Ze gaan nu bekijken of hij meer uitzaaiingen heeft door middel van een scan. Aan de hand daarvan gaan ze de behandeling vaststellen. Hopelijk kunnen ze hem nog helpen.quote:Op maandag 29 maart 2004 09:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, verstandig om het een dagje rust te gunnen. Wat een vreselijk nieuws over je collegaDat hij uitzaaiingen heeft, betekent dat dat ze niet gaan behandelen?
Ben je bang dat het zonder verdoving moet? Volgens mij kunnen ze meestal wel gewoon verdoven hoor. Sterkte ermee!quote:Op maandag 29 maart 2004 09:09 schreef LadyS het volgende:
Ik denk dat ik vandaag of morgen even naar de tandarts ga want volgens mij heb ik een onstekingIk kan mijn kiezen niet meer op elkaar zetten
![]()
Weet iemand hoe het zit met verdovingen? * Rewimo laat echt NIKS doen zonder verdoving![]()
![]()
![]()
Ik hoop het ook!quote:Op maandag 29 maart 2004 09:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ze gaan nu bekijken of hij meer uitzaaiingen heeft door middel van een scan. Aan de hand daarvan gaan ze de behandeling vaststellen. Hopelijk kunnen ze hem nog helpen.
(uit nummertje 36quote:LadyS als je wil, mag je die luiertas van Huggies hebben. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik em niet ga gebruiken. En ik ben bang dat ie anders alleen maar in de weg ligt (ligt ie nu namelijk al)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |