En om naar haar neus te kijken hoor ik hier, de aardbeiquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit zin in JK. Wat dat betreft kun je nog uitkijken naar Alice, om te zien hoe slecht het gaat.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:49 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Je bent zo langzamerhand aandoenlijk te worden
quote:Idols is echt leuker om te kijken met het fokforum erbij
Hoezo? Omdat ik jouw mening niet deel? Dan ben je meteen aandoenlijk? Triestquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:49 schreef Henk_Glimlach het volgende:
[..]
Je bent zo langzamerhand aandoenlijk te worden
Idols is echt leuker om te kijken met het fokforum erbij
Volgens mij wordt het gewoon weer zoals vorig jaar. Een finale met allemaal kneuzen die eigenlijk niet niet kunnen zingen enzoquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind Maud tot nu to ook de beste! Maar Irma moet nog komen
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:51 schreef funmaster het volgende:
"Het is vrijdag, en we komen samen...."
geilquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:49 schreef SCH het volgende:
[..]
ik heb al een eric-dekbedje klaargelegd![]()
Maud en Jk in de finale?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het gewoon weer zoals vorig jaar. Een finale met allemaal kneuzen die eigenlijk niet niet kunnen zingen enzo
IDD!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:49 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Idols is echt leuker om te kijken met het fokforum erbij
Helemaal mee eens, behalve dat je Marlies erg goed vond. Dan vond ik wat tegenvallen. Ik heb haar wel eens beter gehoord.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:50 schreef ranja het volgende:
Boris was echt super, helemaal in z'n element. Ik had verwacht dat Alice ook in d'r element zou zijn, viel wat tegen maar wel veel beter dan Maud. Marlies zong gewoon erg goed.
Kan alleen maar beter worden als de finale vorig jaar!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het gewoon weer zoals vorig jaar. Een finale met allemaal kneuzen die eigenlijk niet niet kunnen zingen enzo
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:51 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo? Omdat ik jouw mening niet deel? Dan ben je meteen aandoenlijk? Triest![]()
Maar geeft niks hoor. Ieder mens mag tenslotte vinden wat hij/zij wil, dus jij ook
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:51 schreef BVO het volgende:
Maud was leuk maar niet echt heel speciaal, Alice was niet echt best maar kwam wel aardig over, Boris was weer erg goed en Marlies was geweldig..
Komt misschien door die stem... daar hou je wel van of nietquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, behalve dat je Marlies erg goed vond. Dan vond ik wat tegenvallen. Ik heb haar wel eens beter gehoord.
Daarom tip ik Eric als winnaarquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alice en JKquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Maud en Jk in de finale?![]()
Wat jij zegt.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Weet je wat het stomme is met JK?
Hij zingt best redelijk, maar:
1. Zijn muziekkeuze is gewoon belabberder dan belabberdst.
2. Hij zal dus later allemaal van die arrenbie gaan maken.
3. Zijn attitude staat me totaal niet aan.
4. Die kleding van hem..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |