quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:19 schreef Choices het volgende:
Misschien zijn dit soort zaken wel leuk om een topic over te openen, of misschien een totaal verkeerd topic, maar hoe dan ook, ik wilde wel even een grap met jullie delen welke toch zn fundering op het spirituele heeft.
Misschien hebben jullie soortgelijke, if so, kom maar op!
TS gaat eerst: ..
Ik was met een maat over msn aant praten, en we hadden het over internet;
ik zei; Eigenlijk, is iedereen die op internet zit, heeel spiritueel bezig, we praten over een link die in weze niet eens fysiek bestaat, we komen op sites die fysiek niet bestaan, we chatten met programma's die fysiek niet bestaan.
We communiceren via een non-stoffelijke wereld, eigenlijk is internet super spiritueel.
En toen zei die maat van mij:
JAH! een nieuwe franchise; SPIRITNET!
-ik post em, met de gedachte dat jullie em wel konden waarderen.
Gelukkig dat de netwerklinks en websites fysiek wel bestaan, anders gaat er van dat hele internet niks door. Het feit dat we communiceren over een kabeltje, en websites bezoeken die qua code en plaatjes fysiek slechts bestaan als magnetische nullen en enen op een harde schijf, betekent niet dat ze er niet zijn, of dat het een groot spiritueel gebeuren is.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:19 schreef Choices het volgende:
ik zei; Eigenlijk, is iedereen die op internet zit, heeel spiritueel bezig, we praten over een link die in weze niet eens fysiek bestaat, we komen op sites die fysiek niet bestaan, we chatten met programma's die fysiek niet bestaan.
We communiceren via een non-stoffelijke wereld, eigenlijk is internet super spiritueel.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:19 schreef Choices het volgende:
JAH! een nieuwe franchise; SPIRITNET!
Dit doet me denken aan de film the matrix...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 17:39 schreef Semjase het volgende:
[..]
Gelukkig dat de netwerklinks en websites fysiek wel bestaan, anders gaat er van dat hele internet niks door. Het feit dat we communiceren over een kabeltje, en websites bezoeken die qua code en plaatjes fysiek slechts bestaan als magnetische nullen en enen op een harde schijf, betekent niet dat ze er niet zijn, of dat het een groot spiritueel gebeuren is.
Al zou dat wel leuk zijn
".. En God creërde de mens naar Zijn Evenbeeld, en de Mens creërde de computer naar Zijn Evenbeeld..."quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:03 schreef briana_muirinn het volgende:
Dit doet me denken aan de film the matrix...
'this world has been pulled over your eyes to blind you from the truth'
computers, kabels, routers/switches ed (hardware dus) als je eigen lichaam.
Allerlei software zodat je kunt communiceren als je hersenen.
Je digitale identiteit als je eigen geest.
Jij achter je computer als de ziel die het zaakje 'aanstuurt'.
ongeveer
nouja einde wazige gedachte
Whehehehe, bah wat flauw.quote:Op zondag 28 maart 2004 17:49 schreef DzjieDub het volgende:
En ik maar denken dat het topic ging over, bijvoorbeeld,
Twee waarzeggers komen elkaar tegen. Zegt de één, "met jou gaat het uitstekend, hoe gaat het met mij?"
d8 ik eerst ook ja..quote:Op zondag 28 maart 2004 17:49 schreef DzjieDub het volgende:
Twee waarzeggers komen elkaar tegen. Zegt de één, "met jou gaat het uitstekend, hoe gaat het met mij?"
kijk.....dat vind ik dan wel weer grappigquote:Op zondag 28 maart 2004 17:49 schreef DzjieDub het volgende:
Of als antwoord op de vraag "maak je als helderziende nog wel eens iets onverwachts mee?"quote:Op zondag 28 maart 2004 17:49 schreef DzjieDub het volgende:
hahaquote:Op maandag 29 maart 2004 18:08 schreef Geartsjuh het volgende:
Bij Blokker, in de grote straat, trof ik Alladin
Hij zocht een mooie nieuwe lamp, zo'n turks geval van tin
Het meisje sprak met oostelijk accent in haar stem:
'Dit is een echte wonderlamp, voor vief guld'n ma'j 'm he'm'
'Vijf gulden, zei u? Kijk dat is een prijsje naar mijn zin'
'Maar wonderen, nee, daar geloof ik echt niet in.'
Onmiddelijk kwam uit de lamp een geest die zei beslist:
'Wie niet gelooft in wonderen is geen realist.'
'Excuses,' zei Allidin blozend en bedeed
'Dan ben ik denk ik altijd al een zweverig typ geweest'
'U mag een wens doen,' zei de geest met een vriendelijk gezicht
Ik lever wonderen op maat en ben zeer cliëntgericht.
'Dan wens ik honderd jaar te worden,' zei Alladin toen maar
En meteen werd hij veranderd in een man van honderd jaar.
'Excuses,' zei de geest, 'ik maak het dadelijk ongedaan'
Maar er was hem op de toverschool blijkbaar iets ontgaan
Want wat hij ook probeerde en bezweerde met zijn lamp
Alladin bleef honderd jaar, een regelrechte ramp.
En wat is nu uiteindelijk de moraal van het verhaal...
Koop nooit iets bij Blokker want 't is rotzooi allemaal!
quote:Op maandag 29 maart 2004 17:56 schreef Geartsjuh het volgende:
.' 'Wij willen u de hand lezen.' 'Wat kost dat?' 'Vijf gulden per voorspeld jaar.' 'Ik wil een voorspelling voor m'n hele leven.' 'Dat is dan 2,50.'
Leuk!!!quote:Op maandag 29 maart 2004 19:43 schreef Timmah het volgende:
Komen 2 waarzeggers elkaar tegen. Zegt de een: " Lekker weertje he?"
"Ja!", zegt de ander,"Dit doet me denken aan de zomer van 2008!"
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |