Nog een paar graden erbij voor mijquote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het is lente, dus die halve sokken kunnen best
Jep alleen op de fiets en met zitten zie je het duidelijk, als je loopt alleen als je er op let.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:43 schreef miki het volgende:
Hmmm....witte sokken is niet echt je-van-het denk ik...beetje té Amerikaans misschien..iets anders dan sneakersokjes kan ik eigelijk ook niet verzinnen...misschien zwarte sokken (van die dunnere, niet sportsokken) Je ziet ze alleen als je fietst of zit ofzo hè, toch?
Sportsokken zijn gewoon not done buiten de sportschoolquote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:45 schreef UberPhreak het volgende:
ach loop niet zo te miepen op witte sportsokken man.
boeie gewoon dragen
why not, omdat dat ineens de hype is ofzo?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:48 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Sportsokken zijn gewoon not done buiten de sportschool![]()
Ach, onder een zwarte broek met donkere schoenen draag ik toch echt geen witte sportsokkenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:53 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
why not, omdat dat ineens de hype is ofzo?
Wat is er zo verschrikkelijk aan dan? Ik bedoel, ze springen er niet uit imho door lelijkheid :S
zjjoooow jij hebt serieeus een dwangneurose.. van wie mag dat dan niet.. van de kakballen politie ?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:40 schreef Black-Hole het volgende:IMO mogen witte (sport)sokken gewoon niet casual gedragen worden
IK vind dat sprtsokken gewoon niet kunnen als je casual gekleed gaat. Dat is dus MIJN mening en niet die van anderen of BrEeZaHs of zo. Vandaar mijn vraag.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:00 schreef mazaru het volgende:
Waar maak je je nou druk om?
Als jij witte sokken aan wil trekken, dan trek je gewoon witte sokken aan.
Je hebt toch wel een eigen mening?
Ben ik met je eens, denk eens aan witte sokken, geen sportsokken, zijn moeilijk te krijgen in herenmaten, maar als je er een middagje in de grote stad voor uit trekt, dan moet het wel lukkenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:04 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
IK vind dat sprtsokken gewoon niet kunnen als je casual gekleed gaat. Dat is dus MIJN mening en niet die van anderen of BrEeZaHs of zo. Vandaar mijn vraag.
Maar als dat jou mening is, dan hoef je toch geen bevestiging van volslagen onbekende mensen?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:04 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
IK vind dat sprtsokken gewoon niet kunnen als je casual gekleed gaat. Dat is dus MIJN mening en niet die van anderen of BrEeZaHs of zo. Vandaar mijn vraag.
Dat vroeg ik ook niet die bevestiging, ik vroeg alleen of anderen een oplossing of tips haddenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als dat jou mening is, dan hoef je toch geen bevestiging van volslagen onbekende mensen?
Als jij vind dat sportsokken niet kunnen, dan doe je ze niet aan.
Gaat wel over als je ouder wordtquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:10 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook niet die bevestiging, ik vroeg alleen of anderen een oplossing of tips hadden![]()
Ik ben oud genoeg hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat wel over als je ouder wordt![]()
Ja, ik ga even een middag naar Amsterdam, want ik heb sokken nodig.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:08 schreef Cybersailor het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, denk eens aan witte sokken, geen sportsokken, zijn moeilijk te krijgen in herenmaten, maar als je er een middagje in de grote stad voor uit trekt, dan moet het wel lukken
ik vind die halve sokken bij jongens wel zo gay ....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:35 schreef NeMe het volgende:
hey ik heb de zelfde schoenen
die draag ik ook met een donkerblauwe (evisu) broek.
sokken? hmmz meestal zwart of donkerblauw, witte sokken zijn inderdaad not done, tenzij het halve sokkies zijn.
Klopt wat je zegt hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:54 schreef Solomon het volgende:
Is het zo vreemd als je bij het kiezen van je kleding rekening houdt met wat andere mensen ervan vindenDat is toch ook de reden dat je er graag leuk uitziet, voor anderen? Of claimt iedereen hier dattie dat doet omdat hij zich daar lekker bij voelt ofzo?
pwnen de sokken-scene?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:54 schreef maertz het volgende:
witte sokken....
Dat lijkt meer een dogma. Witte sokken kunnen inderdaad niet als het breekt, dus donkere broek, donkere schoenen, witte sokken. Maar je witte schoenen breken het toch al, dan kun je best witte sokken dragen (zolang ze niet wollig zijn of rare patroontjes hebben).quote:Op zaterdag 27 maart 2004 14:04 schreef Black-Hole het volgende:
Ik ben uit m'n lievelingspeniskoker gescheurdquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Lekker boeiend wat je draagt...
jaah donkere sokken in lichte sportschoenen dat is mooi!quote:Op maandag 29 maart 2004 00:43 schreef salvadio het volgende:
De kleur aanpassen aan je broek. Dus bij jeans donkerblauw (echt donker dus, niet dat bijna donker blauwe, staat heel armoedig).
Voor de winter lijkt me dat echt geen probleem. In de zomer natuurlijk enkelsokjes. Maar voor nu zeker donkere sokken... en ja dat is mooi :p In ieder geval beter dan witte sportsokken lijkt me, staat nogal onverzorgt. Als mode je geen reet interesseert moet dit dan weer geen probleem zijn. Dat verklaard meteen een hoop reacties in dit topic.quote:Op maandag 29 maart 2004 13:42 schreef Jelief het volgende:
[..]
jaah donkere sokken in lichte sportschoenen dat is mooi!![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:23 schreef Safire het volgende:
Het zijn witte K-Swiss schoenen.. Waarom zouden daar geen witte sokken in kunnen ? Ik vind bij witte schoenen witte sokken veel mooier dan andere kleuren..
sportsokken zijn niet voor niets sportsokken hequote:Op woensdag 31 maart 2004 09:35 schreef Kaensterle het volgende:
Alsof de kleur iets met de ventilatie heeft te maken
Enkelsokjes
Je bent toch geen wijf. Draag dan gewoon géén sokken.
Ik vind sportsokken sowieso niksquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:08 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
sportsokken zijn niet voor niets sportsokken he![]()
Ik bedoelde dus witte sportsokken tegenover donkerblauwe 'normale' sokken.
btw. Ik weet niet maar ik vind witte sportsokken ook 100x beter dan blauwe sportsokken bijvoorbeeld blegh.
Zo heb ik het dus opgelostquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:31 schreef Bob-san het volgende:
Fuck-a-duck... levi, k-swiss, en halve sokjes... zo loop ik er al weken bij!? Loop ik voor lul? FUCK!
Ja, dat is lekker!quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:35 schreef Kaensterle het volgende:
Enkelsokjes
Je bent toch geen wijf. Draag dan gewoon géén sokken.
Inderdaad ja, willen we er als mannen een beetje verzorgd en modieus bijlopen is het of niet goed of gelijk gayquote:Op woensdag 31 maart 2004 13:36 schreef RemCow het volgende:
Toch leuk dat mannen die een beetje rekening houden met wat ze dragen direct worden afgeblaft en gay worden genoemd.
Geenszins. Ik verzorg me, als zeg ik 't zelf, erg goed.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:36 schreef RemCow het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker!.
Toch leuk dat mannen die een beetje rekening houden met wat ze dragen direct worden afgeblaft en gay worden genoemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |