het probleem ligt in hun relatiequote:Op maandag 29 maart 2004 00:10 schreef Jerruh het volgende:
misschien een schopje naar SEX?
probeer dit eens na te gaan TSquote:Op maandag 29 maart 2004 00:09 schreef jagermeister1 het volgende:
Misschien heeft ze zelf wel sex met een andere gozer en probeert ze het op deze manier alvast 'goed' te lullen.
misschien proberen meer openheid over haar redenen te krijgen. want is ze altijd moe en waarom? enzovoorts..quote:Op maandag 29 maart 2004 00:14 schreef M01 het volgende:
De reden ben ik tot nu toe nog niet achter gekomen. Vaak wordt "moe" of "geen zin" als reden genoemd.
Vaak denk ik ook dat ik zeur, ik moet natuurlijk gewoon tevreden zijn met wat zij ook wil en dat resprecteren. Dat heb ik ook 4 jaar gedaan, een beetje met de hoop dat het beter wordt, maar ja.. sex is toch gewoon belangrijk in een relatie en ergens zegt een stemmetje dat als ik niet uit de relatie krijg wat ik wil, dat ik het moet uitmaken. Maar ik hou nog wel steeds van haar.
wat kan je het toch weer tactisch zeggenquote:Op maandag 29 maart 2004 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien dat zij degene is die al een fuckbuddy heeft?
That's me.quote:Op maandag 29 maart 2004 00:18 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
wat kan je het toch weer tactisch zeggen![]()
Dan doet ze dat zelf ook lijkt me, maar dan met mannen.quote:In ons laatste gesprek (gisteren) vertelde ze me dat ze het niet erg zou vinden als ik met andere meisjes naar bed zou gaan voor de sex
Als ze het de keren dat jullie sex hebben fijn vind, dan snap ik echt niet waarom ze niet vaker wil sexen...quote:Op maandag 29 maart 2004 00:23 schreef M01 het volgende:
Hehe, wie weet. Maar als we het doen dan vind ze het wel duidelijk erg fijnDus dat zit wel goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |