quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik mis de optie: "Geen van beiden."
ja die mis ik ookquote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
De rest was toen ook niet veel soeps. Alice, Elisaar, Fardoe, dat waren de andere kandidaten voor eventueel de finale.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:13 schreef MyMilkshake het volgende:
sukkel van een henk jan,
eric is notabene door de jury gekozen !
ze zaten er dus fallikant naast toen.
De jury valt door de mand.
Dat zei ik vanavond dus ook al, de jury moet niet zeuren!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:13 schreef MyMilkshake het volgende:
sukkel van een henk jan,
eric is notabene door de jury gekozen !
ze zaten er dus fallikant naast toen.
De jury valt door de mand.
haha ja met die bakkebaardenquote:Op zondag 28 maart 2004 00:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
dat kapsel van eric was erg leuk!
Ach welnee! Eric past juist perfect in het programma.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:45 schreef nozem het volgende:
Het zal vast een aardige knul zijn, maar met zijn 'zangkwaliteiten' maakt hij het hele concept (voor zover dat nog kan) Idols belachelijk.
en vervolgens worden je oren getormenteerd met een nieuwe coke-single.quote:Op zondag 28 maart 2004 12:01 schreef mia_wallace het volgende:
[..]
Ach welnee! Eric past juist perfect in het programma.
om Henk-Jan maar even na te praten:
Idols is geen zoektocht naar de beste zanger, maar naar het idool met de meeste fans.
Zeker, als je de helft door het achtergrondkoortje laat zingenquote:Op zondag 28 maart 2004 13:33 schreef Christine het volgende:Eric weer een ronde verder
Hij deed het goed gisteren, qua zang gaat hij zeker vooruit. En Jerney heeft gelijk, hij heeft een ontzettend mooie sound in zijn stem. Al die andere dingen (timing, zuiverheid, etc) kan hij nog trainen, bedenk wel: Eric heeft hiervoor helemaal nog nooit iets met zang gedaan.
Hoi, ken je Jim?quote:Op zondag 28 maart 2004 00:53 schreef -moi- het volgende:
ik snap niet hoe het komt dat zoveel mensen op em stemmen.
Als je goed opgelet had, kon je horen dat de stukken couplet van Eric echt een stuk beter en zuiverder waren dan alle vorige keren. Hij gaat duidelijk vooruit. En op z'n top zit Eric nog lang niet, ik verwacht dat hij nog erg kan groeien!quote:Op zondag 28 maart 2004 13:35 schreef Magics het volgende:
[..]
Zeker, als je de helft door het achtergrondkoortje laat zingen
Eric... een albumquote:Op zondag 28 maart 2004 13:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Als je goed opgelet had, kon je horen dat de stukken couplet van Eric echt een stuk beter en zuiverder waren dan alle vorige keren. Hij gaat duidelijk vooruit. En op z'n top zit Eric nog lang niet, ik verwacht dat hij nog erg kan groeien!
Van Eric verwacht ik tzt overigens jazzy of frank sinatra achtige nummers op zijn album
Gek, diezelfde reactie heb ik bij Alicequote:Op zondag 28 maart 2004 13:54 schreef Magics het volgende:
[..]
Eric... een album![]()
![]()
Je hoort mij niet zeggen dat ik de illusie heb dat Alice een album op mag nemen. Ik sta i.t.t. tot jou blijkbaar, wel met beide benen op de grond.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Gek, diezelfde reactie heb ik bij Alice
Nee, ook niet downloadenquote:Op zondag 28 maart 2004 14:07 schreef SynchroSteve het volgende:
Ik zou zijn album nooooooit kopen.
dussz ??quote:Op zondag 28 maart 2004 14:13 schreef shinyhair het volgende:
en die boris vind ik ook maar een homo![]()
Je kunt niet iemand een homo vinden. Iemand is het of is het niet.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:16 schreef shinyhair het volgende:
dus.. vind ik em een homo.. doh![]()
Whehehe, ehmmm. Jij moet nog heel wat leren, denk ik zo.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:16 schreef shinyhair het volgende:
dus.. vind ik em een homo.. doh![]()
Je vergeet JKquote:Op zondag 28 maart 2004 15:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Whehehe, ehmmm. Jij moet nog heel wat leren, denk ik zo..
Eric is leuk, maar hij mag nevernooit er later uitgaan dan Irma, Maud, Marlies of Boris.
Zeker wel, Eric gaat pas ná Irma en Maud het programma verlaten.quote:Op zondag 28 maart 2004 15:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Whehehe, ehmmm. Jij moet nog heel wat leren, denk ik zo..
Eric is leuk, maar hij mag nevernooit er later uitgaan dan Irma, Maud, Marlies of Boris.
Nee, JK gaat volgende week het programma verlaten.quote:Op zondag 28 maart 2004 15:04 schreef BVO het volgende:
Je vergeet JK.
Nee, ik denk en hoop echt ontzettend dat het volgende week toch echtquote:Op zondag 28 maart 2004 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, JK gaat volgende week het programma verlaten.
quote:Op zondag 28 maart 2004 15:09 schreef Christine het volgende:
(ik ben echt erg)
Als wat hij doet dan maar vereist dat hij z'n shirt uit moet doen. Hoort dat ook bij pantomime?quote:Op zondag 28 maart 2004 15:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, het is wel een schatje, maar het is zo jammer dat hij in dit programma zit
Hij kan beter pantomime gaan doen ofzo
quote:Op zondag 28 maart 2004 15:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als wat hij doet dan maar vereist dat hij z'n shirt uit moet doen. Hoort dat ook bij pantomime?![]()
![]()
Kan wel denk ik, maar dat heb ik Hakim uit sesamstraat nog nooit zien doenquote:Op zondag 28 maart 2004 15:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als wat hij doet dan maar vereist dat hij z'n shirt uit moet doen. Hoort dat ook bij pantomime?![]()
![]()
Nee, maar bij Hakim zit je er ook niet echt op te wachten, lijkt mij.quote:Op zondag 28 maart 2004 15:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Kan wel denk ik, maar dat heb ik Hakim uit sesamstraat nog nooit zien doen
Of een nieuwe Telekids ofzoquote:Op zondag 28 maart 2004 15:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, maar bij Hakim zit je er ook niet echt op te wachten, lijkt mij.
Ik vind Eric ook wel een leuk type voor het Jeugdjournaal of Klokhuis.
Met als vernieuwend element Eric zonder shirt?quote:Op zondag 28 maart 2004 15:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Of een nieuwe Telekids ofzo![]()
quote:Op zondag 28 maart 2004 15:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Met als vernieuwend element Eric zonder shirt?![]()
Ik kan me geen foto van Eric zonder shirt herinneren, alleen dat je hem zonder zag tijdens The Day After van Ron. Zelf was ik ook niet super onder de indruk, maar vond het toch wel genoeg om te zeggen da ik het niet erg zou vinden als hij vaker zonder shirt rondliep.quote:Op zondag 28 maart 2004 15:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]![]()
Waar is die foto zonder shirt dan?? Volgens mij he ik hem wel gezien, maar ik kan me niet herinneren dat ik zo onder de indruk was..
Dit is niet de beste foto, toen hij in de day-after show zonder shirt te zien was dat was pasquote:Op zondag 28 maart 2004 16:25 schreef kyra1974 het volgende:
eric zingt inderdaad wel eens vals maar zo vals als alice.. dat kan niemand..
vind hem niet zo'n lekker lichaam hebben hoor
is er eigenlijk een foto van robin zonder shirt die zou ik weleens willen zien![]()
hij heeft geen stem. Hij fluistert en omzeilt hogen tone (She's fresh liet hij dan ook aan het bandje over). Eric.. you'rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrre next!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:51 schreef Christine het volgende:
Eric heeft wel een mooie stem en een ontzettend leuke uitstraling (en hij is een lekker ding) al die andere dingen zijn nog aan te leren (timing, zuiverheid, etc). Hij zit wat mij betreft terecht in de finale
quote:Op zondag 28 maart 2004 16:15 schreef Christine het volgende:
De enige foto van Eric's lekkere body die ik kan vinden is deze:
[afbeelding]
Luister nog maar eens naar zijn liedjes, hij heeft weldegelijk een mooie, warme stem.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:45 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
hij heeft geen stem. Hij fluistert en omzeilt hogen tone (She's fresh liet hij dan ook aan het bandje over). Eric.. you'rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrre next!
verder lijkt het me idd ene toffe gozer... maar het gaat mij toch echt om de muziek.. maar ja stiekem moet je daarvor natuurlijk niet bij Idols zijn.. behalve boris dan
Je bereid je dus al goed voor op z'n naderende vertrek.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Luister nog maar eens naar zijn liedjes, hij heeft weldegelijk een mooie, warme stem.
Ik ben thuis trouwens bezig met het maken van een compilatie-filmpje van Eric. Het lukt me alleen niet om dat ding zodanig te comprimeren dat het een acceptabele grootte krijgt... hij is nu 20 Mb. No way dat ik dat op internet krijg.
Nee hoor, maar ik kan gewoon niet genoeg van hem krijgenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bereid je dus al goed voor op z'n naderende vertrek.
Lycos accountje aanmaken van 50 mb (gratis) ?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Luister nog maar eens naar zijn liedjes, hij heeft weldegelijk een mooie, warme stem.
Ik ben thuis trouwens bezig met het maken van een compilatie-filmpje van Eric. Het lukt me alleen niet om dat ding zodanig te comprimeren dat het een acceptabele grootte krijgt... hij is nu 20 Mb. No way dat ik dat op internet krijg.
Hee op deze foto lijkt ie eigenlijk best op mijquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:15 schreef Debselz het volgende:
[afbeelding]
nu wil ik natuutrlikj bewijs!!!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:18 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Hee op deze foto lijkt ie eigenlijk best op mij![]()
De heerlijkheid zelve!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:15 schreef Debselz het volgende:
Op deze foto is ie echt ZOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:27 schreef Debselz het volgende:
*zwijml0r*
Eric lijkt heel erg op mijn vriendjequote:![]()
ik wul zoon vriendje!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Kijkt op site van Christinequote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:47 schreef Christine het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Eric lijkt heel erg op mijn vriendje![]()
![]()
![]()
Wellus, alleen heeft mijn vriendje lang haarquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Kijkt op site van Christine
![]()
Nee sorry ik vind hem er niet op lijken
Nee joh, valt helemaal niet opquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:51 schreef Christine het volgende:
[..]
BTW ik lijk wel een verliefde puber
zo'n uiterlijk is misschien wat lastiger te vinden dan een man met dezelfde 'zangkwaliteiten'. daar lopen er nl. ongeveer 3 miljard van rond op deze fijne kloot. die gozer is een shame als ie zijn bek opentrekt om te gaan 'zingen'. ik zit telkens met mijn gekromde tenen naar die bochelige clown te kijken en luisteren. een grap moet je niet te lang doorvoeren, de grap erik is nu echt wel over. kunnen we doorgaan met de mensen die wel kunnen zingen. of willen we weer keihard voor lul staan op worldidols? of aangespoord worden coca cola te drinken doormiddel van de valste sound-track ever...Yuli, hind, boris en maud, tot nu toe. de rest is klote of te middelmatig.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:27 schreef Debselz het volgende:
*zwijml0r*
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
ik wul zoon vriendje!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Kom je daar nu pas achterquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:11 schreef Christine het volgende:
Eric heeft een vriendinnetje
[afbeelding]![]()
dat achterhaalde sikjequote:
Het blijft een lekker dingquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat achterhaalde sikjemaar hij heeft wel een heel mooi gezicht hoor. hij kan alleen helaas geen noot zingen.
Puur rationeel natuurlijk welquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:03 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
had je het niet verwacht dan
Moek even met je mee doen dan? ook al ben ik geen puber meerquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Puur rationeel natuurlijk wel, maar ik ben een verliefde puber
![]()
![]()
Ik ook niet, dus doe maar meequote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:07 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Moek even met je mee doen dan? ook al ben ik geen puber meer
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus doe maar mee
![]()
Eric
![]()
![]()
Deze is voor jou, miss_bleu...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:11 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
![]()
Eric!!
nou moet ik op zoek naar de nieuwe liefde van mijn leven
zo goed![]()
ga trouwens zaterdag wel gewoon weer voor hem sms-en
IDD Eric Power!!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:21 schreef Christine het volgende:
Ik SMS zaterdag weerHij gaat er nog niet uit, want hij zat afgelopen zaterdag niet eens bij de laagste drie.
Hij is jaloersquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:28 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
wat is er Tommie
Tommie is te jong en Eric isquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij is jaloers
Met zulke fans komtquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:33 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Tommie is te jong en Eric is
mee eens, het is triest om te zien hoe mensen het echte idols verpesten door die achterlijke smsjes op mensen die echt helemaal niet kunnen zingen. jim is ook zon voorbeeld, maar leren ho maar.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:27 schreef Tom_Tom- het volgende:.
Ej je moet stemmen op je Idol. Niet op de beste zanger of zangers, maar je IDOL!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mee eens, het is triest om te zien hoe mensen het echte idols verpesten door die achterlijke smsjes op mensen die echt helemaal niet kunnen zingen. jim is ook zon voorbeeld, maar leren ho maar.
misschien moet je het woord idol niet zo letterlijk nemen en kijken naar de hoofdzaak: een zanger (es). dat hij of zij een lekker bekkie heeft is mooi meegenomen. je kan gewoon geen idool zijn van een zanger(es) die niet kan zingen. of veel mensen hebben een klote gehoor dat kan natuurlijk ook. anyways de grap is over zoals ik al eerder zei.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:39 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ej je moet stemmen op je Idol. Niet op de beste zanger of zangers, maar je IDOL!
Nee hoor, het programma heet toch Idols? Anders zou het wel de soundmixshow geweest zijn of een talentenjacht.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien moet je het woord idol niet zo letterlijk nemen en kijken naar de hoofdzaak: een zanger (es). dat hij of zij een lekker bekkie heeft is mooi meegenomen. je kan gewoon geen idool zijn van een zanger(es) die niet kan zingen. of veel mensen hebben een klote gehoor dat kan natuurlijk ook. anyways de grap is over zoals ik al eerder zei.
Dat onverwachte is juist het leuke aan idols. Als uiteindelijk de beste (Boris) maar wint.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mee eens, het is triest om te zien hoe mensen het echte idols verpesten door die achterlijke smsjes op mensen die echt helemaal niet kunnen zingen. jim is ook zon voorbeeld, maar leren ho maar.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 04:09 schreef Day het volgende:
Ik vond Eric, al kan hij totaal niet zingen, best leuk, tot afgelopen zaterdag. Ik kon me dan ook helemaal vinden in HJ's commentaar. Dit was echt ZO slecht. Dat valse gekrijs (en dan zong hij nog niet eens mee met de titel van het nummer!), die vreselijk agneppische danspasjes, nee, ik kon niet meer om hem lachen. Wat mij betreft, mag hij er ook uit nu.
En dames, ZO knap is hij nou ook weer niet hoor!
Maar daar gaat t niet omquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:39 schreef --Globe-- het volgende:
Als hij lacht is ie megalief
oh....quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:50 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Maar daar gaat t niet om![]()
weet ik hij kan niet zingenquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:50 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Maar daar gaat t niet om![]()
Ach natuurlijk wel. Ik ben mijn hele jeugd fan (want dat bedoel je geloof ik - niet idol) geweest van Madonna....als er iemand niet kon zingen dan is zij het wel. Lekker belangrijk!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien moet je het woord idol niet zo letterlijk nemen en kijken naar de hoofdzaak: een zanger (es). dat hij of zij een lekker bekkie heeft is mooi meegenomen.je kan gewoon geen idool zijn van een zanger(es) die niet kan zingen. of veel mensen hebben een klote gehoor dat kan natuurlijk ook. anyways de grap is over zoals ik al eerder zei.
cool woord....wat betekent het?quote:Op woensdag 31 maart 2004 04:09 schreef Day het volgende:
agneppische danspasjes
Niksquote:Op donderdag 1 april 2004 09:32 schreef mia_wallace het volgende:
[..]
cool woord....wat betekent het?
Minstensquote:Op donderdag 1 april 2004 22:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, Eric mag derde worden
Doe maar gewoon zesde, dan doet ie al gek genoegquote:Op donderdag 1 april 2004 22:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Minstens
Ah, daar komt de aap uit de mouw!quote:[b]
UPDATE: toch maar effe aan m'n pa gevraagd: het echte woord is 'achenebbisj' en betekent volgens van Dale 'sjofel, armoedig'. Aan de spelling te zien is het van Joodse oorsprong. Reactie van pa: ik zei vroeger al dat jullie het niet goed uitspraken!
Ach, ik vind agneppisch leuker!
mee eens!!quote:Op donderdag 1 april 2004 22:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, Eric mag derde worden
Hij krijgt inhammenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:34 schreef Borin het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OH MY HOLY JESUS!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:29 schreef Skwish het volgende:
Laat deze clown er maar uitgaan vanavond
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:29 schreef Skwish het volgende:
Laat deze clown er maar uitgaan vanavond
helaas vrees ik daar ook voorquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren.
ik denk het ook niet... helaas..quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hij was weer erg leuk (en lief) vanavond, en het jury commentaar was aardig positief.quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 april 2004 21:24 schreef Borin het volgende:
Zo Eric zag er weer lekker paalbaar uit.![]()
(Ik WEET ook wel dat ie dat zelf niet erg zou waarderen, but a dirty mind is a joy forever, nietwaar)
Doe ff normaal zeg.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:07 schreef Skwish het volgende:
[..]
![]()
paalbaar? Ben je homo ofzo?!
Nou, echt wel.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:57 schreef --Globe-- het volgende:
Toch blijft het een schatje
wat zij zegtquote:Op zondag 4 april 2004 00:04 schreef Burger_Queen het volgende:
Vaarwel Eric![]()
Jeugdjournaalquote:Op zondag 4 april 2004 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
een programma bij BNN is wel wat voor hem!
Is ook een goede optiequote:Op zondag 4 april 2004 00:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Jeugdjournaal.
jaquote:Op zondag 4 april 2004 00:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Jeugdjournaal.
Wat dacht je van niets meer?quote:Op zondag 4 april 2004 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is ook een goede optieNog meer ideeen?
Inplaats van Rijnoud idd, dan zou het een heel wat leuke programma zijn...quote:Op zondag 4 april 2004 00:40 schreef Borin het volgende:
En wat nou als we Eric nou eens tot een van de presentatoren van Idols 3 bombarderen?
Zou zeg, dat zou lachen zijnquote:Op zondag 4 april 2004 00:40 schreef Borin het volgende:
En wat nou als we Eric nou eens tot een van de presentatoren van Idols 3 bombarderen?
JAAAAAAAAAAAH!!quote:Op zondag 4 april 2004 00:40 schreef Borin het volgende:
Ik vond het niet terecht, in die zin dat Eric een van de weinige kandidaten is die elke week beter werd.quote:Op zondag 4 april 2004 11:38 schreef mia_wallace het volgende:
Wel terecht dat hij eruit is, maar wel erg jammer![]()
Ik had het toch erger gevonden als Irma eruit had gemoeten - in die zin 'terecht' dus.quote:Op zondag 4 april 2004 11:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vond het niet terecht, in die zin dat Eric een van de weinige kandidaten is die elke week beter werd.
Nietusquote:Op zondag 4 april 2004 12:29 schreef Borin het volgende:
pssst, die laatste is jk.
quote:Op zondag 4 april 2004 11:56 schreef Christine het volgende:
Maar hij zong wel goed he?!
*troost*quote:Op zondag 4 april 2004 19:49 schreef miss_bleu het volgende:
kut
ja het blijft een lachebekkie. Hoe hij zijn moeder ook aan het pesten wasquote:Op zondag 4 april 2004 22:30 schreef Christine het volgende:
[..]
*troost*
De day-after was wel leukjammer dat ik geen kaart kon krijgen
(bron: Telegraaf)quote:Jerney steekt Idols-afvaller Eric hart onder de riem
"Jij zou een prima tv-presentator zijn!" Met die woorden stak Jerney Kaagman zaterdagnacht de afgevallen Idols-finalist Eric (21) een hart onder de riem. Sportief als hij is bleef Eric lachen, maar wel een beetje als een boer met kiespijn.
Jurylid Jerney heeft er het volste vertrouwen in dat het goed komt met de 'reuze innemende persoonlijkheid'. "Je hebt mijn telefoonnummer, je mag altijd bellen", zo troostte ze hem. "Eric zingt niet geweldig maar bezit een groot talent om mensen te entertainen.
Ik vind hem geknipt voor bijvoorbeeld tv-presentator of publieksaanjager..."
"Ik heb nog heel veel te leren en moet er dan ook hard aan werken", weet Eric. Het liefst blijft hij zingen en wil hij cd'tjes maken. Maar niet zonder diploma op zak. "Ik moet nog één puntje voor mijn propedeuse. Maar ook de komende tijd zal in het teken staan van Idols II, dus dat zal nog wel even duren. Begrijp me goed: ik wil absoluut een diploma op zak. In het tv-wereldje kun je er immers van het een op het andere moment uit liggen..."
"Toen ik samen met Irma op een van de twee krukken terechtkwam wist ik het. Noem het mijn zesde zintuig", vertelt de alo-student achter de schermen. "Ik begrijp volkomen dat de kijker Irma verkoos boven mij. Zij kan nou eenmaal waanzinnig goed zingen. Bovendien is zij mijn maatje. Ik ben dan wel de vrolijke noot van het clubje, maar ook ik heb weleens een knuffel nodig."
Voorlopig blijft Eric nog wel een van de gezichten van Idols II. Sinds twee weken wordt hij, net als Maud, namelijk gesponsord met een Idols-edition-auto. "Ik heb toen wel meteen geregeld dat ik hem, op het moment dat ik de finale zou verlaten, niet gelijk weer hoefde in te leveren. Dus ik mag nog lekker een tijdje rondtoeren. Ha ha, ik ben wel goed maar niet gek..."
Die is helemaal nooit leuk geweest.quote:Op maandag 5 april 2004 11:59 schreef schatje het volgende:
Hij is de man om iemand als Carlo Boszhard op te volgen. Die is gewoon niet leuk meer.
Bron: RTL Boulevardquote:Idols-Eric in soap
Publiekslieveling Eric wist zonder gouden stem ver te komen bij Idols. Nu blijkt dat Eric ook kan acteren, want hij krijgt een rol in Onderweg naar Morgen.
Noten
Tijdens Idols staan de tien finalisten meer in de spotlight dan ooit, maar nadat de winnaar bekend is, hoor je meestal steeds minder van ze. Af en toe duiken Jim en Jamai nog ergens op, perst Hind er ergens nog wat noten uit, maar dan heb je de meeste idolen van 2003 wel gehad. Hoe het de finalisten van 2004 zal vergaan is natuurlijk nog maar de vraag. Boris ligt inmiddels overal in de cd-spelers na de weggeefactie van Nieuwe Revu, maar wat gaan de andere negen idooltjes doen?
Soap
Finalist Eric is in ieder geval goed bezig en maakt in zijn ultrakorte bestaan als zanger zelfs al een ware carrièremove! Eric heeft namelijk een rol gekregen in de Yorin-soap Onderweg naar Morgen! Grappig genoeg is het geen poseerrolletje, zoals Idols-kandidaat Frank na zijn zangavontuur wist binnen te slepen bij Jong Zuid, maar een grote rol.
Veranderingen
Yorin wil nog niets loslaten over het hoe, wat, waar en wanneer, maar wel valt te melden dat Eric pas in het nieuwe seizoen zal opduiken, vanaf september dus. Zijn verschijning kondigt meteen een groot aantal veranderingen aan in het nieuwe seizoen van Onderweg naar Morgen. Nieuwe decors, nieuwe acteurs, nieuwe verhaallijnen... waar natuurlijk niemand iets over kan/wil zeggen.
Ik zal ook eens kijken hoe lang ik het volhou. Zal wel niet lang zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2004 09:22 schreef Christine het volgende:Eric
Alleen voor hem ga ik de soap volgen
Ja ik denk dat het presenteren ook bij hem past. Hij heeft ook zo'n zwoele stem, dus ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op maandag 7 juni 2004 15:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zolang Eric maar niet gaat zingen..
Presenteren kan 'ie vast goed.
Oh ik vond um wel oke.quote:Op zondag 12 september 2004 15:52 schreef Svensational het volgende:
Dat valt wel mee. hij is nog maar amper in beeld geweest en daarin overtuigde hij nog niet echt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |