nee dat is Jim alquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:31 schreef schatje het volgende:
Zo, de slechtste in de Idols geschiedenis.
mijn tekstquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat is Jim al![]()
Ze willen niet afkraken. Waarom? Alice #11: Who the f*ck is Alice?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:31 schreef Toad het volgende:
Eric & Jerney zijn tenminste genuanceerd. HJ probeert zich gewoon neer te zetten.
Jij houdt jezelf voor de gekquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat is Jim al![]()
Alice is wel mijn Idol hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
ze kán toch niet het gevoel hebben dat iedereen haar hét idool vindt?
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:32 schreef SCH het volgende:
the horror begins
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:32 schreef schatje het volgende:
Eigenlijk te vroeg kleine boef.
Ja, kennelijk vinden ze het nu wel tijd dat Alice eruitgaat.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:30 schreef eldiablorojo het volgende:
Aha, ze hebben het door, de jury zeikt haar iets minder af vandaag, dus ze kan lekker inpakken! Kunnen we daarnaa weer normaal doen.
nahja, mutsquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:33 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Alice is wel mijn Idol hoor![]()
Is het een limbo, say no morenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
niets tegen Limburgers he!
Helemaal mee eens... en ook de prestatie van Marlies vorige week.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat is Jim al![]()
Ja, dat klopt helemaal.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:33 schreef Henk_Glimlach het volgende:
op zich is het te prijzen dat ze zich niet uit het veld laat slaan en dapper doorzet, maar enig zelfinzicht en een iets kleiner bord voor de kop zou aangenaam zijn.
Wat is daarmee ?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:33 schreef funmaster het volgende:
Idols #60: Alice op Disco-avond exit? <<< De poll
Zang.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:33 schreef SCH het volgende:
is er ook iets echt aan die jongen?
Hm, wat is er echt aan Alice?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:33 schreef SCH het volgende:
is er ook iets echt aan die jongen?
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens... en ook de prestatie van Marlies vorige week.
Ik vond Alice wel weer erg leuk overkomen na het zingen. Van mij krijgt ze dus de voorkeur om te blijven boven Maud!!!!
Ik vond dr echt niet zo slecht dit keerquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
nahja, muts
Ik weet het niet hoor maar ik baseer mijn mening of iemand een goed artiest is tijdens het zingen en niet erna.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond Alice wel weer erg leuk overkomen na het zingen.
Ok je heb niet niet overtuigd.....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
nou Boris overtuig me......dat is je tot nu toe nog niet gelukt! O Wees niet zo saai, zing niet zo saai en dans niet zo saai! Misschien stijg je dan wel naar plaatsje 5
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:35 schreef SCH het volgende:
oh wat is ie eng - echt - ik word echt missuluk, roel help me
Ik ken de theorie.quote:Ze willen niet afkraken. Waarom? Alice #11: Who the f*ck is Alice?
Ik vind het persoonlijk geen leuk nummer, iig. als hij het zingt.quote:Boris is saai.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
neuken?
Er is niks funky aan Play That Funky Music.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Liedje is gewoon saai, en dat is wel jammer.
Het liefst wel ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:37 schreef Ymke het volgende:
Af door de zijdeur aub
Iemand die "ALICE ROCKS!" onder d'r naam heeft staan nemen we niet serieus hoor, stop tryingquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok je heb niet niet overtuigd.....![]()
prima hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:36 schreef SCH het volgende:
[..]even stoppen als Erick
komt okay?
Mja ik heb ze wel eens leuker gehoord, maar dat is een persoonlijke mening.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Er is niks funky aan Play That Funky Music..
Ik haat gillende bakvissen..
Ik niet alleen op het zingen! Alles er omheen telt ook wel wat mee. En als mensen even goed of even slecht zingen wordt dat helemaal belangrijkquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor maar ik baseer mijn mening of iemand een goed artiest is tijdens het zingen en niet erna.
ieder zijn favoriet he! Alice is tenminste niet saai.......boris welquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:37 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Iemand die "ALICE ROCKS!" onder d'r naam heeft staan nemen we niet serieus hoor, stop trying
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:37 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Iemand die "ALICE ROCKS!" onder d'r naam heeft staan nemen we niet serieus hoor, stop trying
Saai nee, nep.. ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ieder zijn favoriet he! Alice is tenminste niet saai.......boris wel![]()
Waarmee je hopelijk niet wilt zeggen dat Alice even goed zong als Maud en Boris?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik niet alleen op het zingen! Alles er omheen telt ook wel wat mee. En als mensen even goed of even slecht zingen wordt dat helemaal belangrijk
jij bent wel lekker positief vanavond hé?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:38 schreef schatje het volgende:
Kut kinderen.
nee... Alice is een domme koe.... die net zo goed kan zingen als een koe ook....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ieder zijn favoriet he! Alice is tenminste niet saai.......boris wel![]()
Schijnbaar beter dan Maudquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:38 schreef Henk_Glimlach het volgende:
[..]
Waarmee je hopelijk niet wilt zeggen dat Alice even goed zong als Maud en Boris?
Lijkt mij ook ja. Ik krijg er nu al hoofdpijn van.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:39 schreef Dizer het volgende:
Het lijkt me echt zwaar vet totally KUT om daar tussen het publiek te zitten
Al die gillende meiden...ik zou echt helemaal flippen...net de TMF awards
Nee hoor... was zeer terecht. Boris is al een ster.. de rest probeert het te wordenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:38 schreef Bak_Beest het volgende:
hij wordt veel te veel in de hemel geprezen
Moet je nagaan, en wij zitten thuisquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja. Ik krijg er nu al hoofdpijn van..
Terecht, ze maakte ons ook aan het huilenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:40 schreef -Hans- het volgende:
Alice aan het huilen![]()
Ik vond Alice net zo goed of slecht als Maud jaquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:38 schreef Henk_Glimlach het volgende:
[..]
Waarmee je hopelijk niet wilt zeggen dat Alice even goed zong als Maud en Boris?
nee zijn glittersquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:40 schreef -Hans- het volgende:
Els.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:40 schreef Els_saai het volgende:
Even vlak voor de tv gezeten. Boris
ff dimme schat, jij bent zo aan de beurtquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
houdt toch godverdomme op met die alice
Dat is die puperale make-upquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:40 schreef -Hans- het volgende:
oohh ik schok al.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee zijn glitters![]()
ja om te kotsenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:40 schreef Ymke het volgende:
Gatver wat een ophemeling van Boris in dit programma
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wow, wat ziet Marlies er geweldig uit!
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:39 schreef SCH het volgende:
Hij is echt zo'n Limbo - inhoudsloze vlaai
Nee hoor... eerder aan hetquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:40 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Terecht, ze maakte ons ook aan het huilen
Qua zang?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:40 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond Alice net zo goed of slecht als Maud ja
ah, dan gaan we ff verderquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent anders hoor![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:41 schreef Shirley het volgende:
Boris was excellent!
Nee ze willen gewoon wat te ouwehoeren hebbenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
ik vraag me af of die verhalen die ze vertellen echt gebeurd zijn.
Klinkt idd iets te stoer..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
ik vraag me af of die verhalen die ze vertellen echt gebeurd zijn.
niet alleen heksenogen ...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:41 schreef BlaBlub het volgende:
Marlies heeft heksenogen
ahh lopen de tranen helemaal in je mondquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... eerder aan het![]()
Jep... en aangezien Alice veel lekkerder is moet Alice doorquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:42 schreef Henk_Glimlach het volgende:
[..]
Qua zang?
Wat nog meer dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
niet alleen heksenogen ...
janouja, muziek wil horenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:42 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nee ze willen gewoon wat te ouwehoeren hebben
Minder dan Boris.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:43 schreef Tom_Tom- het volgende:.
Ge-wel-dig.
de rest van haar lichaam is zpojuist al in beeld geweest, zeg maarquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:43 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wat nog meer dan?
Inderdaad. Marlies komt zo ontzettend natuurlijk over op het podium. Hoe ze zingt, hoe ze beweegt, hoe ze loopt. Alles klopt gewoon aan haar.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:43 schreef SCH het volgende:
Hier staat iemand
Boris doet alsof ie er staat
*mee eens is*quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:43 schreef SCH het volgende:
Hier staat iemand
Boris doet alsof ie er staat
Alice gemist? vergeleken met dat is dit echt niet vals.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:44 schreef JohnDDD het volgende:
Echt heel vals, vreselijk
Ik vat m niet..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
de rest van haar lichaam is zpojuist al in beeld geweest, zeg maar.
Doei Alicequote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:45 schreef funmaster het volgende:
Doei Marlies![]()
![]()
Ik vergelijk alleen met zuivere klanken.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alice gemist? vergeleken met dat is dit echt niet vals.
neehee! Doei Maud!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
Doei Alice![]()
![]()
nouquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Inderdaad. Marlies komt zo ontzettend natuurlijk over op het podium. Hoe ze zingt, hoe ze beweegt, hoe ze loopt. Alles klopt gewoon aan haar.
Ja, echt een podiumpersoonlijkheid. Ik vond de zang redelijk, bij de coupletten ging het heel okee, bij de refreinen ging het af en toe wat vals.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Inderdaad. Marlies komt zo ontzettend natuurlijk over op het podium. Hoe ze zingt, hoe ze beweegt, hoe ze loopt. Alles klopt gewoon aan haar.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:38 schreef funmaster het volgende:
Hiermee doe ik een open sollicitatie naar de functie van Idols-Jurylid!
Ik vind het wel een leuk nummer.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:45 schreef schatje het volgende:
Ik vind het geen leuk nummer. Verder weer petje af hoor Marlies.
Ben je ook voor allice.. ?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:45 schreef schatje het volgende:
Had je het geluid uit staan?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:45 schreef SCH het volgende:
Dit doet niemand meer beter vanavond
Hij heeft Disco Feverquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:45 schreef -Hans- het volgende:
zo zo Henk Jan is positief.
Zingen en dansen is niet makkelijk roelquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
waarom zijn de kandidaten nu ineens buiten adem als ze wat bewogen hebben? de afgelopen weken stonden ze toch ook niet stil?
foei , nummer is wel leukquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:45 schreef schatje het volgende:
het publiek klapt en juicht om alles.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:45 schreef Els_saai het volgende:
Het publiek vond het goed.
zal ik de afspraak bij de oorarts maken of ben ej daar zelf toe in staatquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neehee! Doei Maud!![]()
![]()
![]()
lolquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:46 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Hij heeft Disco FeverDan ga je altijd raar doen
nee, maar de afgelopen weken dansten ze ook ...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:46 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Zingen en dansen is niet makkelijk roel
Ex-man?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:46 schreef schatje het volgende:
Waar is mijn ex man Scope gebleven??
komop eej schatje.. Alice was slecht.. maar dit was ook niet super... dat de jury nu weer raar positief isquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:45 schreef schatje het volgende:
Je vergeetquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:47 schreef schatje het volgende:
Irma en Eric nog.
Ja maar niet zo uitbundig als nuquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
nee, maar de afgelopen weken dansten ze ook ...
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:46 schreef vim-fuego het volgende:
Marlies...de cliniclown en het patientje in een persoon
zekerquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:48 schreef SCH het volgende:
Roel ga je mee naar het keldertje
Ook een potentiële afvaller, tot nu toe staat Alice met stip op 1 maar er komen nog een paar.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:48 schreef Dark_Killah het volgende:
Eric
Ja he?? I love itquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:48 schreef Els_saai het volgende:
Dit is wel de swingendste aflevering tot nu toe.
ik heb al een eric-dekbedje klaargelegdquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
zeker
Je bent zo langzamerhand aandoenlijk te wordenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:48 schreef scanman01 het volgende:
Tot nu toe:
1 - Boris
De drie meiden waren ongeveer even goed/slecht, dus dan komt er meer bij kijken en wordt de volgorde:
2 - Alice
3 - Marlies
4 - Maud
Ik denk dat je gelijk hebt...volgens mij kan hij namelijk alleen maar r&b nummers zingen... nou kan..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:49 schreef JohnDDD het volgende:
ben wel benieuwd naar JK hoor
ik denk dat hij de mist in gaat en op de kruk komt maar wellicht vergis ik me
Ik heb ook nooit zin in JK. Wat dat betreft kun je nog uitkijken naar Alice, om te zien hoe slecht het gaat.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:48 schreef Lolalala het volgende:
omg echt GEEN zin in JK
Misschien kan ze buik-zingen?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:49 schreef mackole het volgende:
Zingt ze nou live of niet? Volgens mij begon de zang al, maar moest Marlies nog haar mond open doen. Je zag het niet zo goed, want ze liep precies van de camera weg.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit zin in JK. Wat dat betreft kun je nog uitkijken naar Alice, om te zien hoe slecht het gaat.
Ik vind Maud tot nu to ook de beste! Maar Irma moet nog komenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:49 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind tot nu Maud het beste, Boris stelde weer teleur. maw. hij kan het gewoon eigenlijk helemaal niet
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:49 schreef Stef_Unicef het volgende:
Gadverdamme, wat vind ik die Marlies toch een enorm goor spookwijf. Echt vies
En om naar haar neus te kijken hoor ik hier, de aardbeiquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit zin in JK. Wat dat betreft kun je nog uitkijken naar Alice, om te zien hoe slecht het gaat.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:49 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Je bent zo langzamerhand aandoenlijk te worden
quote:Idols is echt leuker om te kijken met het fokforum erbij
Hoezo? Omdat ik jouw mening niet deel? Dan ben je meteen aandoenlijk? Triestquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:49 schreef Henk_Glimlach het volgende:
[..]
Je bent zo langzamerhand aandoenlijk te worden
Idols is echt leuker om te kijken met het fokforum erbij
Volgens mij wordt het gewoon weer zoals vorig jaar. Een finale met allemaal kneuzen die eigenlijk niet niet kunnen zingen enzoquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind Maud tot nu to ook de beste! Maar Irma moet nog komen
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:51 schreef funmaster het volgende:
"Het is vrijdag, en we komen samen...."
geilquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:49 schreef SCH het volgende:
[..]
ik heb al een eric-dekbedje klaargelegd![]()
Maud en Jk in de finale?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het gewoon weer zoals vorig jaar. Een finale met allemaal kneuzen die eigenlijk niet niet kunnen zingen enzo
IDD!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:49 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Idols is echt leuker om te kijken met het fokforum erbij
Helemaal mee eens, behalve dat je Marlies erg goed vond. Dan vond ik wat tegenvallen. Ik heb haar wel eens beter gehoord.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:50 schreef ranja het volgende:
Boris was echt super, helemaal in z'n element. Ik had verwacht dat Alice ook in d'r element zou zijn, viel wat tegen maar wel veel beter dan Maud. Marlies zong gewoon erg goed.
Kan alleen maar beter worden als de finale vorig jaar!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het gewoon weer zoals vorig jaar. Een finale met allemaal kneuzen die eigenlijk niet niet kunnen zingen enzo
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:51 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo? Omdat ik jouw mening niet deel? Dan ben je meteen aandoenlijk? Triest![]()
Maar geeft niks hoor. Ieder mens mag tenslotte vinden wat hij/zij wil, dus jij ook
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:51 schreef BVO het volgende:
Maud was leuk maar niet echt heel speciaal, Alice was niet echt best maar kwam wel aardig over, Boris was weer erg goed en Marlies was geweldig..
Komt misschien door die stem... daar hou je wel van of nietquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, behalve dat je Marlies erg goed vond. Dan vond ik wat tegenvallen. Ik heb haar wel eens beter gehoord.
Daarom tip ik Eric als winnaarquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alice en JKquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Maud en Jk in de finale?![]()
Wat jij zegt.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Weet je wat het stomme is met JK?
Hij zingt best redelijk, maar:
1. Zijn muziekkeuze is gewoon belabberder dan belabberdst.
2. Hij zal dus later allemaal van die arrenbie gaan maken.
3. Zijn attitude staat me totaal niet aan.
4. Die kleding van hem..
En jij begint irritant te wordenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
.
[..].
Je mist zijn slechte Englese uitspraakquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Weet je wat het stomme is met JK?
Hij zingt best redelijk, maar:
1. Zijn muziekkeuze is gewoon belabberder dan belabberdst.
2. Hij zal dus later allemaal van die arrenbie gaan maken.
3. Zijn attitude staat me totaal niet aan.
4. Die kleding van hem..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |