quote:Op maandag 29 maart 2004 12:14 schreef Angel20 het volgende:
de mijne: stokbrood met kruidenboter!!!
bedoel je die zakken? Dat is ZEER slechte kipfilet. Laat ze maar eens ontdooien dan zie je hoe slap vlees het is.quote:Op woensdag 7 april 2004 01:50 schreef dancrazyman het volgende:
wat ik mis in de reacties is de overheerlijke kipfilet van 1kg voor in de diepvries
EIERsalade maken ze bij de aldi van fiets-binnenbanden, wist je dat?quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:08 schreef _Draven_ het volgende:
Het veelgenoemde stokbrood met kruidenboter en de koekjes
salades (eier en krab vooral)
pff veel dus
die ijsjes heb ik pas geleden ook ontdekt. Die zijn inderdaad erg lekker, alleen bij mijn Aldi zijn ze op.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:08 schreef _Draven_ het volgende:
Het veelgenoemde stokbrood met kruidenboter en de koekjes
allerlei soorten nootjes
dropjes
witte wijn
chocola
salades (eier en krab vooral)
de franse kaasjes
toastjes
carpaccio
diepvries vlees
diepvries groenten (die zakken met roomsaus)
ijs! (die creme ijsjes in sinas en aardbeien smaak in de vorm van een callipo)
ijsthee
afbak broodjes
pff veel dus
Bij mij zitten er alleen ouwe huisvrouwtjes erachterquote:Op maandag 29 maart 2004 13:03 schreef ray_nl het volgende:
De lekkere wijven achter de kassa
Zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:45 schreef knuppelhout het volgende:
EIERsalade maken ze bij de aldi van fiets-binnenbanden, wist je dat?
Dank je wel >> moet ik ook maar eens proberen gezien het veelvuldig succes hierquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:53 schreef turnpike het volgende:
<...>
@joepie Golden Power is het low-budget Red Bull alternatief...een ranzig zoet energiedrankje dus
<...>
Een kar met een kop er op kost altijd minder dan je denkt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:23 schreef HiZ het volgende:
Het leuke van Aldi vind ik dat je jezelf een breuk kunt sjouwen aan slechts ¤31 aan boodschappen.
Ja, de mijne nu ook, dankzij jou.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:06 schreef Pietverdriet het volgende:
De tonijn steak van de Aldi NL
Woepie
Goed idee, heb er ook nog in de vriezerquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:28 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, de mijne nu ook, dankzij jou.
Ik heb ze in de vriezer as we speak, misschien morgen weer eens doen.
Alternatief borrelhapjequote:Op maandag 9 augustus 2004 22:33 schreef Ambrosius het volgende:
* Vaatwastabletten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |