Sorry, heb ik helemaal niet gezienquote:Op woensdag 24 maart 2004 08:48 schreef Spindizzy het volgende:
was het vorige topic alweer vol.
Joh, geeft toch nietquote:Op woensdag 24 maart 2004 08:52 schreef beefcake het volgende:
[..]
Sorry, heb ik helemaal niet gezienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Anders had ik wel de nieuwe geopend, was tenslotte de laatste die gepost heeft.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hou dapper volquote:Op woensdag 24 maart 2004 08:55 schreef Spindizzy het volgende:
Joh, geeft toch nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hoe is het met jou? Trek je het nog een beetje?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:59 schreef Spindizzy het volgende:
Als je maar oppast dat je niet gaat ontploffen van nieuwsgierigheid...Dat geeft erg veel zooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ow wow!! Een beebie onderweg!!! Wat spannend!!! Jambo zet m op meid!!!quote:Newsflash:
Zojuist om 01.50 uur zijn m'n vliezen gebroken. Ik heb nog geen weeën, maar ik kan niet beloven dat ik me morgenochtend weer meld. M'n vriend zal jullie op de hoogte brengen als de kleine geboren is.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:11 schreef LadyS het volgende:
zal wel een goed teken zijn dat ze zich nog niet gemeld heeftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
beefcake moet eerst nog op visite bij mijn vandaagquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:16 schreef Belana het volgende:
En jij Beefcake.... en jij????? nou nou nou ????
Komt er nog wat van!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja vanavond beginnen en dan morgen het echt werkquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:21 schreef beefcake het volgende:
Ik mag morgen bevallen van ShaoliN, want dan heeft ie een lang weekendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maarja, het kind is ws eigenwijs...
ik hoop echt dat het niet veel meer wordt...quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:23 schreef beefcake het volgende:
LadyS, nu ga je juist veel aankomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had ik ook toen ik over de helft kwam...
Nu is het weer minder, gelukkig, anders zou ik ploffenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:27 schreef Little-Angel het volgende:
Hoi Allemaal, goedemorgen.
Begrijp ik goed dat je jarig bent vandaag LadyS? Van harte dan meid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop