abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18032104
Hoi

Ik heb een lieve vriendin waar ik nu 4 jaar mee samen ben. Alles is fantastisch... behalve de hoeveelheid sex. Ze heeft maar 1 keer in de 2 weken zin. Ik hou heel veel van haar maar wil toch graag vaker vrijen. Het is een regelmatig terugkerend onderwerp van gesprek, en doet onze relatie geen goed.

In ons laatste gesprek (gisteren) vertelde ze me dat ze het niet erg zou vinden als ik met andere meisjes naar bed zou gaan voor de sex. Zolang het maar niks meer was. Ik weet nog niet zo goed hoe ik daar over moet denken. Aan de ene kant geloof ik in trouw zijn aan je partner en zou ik het niet moeten doen. Bovendien is het wellicht wat lastig om een "sexvriendin"; te vinden, maar dat terzijde. Aan de andere kant heeft het wel wat: het is een aanvulling op de relatie, opvullen wat er ontbreekt, met haar goedkeuring.

Heeft iemand hier een "vrije relatie" Tips? Wel doen/niet doen?

[ Bericht 2% gewijzigd door zwaaibaai op 29-03-2004 09:06:38 ]
  maandag 29 maart 2004 @ 00:05:19 #2
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18032167
Ik zou het zelf niet kunnen... Hoe denk je dat je relatie er in de toekomst uit ziet als je dit gaat doen en hoe als je het niet doet? Ik denk dat beide opties niets voor mij zouden zijn.

Sterkte.
Proud Powerpauper
pi_18032181
Er moet toch een reden zijn waarom zij geen zin in sex heeft?
amokaapjeeh O+
pi_18032193
Hoe oud zijn jullie?
  maandag 29 maart 2004 @ 00:06:59 #5
39124 _Estranged_
Cruciatus in crucem...
pi_18032197
No good can come of this...
Estranged ~ to arouse enmity or indifference in where there had formerly been love, affection, or friendliness...
[Mutual Misunderstanding...] [Fotoboek!]
pi_18032221
werkt bijna nooit, al ben ik stellig er van overtuigd dat als het wel werkt en je het accepteerd van elkaar, het in principe de beste relatie is die je kan wensen... Maar ik ken nog niemand bij wie het werkt
  FOK!fossiel maandag 29 maart 2004 @ 00:09:12 #7
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_18032236
Is het de laatste tijd zo of is het altijd al zo geweest?
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_18032240
Misschien heeft ze zelf wel sex met een andere gozer en probeert ze het op deze manier alvast 'goed' te lullen.
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
  maandag 29 maart 2004 @ 00:10:20 #9
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18032249
misschien een schopje naar SEX?
put
your
clothes
on!
pi_18032260
quote:
Op maandag 29 maart 2004 00:10 schreef Jerruh het volgende:
misschien een schopje naar SEX?
het probleem ligt in hun relatie maar het gaat om sex, dillema
  maandag 29 maart 2004 @ 00:12:42 #11
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_18032279
Ik denk niet dat het een oplossing is..
Als ze chronisch (voor mij dan iig) te weinig zin in sex heeft, lijkt het mij dat je er mee moet leren leven of vertrekken. Met een ander het bed induiken werkt niet op de lange termijn denk ik
  maandag 29 maart 2004 @ 00:12:44 #12
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18032281
seksualiteiten is vooral gericht op seks en hoe mensen er over denken, binnen en buiten relaties .

ontopic: denk er al;sjebelieft oed over na! een tweede sekspartner kan misschien voor jaloezie zorgen en da zijn dingen die je vantevoren niet kan inschatten!! het kan de lust bevredigen maar het is misschien ook een last. ik zeg misschien omdat iedereen er anders mee omgaat! .
put
your
clothes
on!
pi_18032294
quote:
Op maandag 29 maart 2004 00:09 schreef jagermeister1 het volgende:
Misschien heeft ze zelf wel sex met een andere gozer en probeert ze het op deze manier alvast 'goed' te lullen.
probeer dit eens na te gaan TS
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_18032296
De reden ben ik tot nu toe nog niet achter gekomen. Vaak wordt "moe" of "geen zin" als reden genoemd.

Vaak denk ik ook dat ik zeur, ik moet natuurlijk gewoon tevreden zijn met wat zij ook wil en dat resprecteren. Dat heb ik ook 4 jaar gedaan, een beetje met de hoop dat het beter wordt, maar ja.. sex is toch gewoon belangrijk in een relatie en ergens zegt een stemmetje dat als ik niet uit de relatie krijg wat ik wil, dat ik het moet uitmaken. Maar ik hou nog wel steeds van haar.
  maandag 29 maart 2004 @ 00:16:22 #15
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_18032324
quote:
Op maandag 29 maart 2004 00:14 schreef M01 het volgende:
De reden ben ik tot nu toe nog niet achter gekomen. Vaak wordt "moe" of "geen zin" als reden genoemd.

Vaak denk ik ook dat ik zeur, ik moet natuurlijk gewoon tevreden zijn met wat zij ook wil en dat resprecteren. Dat heb ik ook 4 jaar gedaan, een beetje met de hoop dat het beter wordt, maar ja.. sex is toch gewoon belangrijk in een relatie en ergens zegt een stemmetje dat als ik niet uit de relatie krijg wat ik wil, dat ik het moet uitmaken. Maar ik hou nog wel steeds van haar.
misschien proberen meer openheid over haar redenen te krijgen. want is ze altijd moe en waarom? enzovoorts..
put
your
clothes
on!
pi_18032343
Misschien dat zij degene is die al een fuckbuddy heeft?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_18032348
quote:
Op maandag 29 maart 2004 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien dat zij degene is die al een fuckbuddy heeft?
wat kan je het toch weer tactisch zeggen
pi_18032353
quote:
Op maandag 29 maart 2004 00:18 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

wat kan je het toch weer tactisch zeggen
That's me.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_18032355
Nee, ik geloof niet dat ze vreemdgaat.
pi_18032385
Misschien ben jij niet zo'n ster in bed?
amokaapjeeh O+
pi_18032408
Hehe, wie weet. Maar als we het doen dan vind ze het wel duidelijk erg fijn Dus dat zit wel goed.
pi_18032415
quote:
In ons laatste gesprek (gisteren) vertelde ze me dat ze het niet erg zou vinden als ik met andere meisjes naar bed zou gaan voor de sex
Dan doet ze dat zelf ook lijkt me, maar dan met mannen.
pi_18032419
Zeg haar dat je alleen sex met een andere vrouw wilt als zij erbij is, maw: sleep haar mee naar een parenclub of zo. Dan ziet zij dat de situatie voor jou onhoudbaar begint te worden, maar dat je haar er wel bij wil betrekken. En ze ziet het ook als je moeite hebt je aandacht op andere vrouwen te richten, omdat zij toch op de eerste plaats komt.
If you can't beat them: beat harder next time.
pi_18032431
quote:
Op maandag 29 maart 2004 00:23 schreef M01 het volgende:
Hehe, wie weet. Maar als we het doen dan vind ze het wel duidelijk erg fijn Dus dat zit wel goed.
Als ze het de keren dat jullie sex hebben fijn vind, dan snap ik echt niet waarom ze niet vaker wil sexen...
amokaapjeeh O+
  maandag 29 maart 2004 @ 00:25:51 #25
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_18032438
kan me niet voorstellen dat je tegen iemand waar je ontzettend veel van houdt gaat zeggen dat ie wel ff met een ander de koffer in mag duiken
zit dan toch iets fout..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')