Heerlijk filosofischquote:Ajax. Feyenoord.
ro 27-3-2004
M'n jongere broer veranderde van Ajax naar Feyenoord wanneer Ajax 1 keer slecht speelde.
We waren toen 5 en 9...
Ik heb het hardst gelachen om de fragmenten aan het begin van het programmaquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:01 schreef Mike het volgende:
Ik denk niet dat het verstandig is om te eindigen met dat nieuwe programma-onderdeel wat eigenlijk gewoon niks is. Ze moeten eruit met een knal, en dat was normaal het cabaret.
Niet dat die parenclub een knallend einde was geweest.
dat laat jij echt duidelijk merken aan je smileyquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb het hardst gelachen om de fragmenten aan het begin van het programma
quote:JACK IS GEIL
IK WIL JACK NEUKEN 27-3-2004
GEIL GEIL GEIL DAT IS JACK, DIKKE PENIS IN Z"N REET
Kneus.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:26 schreef pberends het volgende:
Mijn bijdrage op het gastenboek:
[..]
Boeiend.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kneus.
Oh ik mag het altijd wel, zeker omdat het vaak gewoon goeie muziek is. En in Kopspijkers vind ik een nummer waar ik om kan lachen in elk geval een stuk leuker dan een verlopen artiest die me niks doet.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:15 schreef le_knightclub_soda het volgende:
die cabaret muziek doet me echt helemaal nix, net als die supermarktenparodie vorig jaar
maargoed ik erger me ook atlijd aan als een cabaretier in z'n show liedjes gaat spelen, waarom moet dat toch altijd, geef mij maar theo maassen dus![]()
Jaja, niet op de stroom meedrijvenquote:En waarom ik Kopspijkers verbouwd heb? Ach, omdat ik daar gewoon zin in had, omdat het weleens tijd werd en omdat je nooit met de stroom mee moet blijven drijven op behaald succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |