Ja, alleen een stuk duurder dan een normale emmer.quote:Op zondag 28 maart 2004 19:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Een tummytub is toch ook gewoon een doorzichtige emmer?
quote:Op zondag 28 maart 2004 19:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, alleen een stuk duurder dan een normale emmer.
quote:Op zondag 28 maart 2004 21:46 schreef Bar_en_Mar het volgende:
sjonge ik heb een eetbui vandaag ik blijf maar eten, van een loly tot komkommer :S het zal wel aan de hormonen liggen, nu niet strakjes gaan zeuren dat ik te snel aankom
* Belana gaat er ook eens even lekker voor zitten....quote:Op maandag 29 maart 2004 05:31 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen!
Beefcake, ik vind vandaag een mooie dag om te bevallen, wat vind jij?![]()
quote:Op maandag 29 maart 2004 08:52 schreef Tan het volgende:
Maarreh Beefcake, je gaat er toch niet stiekem een 1 april baby van maken he? Gaat straks niemand met je meepuffen omdat het 'toch wel een grapje zal zijn'
Nuh vandaag mag ook. 1 april zou jammer zijn.quote:Op maandag 29 maart 2004 09:34 schreef miss_dynastie het volgende:
LadyS, wat een rare droom![]()
![]()
Beefcake, ga eens ff![]()
![]()
![]()
of moet je nu van Shaolin wachten tot donderdag?
tepelmassage helpt echtquote:Op maandag 29 maart 2004 09:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nuh vandaag mag ook. 1 april zou jammer zijn.
Ja in het echt gelukkig wel, maar in mijn droom dus nietquote:Op maandag 29 maart 2004 09:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Gelukkig zal het kindje dan vast wel heel hard beginnen tebeefcake
quote:Op maandag 29 maart 2004 09:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Precies, eigen schuld en zo
quote:Op maandag 29 maart 2004 09:58 schreef beefcake het volgende:
Ik weet het eigenlijk ook niet. Ach en als ie er later over zeurt, zeg ik gewoon dat ie toch echt zelf op 1 april geboren is![]()
Mijn neefje wordt 1 april 1jaar... ik weet nog goed toen mijn vriend vorig jaar belde dat mijn schoonzusje was bevallen dat ik hem niet geloofde. Haar eerste was twee weken te laat geboren en dan zou deze ineens twee weken te vroeg zijn en dan ook nog op 1 april? Neeeeee.... ik dacht echt dat het een grapje wasquote:Op maandag 29 maart 2004 09:51 schreef beefcake het volgende:
Het lijkt me zo lullig voor een kind als ie op 1 april jarig is. Dan gelooft nooit iemand hem als ie vertelt dat ie jarig isen als ie nou even voor 1 april komt, krijgen we drie maanden eerder kinderbijslag
![]()
Ik ben de lulligste nietquote:Op maandag 29 maart 2004 14:18 schreef Tan het volgende:
Pluisje, welkom terug, lief ook van je dat je het zonnetje mee hebt genomen voor de komende week!!![]()
quote:Op maandag 29 maart 2004 11:51 schreef pluisje het volgende:
En als je "gewoon" last hebt van je bekken of rug, kan je nog een beetje op de pijnlijke plek wrijven ofzo, maar ik vond het toch wat apart om tussen mijn benen te staan masseren
Hoiquote:Op maandag 29 maart 2004 09:51 schreef LadyS het volgende:
achterlijk he die dromen![]()
Vannacht was het ook raar, weet het niet precies meer, maar ik was nog zwanger, maar ging 540 euro aan iemand betalen om een avondje op mijn kindje te passen![]()
(ik moet nl een avondje op een cruiseschip werken
)
en er was nog veeeeeeeeel mee,r maar dat weet ik niet precies meer
Ok, dan ga jij volgende week dinsdagquote:Op maandag 29 maart 2004 16:55 schreef Tan het volgende:
Ik heb twee kinderen op de woensdag n ééntje op de donderdag. Da's geen dinsdag maar wel midden in de week
Maar de mijne moet nog minimaal een paar dagen blijven zitten, ik mag pas vanaf woensdag thuis bevallen
Nou laat zien danquote:Op maandag 29 maart 2004 17:16 schreef beefcake het volgende:
Alsof ik dat zelf nog niet bedacht had![]()
Wat zei je? Doe es ff voorquote:Op maandag 29 maart 2004 17:16 schreef beefcake het volgende:
Vandaag was ik bij de vlos. Ze zei dat alles weer goed was zoals altijd en dat ik maar moest gaan bevallen. Alsof ik dat zelf nog niet bedacht had![]()
Moet ik het voor je filmen?quote:Op maandag 29 maart 2004 18:35 schreef Tan het volgende:
Nou laat zien dan
Haha had ik moeten zeggen ja! Ik heb er geen ervaring meequote:Op maandag 29 maart 2004 18:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat zei je? Doe es ff voor??
Tsja, heel veel meer heb ik niet te doen hier. En aangezien die eigenwijze beebie toch nog niet komt, blijf ik jullie gewoon lastigvallen!quote:Op maandag 29 maart 2004 19:19 schreef phluphy het volgende:
Beefcake, ik vind dat je meer moet bevallen en minder moet typen!![]()
Mee eens. Beefcakequote:Op maandag 29 maart 2004 19:19 schreef phluphy het volgende:
Beefcake, ik vind dat je meer moet bevallen en minder moet typen!![]()
Eentje maar? Knap hoor!quote:Op maandag 29 maart 2004 11:51 schreef pluisje het volgende:
Ook nog een uitstapje naar Middelburg gedaan, leuke winkels, heeeeeel leuk rompertje gekocht, en vooral veel op terrasjes gezeten![]()
Sex? Wasdat?quote:Op maandag 29 maart 2004 20:03 schreef E.T. het volgende:
Beefcake, je weet dat sex echt werkt he??
Bij sommige mensen danquote:Op maandag 29 maart 2004 20:03 schreef E.T. het volgende:
Beefcake, je weet dat sex echt werkt he??
uuuhm das datgene waardoor je in deze situatie terecht bent gekomen, (toch geen buisjes en slangetjes bij jullie dacht ik...?)quote:Op maandag 29 maart 2004 20:12 schreef beefcake het volgende:
[..]
Sex? Wasdat?![]()
Ik wist ook niet op wat voor dag ik geboren was, dus even gezocht op internet en deze link gevonden:quote:Op maandag 29 maart 2004 18:03 schreef Anitra het volgende:
ik weet niet eens op welke dag ik geboren ben, maar jen is op een maandag geboren, ik heb er een handje van om tegen alle statistieken in te gaan
Hoe bedoel je eigenwijs? hahahahaha
Oooooh ja, er begint iets te dagen...quote:Op maandag 29 maart 2004 20:44 schreef Jelief het volgende:
[..]
uuuhm das datgene waardoor je in deze situatie terecht bent gekomen, (toch geen buisjes en slangetjes bij jullie dacht ik...?)
En wat denk je? Ik ook! En dus tweelingzus ookquote:Op maandag 29 maart 2004 20:55 schreef piglet het volgende:
[..]
Ik wist ook niet op wat voor dag ik geboren was, dus even gezocht op internet en deze link gevonden:
http://www.hulpnet.com/fun/wanneergeboren.htm
En wat denk je? Jawel ik ben op dinsdag geboren![]()
quote:Op maandag 29 maart 2004 21:23 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hoe is het verder met jou Beefcake nog een beetje vol te houden zo die laaste loodjes?
Hier is Sjeen het volledig mee eensquote:Op maandag 29 maart 2004 22:23 schreef LadyS het volgende:
beefcake doe anders maar 3 april bevallendas ook een heeeeeeeeele mooie datum
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 07:42 schreef beefcake het volgende:
Geen tekenen van een bevalling hier![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 08:49 schreef Merisse het volgende:
Ha die Beefcake! Hou je het nog een beetje vol? Hoe voel je je en hoe ziet je dag er nu uit? Ik kan me voorstellen dat je geen afspraken meer maakt maar om nou altijd thuis te blijven zitten lijkt me ook vervelend. Zie je erg tegen de bevalling op? Sterkte met deze laatste loodjes in ieder geval.
Hier ben ik het mee eens! Ik vond het een erg kostelijk verhaaltje en heb er ook op gereageerd. jammer dat er verder niet zo werd gereageerd, want het was natuurlijk niet alleen grappig bedoeld denk ik.quote:Dutchie ik wilde nog even zeggen dat ik je openheid in dat stukje over sex een paar dagen erg gewaardeerd heb ondanks dat er niet zoveel respons op kwam. Ik moest er ook erg om lachen. Helaas heb ik er weinig op te antwoorden (hier nog wel wilde sex)
Fijn dat je je nog goed voelt beefcake. Geniet nog maar even van de rust.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 08:58 schreef beefcake het volgende:
[..]
Gaat alles verder met jou ook goed? Nog druk aan het kvk-en?
[..]
Ik doe mijn best voor jequote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:28 schreef Merisse het volgende:
Dus als je nix te doen hebt kan je dan een potje duimen voor me?
Irritant he, ik had ook weer zo'n nachtje, je komt nog moeier je bed uit dan dat je er in gingquote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:34 schreef Tinkepink het volgende:
Hallo!
Vandaag (beter gezegd: vannacht) weer een nieuwe mijlpaal behaald. Ik heb voor de eerste keer slecht geslapen omdat mijn heupen niet lekker lagen en mijn buik in de weg lag. Ik had eigenlijk gehoopt dat de slechte nachten mij deze keer bespaard zouden blijven, maar helaas.
LadySquote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:45 schreef LadyS het volgende:
Wat een eigenwijs die beefbaby
Ik ben er vannacht trouwens wel een keer of 5 uitgeweestbah.
En ik heb gedroomd dat beefcake een berichtje had geplaatst dat haar vliezen gebroken warenDussss.. kom maar op
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:47 schreef Beaker1 het volgende:
[..]
LadyS
![]()
Jij ben gek![]()
![]()
Horen dat soort dromen bij een zwangerschap?
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:47 schreef Beaker1 het volgende:
Horen dat soort dromen bij een zwangerschap?
Dank je wel!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 08:49 schreef Merisse het volgende:
Dutchie ik wilde nog even zeggen dat ik je openheid in dat stukje over sex een paar dagen erg gewaardeerd heb ondanks dat er niet zoveel respons op kwam. Ik moest er ook erg om lachen. Helaas heb ik er weinig op te antwoorden (hier nog wel wilde sex)
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:06 schreef dutchie het volgende:
hotseflotsen
Dat wilde ik dus niet weten, dat het een aap werdquote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:07 schreef dutchie het volgende:
Dan wordt het toch een aap LadyS, sorry.![]()
Maar wat is nou een snelle hartslag en wat is nou een langzamere hartslag?
Nou moe, nou weet ik dus nog niks. Het ene moment was het 145 en vervolgens zakte het naar 120 en toen weer rond de 130.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:09 schreef Rewimo het volgende:
Snel is een meisje, Dutchie, en langzaam is een jongen. De grens ligt ongeveer op 140.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:23 schreef beefcake het volgende:
Hihi ik ben een zwijn! Met een apie erbij wordt het hier dus echt een klerezooi
Dutchie, je had het er ook over dat je vriend alles zo lief aan je vond. Nou dat heb ik ook ondervonden. Zaterdag was ik in slaap gevallen tijdens CSIMaargoed, daarna uitslag Idols. Word ik om 01:00 wakker, Idols gemist. Dus ik tegen ShaoliN, shit, we hebben Idols gemist! Nee hoor, murmelt ie. Waarom heb je me niet wakker gemaakt zeg ik! Ja, je lag zo lief te slapen! Grrrr
Ik wou Idols zien!
Misschien weet de baby zelf nog niet wat hij/zij is. Dan kan ie zich natuurlijk ook niet aan de regels houdenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:21 schreef dutchie het volgende:
[..]
Nou moe, nou weet ik dus nog niks. Het ene moment was het 145 en vervolgens zakte het naar 120 en toen weer rond de 130.![]()
en ik zie al helemaal van die dunne spillepootje uit die pijpjes komenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:25 schreef beefcake het volgende:
LadyS wat lief!!!
* LadyS wil ook naar de Hema!
Mwoah, ik denk eerder dat het net zo'n eigenwijze drol is als zijn/haar ouders.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien weet de baby zelf nog niet wat hij/zij is. Dan kan ie zich natuurlijk ook niet aan de regels houden![]()
Ik denk dat de mijne met spekpootjes geboren wordt, hij heeft zo'n dikke kontquote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:27 schreef LadyS het volgende:
[..]
en ik zie al helemaal van die dunne spillepootje uit die pijpjes komen![]()
edit:
cool... rode tekst
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:45 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik denk dat de mijne met spekpootjes geboren wordt, hij heeft zo'n dikke kontDie steekt altijd omhoog en kan je altijd zo lekker overheen aaien
![]()
Vanaf morgen mag ze thuis bevallen! Maar ik heb haar ook nog niet gezien!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:52 schreef Sugar het volgende:
* Sugar vraagt zich af of Tan al meldplicht heeft....
*kuch*
Nieuwe scanner hè.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:47 schreef Rewimo het volgende:
De foto's van Dutchies kaboutertje
Kaboutertje is lievDuidelijke foto's, Dutchie!
Ja gaat erg snel moet ik zeggenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:28 schreef beefcake het volgende:
Tan, we misten je al!
En vanaf morgen meldplichtHet schiet al op zo he?
Jamboquote:Op vrijdag 1 augustus 2003 @ 16:48 schreef Jambo het volgende:
Dat vind ik nou zo'n gek idee. Volgend jaar ligt mijn streepje als het goed is ook te pruttelen in de box.
Rupsje Nooitgenoeg-pakjesquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:25 schreef pluisje het volgende:
Gelukkig zijn babykleertjes niet zo groot, en pas ik zelf ook nog in de woonkamer
Er zitten ook Rupsje Nooitgenoeg-pakjes en rompertjes bij
Ja, ik zag haar net voorbij komen in het Grote Buiktopicquote:Op woensdag 31 maart 2004 09:18 schreef phluphy het volgende:
Heeft Beefcake zich al gemeld????????
0-1 jaar ongeveerquote:Op woensdag 31 maart 2004 08:54 schreef miss_dynastie het volgende:
En welke leeftijd heb je hiermee 'gedekt'?
Ja hoor, dat vocht heb ik ook zo nu en dan, en volgens de boekjes is het normaal, dus dat hopen we dan maarquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:33 schreef Little-Angel het volgende:
Wel had ik een vraagje. I ben nu 22 weken zwanger en mijn tepels lekken al vocht. Ben ik de enigste of zijn er meerdere waar dit al bij gebeurd? En gaat dit erger worden naarmate mijn zwangerschap vordert?
Vanaf welke week moet je eigenlijk de ziekenhuistas klaar hebben staan? En wat moet je allemaal voor de baby inpakken?
Soms maak ik me druk om dingen die misschien nog lang niet aan de orde zijn maar mijn hoofd loopt om van duizend en een dingen die ik moet regelen enz.
De eerste was om te controleren of we wel een levend vruchtje hadden. Had in het begin veel last van bloedingen en het was nog maar de vraag of alles goed was.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:28 schreef beefcake het volgende:
Dutchie wat heb je lief kaboutertjeen waarom heb jij echofoto's van zoveel verschillende periodes? * dutchie is daar een beetje jaloers op
![]()
Hoop stress geeft zo'n verhuizing he? Dat heb je al als je niet zwanger bent dus ik snap wel dat je nu helemaal overloopt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:33 schreef Little-Angel het volgende:
Goedemorgen dames, ik ben even een paar daagjes thuis gebleven. Ik zat er even helemaal door heen met alles omtrent de verhuizing etc. Even een paar daagjes tot rust gekomen thuis en ook wel wat ingepakt maar het heel erg rustig aan gedaan. Zo doende heb ik niet alles gevolgd en ook nog niet bij kunnen lezen.![]()
Het gaat nu wel weer wat beter hoor, ik ben nu niet meer zo gestresst. Wel had ik een vraagje. I ben nu 22 weken zwanger en mijn tepels lekken al vocht. Ben ik de enigste of zijn er meerdere waar dit al bij gebeurd? En gaat dit erger worden naarmate mijn zwangerschap vordert?
Vanaf welke week moet je eigenlijk de ziekenhuistas klaar hebben staan? En wat moet je allemaal voor de baby inpakken?
Soms maak ik me druk om dingen die misschien nog lang niet aan de orde zijn maar mijn hoofd loopt om van duizend en een dingen die ik moet regelen enz.
Dat is morgen al! Best wel spannend hoor!quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:09 schreef snoopy het volgende:
1 april blijft 1 april Beefcake. Babycake houdt zich gewoon aan de afspraak
* beefcake snapt hetquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:19 schreef dutchie het volgende:
De eerste was om te controleren of we wel een levend vruchtje hadden. Had in het begin veel last van bloedingen en het was nog maar de vraag of alles goed was.
De tweede is van de nekplooimeting.
De derde is de officiele termijnecho (doen ze standaard bij ons in de praktijk)
En de derde is er eentje van nog veel meer, van de pretecho.![]()
Nou ja, dan krijgen we het over 18 jaar alsnog!quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:51 schreef LadyS het volgende:
dat word dus niet een extra kwartaal kinderbijslag, als ie niet opschiet
quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:06 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nou ja, dan krijgen we het over 18 jaar alsnog!![]()
Ja hoor, als je nu door de geboortedatum een kwartaal misloopt krijg je dat aan het eind van die 18 jaar alsnog erbijquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:40 schreef LadyS het volgende:
[..]
Is dat zo?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja hoor, als je nu door de geboortedatum een kwartaal misloopt krijg je dat aan het eind van die 18 jaar alsnog erbij
Foei, je moest je schamen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:51 schreef pluisje het volgende:
Ik ben zelfs druk bezig met een eigen shopje, wat hopelijk binnen 2 dagen gaat draaien. Ik vind het een beetje spammerig om hier een linkje neer te zetten, maar stuur maar een mailtje op pluisje@fok.nl, dan stuur ik een mailtje zodra hij online gaat
Mooie foto's, die laatste is heel mooi duidelijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:49 schreef dutchie het volgende:
[..]
Nieuwe scanner hè.![]()
Maar heel fijn dat je ze voor me wilt plaatsen.![]()
![]()
![]()
(ik ga even tukkie doen)
Dit is geen reden om van de 30ste juni af te zienquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:55 schreef LadyS het volgende:
[..]Dat wist ik helemaal niet
Weer wat geleerd
Een wasje ophangen vond ik toch niet echt gekquote:Op woensdag 31 maart 2004 09:18 schreef phluphy het volgende:
Tan... nu niet op de valreep nog gekke dingen gaan doen he ...![]()
Maar jij hebt wel ff iets langer dan Tan, tochquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:24 schreef Anitra het volgende:
hahahaha Tan, namen ja dat is hier ook wat. Meisjes naam waren we binnen 5 minutenuit, maar jongensnaam die weten we nog steeds niet.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:11 schreef Jelief het volgende:
BeefBABY! ik vind dat je nu wel mag komen hoor, ik ga vrijdag een weekje met vakantie en kan dan niet kijken of je er al bent, doe je mam ook een plezier en kom gewoon vandaag of morgen eens uit je warme nestje kruipen! Het is buiten al lekker lente dus niet zo koud meer. Dan kun je kijken naar de blaadjes aan de bomen en de bloemetjes en kunnen pap en mam trots met je gaan wandelen. Oja en mama heeft vast ook wel heel gezonde borstvoeding voor jou... en je kamer is al klaar en en en.....
Die krijg ik zowiezoquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:54 schreef LadyS het volgende:
Ik ga nog steeds voor 30 juni ivm de kinderkorting![]()
Mila voor een meisjequote:Op woensdag 31 maart 2004 15:54 schreef Anitra het volgende:
Hahaha ja miss-d, maar ben bang dat wij ookop het randje van de tijd gaan zitten. Heb al tig sites met namen bezocht, boekjes gelezen enz... Maar we kunnen geen leuke naam vinden.......
Betekent dat dat ik zestien dochters krijgquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:02 schreef beefcake het volgende:
Anitra je kent het bakerpraatje toch: Als je eerst uit de meisjesnaam bent, krijg je een meisje. Heb je eerst een jongensnaam, dan wordt het een jongen.Je hoeft dus helemaal geen jongensnaam te kiezen!
![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik zestien dochters krijg
*Alvast heggenschaar koopt om in te knippen*quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:07 schreef beefcake het volgende:
[..]
En in één keer ook nog!
![]()
En ik iets onzijdigsquote:Op woensdag 31 maart 2004 16:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik zestien dochters krijg
Mijn zus zweert er bij, en ik heb die van haar overgenomen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:22 schreef snoopy het volgende:
Vraagje: weet iemand hier (uit ervaring) of zo'n wipstoeltje echt heel handig is om straks te hebben als de baby er is???
Er zijn zoveel dingen te koop voor baby's waarvan ik me toch afvraag: heb ik dat wel nodig. Ik ken heel veel mensen met kinderen die een hoop dingen hebben gekocht maar nooit gebruikt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:39 schreef LadyS het volgende:
en een wipstoeltje is volgens mij wel handig..
Toen mijn nichtje nog klein was (nog kleinerder dan dat ze nu is) zette ik haar er vaak in.. Om een hapje te geven ofzo.. Want ze kunnen dan bijv nog niet zelfstandig zitten
ssssttttquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:11 schreef Luchtbel het volgende:De hele dag ronddragen in je gekregen draagzak en laten slapen in de geleende box LadyS
hij doet het hier niet...quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:34 schreef pluisje het volgende:
*zweetdruppetjes van voorhoofd veegt*
Mijn winkeltje is eindelijk klaar...wat een werk zeg! Ik ga nu lekker de rest van de dag niksen
Ik heb je nog even het linkje gemaild, hij zou het moeten doen, heb er zelfs al een bestelling op binnenquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:21 schreef Knorretje het volgende:
[..]
hij doet het hier niet...
Ja, die heb ik van mijn zus overgenomen, ben ik ook erg blij mee, ook omdat we een best enge trap hebben in huis, en ik denk dat ik het toch eng vind om de eerste weken met Humpie op mijn arm die trap op te gaan, dus dan heb ik iig een alternatiefquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:16 schreef beefcake het volgende:
Ik heb wel zo´n BabyBjörn draagzak gekregen. Lijkt me erg handig moet ik zeggen. Bij boodschappen doen bv. En ze mogen er al heel snel in, als ze 53 cm zijn.
ja maar ik heb geen mail, die is volledig gecrasht, kan niets binnenhalen/lezen/zenden sinds eergistermiddag etc. heb de link van je log afquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:26 schreef pluisje het volgende:
[..]
Ik heb je nog even het linkje gemaild, hij zou het moeten doen, heb er zelfs al een bestelling op binnen
alicia vond op schoot zitten leuker, dan in de wipstoel. evenals gewoon lekker op de bank hangen omringd door kussens was een grotere favoriet. We hebben hem misschien hooguit 20 keer gebruikt ofzo. Hopelijk maakt nummer 2 de aanschaf goed.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:25 schreef snoopy het volgende:
Dat ziet er wel schattig uit Rewimo!![]()
Ik heb tot nu toe 3 positieve wipstoelverhalen en geen enkele negatieve![]()
Mail me even, of klik op de link in mijn signature, daar staat ie ook op. Het is beetje verboden om hier links naar eigen winkeltjes neer te zetten enzoquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:28 schreef Luchtbel het volgende:
Pluisje kan ik ook kijken?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mila voor een meisje
Milan voor een jongen
Lijkt me nou zo leuk om eens vernoemd te worden![]()
Heeeeeeee, wacht eens BELANA, BELANA, BELANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Is Liam naar mij vernoemd? Telt letters:
m-i-l-a
l-i-a-m
Jaaaaaaa!!!!
Haha nou daar reken ik niet meer op hoor! Of het moet wel een hele supersnelle bevalling zijnquote:Op woensdag 31 maart 2004 19:08 schreef easy-going het volgende:
[ontopic]beefcake, je hebt nog een uur of 5 om niet te lang op de kinderbijslag te hoeven wachten![]()
*zegt maar ja*quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mila voor een meisje
Milan voor een jongen
Heeeeeeee, wacht eens BELANA, BELANA, BELANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Is Liam naar mij vernoemd? Telt letters:
m-i-l-a
l-i-a-m
Jaaaaaaa!!!!
de laatste week tot nu toe nog niet, zou dit het keerpunt zijn ?? Verder gaat het hier letterlijk op rolletjesquote:Op woensdag 31 maart 2004 19:29 schreef Loena-tik- het volgende:
Knorretje hoe is het nu met je? Afgevallen zei je al in het buikkiestopic, nog zo aan het overgeven?
de meningen zullen erover verdeeld zijn, maar ik vind die draagzak niks...quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:31 schreef snoopy het volgende:
mmmmm, dus ook aan te raden: een draagzak?
Die kan ik dus overnemen van een collega. Da's wel handig want nieuw zijn die dingen best duur nietwaar. En als het dan eventueel toch niet bevalt....
Ow das fijn Knorretje! Hartstikkequote:Op woensdag 31 maart 2004 19:38 schreef Knorretje het volgende:
[..]
de laatste week tot nu toe nog niet, zou dit het keerpunt zijn ?? Verder gaat het hier letterlijk op rolletjesGisteren ff gegluurd naar binnen en kindje maakt het ook goed, dus geestelijk ook ff weer een oppepper die echt nodig was gehad. Met jou alles goed ?
Nog even geduld tot ik ooit een dochter krijg MissD, Mila staat bovenaan het lijstjequote:Op woensdag 31 maart 2004 16:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mila voor een meisje
Milan voor een jongen
m-i-l-a
l-i-a-m
Jaaaaaaa!!!!
m@x, er si wel een soort keurmerk, dat krijgt een kdv van de gemeente. Ze voldoen dan aan een aantal eisen wbt opleiding, hygiene en veiligheid en soms pedagogisch beleid. Hoe ze precies met de kinderen omgaan kun je daar moeilijk uit afleiden. Ga bij een naar een paar verschillende kdv's om een rondleidign te krijgen, zo krijg je een beetje een indruk van wat voor mensen er werken. Het is heel belangrijk dat jij het ook goed kan vinden met de leidsters. Let dan ook even op hoeveel leidsters er staan op hoeveel kinderen. 9 baby's en 2 leidsters is bij ons maximaal...Verder kun je kijken naar wat het kost en wat je er voor krijgt, moet je zelf luiers meenemen bvb. Er zijn ook kdv's die kringloopluiers gebruiken of geen vlees aan de kinderen geven en alleen "natuur"voeding.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:18 schreef m@x het volgende:
Ik ben vandaag bezig geweest met het zoeken en regelen van kinderopvang. Wat een gedoe is dat zeg. Ik voelde me echt een ontzettende dombo omdat ik gewoon niet weet hoe het allemaal werkt en of ik ons moet inschrijven of dat kidsconcern dat voor ons regelt als wij hen de adressen doorgeven van de centra waar wij voorkeur voor hebben. Verder weet ik niet goed waar ik op moet letten bij het zoeken naar opvang. Bestaat er een speciaal keurmerk waar je aan kan zien dat je je kind op een veilige plek achterlaat........aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh (hormonen...)
Joepiequote:Op woensdag 31 maart 2004 20:17 schreef mi2la het volgende:
[..]
Nog even geduld tot ik ooit een dochter krijg MissD, Mila staat bovenaan het lijstje![]()
Fijn dat je je weer een pietsie beter voelt. Genieten he weer even naar je kleintje kijken!( heb het zelf op DVD staan en heb hem denk ik al 100 keer gekekenquote:Op woensdag 31 maart 2004 19:38 schreef Knorretje het volgende:
[..]
de laatste week tot nu toe nog niet, zou dit het keerpunt zijn ?? Verder gaat het hier letterlijk op rolletjesGisteren ff gegluurd naar binnen en kindje maakt het ook goed, dus geestelijk ook ff weer een oppepper die echt nodig was gehad. Met jou alles goed ?
Welnee joh! Zo kan ie juist lekker zijn koppie ertussenin leggen en als kussentjes gebruikenquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:46 schreef Rottdog het volgende:
Ziet zo'n draagzak eigenlijk niet zitten heb grote boobs en zo'n idee der bij dat me "kindje" tussen me boobs komt te stikken![]()
Het was M@x... je hebt echt last van zwamgerschapsdementiequote:Op woensdag 31 maart 2004 21:52 schreef LadyS het volgende:
Piglet.. leuk he dat hartjedat was toch piglet? of ben ik nu echt achterlijk aan het worden
![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:54 schreef beefcake het volgende:
[..]
Het was M@x... je hebt echt last van zwamgerschapsdementie![]()
leuk he zo een hartjequote:Op woensdag 31 maart 2004 21:55 schreef piglet het volgende:
Vandaag weer bij vlos geweest en alles was prima in orde. Bloeduitslagen goed, bloeddruk goed, hartjegoed.
Grappig was wel dat er een leerling-vk was en die moest aan de hand van de grootte van m'n baarmoeder raden hoe ver ik was. Ze dacht 20 weken
De andere vk zei dat dat niet helemaal klopte en ging ook nog even voelen. Zelf voelde ze de baarmoeder op 2 vingers onder mijn navel (zo hoog al?!!) en dat zou ongeveer duiden op 18 weken. Maar door de termijnecho van een paar weken terug wisten we gelukkig zeker hoe ver ik bennl. 15 weken en 4 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |