abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18543457

Vervolg op : [PC] Battlefield Vietnam (deel 2)

Story:
"I see a red door and i want to paint it black", als je deze fantastische song van de Stones zo'n 14 jaar geleden in een Nederlandse huiskamer hoorde was de kans groot dat men Tour of Duty aan het kijken was. Een televisie serie over het wel en wee van een aantal Amerikaanse soldaten die in de Vietnamoorlog vochten. Er ging niks boven sergeant Anderson die vanuit een Huey helicopter "Lock and load" riep en Ruiz die met zijn M60 de Vietnamese jungle van een ware loodregen voorzag.

De Battlefield serie verhuist naar een nieuw tijdperk, met nieuwe wapens, voertuigen en omgevingen:
De Vietnamoorlog!
Neem deel aan moderne oorlogvoering in de jungles van Vietnam als soldaat in het Amerikaanse of het Vietnamese leger.

-Een compleet nieuwe ervaring. Oorlogvoering in de jungle met moderne wapens.
-Tal van nieuwe voertuigen waaronder de Mig 21 en F4 Phantom gevechtsvliegtuigen, de bekende -Huey helikopters en de M551 Sheridan Tank.
-Uitdagende en spectaculaire missies waaronder een massale helikopteraanval op een vijandelijke basis en het veroveren van een patrouilleboot op een junglerivier.
-Nieuwe wapens waaronder de M16 en napalm

Release datum: 19.03.2004
Aanbevolen prijs: ¤ 50,-
DVD-Box, 3CD's + Boekje met 16 pagina's.

-Minimum:
800MHz CPU
256 MB RAM
2,0 GB HD
Geforce 3/3 TI of Radeon 9000
Windows 98/2000/ME/XP

-Aanbevolen:
1,2 GHz CPU
256 MB RAM
2,0 GB HD
Radeon 9500 of Geforce 4 Ti

-Maximaal:
2,0 GHz CPU
512 MB RAM
2,0 GB HD
Radeon 9800 Pro of Geforce FX 5800/5900

Ondersteuning luidsprekers:
-Stereo
-2 voor, 2 achter
-5.1
-6.1

Vergelijkbare Games:
Battlefield 1942 (2002)
C&C Renegade (2002)

Websites:
Officele website: http://www.eagames.com/official/battlefield/vietnam/us/home.jsp
Preview van Gamer.nl: http://www.gamer.nl/viewdoc/1120
Sreenshots: http://www.gamer.nl/viewdoc/1120/2

Openingspost met dank nlboy.
Where facts are few, experts are many.
pi_18543567
Leuk dingetje gemaakt door een vriend van mij die met bftracks je stats in een bannertje zet.

Op je persoonlijke pagina op bftracks staat in de url op het eind een nummer, bij mij is dat dus 272817, die je achter http://bs.zerobarrier.nl/bfv/bftracks.asp? en zo krijg je dit plaatje
pi_18543710

Ranked 650!

Ikzelf
Built for Speed
pi_18543783
Daarnet was je iemand anders
pi_18543814
quote:
Op maandag 19 april 2004 19:56 schreef Atreidez het volgende:
Daarnet was je iemand anders
ja had de laatste 2 cijfers verkeerd om 34 ipv 43
Built for Speed
pi_18554222
Hmmm BFtracks weet mij niet te vinden, speel het nu al een paar weken echter.

Ik had een vraag gestelt in het vorige topic, weet iemand of en zoja hoe die klep open kan van de grote boot van de amerikanen?
pi_18554910
Volgens mij kan die niet open hoor.. Het is mij ook niet opgevallen dat het een laadklep betreft

Volgens mij ben jij dit:
pi_18555832
Ah tanx! , gaat dus om de hoofdletter, wist niet dat ie zo pietje precies was

Nou ik weet het dus ook niet van die boot het leek me alleen dat je achter die klep toch minstens een Jeep kwijt kan. Misschien dat het voertuig in het echt wel die optie heeft en dat ze het gewoon natuurgetrouw hebben afgebeeld.
pi_18561984
Zou kunnen ja.. Zo vind ik het ook raar dat je bv. niet met een jeep de chinook in kan rijden. Je kan wel liften met dat ding, maar het zou toch moeten kunnen dat je daar zo met jeepje en al naar binnen rijdt
  dinsdag 20 april 2004 @ 15:47:04 #10
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_18562285
Vanmiddag gekocht, ben benieuwd.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_18573148
ik ben dit

Ik moet iets minder vaak dood zien te gaan
pi_18598596
cool leuk om te gebruiken!

pi_18608161

pi_18622527
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:50 schreef Atreidez het volgende:
Volgens mij kan die niet open hoor.. Het is mij ook niet opgevallen dat het een laadklep betreft

Volgens mij ben jij dit:
[afbeelding]
Dit ding is dynamisch, cewl... weet toevallig iemand hoe je dit op je eigen homepage kan inbouwen (ik gebruik frontpage en ik ben een behoorlijke noob wat websites bouwen betreft).
  vrijdag 23 april 2004 @ 00:05:31 #15
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18623182
Waar zijn de screens? Sorry, ik heb alle vorige delen gemist enzo, ben nu aant installen
vet spel wel? beetje Vietcong-achtig? Of toch meer unreal in de jungle?

Laatste zou IMO jammer zijn
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
  vrijdag 23 april 2004 @ 00:24:01 #16
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18623610
Okay, dit is SHIFT-DELETE
Wat een lelijk kutspel, zelfs met alles op vol detail oogt het voor geen meter!
Gooi je een handgranaat zie je niks vliegen en een paar seconden later ontploft er ergens verderop iets, jaja, lekker realistisch

Ik weet niet wie dit spel gemaakt heeft, maar hij danwel zij kan beter in een worstenfabriek gaan staan, wat een baggerspel zeg. Blij dat ik alles eerst download voordat ik het koop anders was dit echt weggegooit geld geweest

Tot zo ver ijn mening
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
pi_18635435
ieder zijn mening en ieder zij visie, want ik zie die granaten wel duidelijk vliegen
pi_18635468
Ja, ik zie ze ook vliegen hoor.. geen probleem. Als het teveel actie is, of je beeld heeft gewoon een lage reactiesnelheid, kan je altijd nog gaan mahjongen
  vrijdag 23 april 2004 @ 21:20:57 #19
46589 Het_Donker
is niet licht...
pi_18641565
*** ik ben die M60's echt meer dan zat, ze zijn veels te sterk!
pi_18651628
Het_Donker, ga dan op een andere manie spelen. De M60 dragers lopen bijna allemaal op en bloot op publics en stormen naar een vlag. Het mooie aan BFV is dat je vele mogelijkheden hebt, speel slimmer.
pi_18697990
En anders kan je altijd nog de US joinen en zelf een M60 ter hand nemen

Of netter, nadat je mannetje hebt neergeschoten, ze M60 pikken met standaard de G knop
  dinsdag 27 april 2004 @ 20:39:33 #22
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_18729372
Heej mensen,

Ik dacht, kom laat ik hier mijn map ook eens posten. Ik heb namelijk zelf een map gebrouwen en deze is nu zo goed als af. Hij is op tweakers.net onder de BF Vietnam liefhebbers erg in trek. Helaas zijn dat niet zo veel mensen, dus probeer ik hier ook mijn mappie ff te slijten. Het is dus nog een betaversie, maar ik verwacht dat hij begin volgende week af is en op de grote Battlefield fora te vinden is. Dan moet ie nog massaal gedownload worden natuurlijk en dan kan het feest beginnen (dit hoop ik natuurlijk, ik verw8 het niet)

De map het Battle of Dong Ap Bia en is gebaseerd op Hamburger Hill. Echter Hamburger Hill bestaat al als map, dus heb ik voor deze naam gekozen. NVA begint met 5 controlpoints (all capturable) en een mobilespawn. US Army begint met 1 basis (capturable, maar dat duurt errug lang) en 1 controlpoint (capturable) in de rijstvelden aan de rand van de hill.

Enkele screens:

Download de map hier

Battle of Dong Ap Bia

Plaats het bestand in: <Driveletter>:\Program Files\EA GAMES\Battlefield Vietnam\Mods\BfVietnam\Archives\BfVietnam\Levels

Er draait een servertje. Helaas is het er nog niet vaak erg druk, maar als jullie nou ook ff komen, zal het snel wel wat leuker worden

131.211.220.60 [uu.nl] uithofmap@gottweakers.net (linux dedicated)
26 man
100mbit

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en hem het spelen waard vinden

Oja... het beste kun je naar de server connecten via The All Seeing Eye. Heb je dat niet, gebruik dan het IP adres om hem toe te voegen in de ingame browser.

[ Bericht 0% gewijzigd door jagermeister1 op 28-04-2004 20:47:47 ]
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_18780240
*Schop*

Sorry voor het kicken van dit topic, maar we zoeken wat mensen die zin hebben om mee te testen op bovengenoemde server.

Dus.. heb je zin, log dan in
pi_18790074
Eej Jagermeister1, we kunnen wel wat afspreken om te testen. Ik ben CL bij YRR! en we kunnen dan vast wel wat regelen om met een groepje een je map uit te proberen.

http://clan.yeahright.org
  zaterdag 1 mei 2004 @ 12:02:42 #25
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_18807616
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 12:15 schreef DtchDopey het volgende:
Eej Jagermeister1, we kunnen wel wat afspreken om te testen. Ik ben CL bij YRR! en we kunnen dan vast wel wat regelen om met een groepje een je map uit te proberen.

http://clan.yeahright.org
Goed plan. Jullie groepje kan eventueel ook die bestaande server joinen. Server heeft 24 slots, maar tot nu toe hebben we maar max een man of 10 aan het spelen gehad en dat is echt veel te weinig voor de map. +30 lijkt me toch wel het leuks overigens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')