quote:Op zondag 28 maart 2004 04:09 schreef IBAZ het volgende:
ik heb net een pan met home made goulash op. Die was eigenlijk voor zondag. met aardappelen en groente, maar die heb ik dus niet er bij gemaakt, heb gewoon de pan met vlees warm gemaakt en opgegeten. We zien morgen wel, zal wel ruzie worden, maar ik heb het binnen, haha.
Je kan het dus ook gewoon bij de snackbar halen. (In jouw contreien verkopen ze dat blijkbaar).quote:Op zondag 28 maart 2004 03:57 schreef wingerd het volgende:
Dat kan je zo hebben, hongerig 's nachts met alleen wat patat in de vriezer en vlees in de koelbox. In veel snackbarren kan je een frietje stoof of frietje warm vlees bestellen, maar wat is dat eigenlijk? En hoe maak je het klaar?
We hadden het over snackbars, toch?quote:Op zondag 28 maart 2004 10:32 schreef moussy het volgende:
stoof uit blikmoet je lekker zelf maken
Met donker bierquote:Op zondag 28 maart 2004 10:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
We hadden het over snackbars, toch?
En ja, zelfgemaakt stoofvlees is lekkerder
Maar tegen de tijd dat dit het stadium eetbaar heeft is er ook geen sprake meer van nachtelijke vreetkoorts maar is het gewoon lunchtijdquote:Op zondag 28 maart 2004 11:10 schreef Pietverdriet het volgende:
1 1/2 Kilo....knip.......
...knip en het vlees te zuigen is.
Kom het vaak tegen hoor.quote:Op zondag 28 maart 2004 18:49 schreef shmoopy het volgende:
Slowchat verwijderd.
in Amsterdam komt het naar mijn weten iig niet voor.
Nee is een provinciaals iets, hier in Den Haag hebben ze het ook niet. Wel erg lekkerquote:Op zondag 28 maart 2004 18:49 schreef shmoopy het volgende:
Slowchat verwijderd.
En ik ken het beroemde frietje stoof niet, is blijkbaar nogal een plaatselijke kwestie, in Amsterdam komt het naar mijn weten iig niet voor.
Whhahahahahahahahahahaahquote:Op zondag 28 maart 2004 04:09 schreef IBAZ het volgende:
ik heb net een pan met home made goulash op. Die was eigenlijk voor zondag. met aardappelen en groente, maar die heb ik dus niet er bij gemaakt, heb gewoon de pan met vlees warm gemaakt en opgegeten. We zien morgen wel, zal wel ruzie worden, maar ik heb het binnen, haha.
Nee, het is echt gewoon Haché.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik dacht dat het 'broodje warm vlees' wat hier in Utreg wel wordt verkocht in snackbars, fricandeau was, even op de plaat verwarmt, op een bolletje, en met saus naar keuze (pinda is dan het lekkerst).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |