Een of andere trekzak is daar ooit mee begonnen, en nou vind iedereen het 'echt niet meer kunnen', als je witte sportsokken draagt.
Flikker toch op .
quote:Je durft er dus niet voor uit te komen
Op woensdag 11 februari 2004 13:31 schreef mat_herben het volgende:
-edit-
quote:tzup dude
Op woensdag 11 februari 2004 13:30 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Oh jah, waddup.
quote:nut'n, juz'chillin' ind`hood
Op woensdag 11 februari 2004 13:32 schreef Nut het volgende:[..]
tzup dude
quote:Smoking slim
Op woensdag 11 februari 2004 13:32 schreef marchien het volgende:
Onder een smoking is minder slim!
.
quote:bullshit, die mooiere sok trek je toch ook gewoon uit als je iemand tussen het bed en de wand vastneukt?!
Op woensdag 11 februari 2004 13:32 schreef Shaman het volgende:
Het gaat niet om de kleur, maar om het materiaal en de uitvoering. Een mooie stof met een subtiel motief is gewoon mooier en stijvoller. Het geeft aan dat je zorg besteed aan jezelf.
Ik zeg btw als er weer eens 1 of andere griet tegen mij aan behint te zemelen dat witte sportsokken uitzijn altijd dat een dik vatsig achterwerk ook uit is
(stomme mode dingen, bemoeie je met je eigen kleren ofso )
quote:Een zeer gepaste opmerking
Op woensdag 11 februari 2004 13:35 schreef vosss het volgende:[..]
bullshit, die mooiere sok trek je toch ook gewoon uit als je iemand tussen het bed en de wand vastneukt?!
Ik zeg btw als er weer eens 1 of andere griet tegen mij aan behint te zemelen dat witte sportsokken uitzijn altijd dat een dik vatsig achterwerk ook uit is
"Vosss, die sokken van jou he.. Ik wil toch echt... "
-"Maak je niet dik, schat "
.
quote:Ik vind jongens met van die dunne sokjes (of zelf enkelsokken!!!) echt nichterige mietjes
Op woensdag 11 februari 2004 13:36 schreef Deetch het volgende:
Witte sokken in donkere schoene onder een donkere broek vind ik er niet mooi uitzien. Sokken zijn ook kledingstukken en horen, als je er een beetje verzorgt uit wilt zien, te matchen met de rest van je outfit.
Verder maakt het me niet uit of je wel of geen sportsokken draagt maar geen staat beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |