het probleem ligt in hun relatiequote:Op maandag 29 maart 2004 00:10 schreef Jerruh het volgende:
misschien een schopje naar SEX?
probeer dit eens na te gaan TSquote:Op maandag 29 maart 2004 00:09 schreef jagermeister1 het volgende:
Misschien heeft ze zelf wel sex met een andere gozer en probeert ze het op deze manier alvast 'goed' te lullen.
misschien proberen meer openheid over haar redenen te krijgen. want is ze altijd moe en waarom? enzovoorts..quote:Op maandag 29 maart 2004 00:14 schreef M01 het volgende:
De reden ben ik tot nu toe nog niet achter gekomen. Vaak wordt "moe" of "geen zin" als reden genoemd.
Vaak denk ik ook dat ik zeur, ik moet natuurlijk gewoon tevreden zijn met wat zij ook wil en dat resprecteren. Dat heb ik ook 4 jaar gedaan, een beetje met de hoop dat het beter wordt, maar ja.. sex is toch gewoon belangrijk in een relatie en ergens zegt een stemmetje dat als ik niet uit de relatie krijg wat ik wil, dat ik het moet uitmaken. Maar ik hou nog wel steeds van haar.
wat kan je het toch weer tactisch zeggenquote:Op maandag 29 maart 2004 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien dat zij degene is die al een fuckbuddy heeft?
That's me.quote:Op maandag 29 maart 2004 00:18 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
wat kan je het toch weer tactisch zeggen![]()
Dan doet ze dat zelf ook lijkt me, maar dan met mannen.quote:In ons laatste gesprek (gisteren) vertelde ze me dat ze het niet erg zou vinden als ik met andere meisjes naar bed zou gaan voor de sex
Als ze het de keren dat jullie sex hebben fijn vind, dan snap ik echt niet waarom ze niet vaker wil sexen...quote:Op maandag 29 maart 2004 00:23 schreef M01 het volgende:
Hehe, wie weet. Maar als we het doen dan vind ze het wel duidelijk erg fijnDus dat zit wel goed.
My thoughts exactly!quote:Op maandag 29 maart 2004 00:25 schreef lovegrrl het volgende:
kan me niet voorstellen dat je tegen iemand waar je ontzettend veel van houdt gaat zeggen dat ie wel ff met een ander de koffer in mag duiken
zit dan toch iets fout..
sommige mensen hebben dat nou eenmaal.. ken er wel meer hoor, een ex-vriendin van me ook.. 100% zeker geen vreemdgaanster, maar gewoon niet zo into sex. Ook als we het deden was het eigenlijk altijd goed ..quote:Op maandag 29 maart 2004 00:25 schreef Coconut het volgende:
[..]
Als ze het de keren dat jullie sex hebben fijn vind, dan snap ik echt niet waarom ze niet vaker wil sexen...
komt doordat je nog jong en naief bentquote:Op maandag 29 maart 2004 00:25 schreef lovegrrl het volgende:
kan me niet voorstellen dat je tegen iemand waar je ontzettend veel van houdt gaat zeggen dat ie wel ff met een ander de koffer in mag duiken
zit dan toch iets fout..
'Liefde vraagt tijd' van Alfons Vansteenwegenquote:Op maandag 29 maart 2004 00:47 schreef M01 het volgende:
Kun je boeken noemen die je erg nuttig vond?
quote:Op maandag 29 maart 2004 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien dat zij degene is die al een fuckbuddy heeft?
Ga eens voor jezelf of je een bijzonder seksarm leven leuk vindt.quote:Op maandag 29 maart 2004 10:01 schreef Boschjesman het volgende:
ga eens voor jezelf na wat JIJ belangrijker vind,
je vriendin of sex
Doe's effe normaal zeg ... TS zit met een probleem en jullie gooien het gewoon op een 'ze gaat vreemd'...quote:Op maandag 29 maart 2004 09:43 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Zit er dik in... Een vrouw die maar 1 x in de 2 weken zin heeft, heeft er waarschijnlijk nog een neukerdje naast.
te mooi om waar te zijnquote:Op maandag 29 maart 2004 11:54 schreef M01 het volgende:
Wat is TGTBT?
hmm sorry dan kan ik je niet verder helpen dan. Heeft ze dus " gewoon' geen zin, kan voor komen, maar als jij wel veel zin hebt lijkt me dat wel euhmm kutquote:
Een vervelende ervaring in het verleden zal het niet zijn... ik ben haar eerste vriendje.
Als ze geen zin heeft in sex, dan is dat inclusief oraal (zowel geven als ontvangen). Oraal vind ze eigenlijk zowiezo niet leuk - we doen het "wel eens", daar is alles mee gezegd. Als ze geen zin heeft wil ze alleen knuffelen en zoenen, ik moet haar dan ook niet 'in haar broek' aanraken, want dat wil ze niet.
denk toch echt eerder dat je naief bent als je dr gewoon mee akkoord gaatquote:Op maandag 29 maart 2004 00:28 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
komt doordat je nog jong en naief bent
Ja, maar je kan van iemand houden, maar als je geen goede sex hebt, loopt het altijd spaak natuurlijk. Dus de beste oplossing zou dan zijn, dat je sex hebt met iemand anders. Er is mijn ogen veel verschil tussen sex en sex natuurlijk..
Maarre, ik zou het niet kunnen doen en/of accepteren..
Ja het is pas onderzocht dat de pil bij sommige vrouwen een negatieve uitwerking heeft op de "lusten"quote:Op maandag 29 maart 2004 13:25 schreef cos-micV het volgende:
Ik weet niet of ze de pil slikt? zo ja..stop daarmee of laat ze een andere proberen.
jeeeezuuuuss, zoek dan een ander wijf ofzo....quote:Op maandag 29 maart 2004 13:44 schreef M01 het volgende:
een uitgebreide massage heeft als gevolg dat ze in slaap valt
hmm.. not coolquote:Op maandag 29 maart 2004 13:44 schreef M01 het volgende:
een uitgebreide massage heeft als gevolg dat ze in slaap valt
Hmm... weet je zeker dat voor de rest alles in jullie relatie goed is, ook van haar kant? Iedereen zoekt de fout in de seksueke sfeer, maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat het gebrek aan 'zin' komt omdat ze bijvoorbeeld twijfels heeft over jullie...quote:Op maandag 29 maart 2004 00:01 schreef M01 het volgende:
Ik heb een lieve vriendin waar ik nu 4 jaar mee samen ben. Alles is fantastisch... behalve de hoeveelheid sex. Ze heeft maar 1 keer in de 2 weken zin. Ik hou heel veel van haar maar wil toch graag vaker vrijen. Het is een regelmatig terugkerend onderwerp van gesprek, en doet onze relatie geen goed.
En jij hebt gezegd dat er maar een einde aan de relatie moet komen wanneer het toch niks wordt? Of dat de kans er dan wel in zit? Dat zal de druk alleen maar groter maken en daardoor waarschijnlijk de zin minder, omdat ze dan het idee heeft 'laten we het maar doen, anders gaat hij weg.' Dat lijkt me niet de manier om sex met iemand te hebben.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:01 schreef M01 het volgende:
Bedankt voor alle reacties. Daar heb ik best veel aan in het bedenken wat ik verder wil doen. Ik heb gisteren een vrij lang gesprek gehad, kort samengevat gaan we er alletwee aan werken. De komende weken gaan we hard nadenken waar het aan kan liggen en eventueel met een sexuoloog praten. Mocht dit niets veranderen dan vind ik het een betere oplossing om een einde aan de relatie te maken dan om met anderen in bed te duiken. Het is iets wat tzt eventueel nogmaals ter sprake kan komen, maar het lijkt me niet "de oplossing".
Sorry hoor maar welk topic heb jij gelezen???quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:25 schreef Bright het volgende:
[..]
En jij hebt gezegd dat er maar een einde aan de relatie moet komen wanneer het toch niks wordt? Of dat de kans er dan wel in zit? Dat zal de druk alleen maar groter maken en daardoor waarschijnlijk de zin minder, omdat ze dan het idee heeft 'laten we het maar doen, anders gaat hij weg.' Dat lijkt me niet de manier om sex met iemand te hebben.
Misschien gekke vraag, maar kun jij (TS) niet gewoon wat minder sex willen? Wellicht dat jullie naar elkaar toe kunnen groeien? Zij een keer meer, jij een keer minder of zo?
ps: hoe doe je dat, sex op commando eens in de 2 dagen?
ja, hij is inderdaad begaan; het is ook niet zo dat ik TS afkraak, maar ik constateer dat hij die melding maakt (Zie de wijziging van mijn eerdere post) en dat dat wellicht niet zo verstandig was, mocht hij dat inderdaad verteld hebben.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:04 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Sorry hoor maar welk topic heb jij gelezen???
Hij is toch heel begaan met haar, wil er alles aan doen om haar te helpen...![]()
Als je dat op een forum moet gaan lopen verkondigen terwijl iemand dit met moeilijkheid verteld terwijl ie echt een probleem heeft, zal je echt veel meisjes kunnen krijgen..quote:Op maandag 29 maart 2004 12:29 schreef partyyboyy het volgende:
Mag ik je vriendin eens lenen voor een avondje?
Dan weet ik zeker dat ze daarna niets anders meer wil dan Sex!
heb je toevallig een email adres? mijne staat wel in mijn profiel....quote:Op maandag 29 maart 2004 00:47 schreef M01 het volgende:
Kun je boeken noemen die je erg nuttig vond?
Als je van haar houd, respecteer je haar wens, om maar 1 a 2 keer in de week seks te hebben. Klaar.... Einde discussie, lijkt me zo.quote:Op maandag 29 maart 2004 00:01 schreef M01 het volgende:
In ons laatste gesprek (gisteren) vertelde ze me dat ze het niet erg zou vinden als ik met andere meisjes naar bed zou gaan voor de sex. Zolang het maar niks meer was. Ik weet nog niet zo goed hoe ik daar over moet denken. Aan de ene kant geloof ik in trouw zijn aan je partner en zou ik het niet moeten doen. Bovendien is het wellicht wat lastig om een "sexvriendin"; te vinden, maar dat terzijde. Aan de andere kant heeft het wel wat: het is een aanvulling op de relatie, opvullen wat er ontbreekt, met haar goedkeuring.
Heeft iemand hier een "vrije relatie" Tips? Wel doen/niet doen?
En toch blijft er dan een spanningsveld hangen... hij weet dat 'ie niet moet zeuren, zij weet dat hij toch niet helemaal gelukkig is met deze tussenoplossing, etc. Met andere woorden: het probleem is dan nog niet weg.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:55 schreef _Vixion_ het volgende:
[..]
Als je van haar houd, respecteer je haar wens, om maar 1 a 2 keer in de week seks te hebben. Klaar.... Einde discussie, lijkt me zo.
Maureen Luyensquote:Op donderdag 1 april 2004 16:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb thuis nog een ander boek (een andere dan 'Liefde vraagt tijd') wat ik op aanraden van haar heb gelezen, dat is ook wel een goeie, ik zal de titel straks even geven, als ik thuis ben.
Als je 1 a 2 keer per week seks hebt, dan is dat imo toch best te doen... En als ie er dan toch wat mee doet, moet ie het ook gewoon goed doen, en niet om alleen aan zijn eigen trekken komen, gewoon haar verwennen, haar het genot gunnen, en zelf in 5 minuten klaar zijn.. mss veranderd ze van gedachten, mss ook niet.quote:Op donderdag 1 april 2004 20:04 schreef HenryHill het volgende:
[..]
En toch blijft er dan een spanningsveld hangen... hij weet dat 'ie niet moet zeuren, zij weet dat hij toch niet helemaal gelukkig is met deze tussenoplossing, etc. Met andere woorden: het probleem is dan nog niet weg.
off-topic: Ik krijg elke keer de neiging om, als ik de titel van dit topc zie, meteen te reageren met "He bah! Sex is toch vies!"![]()
Ja, nu heb je het over het hoogtepunt. 1x in de twee weken is het gemiddelde. Dat lijkt me best frustrerend!quote:Op donderdag 1 april 2004 22:36 schreef _Vixion_ het volgende:
[..]
Als je 1 a 2 keer per week seks hebt, dan is dat imo toch best te doen... En als ie er dan toch wat mee doet, moet ie het ook gewoon goed doen, en niet om alleen aan zijn eigen trekken komen, gewoon haar verwennen, haar het genot gunnen, en zelf in 5 minuten klaar zijn.. mss veranderd ze van gedachten, mss ook niet.
Nou betrek je zijn situatie op jezelf... 1 a 2 keer in de week vind jij goed te doen. Als TS zich bij deze frequentie echt tekort gedaan voelt, dan kan je daar verder weinig op afdingen. En blijkbaar is het probleem groot genoeg om TS' zijn vriendin al 4 jaar schuldig te laten voelen. Dus 't is niet een kwestie van 'doe eens niet zo vervelend'...quote:Op donderdag 1 april 2004 22:36 schreef _Vixion_ het volgende:
Als je 1 a 2 keer per week seks hebt, dan is dat imo toch best te doen...
Sterker nog.... dat is frustrerend (voor allebei)quote:Op donderdag 1 april 2004 22:42 schreef Courtney het volgende:
[..]
Ja, nu heb je het over het hoogtepunt. 1x in de twee weken is het gemiddelde. Dat lijkt me best frustrerend!
Is zo, maar hij kan ook de moeite dan doen, als ie mag (klinkt lekker Hollands) om er dan gebruik van te maken, en haar te verwennen, mss gaat ze het dan lekkerder vinden, en heb je er profijt van, dat het mss meer dan 2 keer in de week gebeurt.quote:Op donderdag 1 april 2004 20:04 schreef HenryHill het volgende:
[..]
En toch blijft er dan een spanningsveld hangen... hij weet dat 'ie niet moet zeuren, zij weet dat hij toch niet helemaal gelukkig is met deze tussenoplossing, etc. Met andere woorden: het probleem is dan nog niet weg.
Jezus een psycholoog omdat je vriendin niet zo vaak hoeft. Kijk, ik zou me dan persoonlijk zeer beledigd voelen, zo van: zijn mijn behoeftes soms abnormaal dat ik naar een psycholoog moet omdat ik geen zin heb.quote:Op maandag 29 maart 2004 13:02 schreef M01 het volgende:
hehe, ja dat doen we natuurlijk, regelmatig zelfs. Maar ik had het idee dat er gedoeld werd op externe hulp. Moet ik dan denken aan een psycholoog? huisarts?
Er is niet altijd een reden Coconut. Geen zin is geen zin simpel. Kan je net zo goed zoeken naar de reden waarom je wel zin hebt. En wat heeft dat voor zin.quote:Op maandag 29 maart 2004 00:06 schreef Coconut het volgende:
Er moet toch een reden zijn waarom zij geen zin in sex heeft?
Het probleem ligt bij hun tweeen, niet alleen bij haar of bij hem. Als zij namelijk alleen zouden zijn zouden ze allebei waarschijnlijk nog steeds evenveel behoefte aan seks hebben, en dat is dan alleen een probleem voor de jongen aangezien die graag wil. Zij hoeft niet zo nodig, dus geen probleem he. Maar aangezien ze nu samen met iemand is die meer behoefte heeft dan zij is t een probleem geworden.quote:Op maandag 29 maart 2004 00:31 schreef david-d het volgende:
WEES voorzichtig. Z'n vriendin HEB ik ook GEHAD!
Je gaat jezelf een schuldgevoel aanpraten.. Wat zij weer goed probeert te praten dat het wel mag etc. Met andere meiden. Het probleem ligt bij haar niet bij JOU. T is een natuurlijk iets regelmatig sex..
Weetje zeker dat zij niet vreemd is gegaan?
Wat betreft het kijken hoe sterk de relatie is door minder sex te hebben das de grootste onzin..
Als je elkaar al moet testen is er al iets mis!
Suc6
Tering wat een verhaal zeg, dat meisje heeft gewoon geen zin in seks, en inderdaad KAN daar weleens meer achter zitten, maar ik mag toch aannemen dat dat na 4 jaar relatie wel eens besproken is.quote:Op maandag 29 maart 2004 09:41 schreef B-FliP het volgende:
Er zijn heel veel meisjes die om een medische reden pijn voelen bij penetratie... Hierdoor worden ze erg onzeker en worden ze nog minder snel opgewonden... Probeer eens seks zonder penetratie (maar vertel haar niet dat je dit bewust doet), kijken hoe ze hierop reageert... Doe dit een aantal keer, en daarna met afwisseling... Never hurts to try...
Misschien vind ze zichzelf ook niet mooi en denkt ze nu dat jij daardoor van haar af wil en is dit een noodmaatregel die ze heeft verzonnen... Probeer haar (vooral onder het seksen) te vleien met coole/lieve complimentjes over haar uiterlijk... Je moet dit natuurlijk wel zelf ook zo zien anders is het onnatuurlijk...
Ze stelt zich erg minderwaardig tegen je op op dit vlak, en het zou echt niet goed zijn als je hiervan gebruik gaat maken... Alles heeft een reden... En dit is een klein probleempje, wat voor haar schijnbaar zo groot is, dat ze bereid is om jou met andere meisjes naar bed te laten gaan... Dit is geen voorbeeld van een open relatie... Een open relatie is van beide kanten open... Zeg nou zelf... Als een andere kerel haar zou palen, hoe zou jij je dan voelen???
Succes, en doe haar geen pijn man...
Nee nou precies, ik vind oraal ook niet leuk, mag ik. Dan ben ik heus niet abnormaal hoor, niet IEDEREEN vind oraal fantastisch. En de een heeft nou eenmaal meer behoefte dan de ander, misschien houdt ze gewoon niet zo van dat seksgedoe en houdt ze t liever op knuffelen.quote:Op maandag 29 maart 2004 11:54 schreef M01 het volgende:
Wat is TGTBT?
Een vervelende ervaring in het verleden zal het niet zijn... ik ben haar eerste vriendje.
Als ze geen zin heeft in sex, dan is dat inclusief oraal (zowel geven als ontvangen). Oraal vind ze eigenlijk zowiezo niet leuk - we doen het "wel eens", daar is alles mee gezegd. Als ze geen zin heeft wil ze alleen knuffelen en zoenen, ik moet haar dan ook niet 'in haar broek' aanraken, want dat wil ze niet.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:04 schreef Yamyam het volgende:
1 keer in de 2 weken? Wow, da's veel zeg, ik maar 1 keer in het halfjaar.
Sex niks aan. Ander vriendinnetje zoeken als je persee seks wilt en anders maar trekken op de wc hoor.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:45 schreef Twiggy het volgende:
Hoe minder sex je hebt, hoe minder zin je krijgt. Doorbreek de spiraal en doe het zo vaak je kan.
Als je maar 1x in het half jaar sex hebt kan het alleen maar tegenvallen omdat het dán allemaal moet gebeuren. Als je 4x per week sex hebt is het allemaal wat luchtiger, ontspannender en ongedwongender. Dan is de druk eraf dus beleef je er veel meer plezier aan. Dat is iig mijn ervaring.
Bedankt voor je geweldige adviesquote:Op dinsdag 6 april 2004 10:04 schreef Yamyam het volgende:
1 keer in de 2 weken? Wow, da's veel zeg, ik maar 1 keer in het halfjaar.
Sex niks aan. Ander vriendinnetje zoeken als je persee seks wilt en anders maar trekken op de wc hoor.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:45 schreef Twiggy het volgende:
Hoe minder sex je hebt, hoe minder zin je krijgt. Doorbreek de spiraal en doe het zo vaak je kan.
Als je maar 1x in het half jaar sex hebt kan het alleen maar tegenvallen omdat het dán allemaal moet gebeuren. Als je 4x per week sex hebt is het allemaal wat luchtiger, ontspannender en ongedwongender. Dan is de druk eraf dus beleef je er veel meer plezier aan. Dat is iig mijn ervaring.
Als dat kind geen zin heeft mist ze t ook niet hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:58 schreef elmira het volgende:
[..]
Bedankt voor je geweldige adviesdaar zal TS echt wat aan hebben. De rest van zijn relatie trekkend op de wc doorbrengen. Zijn vriendin houdt wel van sex, vind de keren dat ze het doen erg prettig, maar heeft doorgaans gewoon geen zin. Ze begrijpt zelf ook niet waarom. In deze situatie lijkt het me beter om samen aan de relatie en de seks te werken. En daar kan een sexuologe echt een goeie hulp bij zijn! Seks kan in een relatie zooo mooi zijn, dat is toch zonde om te missen.
blijkbaar wel want ze vind het zelf ook erg dat ze niet zo vaak zin heeft!quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:12 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Als dat kind geen zin heeft mist ze t ook niet hoor.
Help me herinneren dat ik IRL met een grote boog om je heen loop.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:12 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Als dat kind geen zin heeft mist ze t ook niet hoor.
dat is haar aangepraat.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:19 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
blijkbaar wel want ze vind het zelf ook erg dat ze niet zo vaak zin heeft!
moet je eens kijken hoe onsympathiek er altijd op mijn topics wordt gereageerd.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:39 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Help me herinneren dat ik IRL met een grote boog om je heen loop.![]()
Als ze in haar eentje was geweest had ze net zo veel of weinig mogen sexen als ze zelf wilt. Helaas, de TS heeft ook gevoelens en heeft wel behoefte aan sex binnen een relatie. Dus, of samen een oplossing zoeken, of een ander zoeken.
"...en anders maar de rest van het jaar trekken op de w.c." - tering, zelden zo'n onsympathieke opmerking gehoord...
Ja, d'r zijn ook niet veel mensen op FOK! die 't voor elkaar krijgen om mij met een paar replies opgenaaid te krijgen.... maar jij bent er toch een van (althans, in dit topic - weet niet hoe je voor de rest bent)quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:05 schreef Yamyam het volgende:
[..]
moet je eens kijken hoe onsympathiek er altijd op mijn topics wordt gereageerd.
Je doet er goed aan om het topic eerst even goed door te lezen alvorens je eigen mening op te drukken. Je prroberen in te leven in de situatie ipv alen bekijken vanuit jou optiek. Dit meiske vind de sex wel fijn, bemoei je er aub niet mee als je niks zinnigs te melden hebt aan TS en _als_ anderen onsympatiek reageren moet jij dat dan ook maar doen?quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:05 schreef Yamyam het volgende:
[..]
moet je eens kijken hoe onsympathiek er altijd op mijn topics wordt gereageerd.
Newsflash: niet iedereen heeft een afkeer van seks, zoals jij.quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:04 schreef Yamyam het volgende:
[..]
dat is haar aangepraat.
Ik blijf erbij, zoiets doe je niet.quote:Op maandag 29 maart 2004 00:01 schreef M01 het volgende:
Hoi
Ik heb een lieve vriendin waar ik nu 4 jaar mee samen ben. Alles is fantastisch... behalve de hoeveelheid sex. Ze heeft maar 1 keer in de 2 weken zin. Ik hou heel veel van haar maar wil toch graag vaker vrijen. Het is een regelmatig terugkerend onderwerp van gesprek, en doet onze relatie geen goed.
In ons laatste gesprek (gisteren) vertelde ze me dat ze het niet erg zou vinden als ik met andere meisjes naar bed zou gaan voor de sex. Zolang het maar niks meer was. Ik weet nog niet zo goed hoe ik daar over moet denken. Aan de ene kant geloof ik in trouw zijn aan je partner en zou ik het niet moeten doen. Bovendien is het wellicht wat lastig om een "sexvriendin"; te vinden, maar dat terzijde. Aan de andere kant heeft het wel wat: het is een aanvulling op de relatie, opvullen wat er ontbreekt, met haar goedkeuring.
Heeft iemand hier een "vrije relatie" Tips? Wel doen/niet doen?
Nou, als laatste redmiddel tegen 'eens-in-de-2-weken-sex'...quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:55 schreef Channie17 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, zoiets doe je niet.![]()
Ik voel me vereerd dat je me noemt in je post, maare... voor de rest kan ik niet echt opmaken wat ik ermee te maken hebquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:26 schreef wim-lex het volgende:
HenryHill, ik kan niet voor de TS of zijn vriendin spreken, maar ik heb in dezelfde situatie gezeten en toen was ik dus degene die geen zin had.
Wie reageert er nou? Een vrouw (dat leid ik af uit de post), of een man (dat leid ik af uit je profiel)?quote:Maar op een gegeven moment raakte mijn vriend ook in een impasse,
quote:Op woensdag 7 april 2004 11:54 schreef M01 het volgende:
ik heb inmiddels een aantal boeken doorgelezen, waaronder masterflirt. Hier heb ik veel aan gehad, wat wist ik weinig van hoe vrouwen denken!! Sommige dingen die worden besproken vind ik te manipulatief om te gebruiken (om een wildvreemde meid te versieren, ok why not, maar niet om binnen een relatie te gebruiken). Maar dingen die ik wel heb gebruikt lijken goed te werken. Voordeel is dat, als ik op die manier een beetje met haar flirt, ik het initiatief bij haar kan leggen (de uitdagingen, so to speak). De 'druk' is er dan minder & het bevalt goed![]()
Erg goed, niet alleen voor mij maar ook voor haar.
ik zeg nou juist helemaal niet dat ze seks niet fijn vind, integendeel, ik zeg alleen dat niet iedereen overal wat achter moet zoeken. Sommige mensen hebben dus niet meer behoefte dan eens in de 2 weken en dan denkt de halve wereld altijd dat dat abnormaal is en er zal wel wat met dat kind zijn en vervolgens gaat dat arme meisje dat ook nog denken omdat mensen dat haar gaan aanpraten. "Och, eens in de twee weken? Ben je misschien misbruikt? Vind je het niet fijn?" Als ze dan zou zeggen: "Ik hoef niet meer." dan snapt men dat niet. En dat probeer ik hier duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:21 schreef elmira het volgende:
[..]
Je doet er goed aan om het topic eerst even goed door te lezen alvorens je eigen mening op te drukken. Je prroberen in te leven in de situatie ipv alen bekijken vanuit jou optiek. Dit meiske vind de sex wel fijn, bemoei je er aub niet mee als je niks zinnigs te melden hebt aan TS en _als_ anderen onsympatiek reageren moet jij dat dan ook maar doen?
Oh maar ik vind je niet egoïstisch hoor. Dat jouw vriendin niet zo vaak zin heeft als jij doet niet af aan het feit dat jij vaker zin hebt dan haar.quote:Op woensdag 7 april 2004 11:44 schreef M01 het volgende:
yamyam, ik begrijp je reactie. aan het begin was ik bang dat iedereen zoals jij zou reageren en ik erg egoistisch zou overkomen. gelukkig voel ik me inmiddels niet meer schuldig en zie ik je opmerkingen als jouw mening, maar niet mijn mening en ik denk ook niet dat ze van toepassing zijn op mijn vriendin.
dit meen je toch niet serieus?quote:Op woensdag 7 april 2004 14:27 schreef Tranceptor het volgende:
Wat moet je met zo'n zanikwijf?
Je bent toch jong en je wil sexen en bovendien mag het van haar met anderen. Dus wat doe je daar nog achter je pc?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |