Kopspijkers trekt 2,5 miljoen kijkersquote:Op zondag 28 maart 2004 15:47 schreef funmaster het volgende:
2,5 miljoen mensen hebben ernaar gekeken gisteravond......
Ben ik het niet mee eens, het kwam heel geforceerd over hier en daar, en natuurlijk zijn het startproblemen, zoals de veranderingen een paar jaar terug ook wat startproblemen hadden, maar er moest vooraal veel "nieuw" en "totaal anders" geroepen worden, en dat is jammer...quote:Op zondag 28 maart 2004 16:42 schreef Nolius het volgende:
[..]
Kopspijkers trekt 2,5 miljoen kijkers
Ach, alle veranderingen zijn moeilijkHet is even wennen.
Ik vond het leuk hoor!![]()
Duopresentatie KAN goed gaan, getuige Spijkers met koppen op de radio, maar dit was echt crap...quote:Op zondag 28 maart 2004 20:51 schreef Opie het volgende:
Ach gut, wat zwak van Jack zeg.
Altijd maar zeuren dat Robert Jensen makkelijke tv en radio maakt met sidekicks (wat hij al sinds 1998 doet), maar nu zelf anno 2004 toegeven aan de sidekick-hype door Peter Heerschop en Edwin Evers neer te zetten om het gebrek aan humor en gelach uit het publiek te compenseren.
Ja, hoe die gozerd op precies die plek zo'n smiley zet, dat is gewoon kunst.quote:Op zondag 28 maart 2004 21:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hilarisch!
quote:Op zondag 28 maart 2004 23:48 schreef -Mk- het volgende:
Waarom is het nu duo spijkeren? Veel te rommelig, doe gewoon in totaal 2 personen.
quote:Evers is niet grappig, Heerschop ook niet in z'n eentje, Muiswinkel is als Advocaat niet grappig, de parenclub was saai en de Marco/Trijntje-persiflage was zap-waardig......
Volgende keer beter (hoop ik)
Allemaal mee eens !!!!quote:Verhaal over heroinehoertjes ronduit saai !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |