abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18032104
Hoi

Ik heb een lieve vriendin waar ik nu 4 jaar mee samen ben. Alles is fantastisch... behalve de hoeveelheid sex. Ze heeft maar 1 keer in de 2 weken zin. Ik hou heel veel van haar maar wil toch graag vaker vrijen. Het is een regelmatig terugkerend onderwerp van gesprek, en doet onze relatie geen goed.

In ons laatste gesprek (gisteren) vertelde ze me dat ze het niet erg zou vinden als ik met andere meisjes naar bed zou gaan voor de sex. Zolang het maar niks meer was. Ik weet nog niet zo goed hoe ik daar over moet denken. Aan de ene kant geloof ik in trouw zijn aan je partner en zou ik het niet moeten doen. Bovendien is het wellicht wat lastig om een "sexvriendin"; te vinden, maar dat terzijde. Aan de andere kant heeft het wel wat: het is een aanvulling op de relatie, opvullen wat er ontbreekt, met haar goedkeuring.

Heeft iemand hier een "vrije relatie" Tips? Wel doen/niet doen?

[ Bericht 2% gewijzigd door zwaaibaai op 29-03-2004 09:06:38 ]
  maandag 29 maart 2004 @ 00:05:19 #2
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18032167
Ik zou het zelf niet kunnen... Hoe denk je dat je relatie er in de toekomst uit ziet als je dit gaat doen en hoe als je het niet doet? Ik denk dat beide opties niets voor mij zouden zijn.

Sterkte.
Proud Powerpauper
pi_18032181
Er moet toch een reden zijn waarom zij geen zin in sex heeft?
amokaapjeeh O+
pi_18032193
Hoe oud zijn jullie?
  maandag 29 maart 2004 @ 00:06:59 #5
39124 _Estranged_
Cruciatus in crucem...
pi_18032197
No good can come of this...
Estranged ~ to arouse enmity or indifference in where there had formerly been love, affection, or friendliness...
[Mutual Misunderstanding...] [Fotoboek!]
pi_18032221
werkt bijna nooit, al ben ik stellig er van overtuigd dat als het wel werkt en je het accepteerd van elkaar, het in principe de beste relatie is die je kan wensen... Maar ik ken nog niemand bij wie het werkt
  FOK!fossiel maandag 29 maart 2004 @ 00:09:12 #7
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_18032236
Is het de laatste tijd zo of is het altijd al zo geweest?
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_18032240
Misschien heeft ze zelf wel sex met een andere gozer en probeert ze het op deze manier alvast 'goed' te lullen.
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
  maandag 29 maart 2004 @ 00:10:20 #9
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18032249
misschien een schopje naar SEX?
put
your
clothes
on!
pi_18032260
quote:
Op maandag 29 maart 2004 00:10 schreef Jerruh het volgende:
misschien een schopje naar SEX?
het probleem ligt in hun relatie maar het gaat om sex, dillema
  maandag 29 maart 2004 @ 00:12:42 #11
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_18032279
Ik denk niet dat het een oplossing is..
Als ze chronisch (voor mij dan iig) te weinig zin in sex heeft, lijkt het mij dat je er mee moet leren leven of vertrekken. Met een ander het bed induiken werkt niet op de lange termijn denk ik
  maandag 29 maart 2004 @ 00:12:44 #12
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18032281
seksualiteiten is vooral gericht op seks en hoe mensen er over denken, binnen en buiten relaties .

ontopic: denk er al;sjebelieft oed over na! een tweede sekspartner kan misschien voor jaloezie zorgen en da zijn dingen die je vantevoren niet kan inschatten!! het kan de lust bevredigen maar het is misschien ook een last. ik zeg misschien omdat iedereen er anders mee omgaat! .
put
your
clothes
on!
pi_18032294
quote:
Op maandag 29 maart 2004 00:09 schreef jagermeister1 het volgende:
Misschien heeft ze zelf wel sex met een andere gozer en probeert ze het op deze manier alvast 'goed' te lullen.
probeer dit eens na te gaan TS
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_18032296
De reden ben ik tot nu toe nog niet achter gekomen. Vaak wordt "moe" of "geen zin" als reden genoemd.

Vaak denk ik ook dat ik zeur, ik moet natuurlijk gewoon tevreden zijn met wat zij ook wil en dat resprecteren. Dat heb ik ook 4 jaar gedaan, een beetje met de hoop dat het beter wordt, maar ja.. sex is toch gewoon belangrijk in een relatie en ergens zegt een stemmetje dat als ik niet uit de relatie krijg wat ik wil, dat ik het moet uitmaken. Maar ik hou nog wel steeds van haar.
  maandag 29 maart 2004 @ 00:16:22 #15
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18032324
quote:
Op maandag 29 maart 2004 00:14 schreef M01 het volgende:
De reden ben ik tot nu toe nog niet achter gekomen. Vaak wordt "moe" of "geen zin" als reden genoemd.

Vaak denk ik ook dat ik zeur, ik moet natuurlijk gewoon tevreden zijn met wat zij ook wil en dat resprecteren. Dat heb ik ook 4 jaar gedaan, een beetje met de hoop dat het beter wordt, maar ja.. sex is toch gewoon belangrijk in een relatie en ergens zegt een stemmetje dat als ik niet uit de relatie krijg wat ik wil, dat ik het moet uitmaken. Maar ik hou nog wel steeds van haar.
misschien proberen meer openheid over haar redenen te krijgen. want is ze altijd moe en waarom? enzovoorts..
put
your
clothes
on!
pi_18032343
Misschien dat zij degene is die al een fuckbuddy heeft?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_18032348
quote:
Op maandag 29 maart 2004 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
wat kan je het toch weer tactisch zeggen
pi_18032353
quote:
Op maandag 29 maart 2004 00:18 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

wat kan je het toch weer tactisch zeggen
That's me.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_18032355
Nee, ik geloof niet dat ze vreemdgaat.
pi_18032385
Misschien ben jij niet zo'n ster in bed?
amokaapjeeh O+
pi_18032408
Hehe, wie weet. Maar als we het doen dan vind ze het wel duidelijk erg fijn Dus dat zit wel goed.
pi_18032415
quote:
In ons laatste gesprek (gisteren) vertelde ze me dat ze het niet erg zou vinden als ik met andere meisjes naar bed zou gaan voor de sex
Dan doet ze dat zelf ook lijkt me, maar dan met mannen.
pi_18032419
Zeg haar dat je alleen sex met een andere vrouw wilt als zij erbij is, maw: sleep haar mee naar een parenclub of zo. Dan ziet zij dat de situatie voor jou onhoudbaar begint te worden, maar dat je haar er wel bij wil betrekken. En ze ziet het ook als je moeite hebt je aandacht op andere vrouwen te richten, omdat zij toch op de eerste plaats komt.
If you can't beat them: beat harder next time.
pi_18032431
quote:
Op maandag 29 maart 2004 00:23 schreef M01 het volgende:
Hehe, wie weet. Maar als we het doen dan vind ze het wel duidelijk erg fijn Dus dat zit wel goed.
Als ze het de keren dat jullie sex hebben fijn vind, dan snap ik echt niet waarom ze niet vaker wil sexen...
amokaapjeeh O+
  maandag 29 maart 2004 @ 00:25:51 #25
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_18032438
kan me niet voorstellen dat je tegen iemand waar je ontzettend veel van houdt gaat zeggen dat ie wel ff met een ander de koffer in mag duiken
zit dan toch iets fout..
  maandag 29 maart 2004 @ 00:27:21 #26
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_18032464
quote:
Op maandag 29 maart 2004 00:25 schreef lovegrrl het volgende:
kan me niet voorstellen dat je tegen iemand waar je ontzettend veel van houdt gaat zeggen dat ie wel ff met een ander de koffer in mag duiken
zit dan toch iets fout..
My thoughts exactly!
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
  maandag 29 maart 2004 @ 00:28:06 #27
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_18032474
quote:
Op maandag 29 maart 2004 00:25 schreef Coconut het volgende:

[..]

Als ze het de keren dat jullie sex hebben fijn vind, dan snap ik echt niet waarom ze niet vaker wil sexen...
sommige mensen hebben dat nou eenmaal.. ken er wel meer hoor, een ex-vriendin van me ook.. 100% zeker geen vreemdgaanster, maar gewoon niet zo into sex. Ook als we het deden was het eigenlijk altijd goed ..

maar luister goed.. tis niet voor niets een ex-vriendin..
pi_18032479
quote:
Op maandag 29 maart 2004 00:25 schreef lovegrrl het volgende:
zit dan toch iets fout..
komt doordat je nog jong en naief bent

Ja, maar je kan van iemand houden, maar als je geen goede sex hebt, loopt het altijd spaak natuurlijk. Dus de beste oplossing zou dan zijn, dat je sex hebt met iemand anders. Er is mijn ogen veel verschil tussen sex en sex natuurlijk..

Maarre, ik zou het niet kunnen doen en/of accepteren..
pi_18032505
WEES voorzichtig. Z'n vriendin HEB ik ook GEHAD!
Je gaat jezelf een schuldgevoel aanpraten.. Wat zij weer goed probeert te praten dat het wel mag etc. Met andere meiden. Het probleem ligt bij haar niet bij JOU. T is een natuurlijk iets regelmatig sex..
Weetje zeker dat zij niet vreemd is gegaan?
Wat betreft het kijken hoe sterk de relatie is door minder sex te hebben das de grootste onzin..
Als je elkaar al moet testen is er al iets mis!
Suc6
www.cu2.nl/david1982
pi_18032559
Zeker weten, nee niet 100%. De mogelijkheid heeft ze er zeker toe, we wonen niet samen. Maar ik vertrouw haar - ik weet zeker dat ze niet vreemd is gegaan.

Overigens is dit geen 'test van de relatie', dit is gewoon hoe het is.
  maandag 29 maart 2004 @ 00:44:43 #31
36560 Lenn
zoooh, das even schrikken
pi_18032691
Misschien is het bang dat het uitgaat omdat zij sex niet zo belangerijk vind en jij blijkbaar wel....
Ik denk dat je er goed aan zou doen om eens wat dingen te lezen over vrouwen en sex, want mannen != vrouwen... IK heb ook zo'n vriendin gehad, maar na wat tips en trucs uit boeken en internet werd de relatie een stuk "warmer"....
Experience is what you get when you don't get what you want.
Success is when your name is in everything but the phone book.
Relaxen maar: http:\bobross.fm
pi_18032731
Kun je boeken noemen die je erg nuttig vond?
pi_18032822
Ik denk dat als jij toehapt en zegt dat je dan wel seks met andere vrouwen wilt dat het foute antwoord is en je de rest van je leven ruzie met haar hebt.
Hadden jullie trouwens ook aan het begin van jullie relatie al zo weinig seks?
  maandag 29 maart 2004 @ 00:55:29 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18032839
quote:
Op maandag 29 maart 2004 00:47 schreef M01 het volgende:
'Liefde vraagt tijd' van Alfons Vansteenwegen
pi_18034471
Dit boek heb ik zojuist even besteld, ik zal in ieder geval laten weten wat ik er van vind.

Ja, in feite altijd weinig. Het duurde ook een jaar voordat we het voor de eerste keer deden, omdat ze er nog niet aan toe was. Dat respecteer ik & het was ook geen probleem. Alleen tijdens vakanties wat meer, een absolute piek van 2x in 1 week, maar dat is misschien 2 of 3 keer gebeurd.
  maandag 29 maart 2004 @ 08:19:38 #36
27929 piere
doe mij maar bier
pi_18034487
try it!
fok you ja!
pi_18034733
Codes weg gepoetst
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  maandag 29 maart 2004 @ 09:41:16 #38
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_18034969
Er zijn heel veel meisjes die om een medische reden pijn voelen bij penetratie... Hierdoor worden ze erg onzeker en worden ze nog minder snel opgewonden... Probeer eens seks zonder penetratie (maar vertel haar niet dat je dit bewust doet), kijken hoe ze hierop reageert... Doe dit een aantal keer, en daarna met afwisseling... Never hurts to try...

Misschien vind ze zichzelf ook niet mooi en denkt ze nu dat jij daardoor van haar af wil en is dit een noodmaatregel die ze heeft verzonnen... Probeer haar (vooral onder het seksen) te vleien met coole/lieve complimentjes over haar uiterlijk... Je moet dit natuurlijk wel zelf ook zo zien anders is het onnatuurlijk...

Ze stelt zich erg minderwaardig tegen je op op dit vlak, en het zou echt niet goed zijn als je hiervan gebruik gaat maken... Alles heeft een reden... En dit is een klein probleempje, wat voor haar schijnbaar zo groot is, dat ze bereid is om jou met andere meisjes naar bed te laten gaan... Dit is geen voorbeeld van een open relatie... Een open relatie is van beide kanten open... Zeg nou zelf... Als een andere kerel haar zou palen, hoe zou jij je dan voelen???

Succes, en doe haar geen pijn man...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  maandag 29 maart 2004 @ 09:43:49 #39
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_18034997
quote:
Op maandag 29 maart 2004 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zit er dik in... Een vrouw die maar 1 x in de 2 weken zin heeft, heeft er waarschijnlijk nog een neukerdje naast.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  maandag 29 maart 2004 @ 10:01:12 #40
54144 Boschjesman
Fade to Black.
pi_18035217
ga eens voor jezelf na wat JIJ belangrijker vind,
je vriendin of sex
  maandag 29 maart 2004 @ 11:10:10 #41
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_18036151
quote:
Op maandag 29 maart 2004 10:01 schreef Boschjesman het volgende:
ga eens voor jezelf na wat JIJ belangrijker vind,
je vriendin of sex
Ga eens voor jezelf of je een bijzonder seksarm leven leuk vindt.

Komop zeg, je kunt alles wel op "seks is niet belangrijk maar liefde des te meer". Als die jongen op deze manier frustraties aan het kweken is gaat die relatie er op d'n duur ook aan.

Daarbij ziet hij het zelf als een behoorlijk probleem en zit hij er kennelijk al een tijdje mee en dan is het erg vervelend als het zo makkelijk gebagataliseerd wordt.
Vampire Romance O+
pi_18036220
Hahahhahaahhahahaha

Vrind als een vrouw zegt dat je andere dames mag neuken dan kan je er net zo goed meteen mee kappen.

Volgens mij heeft zij zeker al een fuckbuddy, en wacht ze nu tot jij het doet met een andere vrouw zodat zij het uit kan maken. hahahahaha wat een doos zeg. tuurlijk jongen ga jij maar lekker met andere meisjes spelen hahahahaha

Laat me lachten..

Boomknuffelaars unite
pi_18036402
Ik denk niet dat de vraag zo simpel is als 'kies voor vriendin of sex'. Als het mij puur om de sex ging, dan had ik er 4 jaar geleden wel meteen een punt achter gezet. Liefde is voor mij dus inderdaad belangrijker dan de sex. Maar sex is zeker belangrijk, in mijn ogen, in een relatie. Inderdaad, een bijzonder sexarm leven vind ik niet leuk.

Voor zover ik weet zijn er geen medische redenen, als we vrijen zegt ze achteraf vaak dat ze echt niet snapt waarom ze dat niet vaker wil.
pi_18036476
Een vervelende seksuele ervaring in het verleden wellicht? Klinkt een beetje alsof ze onder de 'verplichting' van sex uit wil komen door jou maar met een andere meid het bed in te sturen. Maar zo bouw je niet aan je relatie. Ik geloof dat er bij haar iets mis zit. Ik zou je niet zomaar naar een ander laten sturen hoor, het kan idd ook zo zijn dat zij een ander heeft en het zo goed probeert te praten, maar dat is moeilijk inschatten vanaf een afstand. Ik zou er iig niet op in gaan op dat aanbod, TGTBT, kan noooooit goed gaan, kun je beter opzoek gaan naar een hele nieuwe relatie of bij haar blijven en vaker een douch met jezelf pakken.

De enkel oraaltip vind ik ook een goeie om te proberen of ze misschien niet moeite heeft met de penetratie opzich. En als je haar eens een flinke orale beurt geeft zonder dat ze iets terug hoef t te doen, daar kan je als vrouw zijnde toch niets op tegen hebben? En daarbij (mja dat vind ik) als zij geen zin in sex heeft kan ze jou toch nog wel eens pijpen, of is dat ook al teveel gevraagd ??

succes
pi_18036600
quote:
Op maandag 29 maart 2004 09:43 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Zit er dik in... Een vrouw die maar 1 x in de 2 weken zin heeft, heeft er waarschijnlijk nog een neukerdje naast.
Doe's effe normaal zeg ... TS zit met een probleem en jullie gooien het gewoon op een 'ze gaat vreemd'...
Er zijn genoeg vrouwen die maar af en toe zin hebben/het toelaten hoor Als partner zijnde zul je
- haar 'in the mood' moeten brengen
- erin berusten
- ervoor zorgen dat ze je ex wordt

aan TS de keuze.

ps: zijn positie is heel herkenbaar... Ik ben er met zo een getrouwd maar ze is wel heel lief en ik houd heel veel van haar.
pi_18036854
Wat is TGTBT?

Een vervelende ervaring in het verleden zal het niet zijn... ik ben haar eerste vriendje.

Als ze geen zin heeft in sex, dan is dat inclusief oraal (zowel geven als ontvangen). Oraal vind ze eigenlijk zowiezo niet leuk - we doen het "wel eens", daar is alles mee gezegd. Als ze geen zin heeft wil ze alleen knuffelen en zoenen, ik moet haar dan ook niet 'in haar broek' aanraken, want dat wil ze niet.
pi_18036931
Wat een kut gewoon is fff anaal penetreren. piept ze wel anders......
pi_18036947
quote:
Op maandag 29 maart 2004 11:54 schreef M01 het volgende:
Wat is TGTBT?
te mooi om waar te zijn
quote:

Een vervelende ervaring in het verleden zal het niet zijn... ik ben haar eerste vriendje.

Als ze geen zin heeft in sex, dan is dat inclusief oraal (zowel geven als ontvangen). Oraal vind ze eigenlijk zowiezo niet leuk - we doen het "wel eens", daar is alles mee gezegd. Als ze geen zin heeft wil ze alleen knuffelen en zoenen, ik moet haar dan ook niet 'in haar broek' aanraken, want dat wil ze niet.
hmm sorry dan kan ik je niet verder helpen dan. Heeft ze dus " gewoon' geen zin, kan voor komen, maar als jij wel veel zin hebt lijkt me dat wel euhmm kut er moet toch iets achter die geen zin zitten, onzekerheid over dr eigen kunnen, of is het misschien een controle friek dat ze zich niet durft te laten gaan? Slikt ze misschien de verkeerde pil? Er moet toch iets zijn dammit

_analyse freak_
  maandag 29 maart 2004 @ 12:04:20 #49
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_18037006
quote:
Op maandag 29 maart 2004 00:28 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

komt doordat je nog jong en naief bent

Ja, maar je kan van iemand houden, maar als je geen goede sex hebt, loopt het altijd spaak natuurlijk. Dus de beste oplossing zou dan zijn, dat je sex hebt met iemand anders. Er is mijn ogen veel verschil tussen sex en sex natuurlijk..

Maarre, ik zou het niet kunnen doen en/of accepteren..
denk toch echt eerder dat je naief bent als je dr gewoon mee akkoord gaat
de seks die dr is is goed zei de TS toch? alleen er is te weinig...
ik zou niet zomaar OK zeggen als mijn vriend het voor zou stellen, je kan dan toch samen naar een oorzaak zoeken? ze geeft al aan dat ze niet snapt waarom ze niet vaker wil.. laat haar dan met iemand praten, ga samen met iemand praten.. of praat iig met elkaar.. geef aan dat je sex niet het belangrijkste van je relatie vind, en ga zeker NIET met iemand anders naar bed, dan wil ze mss helemaal niet meer
als ze er geen neukertje naast heeft, wil ze je waarschijnlijk niet kwijt en omdat zij niet zovaak wil, moet je dan maar met iemand anders naar bed gaan, hiermee los je haar 'probleem' niet op
pi_18037412
Mag ik je vriendin eens lenen voor een avondje?
Dan weet ik zeker dat ze daarna niets anders meer wil dan Sex!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_18037692
met wie zou je over dergelijke problemen kunnen praten?
pi_18037775
je vriendin? Of zeg ik nou iets geks?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_18037960
hehe, ja dat doen we natuurlijk, regelmatig zelfs. Maar ik had het idee dat er gedoeld werd op externe hulp. Moet ik dan denken aan een psycholoog? huisarts?
pi_18038450
Ik weet niet of ze de pil slikt? zo ja..stop daarmee of laat ze een andere proberen.
pi_18038812
ja, ze slikt de pil. ik weet niet welke, ze had eerst een 'standaard' pil (rechthoekige folie waar de pillen in zaten). Ze vond dat ze er te dik van werd en had de huisarts om een andere gevraagd. Ze heeft ni een ronde folie.
pi_18038818
quote:
Op maandag 29 maart 2004 13:25 schreef cos-micV het volgende:
Ik weet niet of ze de pil slikt? zo ja..stop daarmee of laat ze een andere proberen.
Ja het is pas onderzocht dat de pil bij sommige vrouwen een negatieve uitwerking heeft op de "lusten"

Anyway:
Heb je ook al wat "hulpmiddeltjes geprobeerd?
Misschien heeft ze gewoon een "trigger" nodig om opgewonden te worden. Samen erotische film kijken, haar een uitgebreide massage geven, enz. enz.
spaanse vlieg?

Tis maar een ideetje...
pi_18038859
een uitgebreide massage heeft als gevolg dat ze in slaap valt
pi_18038880
quote:
Op maandag 29 maart 2004 13:44 schreef M01 het volgende:
jeeeezuuuuss, zoek dan een ander wijf ofzo....

Heb je toch niks aan??? doe je je best, en dan valt ze in slaap. Als ze er geen zin meer in heeft, moet ze het gewoon eerlijk zeggen...

ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta
pi_18038904
quote:
Op maandag 29 maart 2004 13:44 schreef M01 het volgende:
hmm.. not cool
pi_18038933
Je zegt wel dat het dat waarschijnlijk niet is omdat je haar eerste bent, maar een slechte ervaring kan ook iets uit haar jeugd zijn... Er lopen genoeg mensen rond met slechte ervaring in hun jeugd. Meeste denken dat het hun eigenschuld was en vertellen het daarom niet aan iemand anders. Zelfs ook al is er veel over bekend, zelf heb ik ook ooit is wat mee gemaakt in me jeugd en ook al weet ik nu dat het niet mijn schuld was, toch zegt dat gevoel in mij dat het wel mijn schuld was, ik heb er 5 jaar mee rondgelopen zonder iets te zeggen tegen iemand.
pi_18039056
Lieve mensen laten we de TS nu geen dingen gaan aanpraten zoals slechte dingen uit het verleden...of dat ze misschien een ander neukertje heeft....

Ga samen naar de huisarts leg het probleem voor...vraag eventueel om een andere pil.
Zoals jij het omschrijft heeft ze een 3 fasen pil....een pil met 3 hormoonfasen zeg maar....kan heel goed zijn dat als ze in een bepaalde fase van de strip zit wel zin heeft...kan een hormonenkwestie zijn dus.

Misschien dat de huisarts zal adviseren om eens met een sexuoloog te gaan praten.
Naar de huisarts lijkt me dus de wijste stap...hier op het forum kunnen wij je verder geen uitkomst bieden.
pi_18039113
Waarschijnlijk heeft ze alleen maar uit frustratie om de terugkerende discussies gezegd dat je maar een "bijvrouw" moet nemen. Ik kan me echt niet voorstellen dat zoiets in de praktijk werkt. Ik zou denken dat zij jaloers wordt en dat je nog meer problemen krijgt in je relatie.

Als je blij op haar aabod ingat teken je denk ik het doodvonnis van je relatie.
pi_18039393
Het is niet alsof dit de eerste keer is dat ze het zei. Een paar maanden geleden zei ze het ook, maar toen nam ik haar niet serieus. Ik dacht dat ze een geintje maakte. Dat blijkt niet het geval te zijn.
pi_18039449
Ik denk niet dat het verstandig is om op haar verzoek in te gaan, igg niet voordat zeker is dat ze er echt geen problemen mee zou hebben.

Naar alle waarschijnlijkheid ziet ze jouw behoefte en voelt ze zich daar afschuwelijk schuldig over en komt vanuit dat gevoel de vraag of je het met andere wil doen.
Dat is geen goed uitgangspunt, schuldgevoel is geen goed uitgangspunt om een "open" relatie te beginnen, de kans is erg groot dat ze alsnog erg gekwetst wordt als je het doet.

Maar wat moet je dan????

Je kan evt overleggen met haar of ze samen met je naar een sexuologe wil, om eens te zien of er wat verandert kan worden.

Je kan je neerleggen bij het feit dat het maar zo weinig voorkomt...
Haar schuldgevoel hierover zal igg geen verbetering brengen, dat is echt anti-geilheid....

Ze kan met de pil stoppen om te zien of dat wat helpt.

Je kan een tijdlang sex uitbannen, ook voor jezelf en je wel heel lichamelijk opstellen tegenover elkaar.
Kijkspelletjes zijn dan bv erg leuk om te doen en relatieverdiepend.
Je gaat tegenover elkaar zitten, lekker dicht bij elkaar en kijkt elkaar 10 minuten recht in de ogen aan.
Deze kan je uitbreiden met aanrakingen over en weer.

Probeer zover te komen dat er ook werkelijk gepraat kan worden, over waarom ze zo weinig zin heeft, hoe jullie in de relatie staan enz enz enz enz...

Maar als alles al is geprobeert en ze blijft volharden in haar verzoek dat jij het maar met andere moet doen dan is het op ten duur het overwegen waard, maar wees er ontzettend voorzichtig mee, echt onzettend voorzichtig...
Eerst ontzettend goed kunnen praten, dan een hele tijd lang wachten en als ze het dan nogsteeds vind dan pas in overweging nemen, dus nog meer praten, praten en praten, als dat allemaal ok zit, dan heel misschien...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 29 maart 2004 @ 18:01:32 #65
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_18044819
quote:
Op maandag 29 maart 2004 00:01 schreef M01 het volgende:
Ik heb een lieve vriendin waar ik nu 4 jaar mee samen ben. Alles is fantastisch... behalve de hoeveelheid sex. Ze heeft maar 1 keer in de 2 weken zin. Ik hou heel veel van haar maar wil toch graag vaker vrijen. Het is een regelmatig terugkerend onderwerp van gesprek, en doet onze relatie geen goed.
Hmm... weet je zeker dat voor de rest alles in jullie relatie goed is, ook van haar kant? Iedereen zoekt de fout in de seksueke sfeer, maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat het gebrek aan 'zin' komt omdat ze bijvoorbeeld twijfels heeft over jullie...

Ik weet niet, ik noem maar een dwarsstraat?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_18059603
Bedankt voor alle reacties. Daar heb ik best veel aan in het bedenken wat ik verder wil doen. Ik heb gisteren een vrij lang gesprek gehad, kort samengevat gaan we er alletwee aan werken. De komende weken gaan we hard nadenken waar het aan kan liggen en eventueel met een sexuoloog praten. Mocht dit niets veranderen dan vind ik het een betere oplossing om een einde aan de relatie te maken dan om met anderen in bed te duiken. Het is iets wat tzt eventueel nogmaals ter sprake kan komen, maar het lijkt me niet "de oplossing".
pi_18059723
pi_18059873
succes samen!
pi_18060036
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 12:01 schreef M01 het volgende:
Bedankt voor alle reacties. Daar heb ik best veel aan in het bedenken wat ik verder wil doen. Ik heb gisteren een vrij lang gesprek gehad, kort samengevat gaan we er alletwee aan werken. De komende weken gaan we hard nadenken waar het aan kan liggen en eventueel met een sexuoloog praten. Mocht dit niets veranderen dan vind ik het een betere oplossing om een einde aan de relatie te maken dan om met anderen in bed te duiken. Het is iets wat tzt eventueel nogmaals ter sprake kan komen, maar het lijkt me niet "de oplossing".
En jij hebt gezegd dat er maar een einde aan de relatie moet komen wanneer het toch niks wordt? Of dat de kans er dan wel in zit? Dat zal de druk alleen maar groter maken en daardoor waarschijnlijk de zin minder, omdat ze dan het idee heeft 'laten we het maar doen, anders gaat hij weg.' Dat lijkt me niet de manier om sex met iemand te hebben.

Misschien gekke vraag, maar kun jij (TS) niet gewoon wat minder sex willen? Wellicht dat jullie naar elkaar toe kunnen groeien? Zij een keer meer, jij een keer minder of zo?

ps: hoe doe je dat, sex op commando eens in de 2 dagen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Bright op 30-03-2004 15:01:00 (reden van reactie vet gemaakt) ]
pi_18061881
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 12:25 schreef Bright het volgende:

[..]

En jij hebt gezegd dat er maar een einde aan de relatie moet komen wanneer het toch niks wordt? Of dat de kans er dan wel in zit? Dat zal de druk alleen maar groter maken en daardoor waarschijnlijk de zin minder, omdat ze dan het idee heeft 'laten we het maar doen, anders gaat hij weg.' Dat lijkt me niet de manier om sex met iemand te hebben.

Misschien gekke vraag, maar kun jij (TS) niet gewoon wat minder sex willen? Wellicht dat jullie naar elkaar toe kunnen groeien? Zij een keer meer, jij een keer minder of zo?

ps: hoe doe je dat, sex op commando eens in de 2 dagen?
Sorry hoor maar welk topic heb jij gelezen???

Hij is toch heel begaan met haar, wil er alles aan doen om haar te helpen...
pi_18062253
Of je smeer haar in met testosteroncrème. Schijnt goed te helpen.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 14:52:22 #72
81054 Herta
Jij ook...
pi_18062715
Leef er naar toe, maak het gezellig... Seduce her
Beter één banaan in de lucht maakt nog geen zomer.
pi_18062941
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 14:04 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Sorry hoor maar welk topic heb jij gelezen???
Hij is toch heel begaan met haar, wil er alles aan doen om haar te helpen...
ja, hij is inderdaad begaan; het is ook niet zo dat ik TS afkraak, maar ik constateer dat hij die melding maakt (Zie de wijziging van mijn eerdere post) en dat dat wellicht niet zo verstandig was, mocht hij dat inderdaad verteld hebben.
pi_18063458
Nee, zo heb ik haar dat uiteraard niet verteld. Er is zeker geen sprake van het ultimatum "meer sex of tot ziens". Ik heb we aangegeven hoe ik de situatie zie en dat ik het probleem in mijn eentje niet zal kunnen oplossen. Er is haar wel duidelijk dat er wel wat aan haar kant zal moeten veranderen in onze relatie, al heb ik haar ook verteld haar niet te zullen en willen dwingen.

Kijk, in principe heeft zij natuurlijk ook een keuze: of we gaan er samen aan werken en zorgen dat we op een compromis uitkomen waar we alletwee mee kunnen leven, of ze zal iemand moeten zoeken die daar wel mee kan leven. Dat klinkt wel hard, maar zo is het toch? Voor mij is de situatie heel anders als ze zegt 'goed, we gaan er aan werken' en 'ja jammer, zoals het nu is is het goed voor mij'. Bij optie 2 zou mijn keuze inderdaad uiteindelijk 'tot ziens' worden. Bij optie 1 zie ik wel een toekomst in de relatie.
pi_18087465
quote:
Op maandag 29 maart 2004 12:29 schreef partyyboyy het volgende:
Mag ik je vriendin eens lenen voor een avondje?
Dan weet ik zeker dat ze daarna niets anders meer wil dan Sex!
Als je dat op een forum moet gaan lopen verkondigen terwijl iemand dit met moeilijkheid verteld terwijl ie echt een probleem heeft, zal je echt veel meisjes kunnen krijgen..
  woensdag 31 maart 2004 @ 17:18:59 #76
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_18087568
ik zou nooit met een andere vrouw gaan vrijen als je met iemand een relatie hebt, je moet elkaar respecteren. er meer over praten zou een optie zijn.
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_18103142
Gozer!!
Het is een test, ze test je om te kijken of je het geduld/vertrouwen/de liefde op kan brengen om door te zetten als het moeilijk wordt. Ben geen seksuoloog, maar voor dit soort dingen zijn altijd verklaringen, waarschijnlijk denkt ze dat ze de enige is met dit probleem, en dat jij maar met de 'normale' mensen mee moet doen en lekker veel seks moet hebben. Praat hier in godsnaam met haar over (niet 1 keer, niet 2 maar tig keer). HET IS JULLIE PROBLEEM!!! en seks met een andere dame is het afschuiven van dat probleem. Je vriendin heeft het hier moelilijk mee laat zien dat je er voor haar bent en kies niet de weg van de minste weerstand! Het duurt ff, maar uiteindelijk moet je er uit kunnen komen met ze 2-en. Toegegeven dat je al een tijdje geduldig bent, maar je bent pas begonnen met het bespreken. Als je van elkaar houdt, kom je er samen wel uit, maar wees ook flexible genoeg om haar de tijd te geven om het zelf allemaal even op een rijtje te zetten. Maar -nogmaals- laat haar ervan overtuigd zijn dat je er voor haar bent. Een seksuoloog kan meer helpen dan je aanvankelijk denkt.

zo....

succes
"Mine is not to wonder why, mine is just to do and die"
pi_18103198
Klinkt goed!
pi_18108880
Gisteren weer uitgebreid met haar gepraat. Hoorde ik voor het eerste dat ze zich altijd erg schuldig voelt dat ze veel minder 'zin' heeft dan ik. En dan bedoel ik dat ze zich kennelijk al 4 jaar schuldig voelt. Op het moment komt daar dan ook bij dat ze het zichzelf kwalijk neemt dat ze er al die tijd niets aan heeft gedaan. Ik heb geprobeerd dat schuldgevoel wat weg te nemen, al zullen we daar nog wel tig keer over praten voordat dat weg kan zijn.

De belangrijkste redenen voor haar zijn dat het vooral 'spontaan' moet gebeuren. Een groot deel van onze sex is inderdaad spontaan. En als het altijd spontaan moet zijn, dan gebeurt het natuurlijk niet zo vaak.

Ik wil nu ook graag een betere verleider worden, niet om andere meiden de versieren maar om mijn eigen vriendin te verleiden. De MasterFlirt thread heb ik met interesse doorgelezen, maar is dat toe te passen binnen een relatie?

We zijn er in ieder geval aan aan het werken. Ik heb er goede hoop op dat we meer naar elkaar toe groeien wat dit betreft.
  donderdag 1 april 2004 @ 15:55:56 #80
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_18109874
K, thumbs up!!!

Succes!!!
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  donderdag 1 april 2004 @ 16:27:40 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18110649
Een van de dingen die de seksuologe tegen mij zei:

Je hoeft niet altijd zin te hebben, maar het gaat erom, heb je zin om zin te maken...

Met andere woorden, kan je wel verleid worden tot... Als dat er niet is dan is er toch wel meer aan de hand.
Zij heeft mij geleerd dat sex echt niet altijd iets spontaans hoeft te zijn. Je moet er op een gegeven moment gewoon tijd en ruimte voor maken. Toch op de een of andere manier bewust mee bezig zijn. Daarmee bedoelde ze niet 'krampachtig', maar wel in de gaten houden dat je niet altijd maar drukdrukdruk bent met van alles en nog wat en daardoor sex naar de achtergrond schuift. Want het is idd vaak wel een van de dingen die als eerste lijdt onder drukte, stress en moeheid.

Ik heb thuis nog een ander boek (een andere dan 'Liefde vraagt tijd') wat ik op aanraden van haar heb gelezen, dat is ook wel een goeie, ik zal de titel straks even geven, als ik thuis ben.
  donderdag 1 april 2004 @ 17:51:35 #82
36560 Lenn
pi_18112602
quote:
Op maandag 29 maart 2004 00:47 schreef M01 het volgende:
heb je toevallig een email adres? mijne staat wel in mijn profiel....
pi_18115119
quote:
In ons laatste gesprek (gisteren) vertelde ze me dat ze het niet erg zou vinden als ik met andere meisjes naar bed zou gaan voor de sex. Zolang het maar niks meer was. Ik weet nog niet zo goed hoe ik daar over moet denken. Aan de ene kant geloof ik in trouw zijn aan je partner en zou ik het niet moeten doen. Bovendien is het wellicht wat lastig om een "sexvriendin"; te vinden, maar dat terzijde. Aan de andere kant heeft het wel wat: het is een aanvulling op de relatie, opvullen wat er ontbreekt, met haar goedkeuring.

Als je van haar houd, respecteer je haar wens, om maar 1 a 2 keer in de week seks te hebben. Klaar.... Einde discussie, lijkt me zo.
Watashi wa Vixion desu. Nihon no rule!
  donderdag 1 april 2004 @ 20:04:56 #84
67978 HenryHill
pi_18115340
quote:
Op donderdag 1 april 2004 19:55 schreef _Vixion_ het volgende:

[..]

Als je van haar houd, respecteer je haar wens, om maar 1 a 2 keer in de week seks te hebben. Klaar.... Einde discussie, lijkt me zo.
En toch blijft er dan een spanningsveld hangen... hij weet dat 'ie niet moet zeuren, zij weet dat hij toch niet helemaal gelukkig is met deze tussenoplossing, etc. Met andere woorden: het probleem is dan nog niet weg.

off-topic: Ik krijg elke keer de neiging om, als ik de titel van dit topc zie, meteen te reageren met "He bah! Sex is toch vies!"
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  donderdag 1 april 2004 @ 21:36:57 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18117866
quote:
Op donderdag 1 april 2004 16:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb thuis nog een ander boek (een andere dan 'Liefde vraagt tijd') wat ik op aanraden van haar heb gelezen, dat is ook wel een goeie, ik zal de titel straks even geven, als ik thuis ben.
Maureen Luyens
Liever vrijen - Gids voor een betere seksuele relatie
ISBN 90-209-3230-6

Titels van de hoofdstukken:
1. Vrijen alleen uit liefde?
2. Seks is een leerproces
3. Het spel van lichaam, geest en relatie
4. Vrijen in duurzame relaties

Behandeld om het 'motieven' voor zin in seks, het verschil tussen mannen en vrouwen (in de zin van de belevenis van sex), hoe houd je vrijen op de lange termijn bevredigend, hoe gaan paren om met verschil in zin...

Wmb echt wel een aanrader voor jou en je vriendin. Ik heb er destijds veel aan gehad, toen ik degene was met minder zin.
pi_18118728
De TS heeft idd een serieus probleem. Ik kan mij voorstellen dat het erg frustrerend is als je vriend(in) veel minder vaak sex wil dan jij... en ik vind ook wel dat ze idd extreem weinig zin heeft als de piek op 2x in de week ligt en dat dat zelfs heel zelden is voorgekomen. Ik vind dat sex toch wel een belangrijk onderdeel is van de relatie... dat is nl het enige dat je met je vriend(in) hebt en dat je normalitair dus niet met anderen mag doen.

Met een ander een sexrelatie opbouwen maakt denk ik een hele rare wending aan je relatie... misschien ga je door die sexband toch iets voelen met die ander of zou je zelfs geen sex willen met een meisje waar je niet geheel op valt waardoor je eigenlijk een tweede relatie erbij krijgt. Daarnaast heb je dan dus ook minder tijd voor je vriendin, wat ook weer voor problemen kan zorgen.

Jouw vriendin zal dit probleem ook hebben in eventuele volgende relaties... dit is iets wat gewoon in haar zit. Blijkbaar is het voor haar ook echt niet mogelijk om jou iets meer tegemoet te komen in jouw wensen omdat ze er gewoon teveel weerzin voor voelt. Ik hoop dat jullie gesprekken van de laatste dagen ECHT iets op zullen leveren, al ben ik bang dat het uiteindelijk weer terug zal vallen in het aloude patroon.

Als de sex ontbreekt in je relatie dan kan je in mijn ogen beter bevriend zijn met iemand... in een relatie hoort toch wat hartstocht enzo.
pi_18119696
quote:
Op donderdag 1 april 2004 20:04 schreef HenryHill het volgende:

[..]

En toch blijft er dan een spanningsveld hangen... hij weet dat 'ie niet moet zeuren, zij weet dat hij toch niet helemaal gelukkig is met deze tussenoplossing, etc. Met andere woorden: het probleem is dan nog niet weg.

off-topic: Ik krijg elke keer de neiging om, als ik de titel van dit topc zie, meteen te reageren met "He bah! Sex is toch vies!"
Als je 1 a 2 keer per week seks hebt, dan is dat imo toch best te doen... En als ie er dan toch wat mee doet, moet ie het ook gewoon goed doen, en niet om alleen aan zijn eigen trekken komen, gewoon haar verwennen, haar het genot gunnen, en zelf in 5 minuten klaar zijn.. mss veranderd ze van gedachten, mss ook niet.
pi_18119888
quote:
Op donderdag 1 april 2004 22:36 schreef _Vixion_ het volgende:

[..]

Als je 1 a 2 keer per week seks hebt, dan is dat imo toch best te doen... En als ie er dan toch wat mee doet, moet ie het ook gewoon goed doen, en niet om alleen aan zijn eigen trekken komen, gewoon haar verwennen, haar het genot gunnen, en zelf in 5 minuten klaar zijn.. mss veranderd ze van gedachten, mss ook niet.
Ja, nu heb je het over het hoogtepunt. 1x in de twee weken is het gemiddelde. Dat lijkt me best frustrerend!
  donderdag 1 april 2004 @ 22:45:43 #89
67978 HenryHill
pi_18119970
quote:
Op donderdag 1 april 2004 22:36 schreef _Vixion_ het volgende:
Als je 1 a 2 keer per week seks hebt, dan is dat imo toch best te doen...
Nou betrek je zijn situatie op jezelf... 1 a 2 keer in de week vind jij goed te doen. Als TS zich bij deze frequentie echt tekort gedaan voelt, dan kan je daar verder weinig op afdingen. En blijkbaar is het probleem groot genoeg om TS' zijn vriendin al 4 jaar schuldig te laten voelen. Dus 't is niet een kwestie van 'doe eens niet zo vervelend'...

De enige uitweg voor jullie samen is als TS het meer probeert naar haar zin te maken, denk ik. Dan pak je het probleem bij de bron aan. Of naar een sexuoloog idd...
pi_18124165
Lenn, ik zie je mail adres niet in je profile staan. Mijn mail adres wil ik nu niet bij deze thread gaan posten, ik zal zo even een tijdelijk hotmail adres aanmaken. Dan stuur ik je wel een mailtje vanaf mijn normale adres zodra we contact hebben. (wat een omweg, he!)

Brighteyes, bedankt voor de suggestie. Dit boekje heb ik net besteld, het klinkt als een nuttig boek.
pi_18124302
OK mijn tijdelijke hotmail adres is m1jnma1l apestaartje hotmail puntje com
  vrijdag 2 april 2004 @ 09:34:58 #92
3980 trekdrop
Trekt drop
pi_18124725
quote:
Op donderdag 1 april 2004 22:42 schreef Courtney het volgende:

[..]

Ja, nu heb je het over het hoogtepunt. 1x in de twee weken is het gemiddelde. Dat lijkt me best frustrerend!
Sterker nog.... dat is frustrerend (voor allebei)
  vrijdag 2 april 2004 @ 19:23:24 #93
78627 _Vixion_
Konnichiwa!
pi_18137718
quote:
Op donderdag 1 april 2004 20:04 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Is zo, maar hij kan ook de moeite dan doen, als ie mag (klinkt lekker Hollands) om er dan gebruik van te maken, en haar te verwennen, mss gaat ze het dan lekkerder vinden, en heb je er profijt van, dat het mss meer dan 2 keer in de week gebeurt.

Maja, wie ben ik, als ik zeg dat ik vind dat je blij mag zijn met 2 keer in de week, alles is beter als geen seks.
pi_18139667
M01, ik leef met je mee.....

Sterkte!
  dinsdag 6 april 2004 @ 03:38:27 #95
36560 Lenn
pi_18211584
en heb je al wat gelezen? en zijn er al merkbare verschillen?
keep us posted...
pi_18213260
1 keer in de 2 weken? Wow, da's veel zeg, ik maar 1 keer in het halfjaar.
Sex niks aan. Ander vriendinnetje zoeken als je persee seks wilt en anders maar trekken op de wc hoor.
pi_18213276
quote:
Op maandag 29 maart 2004 13:02 schreef M01 het volgende:
hehe, ja dat doen we natuurlijk, regelmatig zelfs. Maar ik had het idee dat er gedoeld werd op externe hulp. Moet ik dan denken aan een psycholoog? huisarts?
Jezus een psycholoog omdat je vriendin niet zo vaak hoeft. Kijk, ik zou me dan persoonlijk zeer beledigd voelen, zo van: zijn mijn behoeftes soms abnormaal dat ik naar een psycholoog moet omdat ik geen zin heb.
pi_18213295
quote:
Op maandag 29 maart 2004 00:06 schreef Coconut het volgende:
Er moet toch een reden zijn waarom zij geen zin in sex heeft?
Er is niet altijd een reden Coconut. Geen zin is geen zin simpel. Kan je net zo goed zoeken naar de reden waarom je wel zin hebt. En wat heeft dat voor zin.
pi_18213334
quote:
Op maandag 29 maart 2004 00:31 schreef david-d het volgende:
WEES voorzichtig. Z'n vriendin HEB ik ook GEHAD!
Je gaat jezelf een schuldgevoel aanpraten.. Wat zij weer goed probeert te praten dat het wel mag etc. Met andere meiden. Het probleem ligt bij haar niet bij JOU. T is een natuurlijk iets regelmatig sex..
Weetje zeker dat zij niet vreemd is gegaan?
Wat betreft het kijken hoe sterk de relatie is door minder sex te hebben das de grootste onzin..
Als je elkaar al moet testen is er al iets mis!
Suc6
Het probleem ligt bij hun tweeen, niet alleen bij haar of bij hem. Als zij namelijk alleen zouden zijn zouden ze allebei waarschijnlijk nog steeds evenveel behoefte aan seks hebben, en dat is dan alleen een probleem voor de jongen aangezien die graag wil. Zij hoeft niet zo nodig, dus geen probleem he. Maar aangezien ze nu samen met iemand is die meer behoefte heeft dan zij is t een probleem geworden.
pi_18213362
quote:
Op maandag 29 maart 2004 09:41 schreef B-FliP het volgende:
Er zijn heel veel meisjes die om een medische reden pijn voelen bij penetratie... Hierdoor worden ze erg onzeker en worden ze nog minder snel opgewonden... Probeer eens seks zonder penetratie (maar vertel haar niet dat je dit bewust doet), kijken hoe ze hierop reageert... Doe dit een aantal keer, en daarna met afwisseling... Never hurts to try...

Misschien vind ze zichzelf ook niet mooi en denkt ze nu dat jij daardoor van haar af wil en is dit een noodmaatregel die ze heeft verzonnen... Probeer haar (vooral onder het seksen) te vleien met coole/lieve complimentjes over haar uiterlijk... Je moet dit natuurlijk wel zelf ook zo zien anders is het onnatuurlijk...

Ze stelt zich erg minderwaardig tegen je op op dit vlak, en het zou echt niet goed zijn als je hiervan gebruik gaat maken... Alles heeft een reden... En dit is een klein probleempje, wat voor haar schijnbaar zo groot is, dat ze bereid is om jou met andere meisjes naar bed te laten gaan... Dit is geen voorbeeld van een open relatie... Een open relatie is van beide kanten open... Zeg nou zelf... Als een andere kerel haar zou palen, hoe zou jij je dan voelen???

Succes, en doe haar geen pijn man...
Tering wat een verhaal zeg, dat meisje heeft gewoon geen zin in seks, en inderdaad KAN daar weleens meer achter zitten, maar ik mag toch aannemen dat dat na 4 jaar relatie wel eens besproken is.
pi_18213400
quote:
Op maandag 29 maart 2004 11:54 schreef M01 het volgende:
Wat is TGTBT?

Nee nou precies, ik vind oraal ook niet leuk, mag ik. Dan ben ik heus niet abnormaal hoor, niet IEDEREEN vind oraal fantastisch. En de een heeft nou eenmaal meer behoefte dan de ander, misschien houdt ze gewoon niet zo van dat seksgedoe en houdt ze t liever op knuffelen.
  dinsdag 6 april 2004 @ 10:17:05 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_18213469
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 10:04 schreef Yamyam het volgende:
Sex niks aan. Ander vriendinnetje zoeken als je persee seks wilt en anders maar trekken op de wc hoor.

Wat een kortzichtige reactie zeg... Dat seks voor jou geen issue is, wil nog niet zeggen dat dat voor ieder ander zo is en dat een ander afwijkend is, omdat hij of zij seks wél lekker vindt!

Ieder mens is verschillend en ieder mens heeft andere behoeftes en daar dien je respect voor te hebben. Als ik de TS goed begrijp, heeft hij ook wel respect voor zijn vriendin, maar frustreert het hem dat zij niet zo vaak zin heeft als hem en daar kan ik best inkomen! Vergeleken met het landelijk gemiddelde zitten zij er inderdaad ver onder, dus in die zin "wijken" zij af. Dat hoeft geen probleem te zijn, zodra beide partijen hier tevreden mee zijn, maar dat is dus niet zo.

De vriendin van de TS baalt dat ze zo weinig zin heeft.. nou, als een psycholoog of weet ik veel wat voor andere hulpverlener er nou achter kan komen waardoor dat verminderde libido veroorzaakt wordt en haar kan helpen er wat aan te doen, waarom zou ze dat dan niet doen?!

Seks is nou eenmaal voor de meeste mensen belangrijk in een relatie en is daarmee ook reden waarom relaties beeïndigd worden, zeker als blijkt dat men seksueel niet compatible is...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_18215359
Hoe minder sex je hebt, hoe minder zin je krijgt. Doorbreek de spiraal en doe het zo vaak je kan.

Als je maar 1x in het half jaar sex hebt kan het alleen maar tegenvallen omdat het dán allemaal moet gebeuren. Als je 4x per week sex hebt is het allemaal wat luchtiger, ontspannender en ongedwongender. Dan is de druk eraf dus beleef je er veel meer plezier aan. Dat is iig mijn ervaring.
pi_18215465
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 11:45 schreef Twiggy het volgende:
Hoe minder sex je hebt, hoe minder zin je krijgt. Doorbreek de spiraal en doe het zo vaak je kan.

Als je maar 1x in het half jaar sex hebt kan het alleen maar tegenvallen omdat het dán allemaal moet gebeuren. Als je 4x per week sex hebt is het allemaal wat luchtiger, ontspannender en ongedwongender. Dan is de druk eraf dus beleef je er veel meer plezier aan. Dat is iig mijn ervaring.
pi_18215655
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 10:04 schreef Yamyam het volgende:
Bedankt voor je geweldige advies daar zal TS echt wat aan hebben. De rest van zijn relatie trekkend op de wc doorbrengen. Zijn vriendin houdt wel van sex, vind de keren dat ze het doen erg prettig, maar heeft doorgaans gewoon geen zin. Ze begrijpt zelf ook niet waarom. In deze situatie lijkt het me beter om samen aan de relatie en de seks te werken. En daar kan een sexuologe echt een goeie hulp bij zijn! Seks kan in een relatie zooo mooi zijn, dat is toch zonde om te missen.

pi_18215730
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 11:45 schreef Twiggy het volgende:

helemaal mee eens!
pi_18215995
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 11:58 schreef elmira het volgende:

[..]

Bedankt voor je geweldige advies daar zal TS echt wat aan hebben. De rest van zijn relatie trekkend op de wc doorbrengen. Zijn vriendin houdt wel van sex, vind de keren dat ze het doen erg prettig, maar heeft doorgaans gewoon geen zin. Ze begrijpt zelf ook niet waarom. In deze situatie lijkt het me beter om samen aan de relatie en de seks te werken. En daar kan een sexuologe echt een goeie hulp bij zijn! Seks kan in een relatie zooo mooi zijn, dat is toch zonde om te missen.

Als dat kind geen zin heeft mist ze t ook niet hoor.
pi_18216162
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:12 schreef Yamyam het volgende:

[..]

blijkbaar wel want ze vind het zelf ook erg dat ze niet zo vaak zin heeft!
  dinsdag 6 april 2004 @ 17:39:57 #109
67978 HenryHill
pi_18225573
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:12 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Help me herinneren dat ik IRL met een grote boog om je heen loop.

Als ze in haar eentje was geweest had ze net zo veel of weinig mogen sexen als ze zelf wilt. Helaas, de TS heeft ook gevoelens en heeft wel behoefte aan sex binnen een relatie. Dus, of samen een oplossing zoeken, of een ander zoeken.

"...en anders maar de rest van het jaar trekken op de w.c." - tering, zelden zo'n onsympathieke opmerking gehoord...
pi_18227750
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:19 schreef So_Addictive het volgende:

[..]

blijkbaar wel want ze vind het zelf ook erg dat ze niet zo vaak zin heeft!
dat is haar aangepraat.
pi_18227785
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 17:39 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Help me herinneren dat ik IRL met een grote boog om je heen loop.

Als ze in haar eentje was geweest had ze net zo veel of weinig mogen sexen als ze zelf wilt. Helaas, de TS heeft ook gevoelens en heeft wel behoefte aan sex binnen een relatie. Dus, of samen een oplossing zoeken, of een ander zoeken.

"...en anders maar de rest van het jaar trekken op de w.c." - tering, zelden zo'n onsympathieke opmerking gehoord...
moet je eens kijken hoe onsympathiek er altijd op mijn topics wordt gereageerd.
  dinsdag 6 april 2004 @ 19:08:13 #112
73528 Ifyafeelme
The fox and the fresh grapes.
pi_18227863
Waarschijnlijk voelt ze zich niet prettig als ze met je haar aan het sexen bent en beperkt ze het dus
tot 1 of 2 keer per week, het beste wat je kunt doen is hier gewoon met haar over praten.
Life's A Mess, Don't Stress
  dinsdag 6 april 2004 @ 19:16:16 #113
67978 HenryHill
pi_18228093
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:05 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Ja, d'r zijn ook niet veel mensen op FOK! die 't voor elkaar krijgen om mij met een paar replies opgenaaid te krijgen.... maar jij bent er toch een van (althans, in dit topic - weet niet hoe je voor de rest bent)
pi_18228239
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:05 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Je doet er goed aan om het topic eerst even goed door te lezen alvorens je eigen mening op te drukken. Je prroberen in te leven in de situatie ipv alen bekijken vanuit jou optiek. Dit meiske vind de sex wel fijn, bemoei je er aub niet mee als je niks zinnigs te melden hebt aan TS en _als_ anderen onsympatiek reageren moet jij dat dan ook maar doen?
pi_18228735
Ik heb hier welgeteld 1 verklaring gelezen die ook daadwerkelijk de juiste is... namelijk die van je vriendin ZELF. Ze heeft het zelf al gezegd !!! Je vriendin, samen met talloze vrouwen zijn romantische wezens.. zij geloven in de ware voor hen en zullen je constant testen om te zien of je ook daadwerkelijk die ware bent voor ze, maar dan op ALLE punten.

Zij laat jou met andere vrouwen naar bed gaan ? Sure.. en vrouwen zijn niet jaloers... dit is idd een test, om te zien hoe ver jij zal gaan en hoeveel zij voor je betekent.

Het feit is nu eenmaal, zo heb ik ook uit de praktijk geleerd, dat je vrouwen nu eenmaal niet kunt "dwingen" om zin te hebben. Het probleem is alleen dat veel mannen zich daar dus een beetje onzeker over gaan voelen... ben ik niet aantrekkelijk genoeg ? heeft ze geen zin in me ? Meteen schiet de negativiteit torenhoog door de kamer. Maar feit is ... dat een man nu eenmaal spontaan zin kan krijgen en een vrouw wil graag dat er meer betekenis achter zit dan zweet en gekrijs.

Dus als jij haar niet in hogere sferen weet te brengen ( verbaal ) in jullie relatie, dan zal ze de sex niet zo nodig vinden.. ze zal niet weten waarom, maar ja over dit soort dingen denk je niet zo 123 na nietwaar ? Ze zal het afhouden en zal er pas echt van kunnen genieten als het "spontaan" gebeurt. Dat wil dus zeggen dat zij het niet had gepland, maar dat ze door jou op een positive, non sexuele manier zo gek wordt gemaakt, dat het allemaal zo natuurlijk voelt, dat haar dat meer opwindt dan jij ooit had durven dromen...

En dan, mijn vriend zal je merken..... dat jij er niet meer om zult hoeven vragen... je zult je eerder afvragen of je nu ALWEER moet

Ik hoorde je iets zeggen over Masterflirt. Een absolute aanrader in jouw geval een lifesaver DOEN!
Het boek is overigens ook te koop en zal je veel inzicht geven.
Succes is going from one failure to another, without losing interest.
  dinsdag 6 april 2004 @ 19:38:46 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_18228737
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:04 schreef Yamyam het volgende:

[..]

dat is haar aangepraat.
Newsflash: niet iedereen heeft een afkeer van seks, zoals jij.

En dan nog: ken je de dame in kwestie? Nee? Hoe kun jij dan even voor haar bepalen of het haar aangepraat is.

Crap.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 6 april 2004 @ 19:55:52 #117
55267 Channie17
Life's what you make it.
pi_18229250
quote:
Hoi

Ik blijf erbij, zoiets doe je niet.
Never regret anything, because at one time, it was exactly what you wanted..!
  dinsdag 6 april 2004 @ 23:11:57 #118
67978 HenryHill
pi_18235295
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:55 schreef Channie17 het volgende:

[..]

Ik blijf erbij, zoiets doe je niet.
Nou, als laatste redmiddel tegen 'eens-in-de-2-weken-sex'...

Maar serieus: eigenlijk zou je niet eens tot die uitweg gedwongen moeten worden.

Heb je wel eens geprobeerd haar gewoon enorm op te geilen (en dan niet met sex als beoogd doel, maar puur om haar geil te krijgen). Dit vond ik persoonlijk een van de mooiste dingen om te doen; en dan gewoon je vriendin zien veranderen...

Als dit niet lukt, dan is dit misschien een puntje om aan te werken. Als het wel lukt, maar je hebt het idee dat ze nog steeds niet wil... dan weet ik het ook niet.
pi_18235682
HenryHill, ik kan niet voor de TS of zijn vriendin spreken, maar ik heb in dezelfde situatie gezeten en toen was ik dus degene die geen zin had.
En dan kon ik overdag 100 keer bedenken 'vanavond gaat het gebeuren' en dan was het avond en dan had ik echt geen zin. Absoluut niet. En ik kon het niet verklaren. Te stom voor woorden, want als we dan wel eens seks hadden dan was het superlekker en begreep ik niet waarom ik dat nou niet vaker wilde.

Maar op een gegeven moment raakte mijn vriend ook in een impasse, die wist op het laast ook niet meer wat hij nou wel of niet moest doen, met als resultaat dat hij ook geen initiatief meer nam, want ja, elke keer afgewezen worden is natuurlijk ook niet leuk en op een gegeven moment laat je het wel uit je hoofd.

Bij ons werden de tussenpoze steeds groter tot soms wel maanden niet.
Dan is natuurlijk serieus iets fout. Dat heeft toen geleid tot het bezoeken van een seksuologe. Dat leverde wel wat verbetering op, maar op den duur sloop het er gewoon weer in.
En nu zijn we dus uit elkaar. Niet hierom, maar het speelde wel mee als hoofdsignaal voor ons dat er gewoon iets structureel niet klopte.

Ik kan alleen tegen de TS zeggen: probeer zsm het patroon te doorbreken al dan niet met hulp, want jullie verhaal klinkt als het mijne, en als je het laat 'versloffen' dan zullen de tussenpozen denk ik idd gewoon steeds groter gaan worden. Seks is net als een relatie, daar moet je tijd en aandacht aan blijven besteden, anders wordt het een sleur en is de kans dat het mis gaat heel groot.
  dinsdag 6 april 2004 @ 23:44:11 #120
67978 HenryHill
pi_18236150
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:26 schreef wim-lex het volgende:
HenryHill, ik kan niet voor de TS of zijn vriendin spreken, maar ik heb in dezelfde situatie gezeten en toen was ik dus degene die geen zin had.
Ik voel me vereerd dat je me noemt in je post, maare... voor de rest kan ik niet echt opmaken wat ik ermee te maken heb . (Ws. dat je bedoelt dat het allemaal niet zo simpel ligt - dat geloof ik meteen, maar ik probeer ook maar een dwarsstraat)

Overigens:
quote:
Maar op een gegeven moment raakte mijn vriend ook in een impasse,
Wie reageert er nou? Een vrouw (dat leid ik af uit de post), of een man (dat leid ik af uit je profiel)?
pi_18236370
Welkom bij het fenomeen kloon. Mijn profiel zegt man, ik kan toch moeilijk anders zeggen over de kroonprins, maar ik ben een vrouw.

En de reden dat ik jou aanhaal is vanwege jouw aanwijzing voor de TS om zijn vriendin eens lekker op te geilen. Heel goed bedoeld, maar soms is dat dus niet zo makkelijk meer.
Zoals ik zei, mijn vriend wist het op het laatst ook niet meer, als op een gegeven moment niets meer werkt, dan geeft je vanzelf wel op.
Goed advies dus, maar ik schetste even de situatie vanuit een vrouw die in dezelfde situatie heeft gezeten. Noem het ervaringsdeskundige.
pi_18242351
yamyam, ik begrijp je reactie. aan het begin was ik bang dat iedereen zoals jij zou reageren en ik erg egoistisch zou overkomen. gelukkig voel ik me inmiddels niet meer schuldig en zie ik je opmerkingen als jouw mening, maar niet mijn mening en ik denk ook niet dat ze van toepassing zijn op mijn vriendin.
pi_18242593
ik heb inmiddels een aantal boeken doorgelezen, waaronder masterflirt. Hier heb ik veel aan gehad, wat wist ik weinig van hoe vrouwen denken!! Sommige dingen die worden besproken vind ik te manipulatief om te gebruiken (om een wildvreemde meid te versieren, ok why not, maar niet om binnen een relatie te gebruiken). Maar dingen die ik wel heb gebruikt lijken goed te werken. Voordeel is dat, als ik op die manier een beetje met haar flirt, ik het initiatief bij haar kan leggen (de uitdagingen, so to speak). De 'druk' is er dan minder & het bevalt goed Erg goed, niet alleen voor mij maar ook voor haar.
pi_18244537
Goed om te horen... maar wat gebruik je dan uit dat boek?
pi_18246179
Wat moet je met zo'n zanikwijf?

Je bent toch jong en je wil sexen en bovendien mag het van haar met anderen. Dus wat doe je daar nog achter je pc?
  woensdag 7 april 2004 @ 17:50:20 #126
36560 Lenn
pi_18252391
quote:
Op woensdag 7 april 2004 11:54 schreef M01 het volgende:
ik heb inmiddels een aantal boeken doorgelezen, waaronder masterflirt. Hier heb ik veel aan gehad, wat wist ik weinig van hoe vrouwen denken!! Sommige dingen die worden besproken vind ik te manipulatief om te gebruiken (om een wildvreemde meid te versieren, ok why not, maar niet om binnen een relatie te gebruiken). Maar dingen die ik wel heb gebruikt lijken goed te werken. Voordeel is dat, als ik op die manier een beetje met haar flirt, ik het initiatief bij haar kan leggen (de uitdagingen, so to speak). De 'druk' is er dan minder & het bevalt goed Erg goed, niet alleen voor mij maar ook voor haar.
pi_18254029
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:21 schreef elmira het volgende:

[..]

Je doet er goed aan om het topic eerst even goed door te lezen alvorens je eigen mening op te drukken. Je prroberen in te leven in de situatie ipv alen bekijken vanuit jou optiek. Dit meiske vind de sex wel fijn, bemoei je er aub niet mee als je niks zinnigs te melden hebt aan TS en _als_ anderen onsympatiek reageren moet jij dat dan ook maar doen?
ik zeg nou juist helemaal niet dat ze seks niet fijn vind, integendeel, ik zeg alleen dat niet iedereen overal wat achter moet zoeken. Sommige mensen hebben dus niet meer behoefte dan eens in de 2 weken en dan denkt de halve wereld altijd dat dat abnormaal is en er zal wel wat met dat kind zijn en vervolgens gaat dat arme meisje dat ook nog denken omdat mensen dat haar gaan aanpraten. "Och, eens in de twee weken? Ben je misschien misbruikt? Vind je het niet fijn?" Als ze dan zou zeggen: "Ik hoef niet meer." dan snapt men dat niet. En dat probeer ik hier duidelijk te maken.
pi_18254109
quote:
Op woensdag 7 april 2004 11:44 schreef M01 het volgende:
yamyam, ik begrijp je reactie. aan het begin was ik bang dat iedereen zoals jij zou reageren en ik erg egoistisch zou overkomen. gelukkig voel ik me inmiddels niet meer schuldig en zie ik je opmerkingen als jouw mening, maar niet mijn mening en ik denk ook niet dat ze van toepassing zijn op mijn vriendin.
Oh maar ik vind je niet egoïstisch hoor. Dat jouw vriendin niet zo vaak zin heeft als jij doet niet af aan het feit dat jij vaker zin hebt dan haar.
pi_18254151
quote:
Op woensdag 7 april 2004 14:27 schreef Tranceptor het volgende:
Wat moet je met zo'n zanikwijf?

Je bent toch jong en je wil sexen en bovendien mag het van haar met anderen. Dus wat doe je daar nog achter je pc?
dit meen je toch niet serieus?
  woensdag 7 april 2004 @ 19:03:09 #130
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_18254215
is wel erg weinig sex. dan ben j net hele goede vrienden volgens mij. helemaal asl j ook nog met andere gaat sexen, en er is een kans dat j meer gaat voelen voor j 'sexpartner'
pi_18303732
Ik herken het probleem van TS wel, heb zelf hetzelfde. Ik vind persoonlijk dat andere dingen in een relatie belangrijker zijn, al zijn er momenten dat je ervan baalt. Tussenoplossing is gewoon jezelf helpen!!! Ben je dat gevoel iig kwijt.
pi_18304697
Ik herken het verhaal van TS ook. Ik was (als jongen) diegene die geen zin had. Het werd een 'moeten', de vriendin elke keer treurig als het 'weer' niet ging... .
Masturberen ging wél, en dan liefst zónder haar.
conclusie: onze relatie was gewoon gedoemd om te mislukken. ALs sex niet meer kan zoals voorheen is dit hét signaal dat er wat ERG hard mis is in de relatie.
Daarom twee vraagjes voor je:
- zou ze stiekem masturberen denk je? Vraag haar hier eens naar... (het lijkt me gewoon erg vreemd dat een jonge vrouw maar één keer in de 2 weken zin heeft in sex...)
- was er in het begin van de relatie méér sex?
Indien je op één van beide vragen met ja antwoord dan denk ik dat er wat mis is in je relatie..., erg mis zelfs.
- The time you enjoy wasting, is not wasted time -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')