quote:
Op woensdag 21 januari 2004 21:18 schreef Borin het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik van hem vind. Best een leuk koppie inderdaad, heeft wel wat.
Dat is alles wat ik me kan herinneren van 'm. Of ja, dat heb ik net opgezocht. Qua zang hangt me er niks van bij.
quote:Uitstraling denk ik
Op woensdag 21 januari 2004 21:21 schreef BVO het volgende:
Waarom is hij in godsnaam zo ver gekomen? Hij kan toch niet zingen of ben ik nou gek?
quote:Blegh, totaal niet aantrekkelijk, en hij doet ook zo overdreven
Op woensdag 21 januari 2004 21:23 schreef Tania18 het volgende:[..]
Uitstraling denk ik
quote:Ze moeten na volgend jaar toch wel geleerd hebben dat je er met uitstraling alleen niet komt.
Op woensdag 21 januari 2004 21:28 schreef Tania18 het volgende:
Doet me trouwens een beetje denken aan die jongen van vorig jaar die 'Lady in red' zong. Die kon totaal niet zingen, maar ging iedere keer door, omdat ze hem een goede uitstraling vonden hebben
quote:Hoe heeft iemand zonder uitstraling en zonder zangtalent dan de vorige Idols kunnen winnen
Op woensdag 21 januari 2004 21:29 schreef BVO het volgende:[..]
Ze moeten na volgend jaar toch wel geleerd hebben dat je er met uitstraling alleen niet komt.
quote:Daarom zeg ik, ze zullen toch wel van vorig jaar geleerd hebben, dat je alleen écht goede zangers door moet laten gaan, en niet een paar van die ventjes die denken dat ze leuk zijn op dat podium maar ondertussen geen noot raken.
Op woensdag 21 januari 2004 21:35 schreef Tania18 het volgende:[..]
Hoe heeft iemand zonder uitstraling en zonder zangtalent dan de vorige Idols kunnen winnen
![]()
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 21:37 schreef BVO het volgende:[..]
Daarom zeg ik, ze zullen toch wel van vorig jaar geleerd hebben, dat je alleen écht goede zangers door moet laten gaan, en niet een paar van die ventjes die denken dat ze leuk zijn op dat podium maar ondertussen geen noot raken.
quote:En daarom moet die Eric er dus zo snel mogelijk uit
Op woensdag 21 januari 2004 21:38 schreef Tania18 het volgende:[..]
Anders staan we weer voor schut bij World Idol
quote:Laat hem dan nog even zitten, dan mogen ze hem er vlak voor de finaleronden uitgooien, heb ik nog even wat om naar te kijken
Op woensdag 21 januari 2004 21:39 schreef BVO het volgende:[..]
En daarom moet die Eric er dus zo snel mogelijk uit
.
quote:Hmm, nou vooruit dan
Op woensdag 21 januari 2004 21:41 schreef Tania18 het volgende:[..]
Laat hem dan nog even zitten, dan mogen ze hem er vlak voor de finaleronden uitgooien, heb ik nog even wat om naar te kijken
maar ik vind m ook wel goed zingen. van zn looks ben ik echter niet onder de indruk
Hij verneukte het hele liedje. Kortom : hij kan echt niet zingen
quote:Ik snap er ook niets van...
Op zaterdag 24 januari 2004 22:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Onbegrijpelijk dat hij bij de laatste 27 zit.
Wellicht heeft de jury dit jaar expres een stel minder goede zangers bij de laatste 27 gestopt, want er zitten mensen bij waarvan ik denk...
quote:Idd, ze zouden toch wel geleerd moeten hebben dat de stem het belangrijkste is.
Op zaterdag 24 januari 2004 22:23 schreef Christine het volgende:[..]
Ik snap er ook niets van...
Wellicht heeft de jury dit jaar expres een stel minder goede zangers bij de laatste 27 gestopt, want er zitten mensen bij waarvan ik denk...
quote:Inderdaad, kijk maar naar Jim.
Op zaterdag 24 januari 2004 22:23 schreef BVO het volgende:[..]
Idd, ze zouden toch wel geleerd moeten hebben dat de stem het belangrijkste is.
...
Wat? Mag ik ook een keertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |