quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:24 schreef Zenith4ever het volgende:
Stel, je maakt een kloon aan op FOK!. en vervolgens maak je weer je weer een kloon. Van wie is die tweede kloon dan een kloon, van de eerste kloon of is het een kloon van het origineel?
![]()
![]()
Maar stel nou dat dat kind een kind maakt bij zijn eigen moeder, wat dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Stel je krijgt een kind en vervolgens krijg je weer een kind. Van wie is dat tweede kind dan een kind? Van z'n oudere broer/zus of van jou?is hier wel op z'n plaats.
Hoe wil een kind van amper 2 jaar dat doen?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:26 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
Maar stel nou dat dat kind een kind maakt bij zijn eigen moeder, wat dan?
dan ben je niet goed bezigquote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:26 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
Maar stel nou dat dat kind een kind maakt bij zijn eigen moeder, wat dan?
Ja, maar stel je maakt die 2e kloon aan, terwijl je net ingelogd stond met je kloon.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Stel je krijgt een kind en vervolgens krijg je weer een kind. Van wie is dat tweede kind dan een kind? Van z'n oudere broer/zus of van jou?is hier wel op z'n plaats.
ik heb nooit gezegd dat hij pas 2 isquote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hoe wil een kind van amper 2 jaar dat doen?
Zeg dat maar tegen Blixarquote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:27 schreef somegirl het volgende:
[..]
dan ben je niet goed bezig
![]()
Nee, want die kloon waarmee je ingelogd staat is een kloon van het origineel.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:28 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Ja, maar stel je maakt die 2e kloon aan, terwijl je net ingelogd stond met je kloon.
Dan is het wel weer een kloon van die kloon?
En als je dan weer een kloon maakt met je eerste kloon, heb je dan 2 keer kloon2?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:28 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Ja, maar stel je maakt die 2e kloon aan, terwijl je net ingelogd stond met je kloon.
Dan is het wel weer een kloon van die kloon?
Ok stel.. je hebt MPS (Multi Personality Syndrom) dus meerdere persoonlijkheden.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, want die kloon waarmee je ingelogd staat is een kloon van het origineel.
Erg slaapverwekkend trouwens dit geneuzel.
Ja, allemaal goedquote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:30 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Ok stel.. je hebt MPS (Multi Personality Syndrom) dus meerdere persoonlijkheden.
Persoonlijkheid A maakt een account aan.
Persoonlijkheid B ook.
Deze maken beiden een kloon aan.
zijn het dan 3 kloons of 2? Of weer geen een?
Ze kijken naasr IP's en dat soort dingetjes. Yvonne kan daar in Dordt niet ruiken hoeveel persoonlijkheden er hier zitten te tikken.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:30 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Ok stel.. je hebt MPS (Multi Personality Syndrom) dus meerdere persoonlijkheden.
Persoonlijkheid A maakt een account aan.
Persoonlijkheid B ook.
Deze maken beiden een kloon aan.
zijn het dan 3 kloons of 2? Of weer geen een?
Dat is geen antwoord he? Niet eromheen draaienquote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ze kijken naasr IP's en dat soort dingetjes. Yvonne kan daar in Dordt niet ruiken hoeveel persoonlijkheden er hier zitten te tikken.
Is wel het antwoord!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:31 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord he? Niet eromheen draaien
Je aanstaande familie wat doe jequote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:32 schreef Mayhem het volgende:
(ik zal geen namen noemen)
En wat dan als die familie geen statisch IP heeft?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Is wel het antwoord!
Als jouw broertje op jouw PC 'n account maakt zien ze het als kloon van jou!
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:32 schreef Mayhem het volgende:
En je kan ook met een heel gezin fokken (ik zal geen namen noemen), dus die hebben dan ook allemaal hetzelfde ip btw
Ze hebben nog wel meer dingen waar ze het aan kunnen zien. Niet alleen het IP.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:34 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
En wat dan als die familie geen statisch IP heeft?
Nee maar ik vroeg of het dan 3 of 2 kloons waren...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Is wel het antwoord!
Als jouw broertje op jouw PC 'n account maakt zien ze het als kloon van jou!
Noem eens wel namenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:32 schreef Mayhem het volgende:
En je kan ook met een heel gezin fokken (ik zal geen namen noemen), dus die hebben dan ook allemaal hetzelfde ip btw
Jij bent ook een hele familie die zit te fokken, maar eigenlijk ben je maar 1 mens?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:34 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
![]()
Zoals?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ze hebben nog wel meer dingen waar ze het aan kunnen zien. Niet alleen het IP.
Dan krijg ik geen sex meer met PSquote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Noem eens wel namen
Wat precies weet ik niet. Dat wilden ze niet vertellen.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:35 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Zoals?
Lijkt me sterk, want als je geen statisch ip hebt, heb je zelfs geen vaste computernaam...
Vast wel. Noem ze maar.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:36 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Dan krijg ik geen sex meer met PS
En kom dan niet met zoiets lame als een MAC adres of cookiesquote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:35 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Zoals?
Lijkt me sterk, want als je geen statisch ip hebt, heb je zelfs geen vaste computernaam...
Nee nu raken we off-topicquote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vast wel. Noem ze maar.
't bier is ook op!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:47 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
hier ook
ik pak er nog 1quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:48 schreef Mayhem het volgende:
[..]
't bier is ook op!
Naja was het de hele avond al eigenlijk
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:24 schreef Zenith4ever het volgende:
Stel, je maakt een kloon aan op FOK!. en vervolgens maak je weer een kloon. Van wie is die tweede kloon dan een kloon, van de eerste kloon of is het een kloon van het origineel?
![]()
![]()
M.A.W.:quote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:32 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik hou het liever voor mequote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:33 schreef Mayhem het volgende:
[..]
M.A.W.:
Jij weet het ook niet?
Egoďstquote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:35 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik hou het liever voor me.
*mep verkoopt!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:36 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Wat ga je eraan doen?![]()
Nee, ik hoop ook niet dat het serieus bedoeld was .. Anders sluit ik me aan bijquote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:33 schreef Mayhem het volgende:
[..]
M.A.W.:
Jij weet het ook niet?
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 05:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zou het dan in ONZ staan?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:39 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Nee, ik hoop ook niet dat het serieus bedoeld was .. Anders sluit ik me aan bij
[..]
*Ontwijkt mep en haalt kettingzaag tevoorschijn*quote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:38 schreef Mayhem het volgende:
[..]
*mep verkoopt!
Nee, maar je weet maar nooit ...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:41 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Zou het dan in ONZ staan?
Dude ik ben vandaag in een vredelievende bui.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:42 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
*Ontwijkt mep en haalt kettingzaag tevoorschijn*
Maar wat is het nu? Kloon of kloonkloon?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:43 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Nee, maar je weet maar nooit ...![]()
Oké dan. *Airstrike afmeldt*quote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:44 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Dude ik ben vandaag in een vredelievende bui.
*M16 en AK47 wegstopt.
*Stiekem een genadeklap verkooptquote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:45 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Oké dan. *Airstrike afmeldt*
Dude. Ik wou je een genadeklap verkopen en dan sluit jij me op met de Josti Band...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:48 schreef Oppersmurf het volgende:
*Ziet dubbelganger sterven*
*Gooit Mayhem in een afgesloten kamer met de Josti Band*
MUWAHAHAHAHHAAH.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:49 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Dude. Ik wou je een genadeklap verkopen en dan sluit jij me op met de Josti Band...
Er zijn grenzen
Ja, maar het ligt er denk ik aan met wie je het laatst uitlogde..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:44 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Maar wat is het nu? Kloon of kloonkloon?
Ik bedoel in principe is het een kloon van die kloon toch?
Ja lach maar... Ik ziit nu met die mongolen opgescheeptquote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:52 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
MUWAHAHAHAHHAAH.
Uh....quote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:52 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, maar het ligt er denk ik aan met wie je het laatst uitlogde..
Dark_Killah => (mijn kloon) Dark_Cover => (dark_cover's kloon).. Piet
Dark_Killah => Keesje .. (mijn kloon) + Dark_Cover (mijn kloon)
Dat is wel ff iets anders..
Jep dat is zo ja..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:56 schreef Mayhem het volgende:
[..]![]()
Jammer hč..
Dus het is dan gewoon een soort van leenkloon? Zo van wie er zin in heeft pakt hem gewoon?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:57 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jep dat is zo ja..
Maar als jij tussendoor ff wil kijken hoe het met Mayhem is dan is Kanslosers. (punt) niet van Kanslosers, maar van Mayhem
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:57 schreef Mayhem het volgende:
Hmm.. nu verklap ik dus gewoon wie mijn kloons zijn
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 07:59 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Dus het is dan gewoon een soort van leenkloon? Zo van wie er zin in heeft pakt hem gewoon?
Een soort van hoerkloon dus
Mijn kloons zijn mijn biatchesquote:Op zaterdag 27 maart 2004 08:01 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]![]()
Kansloser klinkt anders niet erg biatcherig..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 08:02 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Mijn kloons zijn mijn biatches
Kansloser is dan ook weer ween kloon van een andere Kansloserquote:Op zaterdag 27 maart 2004 08:03 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Kansloser klinkt anders niet erg biatcherig..
Nou staan jou klonen nog in je postquote:Op zaterdag 27 maart 2004 08:04 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Kansloser is dan ook weer ween kloon van een andere Kansloser
Daar was ik net iets te laat voor
Nee want dat is niet mijn kloon..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 08:06 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Nou staan jou klonen nog in je post
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 08:06 schreef Dark_Killah het volgende:Topic.. Gaat alleen wat diep.. Moeilijk zo op de vroege morgen late avond
uh dat lukt nietquote:Op zaterdag 27 maart 2004 08:05 schreef Dark_Killah het volgende:
Nu niet meer..
Er zijn toch geen actieve mods.. En al zijn die er, dan wordt dit gewoon een slotje.. Zonder het doorlezen..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 08:09 schreef Mayhem het volgende:
[..]
uh dat lukt niet
Maar ze staan ernog wel in een van je posts
Oh ja het is toch ONZ, verdwijnen ze toch:Yquote:Op zaterdag 27 maart 2004 08:11 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Er zijn toch geen actieve mods.. En al zijn die er, dan wordt dit gewoon een slotje.. Zonder het doorlezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |