SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Dit snap ik niet. Als je al een PC hebt, kun je SC2 al spelen zonder 200 euro te verspillen aan een xbox. Of gegrijp ik dit verkeerd.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
Voor de SC-gamende PC-nerds: KOOP EEN XBOX.
Denk met een analoge joypadquote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:20 schreef pkwarts het volgende:
wat ik niet snap, hoe lopen de pc gamers langzaam en snel? normaal doe je dat door je thumbstick een klein beetje of helemaal naar voren te duwen?
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Of gegrijp ik dit verkeerd.
Even de SP ,...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:24 schreef pkwarts het volgende:
waar zijn jullie op het moment meer mee bezig? SP/MP?
Muiswieltje, en dat is wel zo relaxed!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:20 schreef pkwarts het volgende:
wat ik niet snap, hoe lopen de pc gamers langzaam en snel? normaal doe je dat door je thumbstick een klein beetje of helemaal naar voren te duwen?
[XBox] Splinter Cell: Pendora Tomorrow Pandora -deel 1-quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:35 schreef Chocobo het volgende:
Kan een mod met extra tijd misschien Pandora in de titel zetten![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:37 schreef ChOas het volgende:
[..]
[XBox] Splinter Cell: Pendora Tomorrow Pandora -deel 1-
Wij kunnen 'm tenminste probleemloos spelen op SP én MPquote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:28 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Muiswieltje, en dat is wel zo relaxed!
En de PC users hoeven geen 200 euro te besteden aan een Xbox + is de game voor PC 10 euro goedkoper.. I rest my case! Veel plezier met jullie ex-dozen hoor!
/edit
en spel die naam goed gast! Je laat weer zien dat je slim bent!
Nee maar wel een optiequote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:04 schreef HomerJ het volgende:
en Live is ook niet gratis
En de patches die uitkomen werken tenminstequote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:04 schreef HomerJ het volgende:
en Live is ook niet gratis
Precies, ik ga ook weer liever met patches en updates klooien om op slomme publieke servers te komen waar het barst van de cheaters. Dit alles om 5 euro per maand te besparen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:13 schreef twi het volgende:
Inderdaad, ik denk dat ik me binnekort maar failliet laat verklaren, want die 5 euro in de maand die worden me toch net iets te veel!
Gijs,... vorig jaar was dit spel toch nog niet uitquote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:30 schreef silver-surfer het volgende:
Beste game van dit jaar.... zonder twijfel... Misschien ook nog wel van vorig jaar.
Maar dat komt omdat ik KOTOR niet heb gespeeld..
Nee, Tommorow is lekker wil je zeggenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:28 schreef Xrenity het volgende:
/edit
en spel die naam goed gast! Je laat weer zien dat je slim bent!
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:51 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, Tommorow is lekker wil je zeggen
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:56 schreef twi het volgende:
Je mist watGisteravond wilde ik je joinen, maar de room was vol.
Heb deel 1 helemaal grijs gespeeld, heb hem er nu ook bijgezet, had hem aleen illegaal en heb hem daarom dus niet bij mijn gamelijst gezetquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:12 schreef twi het volgende:
Prima, ik zal vanvond ook wel online zijn. Maar even serieus, je moet toch eens even gaan kijken naar de Single Player. Zeker als je het eerste deel van Splinter Cell niet heb gespeeld (gezien je gameslijst), is het toch eigenlijk wel een gemiste kans dat je die links laat liggen
Ja, daar kom ik nu achter.Is toch een stuk moeilijker met die savepoints.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:54 schreef twi het volgende:
Quick save is voor mietjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar zit ik nu dus ookquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:54 schreef twi het volgende:
Quick save is voor mietjes.
Enneh, Magneet, ik had hetzelfde hoor, maar eenmaal dat eerste level helemaal door wil je meer. Ik zat ongeveer vast waar jij was, dan moet je beneden zo'n kamer door en ik kwam er maar niet doorheen. Totdat ik er een beetje handig in werd
Whahahahahhahaquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:27 schreef Tain het volgende:
Mijn xbox staat uit, vriendin wil Idols kijken![]()
Het zijn virus houders die ze onschadelijk moeten makenquote:Op zondag 28 maart 2004 10:07 schreef Tain het volgende:
Online heb je 2 groepjes:
Spies -> moeten bommen onschadelijk maken, etc
Mercenaries -> moeten de spies doden voordat ze bij de bommen onschadelijk hebben gemaakt
hier een review over het xbox live gedeelte van SC
http://www.xboxworld.nl/i(...)5
Ik heb je ff toegevoegd aan mijn friendslist.quote:Op zondag 28 maart 2004 14:01 schreef Gamedemon het volgende:
bommen of virussen iedereen moet gewoon live gaan nu!
Als je de SP speelt weet je meteen dat het een pokkuhvirus is.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:15 schreef Tain het volgende:
bommen of virussen, je moet ieder geval iets onschadelijk maken
quote:Op zondag 28 maart 2004 14:18 schreef Mister_T het volgende:
Gamedemon ik kan bij jouw gamertag heel dat - niet vinden. Hoe moet ik jou in hemelsnaam toevoegen?
Ja ok, maar die kan je niet aanklikkenquote:Op zondag 28 maart 2004 19:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
links bij het intypen van friends dingen staat Symbols die moet je gebruiken...ik voeg jou wel ff toe anders
->blaat<-
Je staat ertussenquote:Op zondag 28 maart 2004 19:43 schreef Gamedemon het volgende:
ok raar...anyway ik heb je toegevoegd dus np
Daar ben ik inmiddels ook beland... moet zeggen dat ik een stuk soepeler door deze levels heenkom dan in deel 1 (die ik nog steeds niet uitgespeeld hebquote:Op zondag 28 maart 2004 20:34 schreef twi het volgende:
Ben nu bezig met de zesde missie geloof ik, na Komodo, Indonesie. Dit spel is super verslavend.
Aha, Rodie83 en ik zijn nog ff door gegaan, maarja ik ga nu maar eens slapenquote:Op zondag 28 maart 2004 22:47 schreef Gamedemon het volgende:
Mister T mijn xbox liep vast..ben daarna maar een dvd gaan kijken
ik heb CIA headquaters gister gehaald... heb het spel donderdag gekocht.. kvind dat ik er tot nu toe redelijk snel doorheen loop zonder walkthrough of hulp...quote:Op maandag 29 maart 2004 02:16 schreef twi het volgende:
Trouwens, deel I heb ik ook nooit uitgespeeld (vast bij CIA), maar die krijg ik in de loop van de week weer binnen, dus dan kan ik vrolijk verder
Eerste deel helemaal plat gespeeld, CIA was trouwens het beste level van deel 1quote:Op maandag 29 maart 2004 02:16 schreef twi het volgende:
Trouwens, deel I heb ik ook nooit uitgespeeld (vast bij CIA), maar die krijg ik in de loop van de week weer binnen, dus dan kan ik vrolijk verder
oneens...level was te lang, en heel weinig afwisseling in omgevingen. Ik vond Georgian Defense Ministry (level 3) erg goed. Level 2 was trouwens ook best aardig (police station).quote:Op maandag 29 maart 2004 12:27 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Eerste deel helemaal plat gespeeld, CIA was trouwens het beste level van deel 1
Tering nu al! verslaafdequote:Op maandag 29 maart 2004 16:31 schreef twi het volgende:
Uitgespeeld
Zeg nou niksquote:Op maandag 29 maart 2004 16:43 schreef twi het volgende:
Het eind was wel fucking frustrerend moet ik je zeggen hoor. De eerste secties gaan nog wel, maar de allerlaatste is echt zo irritant. Ik denk dat ik die wel 20 keer heb gedaan.
Dat ik het moeilijk vond is een spoiler?quote:Op maandag 29 maart 2004 16:44 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Zeg nou niks![]()
Nee, ik loop ook maar te zeiken, maar zolang je maar geen verhaal dingen gaat zitten vertellenquote:Op maandag 29 maart 2004 16:51 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ik het moeilijk vond is een spoiler?
Ze zitten mij te fokken twiquote:Op maandag 29 maart 2004 17:03 schreef twi het volgende:
Maar ik heb 'm lekker uitgespeeld, PUH
Ohja, en in level 9 gaat 'ie in een pimpelpaars konijnpak met witte paaseieren strooien, al dansend op het podium van een gaybar in Las Vegas
quote:Op maandag 29 maart 2004 17:03 schreef twi het volgende:
Maar ik heb 'm lekker uitgespeeld, PUH
Dat zet je zo neer twi :en nu weet ik dus dat er meer dan 9 levels zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Idd erg frusterend, tot ik eenquote:Op maandag 29 maart 2004 16:43 schreef twi het volgende:
Het eind was wel fucking frustrerend moet ik je zeggen hoor. De eerste secties gaan nog wel, maar de allerlaatste is echt zo irritant. Ik denk dat ik die wel 20 keer heb gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gebruikte, maar wel een van de betere levels.
Ik heb hem ook net uitgespeeld binnenkort maar eens op hard.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
Kom nu ff live dan, ik laat je ff alle sluiproutes zienquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:22 schreef twi het volgende:
Ik zuig echt in de MPIk wil een avondje met Anormius, Strolie en weet-ik-wie-de-game-ook-regelmatig-op-Live-speelt doen, en dan gewoon een paar keer één bepaald level, want ik weet echt niet waar ik naartoe moet qua sluipweggetjes. Het lijkt wel alsof ik 'm a la Rainbow Six 3 aan het spelen ben
Erg he!?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:52 schreef Bastard het volgende:
Heeft Twi hem alweer uitgespeeld
Wie zijn vrije tijd niet met anderen wil delen, moet dan maar games uitspelen!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:52 schreef Bastard het volgende:
Heeft Twi hem alweer uitgespeeld
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:29 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Wie zijn vrije tijd niet met anderen wil delen, moet dan maar games uitspelen!
maw.... GEEN PRIVE LEVEN!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Er zijn wel meer missies waar je niemand mag doden. Trouwens die sneltrein is echt een super levelquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:29 schreef Rodie83 het volgende:
Ik zit nu in de sneltrein en das fokking irritant omdat alleen maar non-lethal attacks mag gebruiken
Misschien ben ik toch wel te action triggered voor dit spel
Omdat deze grap zo flauw is, moet ik er toch hartelijk om lachen!quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:37 schreef Chevalric het volgende:
Alleen jammer dat het met een sneltreinvaart voorbij is
Zover ik weet ben je de enigequote:Op vrijdag 2 april 2004 16:53 schreef twi het volgende:
Zijn er al mensen die 'm ook uitgespeeld hebben of ben ik de enige kneus?
Ja, hier nog zo'n kneus, had hem dezelfde dag uitgespeeld als jij denk ik. Ik ben nu ook weer opnieuw begonnen maar dan op hard, maar die is net zoals in de eerste SC niet echt bepaald moeilijker.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:53 schreef twi het volgende:
Zijn er al mensen die 'm ook uitgespeeld hebben of ben ik de enige kneus?
Ben je Snoop Dogg tegengekomen btw?quote:Op maandag 29 maart 2004 17:03 schreef twi het volgende:
pimpelpaars konijnpak
Ik ga na de F1 uitzendin gnog wel ff onlinequote:Op vrijdag 2 april 2004 21:01 schreef twi het volgende:
Niet op geletGaat er nog iemand online zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:44 schreef Ceased2Be het volgende:
Zit op het einde inmiddels.... maarrrrr....Lees dit absoluut niet als je geen zin hebt in de meest gigantische spoiler die in dit topic is gepost. De eerste twee regels van de spoiler zijn niet zo erg, wat daarna volgt kun je beter niet lezen als je niet wilt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ik het gedaan heb:quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:54 schreef twi het volgende:
[..]
Lees dit absoluut niet als je geen zin hebt in de meest gigantische spoiler die in dit topic is gepost. De eerste twee regels van de spoiler zijn niet zo erg, wat daarna volgt kun je beter niet lezen als je niet wilt.
*Spoiler*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
Daar zit ik nu ookquote:Op zaterdag 3 april 2004 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
Hoeveel missies zijn er eigenlijk?
Ik zit nu in Indonesie, die jungle
Ziet uit als een wietplantage.quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:23 schreef Chocobo het volgende:
Daar zit ik nu ookDat gras
Limburgersquote:Op zaterdag 3 april 2004 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ziet uit als een wietplantage.
Serieus, als je dat dorp binnenkomt, dat zijn gewoon wietplanten!!!quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:51 schreef Chocobo het volgende:
Limburgers
Je komt erachterquote:Op zondag 4 april 2004 21:53 schreef twi het volgende:
We hebben gewoon geen leven
*agreed*quote:Op zondag 4 april 2004 21:53 schreef twi het volgende:
We hebben gewoon geen leven
quote:Op zondag 4 april 2004 21:28 schreef Skull-splitter het volgende:
of gewoon de attentionspan van een 5 jarige?
Eng? Takkespannend en zenuwslopend, maar het frustrerende is dat je steeds een heel eind opnieuw moet doen voor je je gemaakte fout kunt corrigeren...quote:Op zondag 4 april 2004 23:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]De SP is eng gek
.
Maar ben nog niet met de SP begonnen (nouja, alleen 't eerste level gedaan), ben té verslaafd aan de MP.
Gaan we zo ff live twi?quote:Op maandag 5 april 2004 19:24 schreef twi het volgende:
Mooi zo! Zien we je dan ook snel op Xbox Live of heb je alleen een omgebouwde Xbox staan?
Nee, het is een singleplayer game. Je kan het online wel tegen drie anderen opnemen maar dan is het ook weer maar 1 persoon per xbox.quote:Op maandag 5 april 2004 19:48 schreef yvette1982 het volgende:
kan je dit spel ook thuis met nog een vriend spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens heb ik net Splinter Cell 1 maar eens uitgespeeld. Moest er toch van komen
[ Bericht 23% gewijzigd door twi op 06-04-2004 00:09:46 ]
School, en als ik live ben speel ik SC PTquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:04 schreef SailingAce het volgende:
Ik moet zeggen dat mijn indruk is dat mensen toch niet van de MP houden als ik zo in mijn friendslist kijk.
2 weken terug zat iedereen aan de SC ,.. en nu zie ik ze allemaal weer zon beetje op RS3 en PGR2.
Te moeilijk zoals ik dacht, of is er te weinig actie?
quote:Op maandag 5 april 2004 22:17 schreef twi het volgende:
Ik heb Dalia (wtf is 'r naam nou? Dalla, Daliah, Dallia, Dalla?) niet gekilled. Toen kreeg ik het einde met:Ik had hetzelfde einde. Maar zij was wel dood gemaakt. Vond d'r maar een hoer anyway.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens heb ik net Splinter Cell 1 maar eens uitgespeeld. Moest er toch van komen
Were making, were making!
Radio Soulwax!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een nieuw slachtofferquote:Op woensdag 7 april 2004 13:28 schreef kulandra het volgende:
wahoe wat een spel. Ik heb tot 3:30 vannacht gespeeld, terwijl ik echt vroeg op moest. Maar het is echt genieten: wat een soepel spel! De MP is ook echt geweldig: wat een spanning!
Ik ga er vanavond weer mee verder, hope to see you all online!
quote:Op woensdag 7 april 2004 13:39 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Een nieuw slachtoffer![]()
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op maandag 12 april 2004 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
Laatste missie Single Player:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
quote:Op maandag 12 april 2004 11:43 schreef Sheepcidus het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op maandag 12 april 2004 11:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
quote:Op maandag 12 april 2004 11:51 schreef Sheepcidus het volgende:Ok, dan weet ik tenminste waar ik heen moet. Nu nog de goede route vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op maandag 12 april 2004 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ok, dan weet ik tenminste waar ik heen moet. Nu nog de goede route vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
quote:Op maandag 12 april 2004 12:02 schreef Sheepcidus het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Anormius
quote:Op maandag 12 april 2004 12:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
quote:Op maandag 12 april 2004 12:41 schreef Sheepcidus het volgende:Ah, dan gaan we dat eens proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op maandag 12 april 2004 12:35 schreef Mister_T het volgende:Tja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik ga eens beginnen met de MP.quote:Op maandag 12 april 2004 13:37 schreef Mister_T het volgende:
Ik ga ook maar weer een sverder met de SP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Anormius
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
quote:Op maandag 12 april 2004 14:13 schreef Rodie83 het volgende:Heb ik ook al een aantal keer geporbeerd, maar dan krijg ik ook oppertunity missedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox Live: Anormius
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op maandag 12 april 2004 16:08 schreef Strolie75 het volgende:
?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Dan moet ik er nog 3quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:10 schreef twi het volgende:
8
Idd allebij topgamesquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:05 schreef kulandra het volgende:
MrT, ik speel ook FarCry en SC:PT. Met die laatste zit ik in Jeruzalem en met FarCry heb ik net een enorme Schotelantenne opgeblazen en een stukje gehangglide. LEuke spelletjes alletwee. Ik ga trouwens pas weer terug naar de MP van SC als ik de SP (kloterige afkortingen
) heb uitgespeeld. Die MP is niet goed voor je hart als je niet weet wat je aan het doen bent
quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:42 schreef Gamedemon het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga nu plat...als je nog vragen hebt lees ik ze morgen rond 7 uur welRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op woensdag 14 april 2004 20:01 schreef Gamedemon het volgende:
zijn er 3 man geintreseerd om vanavond 10
met mij 2 tegen 2 live te splinteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
beetje laat mister t...quote:Op woensdag 14 april 2004 22:19 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Moet trainen, en ben vanaaf dus pas om half 12 thuis denkquote:Op woensdag 14 april 2004 23:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
beetje laat mister t...
morgen dan maar 10 uur 's avonds...wel met 4 fokkers dan anders is et niet leuk...
kheb een hekel aan die ventjes die constant spy willen zijn...dan kan je nog leuk spelen door teams te wisselen
quote:Op woensdag 14 april 2004 22:30 schreef Vision het volgende:
Even een vraagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 april 2004 12:36 schreef Chevalric het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
ok, tnx!quote:Op donderdag 15 april 2004 22:28 schreef Gamedemon het volgende:
jup maar niet splitcreen aleen live of met system link
Als je quick save wil moet je hem op de PC kopenquote:Op donderdag 22 april 2004 19:35 schreef yvette1982 het volgende:
ik heb een probleem met splinter cell pandorra tomorow.
Ik kan maar niet saven als ik op start druk ofzo.Eenmaal in het leven dan gaat hij soms zelf saven maar niet vaak genoeg. En toen ik dood was en verder wilde gaan toen bleek er niks gesaved te zijn. Weet iemand hoe je dit spel moet saven?
Ik heb hem besteld bij play.com afgelopen vrijdag. maar ik heb hem nog niet binnen helaas, anders had ik meegedaanquote:Op maandag 26 april 2004 16:19 schreef gieling het volgende:
k!
Iemand anders nu even?
Lees dan verdomme gewoon eens het boekje wat er bij zit, domme doos!quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:17 schreef yvette1982 het volgende:
ik word echt gek van dit spel.
Klopt het dat je dit spel niet met 2 man kan spelen? Ik wil het steeds met een vriend spelen maar dat lukt niet. En het spel vind ik ook nog niet echt leuk. Ik wil de jungle in om te schieten.
Maar als ik speel kom ik eerst in 2 levels waarin ik geen lawaai mag maken. En als ik multiplayer doe dan kom ik in een test waar ik virusdingen moet uitschakelen ofzo.
Wie heeft het over kopen? Waarom denk je dat ik telkens in m'n reacties de nadruk op het opzoeken in het boekje leg? Ze heeft gewoon een Xbox met modchip en download alles wat los en vast zit, zonder dat ze weet wat het is.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:26 schreef HAL9000S het volgende:
mischien heb je het verkeerde spel gekocht...waarom denk je dat het onder het stealthgenre valt?
is die spy zo goed dan? ik vond hem bij het verkennen van die levels maar irritant. continu zo\'n berichtje dat je weer door de zoveelste sensor gezien bent, maar misschien heb ik het gewoon nog veeeeeeel te weinig gedaanquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
godverdomme wat een gezeik online...iedere game die ik join mag je aleen maar hunter zijn omdat de host constant spy wilt zijn en zen maatje ook...wisselen doen ze ook niet...tering spel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |