoopt
Nee arsenal speelde gewoon super, er was gewoon weg geen kans om te verdedigen voor de leeds verdedigers, + ze hebben een keeper die dit keer veelste veel foute maakte.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:54 schreef zjroentje het volgende:
Wat een zooitje is dat Leeds ook.
het lijkt erop dat Portsmouth degradatie echt gaat ontlopen...quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:10 schreef Chadi het volgende:
United 1-0 achter
Ze voetballen niet slecht en zijn best gevaarlijk met hun acties.quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:13 schreef superjoden het volgende:
[..]
het lijkt erop dat Portsmouth degradatie echt gaat ontlopen...
En dat in de PL,quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:11 schreef mitt het volgende:
28 uit 32
ik bevestig het alleen nog maar eensquote:Op zaterdag 17 april 2004 16:21 schreef Skwish het volgende:
was al weken bekend dat Arsenal de PL title pakt
en 2-0 inmiddels... liverpool - fullham 0-0 en chelsea ookquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:20 schreef superjoden het volgende:
Bolton - Spurs 1-0![]()
DG,quote:Op zondag 18 april 2004 03:58 schreef DutchGooner het volgende:
Hebben de Sperz-supporters onder ons al aan komende week gedacht?
"We won the league,at White Hart Lane,we won the league..."
Hoop eerlijk gezegd dat het niet gebeurd maar een week later pas aangezien ik er dan zelf bij zal zijn
Dream on, boyquote:Op zondag 18 april 2004 03:58 schreef DutchGooner het volgende:
Hebben de Sperz-supporters onder ons al aan komende week gedacht?
"We won the league,at White Hart Lane,we won the league..."
Hoop eerlijk gezegd dat het niet gebeurd maar een week later pas aangezien ik er dan zelf bij zal zijn
Weet ik maar ik het was leuk om te vermeldenquote:Op zondag 18 april 2004 09:34 schreef superjoden het volgende:
[..]
DG,
Mocht arsenal winnen op White Hart Lane dan zijn ze officieus kampioen mits chelsea dat weekend geen punten verspeeld.De kans is dus aannemelijker dat jij erbij bent de week daarna aangezien dit jullie eerste nederlaag in deze competitie op gaat leveren![]()
Was het maar zo ...quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:50 schreef tong80 het volgende:
Houllier kan vast ergens gaan solliciteren lijkt me.
Wat vinden de supporters er nou van?quote:Op zondag 18 april 2004 12:39 schreef Doc het volgende:
[..]
Was het maar zo ...
De supporters zijn op dit punt zelfs verdeeld. Er is een deel dat vindt dat-ie maar beter kan stoppen, maar een ander deel houdt vast an de traditie dat LFC geen trainers ontslaat en verwijzen naar de successen van Houllier. Daarnaast steunt het zittende bestuur de trainer ook. Er is overigens ook op bestuurlijk niveau een strijd.quote:Op zondag 18 april 2004 12:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat vinden de supporters er nou van?
Ik volg Liverpool niet dus ik weet ook niet of men genoeg van hem heeft.. Zingen ze niet tijdens de wedstrijden dat hij op moet rotten?
Houllier had al eerder op moeten stappen.. Zo veel successen heeft ie ook niet behaald in de afgelopen jaren, toch?quote:Op zondag 18 april 2004 13:46 schreef Doc het volgende:
[..]
De supporters zijn op dit punt zelfs verdeeld. Er is een deel dat vindt dat-ie maar beter kan stoppen, maar een ander deel houdt vast an de traditie dat LFC geen trainers ontslaat en verwijzen naar de successen van Houllier. Daarnaast steunt het zittende bestuur de trainer ook. Er is overigens ook op bestuurlijk niveau een strijd.
Deze verdeeeldheid is ook niet goed voor de club, en als Houllier iets voor de club voet stapt-ie uit eigen beweging op...
FA Cup en UEFA cup waren zeker OK. Twee jaar geleden 2e in de competitie. Dat liep best OK. Maar dat is wel allemaal dus 2 jaar of langer geleden ...quote:Op zondag 18 april 2004 13:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Houllier had al eerder op moeten stappen.. Zo veel successen heeft ie ook niet behaald in de afgelopen jaren, toch?
Ik hoop voor Liverpool dat ie snel de eer aan zichzelf houdt..
En het was niet eens Owen die de penalty nam ...quote:Op zondag 18 april 2004 15:02 schreef ASSpirine het volgende:
ik weet niet of het al vermeld is, maar op teletekst, VD Sar stopt penalty![]()
is wel iets speciaals
Al een tijdje niet meer. Sinds oktober (als ik het goed heb) of zo is Steven Gerrard captain.quote:Op zondag 18 april 2004 16:53 schreef methodmich het volgende:
Doc, is Hyppiä geen captain meer?
Zit er al een tijdje aan te komen dat dat de wedstrijd om het 4e CL ticket wordt.quote:Op maandag 19 april 2004 09:48 schreef ChAoZ het volgende:
kan nog een knaller worden aan het eind van het seizoen.
Liverpool - Newcastle
Die ken ik wel maar die spreek ik over een maandje pas weer.quote:Op maandag 19 april 2004 13:15 schreef DIGGER het volgende:
DG, vraagje, ben zoals je weet al ff met m'n huis bezig, moet ook maar eens wat oude zooi wegdoen, ken je nog liefhebbers voor een echt origineel FCDH Bomberjack met het bekende Bulldog logo FC Den Haag North Side achterop (en int klein voorop)?
Anders geef ik hem aan een arm kindje in Roemenie of Somalie of zo...
Met de tekst:quote:Op maandag 19 april 2004 16:03 schreef zjroentje het volgende:
Van der Sar kan dus toch pingels stoppen.
Zal hij vast en zeker een sms-je naar Borst sturen.
quote:Op woensdag 21 april 2004 10:46 schreef DIGGER het volgende:
mompelt iets over knieschijven
Hup Arsenal? Alsof jullie ooit nog voorbij Spurs zullen komenquote:Op vrijdag 23 april 2004 12:55 schreef DIGGER het volgende:
En hup Arsenal maar voor zondag (tis die uitzondering dat ik Arsenal toejuich)
Niet met Mark Riley als scheids. Dat is dus minstens een penalty die SCUM mag gaan nemen ...quote:Op donderdag 22 april 2004 19:54 schreef Chadi het volgende:
United -Liverpool dit weekend gok zo'n 0-2
Watblief?quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:24 schreef Doc het volgende:
Dat is dus minstens een penalty die SCUM mag gaan nemen ...
je bedoeld dat cadeautje voor Liverwho?quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:24 schreef Doc het volgende:
[..]
Niet met Mark Riley als scheids. Dat is dus minstens een penalty die SCUM mag gaan nemen ...
normaal gesproken welquote:Op zaterdag 24 april 2004 17:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Watblief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |