quote:De hel heeft een naam: Peking Express... Acht uiteenlopende koppels doen mee aan deze spectaculaire race in het spoor van de Trans-Siberië Express. Twee maanden lang moeten de kandidaten zelf vervoer en een slaapplaats regelen en strijden tegen elkaar in uiteenlopende proeven. Een schamel budget van 2 euro per dag per persoon is alles wat ze krijgen....
En hier maar weer verder!quote:Welcome to hell!
'Peking Express' wordt gepresenteerd door Ernst-Paul Hasselbach en Roos van Acker. Zij beleefden het avontuur van de acht koppels van dichtbij. Ernst-Paul over 'Peking Express': "Halverwege de reis van Moskou naar Peking stuurde ik een smsje naar een vriend: "De hel heeft een naam: Peking Express."
PE bleek niet alleen een avontuur voor de deelnemers, maar zeker ook voor de makers. Met een reizend circus trokken we in een moordend tempo van stad naar stad, met de trein, met (mini) busjes en met vierwiel aangedreven terreinwagens. Want als de produktie de volgende etappe niet haalde, stopte alles. Zoveel indrukken dat pas nu, tijdens de montage van de afleveringen, duizend-en-een herinneringen naar boven komen.
Wat maakte de meeste indruk
Irkoetsk, prachtige oude stad aan de rand van het diepste meer ter wereld: het Baikalmeer. Het bevat een vijfde van al het zoetwater op aarde. Als je 'm leeg zou pompen en alle rivieren op aarde ernaartoe zouden vloeien duurt het een jaar voordat ie weer vol is.
Een prachtig 17de eeuws Boeddhistisch klooster in the middle of nowhere, ergens op de steppes van Mongolie.
Peking oftwel Beijing, de hoofdstad van China. 20 miljoen inwoners (!) En een wonderlijke mix van oud - de verborgen stad, de Grote Muur en de traditionele 'hutong' woonwijken met - en nieuw: torenhoge wolkenkrabbers en alle mogelijke Westerse winkels. De voorspelling dat China de volgende grote wereldmacht wordt is in Peking al tastbaar.
Ik denk dat Peking Express een grote indruk gaat maken op het televisiepubliek. De acht koppels zijn allemaal op hun eigen manier sympathiek en de kijker zal snel zijn of haar favoriet kiezen. De deelnemers worden door de race gedwongen om actief om te gaan met de lokale bevolking. Samen met de deelnemers is de kijker te gast bij arme Russische boerengezinnen, Mongoolse tentnomaden en traditionele Chinese families die nog in de oude volkswijken wonen
En iemand van de overheid, dus een (ex?)agent die de functie van beveiligingman mag uitvoeren en/of er voor zorgt dat men geen problemen krijgt met corrupte politie.quote:Op zondag 28 maart 2004 21:51 schreef Scope het volgende:
Mijn hypothese is dus dat er standaard minimaal één cameraman meerijdt tijdens het liften etc, en voor de sfeer wat opnames maakt in de huizen, maar daarna weer teruggaat naar de meerijdende busjes. En ik denk dat ze in die busjes ook wel iets van russischsprekende beveilingsmensen hebben voor als er wat misgaat....
Lotte en Sanne bedoel je?quote:Op maandag 29 maart 2004 08:27 schreef Cybart het volgende:
het zal vast niet positief zijn geweest
topuitzending gisteren!!!
ben trouwens nog benieuwd wat er met onze lieve Lotte & Rani gaat gebeuren
(aan het begin van elke uitzending zie je dat ze in paniek in een auto zitten en allebei de deur open gooien)
Elias & Jetske en Lotte & Rani zijn nu echt mijn favorite koppels
Clarinca valt inderdaad 100% meequote:Op maandag 29 maart 2004 08:28 schreef HarigeKerel het volgende:
Enne.... die Clarinca is helemaal niet zo dom als ik dacht dat ze was, ze is eigenlijk best oke en wees Reinier wel even mooi terecht![]()
ja sorryquote:Op maandag 29 maart 2004 08:28 schreef daeri het volgende:
[..]
Lotte en Sanne bedoel je?
Rani hoort bij Hans....
Ja geeft nietquote:Op maandag 29 maart 2004 08:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja sorry
ja, maar aan de andere kant zie ik haar nog wel weer iets krijgen met hansquote:Op maandag 29 maart 2004 08:30 schreef daeri het volgende:
[..]
Ja geeft nietik vond Rani afgelopen keer wel wat aanstellerig.....
Aardig succesvol weer voor Net5 en Hasselbach.quote:Op maandag 29 maart 2004 09:51 schreef -Mk- het volgende:
Kijkcijfers:
Afl. 1: 579.000 - Hh: 203.000
Afl. 2: 665.000 - Hh: 229.000
Afl. 3: 610.000
Het is inderdaad een spel, maar ik denk dat hij vergeet dat de prijs afhangt van je medekandidaten. Wanneer je van niemand die ketting krijgt, ga je met 'weinig' naar huis. Als je vriendjes maakt, verdien je juist heel veel.quote:Op maandag 29 maart 2004 10:19 schreef mbn het volgende:
Over Reinier ben ik nog niet zo goed uit hoe je erover moet denken. Ze zijn niet als groep op reis en het is een spel. Aan de andere kant is het dom dat hij al zo vroeg iedereen tegen zich in het harnas heeft gejaagd, want zo krijg je alle nadelen tegen je.
Dat wou ik nou net zeggen. Die Reinier wil alleen maar winnen, en terecht het is immers een spel, een race (beetje ratrace idee krijg ik er bij) maar hij heeft zelf niet door dat hij aan alle kanten mensen irriteerd en boosmaakt, en zo dus geen amuletten krijgt. Mjah misschien maakt ii het nog goed. In de volgende afleveren krijgen ze te maken met het aspect samen reizenquote:Op maandag 29 maart 2004 10:23 schreef YPPY het volgende:
[..]
Het is inderdaad een spel, maar ik denk dat hij vergeet dat de prijs afhangt van je medekandidaten. Wanneer je van niemand die ketting krijgt, ga je met 'weinig' naar huis. Als je vriendjes maakt, verdien je juist heel veel.
wat zeiden ze daarover dan? Me schoonmoeder haalde het in dr kop om me onder peking express te bellen!! GRrrquote:Op maandag 29 maart 2004 11:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
Tattoo's zijn wel cool, maar afgelopen aflevering werden ze me een tikkeltje te zweverig, erg goed dat ze Reinier haten, maar dat gemompel over een hogere macht... nee dank je.
Iemand als Rijnier gaat het vaak meer om het "winnen" van het spel zelf dan om de knikkersquote:Op maandag 29 maart 2004 10:23 schreef YPPY het volgende:
Het is inderdaad een spel, maar ik denk dat hij vergeet dat de prijs afhangt van je medekandidaten. Wanneer je van niemand die ketting krijgt, ga je met 'weinig' naar huis. Als je vriendjes maakt, verdien je juist heel veel.
Ik vind ze juist helemáál niet cool! Ze zijn behoorlijk snel uit het veld geslagen en worden dan chagrijnig, zodra het even tegen zit.quote:Op maandag 29 maart 2004 11:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
Joeri en Wesley blijven cool, dom, maar cool.
Heel mooi was dat ja. Die vrouw was echt een schat. Ook bezorgd om Rani, omdat ze huilde.quote:Op maandag 29 maart 2004 10:36 schreef Bastard het volgende:
Wat me ook opviel is toch ondanks die armoede, die mensen delen wat ze eigenlijk niet kunnen delen. Het ontroerde me wel een klein beetje moet ik zeggen, toen ik ook nog tranen bij dat oude vrouwtje zag omdat ze weg gingen.
Hij zei: "Als je het leven niet waardeert ben je het niet waard om te leven."quote:Op zondag 28 maart 2004 @ 21:14 schreef Svensational het volgende:
Zo die zit:
Wie niet geniet van het leven.......
damn, ben hem nu al vergeten
*mee eens is*quote:Op maandag 29 maart 2004 14:48 schreef Verfokker het volgende:
Hij zei: "Als je het leven niet waardeert ben je het niet waard om te leven."
Ik hoop zo, om deze quote alleen al, dat die duikers ver komen, denk het alleen niet.
Ze hebben 11 punten (eerste aflevering 2, tweede 7, en de derde 2)quote:Op maandag 29 maart 2004 16:24 schreef Hik het volgende:
Tussenstand trouwens:
Rani en Hans : 18 punten
Jeske en Elias : 17 punten
Clarinca en Reinier : 17 punten
Sanne en Lotte : 16 punten
Joeri en Wesley : 15 punten
Fleur en Bart : 12 punten
Arthur en Robert-Jan : 9 punten
Shit, de duikers moeten het wel érg goed doen...![]()
Ann en Frederick : 5 punten
Ja, dat krijg je dan he als er zo'n koppel tussen zit die over lijken gaat.quote:Op maandag 29 maart 2004 14:48 schreef Verfokker het volgende:
En ben ik nou de enige die het een beetje jammer vond dat Elias Reinier er (vals) van beschuldigde dat hij, Reinier dus, dat gedoe met die auto met "panne" had geregeld..? (ik bedoel: hij had het wat mij betreft voor zichzelf moeten houden)
Hoezo logischer?? PE is een RLS, dus hoort in SHOquote:Op maandag 29 maart 2004 19:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zou deze topic niet verder gaan in Film, Tv en Radio?? volgende keer dan maar, is wel logischer
Nee, dit topic staat heel goed in dit forum.quote:Op maandag 29 maart 2004 19:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zou deze topic niet verder gaan in Film, Tv en Radio?? volgende keer dan maar, is wel logischer
Komt nog wel. Bij Expeditie Robinson nam de media-aandacht langzaam toe. Kwaliteitstelevisie heeft geen gehype nodig.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Deze serie zou wel wat meer media aandacht mogen krijgen vind ik, veel mensen weten het niet te vinden op NET5
Het is geen RLS. Daarvoor zijn de omstandigheden té 'gecreëerd'.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoezo logischer?? PE is een RLS, dus hoort in SHO
Huh?quote:Op maandag 29 maart 2004 16:55 schreef Verfokker het volgende:
[..]
Ze hebben 11 punten (eerste aflevering 2, tweede 7, en de derde 2)
All is not lost.
Een herhaling op SBS6 ipv NET5 zou inderdaad niet onverstandig zijn....quote:Op maandag 29 maart 2004 20:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Deze serie zou wel wat meer media aandacht mogen krijgen vind ik, veel mensen weten het niet te vinden op NET5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door sweek op 01-04-2004 21:46:27 ]Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
quote:Op zondag 4 april 2004 11:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat me trouwens opviel, is dat in de televizier (gids) staat er naast de programmanaam het kijkwijzer icoontje voor grof taalgebruik......
Schelden die gasten nou zoveel?? heb het niet eens gemerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
anders ik welquote:Op zondag 4 april 2004 19:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb er weer zin in
Zolang ie zijn kleren maar aanhoudt......quote:Op zondag 4 april 2004 20:03 schreef cptmarco het volgende:
Reinier gaat los.....
reinier .....? die erop zat bedoel ikquote:Op zondag 4 april 2004 20:39 schreef keijz het volgende:
die ezel/paard
gewoon in het busje springen, dan kunnen ze geen nee meer zeggen!quote:Op zondag 4 april 2004 20:42 schreef cptmarco het volgende:
Reinier is vrij fanatiek
brrrrrr brrrrrr
Niet alle Belgen, die duikers zijn pas watjes!!quote:Op zondag 4 april 2004 20:41 schreef keijz het volgende:
pfff die Belgen, wat een watjes
haha ja ik zag het net ookquote:Op zondag 4 april 2004 20:44 schreef misterDre het volgende:
[..]
Niet alle Belgen, die duikers zijn pas watjes!!
Elias is cool!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 april 2004 20:46 schreef keijz het volgende:
Elias
Echtscheidingquote:Op zondag 4 april 2004 20:48 schreef wizarddragon het volgende:
Oei de eerste deuken in het huwelijk van Clarinca en Reinier.
die helemaal bebloedt was......? Het is te hopenquote:Op zondag 4 april 2004 20:51 schreef keijz het volgende:
voorstukje zag er goed uit![]()
en was dat Reinier z'n arm??
quote:Op zondag 4 april 2004 20:51 schreef cptmarco het volgende:
Wat een geweldig goed programma is dit toch![]()
Beetje welquote:Op zondag 4 april 2004 20:53 schreef Verfokker het volgende:
Is het ongezond als ik nu nog steeds zit ter lachen om Reinier?
nóg iets agressiever? dat wordt zo'n rus een pistool tegen zn hoofd zetten ofzo!quote:Op zondag 4 april 2004 20:54 schreef Bayswater het volgende:
Denk dat Reinier nog iets agressiever moet liften want zo gaat het niet lukken
quote:Op zondag 4 april 2004 20:57 schreef cptmarco het volgende:
Bart en Fleur gaan voor de laatste plek..... Wodka maakt meer kapot dan je lief is....
hahahaquote:Op zondag 4 april 2004 21:20 schreef Strolie75 het volgende:
"Buikje eerst...bedje vol"
ligt niet aan jou, ben het met je eens! reinier wordt steeds erger en dat maakt het leuker!quote:Op zondag 4 april 2004 21:21 schreef cptmarco het volgende:
Ligt het aan mij, of is dit de leukste aflevering tot nu toe?
Dedeeld eerste met de vorige afleveringenquote:Op zondag 4 april 2004 21:21 schreef cptmarco het volgende:
Nee, ligt aan Reinier. Het zit hem wat tegen deze afleveringquote:Op zondag 4 april 2004 21:21 schreef cptmarco het volgende:
Na Robinson hebben die makers wel door dat er 1 figuur in moet zitten waar iedereen zich aan ergert.quote:Op zondag 4 april 2004 21:21 schreef Naamah het volgende:
ligt niet aan jou, ben het met je eens! reinier wordt steeds erger en dat maakt het leuker!
quote:Op zondag 4 april 2004 21:22 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Nee, ligt aan Reinier. Het zit hem wat tegen deze aflevering
![]()
hmm.. die bjorn was gewoon té erg, reinier is half erg en dat maakt het alleen maar grappiger!quote:Op zondag 4 april 2004 21:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Na Robinson hebben die makers wel door dat er 1 figuur in moet zitten waar iedereen zich aan ergert.
quote:Op zondag 4 april 2004 21:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik hoor niemand over dat de tieten van Rani in beeld zijn geweest![]()
Ben er al uit, het is die dommequote:Op zondag 4 april 2004 21:26 schreef Bayswater het volgende:
Wie van de twee is nou Wesley?
dat je het verschil zietquote:Op zondag 4 april 2004 21:24 schreef MissHobje het volgende:
Die wesley is echt een zeikerd 1e klas zeg![]()
Misluktquote:Op zondag 4 april 2004 21:26 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand een screenshot genomen?
Gemistquote:Op zondag 4 april 2004 21:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
dat wordt morgen naar de herhaling kijken....quote:Op zondag 4 april 2004 21:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gemist![]()
Screenshot?????
quote:Op zondag 4 april 2004 21:31 schreef Bayswater het volgende:
je staat niet goed (blonde sno)l zegt de mental pooier![]()
quote:Op zondag 4 april 2004 21:38 schreef misterDre het volgende:
[..]
En ze lopen uit naar 1-3
lol ik ookquote:Op zondag 4 april 2004 21:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb wel medelijden met Clarinca.
quote:Op zondag 4 april 2004 21:42 schreef josja het volgende:
Leuke aflevering weer, sneu voor de duikers. Volgende week belooft nog leuker te worden, het complot tegen Reinier![]()
Leugens, LEUGENS! Smerige laaghartige leugens! Jij lasteraar!quote:Op zondag 4 april 2004 21:48 schreef SnuggLe het volgende:
Jeske en Elias zijn wel mijn favorieten.
De dames redden het niet, Reinier en Clarinca ook niet en de tweeling ook niet.
Weinig mensen die naar mijn mening kans op de overwinning hebben.
quote:Op zondag 4 april 2004 21:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[afbeelding]
Wodka maakt meer kapot dan je met peking express goed kan maken
LoLquote:Op zondag 4 april 2004 21:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Leugens, LEUGENS! Smerige laaghartige leugens! Jij lasteraar!
Geniaal was dat jaquote:Op zondag 4 april 2004 21:20 schreef Strolie75 het volgende:
"Buikje eerst...bedje vol"
Ze heeft best volle b0rstenquote:Op zondag 4 april 2004 21:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En wat ís ze toch leuk:quote:Op zondag 4 april 2004 22:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kijk op vt4..die site is gewoon super uitgebreid, met foto's filmpjes en verhalen
http://www.pekingexpress.vt4.be/
quote:Bio Reinier
Naam: Reinier
Leeftijd: 38 jaar
Wat wilde je worden toen je klein was: boer/visser
Beroep: directeur reclamebureau
Hobby's: lezen van boeken/magazines over de natuur, lange wandelingen maken
Sport: kleiduifschieten, wandelen, waterskiën, fietsen
Beste eigenschap: communicatief, extrovert
Slechtste eigenschap: chaotisch
Favoriete vakantiebestemming: een rondreis door de Afrikaanse landen
Fobieën: geen
Beste eigenschap van je vriendin Clarinca: lief, slim, zorgzaam
Slechtste eigenschap van je vriendin Clarinca: zenuwachtig
Gelukkig dat die 2 nog geen ja-woord tegen elkaar hebben gezegd...quote:Op zondag 4 april 2004 22:29 schreef keijz het volgende:
[..]
Reinier moet blijven wegens irritatiefactoren, niet wegens sympathie. Want dat is het laatste wat hij bij me opwekt. Die geluiden die hij maakt als hij gaat uitleggen dat hij moet liften (*piep* *piep*. *vroemmmm*.) en de bewegingen (heftig wijzen enzo). Ik word er zowat onpasselijk van. Maar ja, de irritatiefactor maakt het wel interessant.quote:Op maandag 5 april 2004 17:40 schreef BVO het volgende:
Niemand hier die Reinier wel sympatiek vindt?.
Het lijkt Expeditie Robinson wel, waren jullie het ook nooit met me eens.
Nolleke??? Geen idee meer wie dat was... Bjorn was toch de irritante??quote:Op maandag 5 april 2004 17:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Reinier moet blijven wegens irritatiefactoren, niet wegens sympathie. Want dat is het laatste wat hij bij me opwekt. Die geluiden die hij maakt als hij gaat uitleggen dat hij moet liften (*piep* *piep*. *vroemmmm*.) en de bewegingen (heftig wijzen enzo). Ik word er zowat onpasselijk van. Maar ja, de irritatiefactor maakt het wel interessant.
Denk maar terug aan Nolleke van Expeditie Robinson (ja, daar ben ik weer met m'n Nolleke). Vreselijk mens, maar wel toptelevisie.
Eerder seizoen waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 april 2004 17:53 schreef Naamah het volgende:
[..]
Nolleke??? Geen idee meer wie dat was... Bjorn was toch de irritante??
Nolleke was van het jaar ervoor.quote:Op maandag 5 april 2004 17:53 schreef Naamah het volgende:
Nolleke??? Geen idee meer wie dat was... Bjorn was toch de irritante??
Ook daar verdeelde meningen hoor:quote:Op maandag 5 april 2004 17:58 schreef ShowMaster het volgende:
Geweldig programma! Eindelijk weer eens iets op de tv waar je thuis voor blijft.
Over Reinier gesproken; ook in Belgie heeft hij de Godenstatus bereikt: http://www.forum.vt4.be/d(...)=7914&PagePosition=1
![]()
En zo is hetquote:Reinier rules. Goeie vent, lekker direct en niet achterbaks. Speelt het spel volgens de regels. Gaat niet met andere koppels in een bus zitten roddelen over anderen. Lacht anderen niet uit als hij ze inhaalt. Weet als heer nog hoe het hoort (draagt rugzak van zijn vrouw). Zegt niet honderduizend keer spasiba (1 keer is voldoende). Kankert niet over eten dat hij niet lekker vindt. Heeft humor. Zorgt voor een beetje spanning en vermaak in PE en is daarmee een broodnodige aanvulling op ultiem saaie koppels als Bart en Fleur (gaap), de studentenzusjes (gaaaaap) en villabroertjes (gaaaaaaaaaaaap).
Ik wacht er ook opquote:Op maandag 5 april 2004 18:18 schreef ShowMaster het volgende:
Heb net die promo gezien op die net5 site. Je ziet dan oa ook 'die kleine dikke' schreeuwen: "Drrrrive, Klllllootzak!"
Weet iemand of dat al geweest is, ik heb het igg gemist. Leek mij wel een mooi Reinier-moment.
Moet nog komen, er zat een Mongool* achter het stuur......quote:Op maandag 5 april 2004 18:18 schreef ShowMaster het volgende:
Heb net die promo gezien op die net5 site. Je ziet dan oa ook 'die kleine dikke' schreeuwen: "Drrrrive, Klllllootzak!"
Weet iemand of dat al geweest is, ik heb het igg gemist. Leek mij wel een mooi Reinier-moment.
Reinier is leuk omdat je je zo flink kan ergeren aan hemquote:Op maandag 5 april 2004 17:40 schreef BVO het volgende:
Niemand hier die Reinier wel sympatiek vindt?.
Het lijkt Expeditie Robinson wel, waren jullie het ook nooit met me eens.
Die tweeling zijn zo lekkerquote:Op maandag 5 april 2004 19:01 schreef HarigeKerel het volgende:
Die tweeling had wel even sjans volgens mij met een paar van die dames uit die kolchozen![]()
was dat voor of na de wodka?????quote:Op maandag 5 april 2004 19:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Alleen zo chagrijnig. Ik heb ze gisteren voor het eerst zien lachen volgens mij.
Aan Hans en Rani kan ik me ook ergeren, maar vind juist helemaal niet leukquote:Op maandag 5 april 2004 19:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Reinier is leuk omdat je je zo flink kan ergeren aan hem.
Ze is vanaf volgende aflevering van'm af, als de koppels worden gemixt.quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:01 schreef Cybart het volgende:
ik heb echt meelij met clarinca...
vind het echt een heel leuke vrouw worden
alleen die vriend van haardaar word je zo ontoepasselijk van...
bah
maar goed heb gisteren niet alles gezien omdat ik half in slaap viel van vermoeidheid...
dus ik ga het nog even nalezen op de VT4-Site
Dat vraag ik me ook af, misschien kan je voortaan dan alleen nog maar amuletten doorgeven aan een bepaald persoon. Zo kunnen de echte koppels een tactiek bedenken. Heeft hun partner veel amuletten, dan kunnen ze proberen zichzelf en 1/2 van een ander koppel langzaam te laten vooruitgaan. Kan best wel spannend worden met veel tactische zetten.quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:58 schreef knuppelhout het volgende:
ja hoe zit dat met dat gemix? slaat toch nergens op? zo verdient straks 1 koppel geld dat ze weer gaan delen met hun partners, dan winnen uiteindelijk 4 mensen.
en... die amuletten die ze verdiend hebben tot nu toe, hoe worden die verdeeld?
Ze zeiden: 'Voor de rest van de etappe', niet 'Voor de rest van Peking express'quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:29 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ze is vanaf volgende aflevering van'm af, als de koppels worden gemixt.![]()
Ik ben wel benieuwd wie de ongelukkige gaat zijn die met Reinier mee moet.
Hans en Rani.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:20 schreef knuppelhout het volgende:
bij wie hoorde hans ookalweer?
ik had het leuker gevonden om elias en reinier in een team te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |