quote:Op zondag 28 maart 2004 20:37 schreef Anyanka het volgende:
Seks met liefde is leuker, maar dat betekent niet dat seks zonder liefde niet leuk is.
Rukken is toch ook leuk?
Het lukt jou nooit om een one-night-stand te regelen he?quote:Op zondag 28 maart 2004 20:34 schreef FlyingFox het volgende:
Seks zonder liefde is net als rukken, maar dan met een vrouw om je lul i.p.v. je hand. Wat is er nou leuk aan raggen tot je erbij neervalt? Het geeft alleen een hoop gezeik m.b.t. voorbehoedsmiddelen en ander gezeik. Ik snap niet wat mensen bezielt om op zo'n sletterige manier met elkaar omgaan. Gewoon de hele avond lopen ketsen, en daarna elkaar nooit meer tegenkomen, zoals zeveel gebeurt op Salou en meer van datsoort respectoze neuk-oorden.
Neuken moet je alleen doen als je van iemand houdt. [afbeelding]
quote:Op zondag 28 maart 2004 20:37 schreef Anyanka het volgende:
Seks met liefde is leuker, maar dat betekent niet dat seks zonder liefde niet leuk is.
Rukken is toch ook leuk?
Op een later tijdstip (kan wat dagen/weken/maanden) duren zal hij de details bekend makenquote:Op zondag 28 maart 2004 20:46 schreef NiNi het volgende:
Dude, je zou toch hopen dat de twee genoemde handelingen anders aanvoelen.![]()
Wie weet is'ie wel heel goed met z'n handenquote:Op zondag 28 maart 2004 20:46 schreef NiNi het volgende:
Dude, je zou toch hopen dat de twee genoemde handelingen anders aanvoelen.![]()
Neuj.quote:Op zondag 28 maart 2004 20:48 schreef gekke_sandra het volgende:
Maar ja, je zal maar gefrustreerd zijn...
we merken er iig niets van!quote:Op zondag 28 maart 2004 20:48 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Neuj.
Geweldig! Ik ben mijn eigen vriendinquote:Op zondag 28 maart 2004 20:51 schreef numf het volgende:
Gewoon op je hand gaan zitten tot hij dood aanvoelt,dan je nagels lakken,en je hand van achter tussen je benen schuiven,het is net echt!
En als je echt van jezelf houd,is dit sex met liefde
Nou, laat die maar zitten.quote:Op zondag 28 maart 2004 20:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
Op een later tijdstip (kan wat dagen/weken/maanden) duren zal hij de details bekend maken
We merken er zelfs te veel vanquote:Op zondag 28 maart 2004 20:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
we merken er iig niets van!
Dan zou ik mezelf gaan afvragen of ik het niet stiekem met iemand anders doequote:Op zondag 28 maart 2004 20:54 schreef chocolatemoeze het volgende:
Geweldig! Ik ben mijn eigen vriendinMaar wat dan als ik hoofdpijn heb
![]()
Wat zeg je dat mooiquote:Op zondag 28 maart 2004 20:37 schreef Anyanka het volgende:
Rukken is toch ook leuk?
Knut word er zelfs gek van!quote:Op zondag 28 maart 2004 20:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
We merken er zelfs te veel van
Correct, helemaal mee eens. Ik kan me het niet voorstellen, om seks te hebben met iemand waarvan ik niet houd. Lijkt mezelfs onmogelijk in mijn geval.quote:Op zondag 28 maart 2004 20:34 schreef FlyingFox het volgende:
Seks zonder liefde is net als rukken, maar dan met een vrouw om je lul i.p.v. je hand. Wat is er nou leuk aan raggen tot je erbij neervalt? Het geeft alleen een hoop gezeik m.b.t. voorbehoedsmiddelen en ander gezeik. Ik snap niet wat mensen bezielt om op zo'n sletterige manier met elkaar omgaan. Gewoon de hele avond lopen ketsen, en daarna elkaar nooit meer tegenkomen, zoals zeveel gebeurt op Salou en meer van datsoort respectoze neuk-oorden.
quote:Op zondag 28 maart 2004 20:56 schreef DaDemoMan het volgende:
Sex zonder liefde is net rukken? Rukken die je toch uit liefde voor jezelf.
ik hou van je neuken?quote:Op zondag 28 maart 2004 20:34 schreef FlyingFox het volgende:
Mits u van mij houdt.quote:Op zondag 28 maart 2004 21:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
ik hou van je neuken?![]()
quote:Op zondag 28 maart 2004 21:08 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Mits u van mij houdt.
quote:Op zondag 28 maart 2004 21:08 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Mits u van mij houdt.
Ik geloof jequote:Op zondag 28 maart 2004 21:33 schreef SHE het volgende:
ik masturbeer toch echt met heel veel zelf-liefde ....
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zondag 28 maart 2004 20:51 schreef numf het volgende:
Gewoon op je hand gaan zitten tot hij dood aanvoelt,dan je nagels lakken,en je hand van achter tussen je benen schuiven,het is net echt!
quote:Op zondag 28 maart 2004 21:47 schreef KonnieKipke het volgende:
SHE, ik zou jou met evenveel liefde masturberen als dat jij jezelf masturbeert
alsjeblieft niet!!!quote:Neuken moet je alleen doen als je van iemand houdt.
well duhhhquote:Op zondag 28 maart 2004 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
TS heeft zeker nog nooit geneukt?
dat is een algemeen bekend feit.quote:Op zondag 28 maart 2004 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
TS heeft zeker nog nooit geneukt?
quote:Op zondag 28 maart 2004 20:51 schreef numf het volgende:
Jij hebt blijkbaar nog nooit een one night stand gehad waarbij je zo hard geneukt hebt dat de dag erna nog steeds last had van je ballen.quote:Op zondag 28 maart 2004 20:34 schreef FlyingFox het volgende:
Niets aan toe te voegen, helemaal mee eens.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:08 schreef Mukie het volgende:
Sex met liefde is heerlijk. Maar zonder liefde kan dat net zo goed lekker zijn.
En het hoeft niet eens een slet te zijn...quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:42 schreef NiteSpeed het volgende:
Seks zonder liefde kan heel fijn zijn, heel onbekommerd je eigen lusten botvieren op een of andere slet die je toch nooit meer ziet.
Maagd detector:quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:33 schreef Talietje het volgende:
TS heeft (vind ik) helemaal gelijk!!
ik kan geen sex hebben met iemand waar ik niet van hou en nooit meer terug zie
er is ook zoiets als instinctieve voortplantingsdrangquote:Op zondag 28 maart 2004 20:34 schreef FlyingFox het volgende:
Juist!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:12 schreef het.ismij het volgende:
OT:
Ik snap niet dat mensen anno 2005 zooooo erg tegen gewoon neuken zijn zonder relatie/gedoe verder,..
Uh, hier iemand die al ruim vier jaar geen maagd meer is (en ook niet meer bij d'r eerste partner is), maar ook ik ben het (deels) met de TS eens.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:53 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Maagd detector:
*piep* *piep* *piep* *piep* *piep* *piep* *pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep*
Jij bent nog maagd en naief.
Wat is er mis met je lichaam exlusief houden voor speciale mensen? Wat is er mis met je lusten onder controle willen én kunnen houden? Wat is er mis mee als je je er níét fijn bij voelt om met "zomaar" iemand in bed te liggen? Er wordt hier nu net gedaan alsof je dan maar zo snel mogelijk naar het Riagg zou moeten omdat het écht niet meer goed met je gaat komen, en dat is natuurlijk overtrokken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:13 schreef Gutteguttegut het volgende:
Wat is er mis met sex?? Niets...gewoon doen dus..als je er van geniet waarom niet?
Kijk daar is absoluut niets mis mee. Jij vind het niets en ik vind het prima.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:09 schreef innovative het volgende:
[..]
Uh, hier iemand die al ruim vier jaar geen maagd meer is (en ook niet meer bij d'r eerste partner is), maar ook ik ben het (deels) met de TS eens.
Ik vind het idee van seks zonder liefde eerder afstotelijk dan aantrekkelijk. Ik zou mijn lijf niet kunnen delen met iemand waar ik niet gek op ben, en die niet van mij houdt.
Ik vind het alleen niet "net vingeren" (rukken wordt lastig in mijn geval). Vingeren is iets dat ik met mezelf doe, iets persoonlijks. Ik doe het met mijn eigen lichaam. Als ik zomaar seks met iemand anders zou hebben, dan zou ik me daar zó gruwelijk goedkoop bij voelen, alsof ik mijn lichaam in de uitverkoop heb gezet. Dat goedkope gevoel heb ik echter niet na een vingersessie, dan voel ik me gewoon lekker. In dat opzicht is het totaal niet met elkaar te vergelijken.
[..]
Wat is er mis met je lichaam exlusief houden voor speciale mensen? Wat is er mis met je lusten onder controle willen én kunnen houden? Wat is er mis mee als je je er níét fijn bij voelt om met "zomaar" iemand in bed te liggen? Er wordt hier nu net gedaan alsof je dan maar zo snel mogelijk naar het Riagg zou moeten omdat het écht niet meer goed met je gaat komen, en dat is natuurlijk overtrokken.
Ik zou er niet van kunnen genieten met "zomaar iemand", ik zou me vies en goedkoop voelen. Dus waarom dan wél?
Je neemt me (weer) de woorden uit de mond vingers!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Kijk daar is absoluut niets mis mee. Jij vind het niets en ik vind het prima.
Wat ik alleen jammer vind zijn de mensen die je een slet vinden als je wel sex hebt zonder lliefde. Of dat je een preutse trut bent wanneer je alleen binnen een liefdesrelatie sex wilt hebben.
Ieder zijn eigen ding toch ?
Een kijk-is-ik-maak-iedereen-belachelijk-die-er-anders-over-denkt-als-ik-post.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:36 schreef Nolius het volgende:
Hé!
Een kijk-ik-ben-stoer-want-ik-neuk-veel-whahahahaha-en-vooral-zonder-liefde-topic
Hoe aandoenlijk(hoi Xebro
)
Het is te verwachten dat mensen hier meteen gaan roepen van: TS heeft geen Seks, moehahaha... Sorry hoor, maar dit topic is in dat opzicht een beetje voorspelbaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:45 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Een kijk-is-ik-maak-iedereen-belachelijk-die-er-anders-over-denkt-als-ik-post.![]()
![]()
Niet iedereen heeft eenzelfde betekenis bij sex,..
Je kan het liefdevol doen,.. maar ook gewoon om je kwakie kwijt te raken,..
liefde vol is niet te vergelijken met ff je kwakkie droppen ergens,..
Nah ben nu ff geheelonthouder.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:32 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Je neemt me (weer) de woorden uit de mond vingers!
neuken?
of je doet ff zieligquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:53 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Maagd detector:
*piep* *piep* *piep* *piep* *piep* *piep* *pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep*
Vriend ik heb niet geroepen dat de TS geen sexs heeft,.. ff bter opletten,..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:48 schreef Nolius het volgende:
[..]
Het is te verwachten dat mensen hier meteen gaan roepen van: TS heeft geen Seks, moehahaha... Sorry hoor, maar dit topic is in dat opzicht een beetje voorspelbaar.
Op een paar reacties na natuurlijk
Heb ik aantallen genoemd dan? Ik noemde alleen het voordeel van een one night stand...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:36 schreef Nolius het volgende:
Hé!
Een kijk-ik-ben-stoer-want-ik-neuk-veel-whahahahaha-en-vooral-zonder-liefde-topic
Hoe aandoenlijk(hoi Xebro
)
Ik zit al in mijn korte broek te genieten...zo meteen komt mijn sex relatie voor wat wrede sex en ik ben er helemaal klaar voor.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:35 schreef het.ismij het volgende:
Wow wel heel diepzinnig dit wonko.
Hou je er rekening mee dat het zoon beetje weekend is
Doe die dan gewoonquote:Op zondag 28 maart 2004 20:35 schreef Adelante het volgende:
*insert schaterlach.gif.
pff hoe weet jij dat nouquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:02 schreef Thief het volgende:
Sta ik van te kijken zeg..
Gewoon kei hard neuken en dan doei meisjie.
Was toch lekker of niet soms?
Stuk leuker dan rukken neem ik aan.
Ik ben het met je eens. Sex met liefde is fijnquote:Op zondag 28 maart 2004 20:34 schreef FlyingFox het volgende:
Dat zal best, voor mij doet het alleen niks.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:39 schreef lone_wolf het volgende:
@scandy maar zonder ook wel hoor!!!
Juistem (kuch-nerd-kuch)quote:Op zondag 28 maart 2004 20:34 schreef FlyingFox het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:53 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Maagd detector:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |