Hey! Jennen is ook jou niet vreemd.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:20 schreef SCH het volgende:
PSV loopt weer in vandaag
Whahahahaha..................jammer joh!quote:Op zondag 28 maart 2004 14:20 schreef SCH het volgende:
Nee tuurlijk niet - ben er dol op. Maar die gast ging gewoon te ver. Dan vind ik er geen ruk meer aan om hier te posten. Dat gezuig en gematennaai. Rivaliteit is fantastisch en een beetje zieken en jennen ook maar hij daalt wel erg ver af.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:44 schreef Eightball het volgende:
[..]
Hey! Jennen is ook jou niet vreemd.
je bent een beetje een huiliequote:Op zondag 28 maart 2004 16:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet - ben er dol op. Maar die gast ging gewoon te ver. Dan vind ik er geen ruk meer aan om hier te posten. Dat gezuig en gematennaai. Rivaliteit is fantastisch en een beetje zieken en jennen ook maar hij daalt wel erg ver af.
Gelukkig hebben we Speed, die het meteen voor hem opneemt zonder te weten waar het over gaat.
Ik ben altijd anti-SCH als er mot isquote:Op zondag 28 maart 2004 16:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet - ben er dol op. Maar die gast ging gewoon te ver. Dan vind ik er geen ruk meer aan om hier te posten. Dat gezuig en gematennaai. Rivaliteit is fantastisch en een beetje zieken en jennen ook maar hij daalt wel erg ver af.
Gelukkig hebben we Speed, die het meteen voor hem opneemt zonder te weten waar het over gaat.
Ja, da's een zekerheidje!quote:Op zondag 28 maart 2004 16:46 schreef SCH het volgende:
quote:Op zondag 28 maart 2004 16:47 schreef Speed1971 het volgende:
Ik ben altijd anti-SCH als er mot is![]()
een beetje maar? doe ik toch iets foutquote:Op zondag 28 maart 2004 16:47 schreef Handsome het volgende:
[..]
je bent een beetje een huilie![]()
Nee, als je 30 x in een topic klaarkomt op het verlies van een andere club en ook nog eens vraagt om rode kaarten (dus om overtredingen en blessures) ---> het is niet mijn kopje thee maar da's wel duidelijk. Hij heeft het ook toegegeven duh...................quote:Op zondag 28 maart 2004 16:49 schreef TC03 het volgende:
Wat een kinderlijk gedoe om niks zeg, zover ging StarGazer imho niet eens.
Whahahaha ik heb het nu helemaal gelezen. Stel je niet aan zeg! Jij loopt ook zooooooooooooooooo vaaaaaaaaaaaaaaaaak te zieken.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:46 schreef SCH het volgende:
Het is dus wel een Ajax-ziekte.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:52 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Whahahaha ik heb het nu helemaal gelezen. Stel je niet aan zeg! Jij loopt ook zooooooooooooooooo vaaaaaaaaaaaaaaaaak te zieken.
Hup ik je hoek, uithuilen en gewoon toegeven dat het heerlijk is dat PSV vandaag op zn flikker heeft gekregen van het Ajax van Brabant
quote:Op zondag 28 maart 2004 16:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, als je 30 x in een topic klaarkomt op het verlies van een andere club en ook nog eens vraagt om rode kaarten (dus om overtredingen en blessures) ---> het is niet mijn kopje thee maar da's wel duidelijk. Hij heeft het ook toegegeven duh...................
Beetje humor van SCH wordt niet echt gesnapt..quote:Op zondag 28 maart 2004 16:52 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Whahahaha ik heb het nu helemaal gelezen. Stel je niet aan zeg! Jij loopt ook zooooooooooooooooo vaaaaaaaaaaaaaaaaak te zieken.
Hup ik je hoek, uithuilen en gewoon toegeven dat het heerlijk is dat PSV vandaag op zn flikker heeft gekregen van het Ajax van Brabant
Hou daar nou mee op man. Het is gewoon leuk als PSV verliest. Zeker na het geblaat van een PSVer over wie de beste ploeg van Nederland is! Dat heeft niets met sneu te maken maar met een logisch gevolg van hele domme uitspraken!quote:Op zondag 28 maart 2004 16:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is dus wel een Ajax-ziekte.Sneu Speed.
Zie je hoe vervelend dat isquote:Op zondag 28 maart 2004 16:53 schreef StarGazer het volgende:Je blijft maar doorgaan he
Volgens mij loop ik hier al 1,5 jaar rond erikjequote:Op zondag 28 maart 2004 16:55 schreef ErikT het volgende:
Al die nieuwe ajaciedjes hier (wordt ajax weer kampioen ofzo? nieuwe aanwas?) mogen wel een toontje lager zingen, helemaal als je al twee weken (als het al niet meer is) kampioen bent. Bekkies dus.
Hetzelfde zou je kunnen zeggen over de PSV aanhang die je alleen ziet wanneer hun club voor staat.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:55 schreef ErikT het volgende:
Al die nieuwe ajaciedjes hier (wordt ajax weer kampioen ofzo? nieuwe aanwas?) mogen wel een toontje lager zingen, helemaal als je al twee weken (als het al niet meer is) kampioen bent. Bekkies dus.
Ga toch weg man. Als je dat leuk vindt. Je praat hier over voetbal en om de 2 minuten post die gast dat ie een dikke lul heeft omdat PSV achter staat. Da's toch niet leuk op zo'n forum?quote:Op zondag 28 maart 2004 16:54 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Hou daar nou mee op man. Het is gewoon leuk als PSV verliest. Zeker na het geblaat van een PSVer over wie de beste ploeg van Nederland is! Dat heeft niets met sneu te maken maar met een logisch gevolgen van hele domme uitspraken!
Erik is een beetje frustiquote:Op zondag 28 maart 2004 16:55 schreef ErikT het volgende:
Wat heb je toch met dikke lullen en klaarkomen sch?quote:Op zondag 28 maart 2004 16:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Als je dat leuk vindt. Je praat hier over voetbal en om de 2 minuten post die gast dat ie een dikke lul heeft omdat PSV achter staat. Da's toch niet leuk op zo'n forum?
Dat PSV verliest zal me dikke Harry wezen - maar dat negatieve gezever, da's gewoon niet leuk.
hahahahahaquote:Op zondag 28 maart 2004 16:55 schreef ErikT het volgende:
Volgens mij probeert Twente Utrecht wel heel erg veel zand in de ogen te strooien voor de bekerfinale met de resultaten van de laatste wedstrijdenquote:Op zondag 28 maart 2004 16:57 schreef -Hans- het volgende:
Hoelang zou CAZZO in de bus / auto moeten zitten?!
Janken in de bus olè olè.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:57 schreef -Hans- het volgende:
Hoelang zou CAZZO in de bus / auto moeten zitten?!
quote:Op zondag 28 maart 2004 16:58 schreef StarGazer het volgende:
Wat heb je toch met dikke lullen en klaarkomen sch?
Doe ik. Sportief van je. Het waren vooral die rode kaarten die me irriteerden trouwens en de overkill. Voor de rest niks mis met sarren hoor.quote:Ik zei toch, khou me in voortaan. Hou er dan ook over op zou ik zeggen....
Natuurlijk is het om je dood te lachen als PSV gaat beweren dat zij de beste ploeg van Nederland zijn en vervolgens een enorm pakt slaag krijgen in Tilburg. Het is niet alleen leuk het is ook nog eens terecht. PSV speelt kut, is slecht en dat is altijd leuk om te zien.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Als je dat leuk vindt. Je praat hier over voetbal en om de 2 minuten post die gast dat ie een dikke lul heeft omdat PSV achter staat. Da's toch niet leuk op zo'n forum?
Dat PSV verliest zal me dikke Harry wezen - maar dat negatieve gezever, da's gewoon niet leuk.
Je vergeet Bruggequote:Op zondag 28 maart 2004 17:01 schreef Speed1971 het volgende:
De reacties van de PSvers staan nog op mijn netvlies gebrand na de uitschakeling van Ajax door AC-Milan.
Precies! Jij hebt twee dingen in je leven uitgevonden: sarren en ... eh... nou ja.quote:Op zondag 28 maart 2004 17:01 schreef SCH het volgende:
Voor de rest niks mis met sarren hoor.
![]()
Ik sta altijd vooraan om de prestaties van mijn cluppie in twijfel te trekken, maar je hebt wel gelijk, er zijn er wel een aantal die zich alleen laten zien als het goed gaat. Beetje jammer, maar ja, daar zit je toch niet mee in het stadion.quote:Op zondag 28 maart 2004 16:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hetzelfde zou je kunnen zeggen over de PSV aanhang die je alleen ziet wanneer hun club voor staat.
Frusti?? PSV staat in de kwartfinale UEFA Cup!! Ik ben niet frusti. Maar dat gedrag kan ik net als SCH slecht trekken. Maar ik ga mn bus halen. Houdoe en tot over een week!!quote:Op zondag 28 maart 2004 16:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Erik is een beetje frusti![]()
Ga toch in het zonnetje zitten jochie![]()
Zoek maar eens terug hoe ik daarop toen reageerde Speed, ben er zelfs om geband omdat ik zo'n eikel volgens hem dood wenste.quote:Op zondag 28 maart 2004 17:01 schreef Speed1971 het volgende:
De reacties van de PSvers staan nog op mijn netvlies gebrand na de uitschakeling van Ajax door AC-Milan.
Prettige vakantie en hou je beentjes heel.quote:Op zondag 28 maart 2004 17:03 schreef ErikT het volgende:
Houdoe en tot over een week!!
True, jij bent w.d.b. een uitzondering want er zijn toch een boel die je alleen ziet wanneer het goed gaat.quote:Op zondag 28 maart 2004 17:03 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik sta altijd vooraan om de prestaties van mijn cluppie in twijfel te trekken, maar je hebt wel gelijk, er zijn er wel een aantal die zich alleen laten zien als het goed gaat. Beetje jammer, maar ja, daar zit je toch niet mee in het stadion.
Maar dat heeft niets te maken met het resultaat van vandaagquote:Op zondag 28 maart 2004 17:03 schreef ErikT het volgende:
Frusti?? PSV staat in de kwartfinale UEFA Cup!! Ik ben niet frusti.
Hihi, Wilem II, die met 6-1 van NAC ofzo verloren heeft verslaat PISVEE met 3-1quote:Op zondag 28 maart 2004 14:20 schreef SCH het volgende:
SCH, zo gaat het nou eenmaal. Leg je er maar bij neer. Of ben jij ook zo iemand die gaat rennen als het regent?quote:Op zondag 28 maart 2004 17:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Zoek maar eens terug hoe ik daarop toen reageerde Speed, ben er zelfs om geband omdat ik zo'n eikel volgens hem dood wenste.
quote:Op zondag 28 maart 2004 17:06 schreef SCH het volgende:
Eightball, ben jij eh..........?
quote:Op zondag 28 maart 2004 17:06 schreef Speed1971 het volgende:
Of ben jij ook zo iemand die gaat rennen als het regent?
Okay dan gaat deze pik maar rennenquote:Op zondag 28 maart 2004 17:08 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Dan trek ik alles uit lieverd.
Kan jouw pik rennen? Kan ie nog meer kunstjes?quote:Op zondag 28 maart 2004 17:08 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Okay dan gaat deze pik maar rennen
quote:675 Teletekst zo 28 mrt
FC GRONINGEN-FC TWENTE 1-0 De Tukkers
maakten een uitgebluste indruk en de
Groningse zege was meer dan terecht.De
debuterende Twente-keeper Remko Pasveer
verrichtte enkele mooie reddingen,maar
hij had wel schuld aan de enige goal.
Van de Weerden dacht in de hectische
slotfase de 1-1 te hebben gemaakt,maar
de arbiter zag een handsbal.
quote:674 Teletekst zo 28 mrt
FEYENOORD-RODA JC 3-0 Feyenoord,dat de
tweede plaats duidelijk in zicht heeft,
speelde opnieuw zeer overtuigend.Roda
kreeg pal voor rust een enorme kans op
de gelijkmaker,maar verder kon het niet
veel uitrichten.Feyenoords penalty was
makkelijk gegeven,maar het vergoedde de
onterecht afgekeurde trefffer van Ono.
quote:
WILLEM II-PSV 3-1 PSV blijft de laatste
weken niets bespaard.De Eindhovenaren
waren superieur in de eerste helft,maar
dat betaalde zich niet uit in goals.Na
rust ging er van alles mis.Willem II
nam het heft in handen en scoorde ook,
waarop bij enkele PSV'ers de frustratie
de overhand kreeg.Het enige lichtpuntje
voor PSV was de rentree van Hoogstrate,
die verdienstelijk inviel.
Jaquote:Op zondag 28 maart 2004 17:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan jouw pik rennen? Kan ie nog meer kunstjes?![]()
Zouden ze dat niet schrijven dan gaan ze bij PSV weer huilen dat de NOS pro-Ajax is.quote:Op zondag 28 maart 2004 17:16 schreef pascalheister het volgende:
superieur heb je niks aan als je niet scoort
Iets zegt mij dat PSV straks ruimschoots de aandacht krijgt.quote:Op zondag 28 maart 2004 17:19 schreef -Hans- het volgende:
Zouden ze dat niet schrijven dan gaan ze bij PSV weer huilen dat de NOS pro-Ajax is.
Studio Sport mogen wij dus zeker niet missen.quote:Op zondag 28 maart 2004 17:27 schreef Eightball het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat PSV straks ruimschoots de aandacht krijgt.
Kan de klok niet nog een uurtje vooruit?quote:Op zondag 28 maart 2004 17:28 schreef -Hans- het volgende:
Studio Sport mogen wij dus zeker niet missen.
Ben je CAZZO nog tegengekomen?quote:Op zondag 28 maart 2004 17:54 schreef Cruoninga het volgende:
Pigs rule! 1-0!
Krstev strafte een fout van de debuterende twente-keeper fraai af.
De vlam sloeg aan het einde nog even goed in de pan op de tribune's toen Pothuizen een ballenjongetje onderuit schoffelde. Heb die Tukkers precies één keer heel kort gehoord.
Zeer terechte overwinning.
kijk, dat zijn relevante reactiesquote:Op zondag 28 maart 2004 18:05 schreef GnAgn het volgende:
WHooooHoooo Yeaaaaaaah ! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ?O? whedhehhehe yesssssssssssssss
Ben je net klaargekomen ofzo?quote:Op zondag 28 maart 2004 18:05 schreef GnAgn het volgende:
WHooooHoooo Yeaaaaaaah ! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ?O? whedhehhehe yesssssssssssssss
Ik hoor vandaag niks anders dus het zal me niks verbazenquote:Op zondag 28 maart 2004 18:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ben je net klaargekomen ofzo?
Kom eens op msn pikquote:Op zondag 28 maart 2004 18:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Weljaaaaa..... gooi er nog een pik bij.... we missen alleen SCH nogquote:Op zondag 28 maart 2004 18:35 schreef echt het volgende:
[..]
Kom eens op msn pik
Nu op de tv!!!! ff checken.quote:Op zondag 28 maart 2004 17:56 schreef _Administr8or_ het volgende:
wat een klote resultaat..
3-1![]()
ja heb het net gezien, het was echt een geweldige wedstrijd ..quote:Op zondag 28 maart 2004 19:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu op de tv!!!! ff checken.
Ik heb genoten, maar jah ben dan ook niet voor PSV.quote:Op zondag 28 maart 2004 19:31 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
ja heb het net gezien, het was echt een geweldige wedstrijd ..
Nee ajax heeft gewonnenquote:Op zondag 28 maart 2004 18:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Niet dus.quote:Op zondag 28 maart 2004 19:46 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Nee ajax heeft gewonnen![]()
oh telt 1-1 nu ook al als overwinning tegenwoordigquote:Op zondag 28 maart 2004 19:46 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Nee ajax heeft gewonnen![]()
Mjaquote:Op zondag 28 maart 2004 19:53 schreef Kremers het volgende:
Ballenjongen gewoon omver douwen
Zou wel terecht zijn geweest idd.quote:Op zondag 28 maart 2004 19:57 schreef Cruoninga het volgende:
Hij had dus donkerrood moeten krijgen. Temmink had het wel gezien omdat die wel geel daarvoor gaf.
Vrede is wel eens vaker betrokken geweest bij dit soort incidenten, en laatst negeerde hij Ron Jans toen deze hem terug riep. (overwinning van Groningen op Vitesse, Vrede was het niet eens dat hij niet mocht meespelen) Ik hoop dat ze het snel oplossen want dit soort dingen zijn nooit goed voor een club.quote:Bij het aanbreken van de rust gingen Vrede en Matthijs elkaar naar later bleek te lijf. Aanleiding was een naar mening van Vrede onterecht niet voor de goal gedraaide vrije trap van Matthijs. Reden voor Ron Jans om beiden te wisselen.
Van de Groningensite.quote:Bij het aanbreken van de rust gingen Vrede en Matthijs elkaar naar later bleek te lijf. Aanleiding was een naar mening van Vrede onterecht niet voor de goal gedraaide vrije trap van Matthijs. Reden voor Ron Jans om beiden te wisselen.
wel als psv 3 punten verliestquote:Op zondag 28 maart 2004 19:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
oh telt 1-1 nu ook al als overwinning tegenwoordig![]()
* Diepe diepe diepe zucht.quote:Op zondag 28 maart 2004 21:57 schreef GnAgn het volgende:
[..]
wel als psv 3 punten verliest
Nou moeten ze het nog vasthouden in de 2e helft...quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:27 schreef Ambrosius het volgende:
NEC-Willem II bij rust: 2-0 (Wielaert (p) en Tumba)
4-0 eindstandquote:Op zaterdag 3 april 2004 00:12 schreef mat_herben het volgende:
Afgelopen?
Nee dank je, ik heb al een vriendin, da's goedkoperquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:42 schreef Sloggi het volgende:
Hoer
quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
PSV op 1-0 door Vennegoor
tja psv zal nu toch wel moeten...quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
PSV op 1-0 door Vennegoor
Ik Jan bedoeldequote:Op zaterdag 3 april 2004 19:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb al een vriendin, da's goedkoper
De voorsprong is overigens terecht, PSV heeft al een aantal goede kansen gehad
Letterlijke woorden van Sierd De Vos en Wim Kieftquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:46 schreef StarGazer het volgende:
Wordt nog wel 1-1
Nog zonder Robben en Rommedahl, maar nu weer fit genoeg voor drie puntenquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:44 schreef superjoden het volgende:
[..]
tja psv zal nu toch wel moeten kunnen...
Boeje.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Letterlijke woorden van Sierd De Vos en Wim Kieft
"Het wordt eerder 2-0 voor PSV dan 1-1" "Dat lijkt mij ook ja"
Lange Jan en Park hadden kunnen scoren
Met psv weet je het nooit tegenwoordig,quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Letterlijke woorden van Sierd De Vos en Wim Kieft
"Het wordt eerder 2-0 voor PSV dan 1-1" "Dat lijkt mij ook ja"
Lange Jan en Park hadden kunnen scoren
2 kutteams tegenover elkaar, doe maar een saaie 0-0 met veel kaarten en blessuresquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:06 schreef okee6 het volgende:
Ik gun Feyenoord wel een zege van Vitesse vanavond
Kutzooi. Graafschap we komenquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:13 schreef StarGazer het volgende:
Ah mooi zo AZ
en Volendam tot nu toe ook... als het zo blijft is het gat voor volendam en zwolle nog maar 3 punten tot vitesse...quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:20 schreef okee6 het volgende:
Zwolle is in de echte punten mood
Dan geeft SCH iedereen een KUsssssssquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:45 schreef zjroentje het volgende:
Gaan we met de BUsss
quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:45 schreef okee6 het volgende:
Volendam 1-2
quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan geeft SCH iedereen een KUsssssss
Je hebt de verkeerde smiley te pakkenquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:46 schreef SCH het volgende:
[..]
ik zoen geen puistige pubers hoorquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde smiley te pakken
;![]()
Puber:quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:49 schreef SCH het volgende:
[..]
ik zoen geen puistige pubers hoor
Okay, wat jij wilt: plat op de bekquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Puber:
Puisten:
quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, wat jij wilt: plat op de bek![]()
voor Twente telt maar 1 wedstrijd... neemt niet weg dat van Volendam zeker geen 2x verloren mag worden. Denk dat Vandereijke dit wel te horen zal krijgen van de supporters en spelers...quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:50 schreef okee6 het volgende:
Twente doet zes punten cadeau aan Volendam, is de grootste sponsor daarmee
FC Grun'n ging hen voor.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:50 schreef okee6 het volgende:
Twente doet zes punten cadeau aan Volendam, is de grootste sponsor daarmee
de 2e in 3 seizoenenquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:55 schreef De_Hypotheker het volgende:
Weer een streaker bij Twente?![]()
wat jij wilquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:04 schreef De_Hypotheker het volgende:
Elke streaker bij Twente is er 1 teveel![]()
Ja, tot aan het begin van de ronde van Vlaanderen kijk ik naar wat nutteloos gepielquote:Op zondag 4 april 2004 12:36 schreef jpzegthallo het volgende:
Zijn we al begonnen?
Wel een beauty hoor van Ramzi..quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:36 schreef CAZZO het volgende:
DRAMATISCH avondje voetbal in het arkestadion
wat we hedenavond te zien kregen had weinig te maken met eredivisievoetbal
hoogtepunt: de streaker
quote:Op zondag 4 april 2004 12:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wel een beauty hoor van Ramzi..!
Helemaal mee eensquote:Op zondag 4 april 2004 13:16 schreef pascalheister het volgende:
Feyenoord en Ajax mogen wel verliezen
Dat wordt lastig als NAC niet scoortquote:Op zondag 4 april 2004 13:16 schreef pascalheister het volgende:
psv fan?!?!quote:Op zondag 4 april 2004 13:16 schreef pascalheister het volgende:
heel mooi is datquote:Op zondag 4 april 2004 13:17 schreef Ludacriss het volgende:
YESHHHHH 1-2
uteg - ado 1-2quote:Op zondag 4 april 2004 13:18 schreef ijsvries het volgende:
[..]
heel mooi is dat![]()
voor wie
quote:Op zondag 4 april 2004 13:26 schreef jpzegthallo het volgende:
Ado heeft er zin in moet wel.. Utrecht ook btw
Van den Bergh scoorde ook voor Utrecht, ik neem aan dat je die bedoeld?quote:Op zondag 4 april 2004 13:36 schreef okee6 het volgende:
Feyenoord op voorsprong in Breda 0-1
Van der Berg
Nee, dit is Van den Berg, whateverquote:Op zondag 4 april 2004 13:39 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Van den Bergh scoorde ook voor Utrecht, ik neem aan dat je die bedoeld?
![]()
![]()
![]()
Aanval is de beste verdedigingquote:Op zondag 4 april 2004 13:45 schreef okee6 het volgende:
Misschien eens een keer op verdedigen oefenen
Heb geen flauw idee zit radio te luisteren namelijk maaruh feyenoord staat nu 0-3 voor door buffel.quote:Op zondag 4 april 2004 13:56 schreef jpzegthallo het volgende:
Hoe speelt Feyenoord? 2-0 voor, maar spelen ze een beetje overtuigend?
quote:Op zondag 4 april 2004 14:10 schreef Zapper het volgende:
tis zelfs al 0-3
quote:Op zondag 4 april 2004 13:59 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Heb geen flauw idee zit radio te luisteren namelijk maaruh feyenoord staat nu 0-3 voor door buffel.
Moet je Stadsomroep Utrecht horenquote:Op zondag 4 april 2004 14:15 schreef Ludacriss het volgende:
Wat word er toch weer een kut muziek gedraaid op radio west
Nog niet, eerst dat nieuwe stadionquote:Op zondag 4 april 2004 14:21 schreef manny het volgende:
jammer. ADO roeleert
Vier keer scoren tegen ADO is geen toevalquote:Op zondag 4 april 2004 14:21 schreef SCH het volgende:
Het is tegenwoordig altijd Lucky Utregt
Ajax wint sowieso wel van feyenoordquote:Op zondag 4 april 2004 14:07 schreef okee6 het volgende:
Song er dus niet bij tegen Ajax, weet niet of dat een voordeel is
Dan zul je het vast ook met me eens zijn dat het niet Ajax is dat dat gaat bepalenquote:Op zondag 4 april 2004 14:22 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Ajax wint sowieso wel van feyenoord
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 4 april 2004 14:22 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Wat denk jij nou weer? Het wordt voor feyenoord weer net zo'n vernedering als in 1995: 0-5quote:Op zondag 4 april 2004 14:31 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Feyenoord gaat gewoon 2-1 winnen, en van der Vaart gaat zijn kruisbanden scheuren.
ow en waarom danquote:Op zondag 4 april 2004 14:22 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Ik eik op de eerste van Groningenquote:Op zondag 4 april 2004 14:59 schreef okee6 het volgende:
Het zit hier weer vol met Ajacieden die op de eerste treffer wachten
Ik ook.quote:Op zondag 4 april 2004 15:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik eik op de eerste van Groningen
zou wel leuk zijnquote:Op zondag 4 april 2004 15:03 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Zlatan maar even kapot.
quote:Op zondag 4 april 2004 15:04 schreef altface het volgende:
[..]
zou wel wat makkelijker maken volgende week
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 4 april 2004 15:09 schreef Inquistor87 het volgende:
Stelletje watjes bang voor zlatan?.
Yup,best wel goed van ajaxquote:Op zondag 4 april 2004 15:15 schreef SCH het volgende:
Nog steeds 0-0?
Dag FA Cupquote:Op zondag 4 april 2004 15:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yup,best wel goed van ajax
Verkeerd topicquote:Op zondag 4 april 2004 15:17 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dag FA Cup
No shit Sherlockquote:Op zondag 4 april 2004 15:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Verkeerd topic
Porto in de 90e minuut, altijd lastig...quote:Op zondag 4 april 2004 15:17 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dag FA Cup
Schijnbaar jaquote:Op zondag 4 april 2004 15:20 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Porto in de 90e minuut, altijd lastig...
Jajaja, laten we het houden bij de HCE.quote:Op zondag 4 april 2004 15:20 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Doe nou niet,die is lulligquote:Op zondag 4 april 2004 15:20 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Het was best een leuke filmpje.quote:Op zondag 4 april 2004 15:26 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik zie liever reclame dan dit.
Dit is een of ander lomp programma en niet ajax.
quote:Op zondag 4 april 2004 14:21 schreef SCH het volgende:
Het is tegenwoordig altijd Lucky Utregt
SCHeer je wegquote:Op zondag 4 april 2004 15:37 schreef SCH het volgende:
Even aanzetten toch.........
Gaat gebeuren nog 45 (incl blessuretijd) tegaanquote:Op zondag 4 april 2004 15:37 schreef SCH het volgende:
Even aanzetten toch.........
Als je in de rust gaat vragen wel jaquote:Op zondag 4 april 2004 15:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nog steeds ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |