abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18164447
quote:
Op zondag 4 april 2004 00:37 schreef cos-micV het volgende:

[..]

Omdat het slowchatten met Wiene was.....en commentaar hoe op anderen zich voelen.
Ok, maar we waren gewoon aan het discucieren over dat onderwerp en wat wij ervan vonden, meningsuiting dus...en we waren allebei blijkbaar gewoon blij dus eigenlijk was ik gewoon heel erg melig doordat ik ''eindelijk'' een mens zag die ook blij was, dat is toch alleen maar goed nieuws, nietwaar???
Rien ne sert de penser. Il faut réfléchir avant.
pi_18164512
quote:
Op zondag 4 april 2004 00:44 schreef travelwoman het volgende:

[..]

Ok, maar we waren gewoon aan het discucieren over dat onderwerp en wat wij ervan vonden, meningsuiting dus...en we waren allebei blijkbaar gewoon blij dus eigenlijk was ik gewoon heel erg melig doordat ik ''eindelijk'' een mens zag die ook blij was, dat is toch alleen maar goed nieuws, nietwaar???
Een mens wat blij was....maar wat ten koste ging van anderen hier....dus offtopic.
HVJJV is er om je te uiten hoe je je voelt.....niet om je mening ergens over te geven.
pi_18164556
quote:
Op zondag 4 april 2004 00:49 schreef cos-micV het volgende:

[..]

Een mens wat blij was....maar wat ten koste ging van anderen hier....dus offtopic.
Ok dat is duidelijk politiek correct dus.

Doei fijne nacht.
Rien ne sert de penser. Il faut réfléchir avant.
pi_18165898
Ja, ja...

En wat moet ik hier weer van denken, zielig of gewoon gek?

[edit] Steijn (HAY!!), wat doe je nou? Dat mag niet hoor! Je zit niet in onzin! [/edit]

[ Bericht 19% gewijzigd door hardsilence op 04-04-2004 02:56:20 ]
pi_18165907
Hoi Hardsilence
pi_18168781
quote:
Op zondag 4 april 2004 00:40 schreef DarkElf het volgende:
even een opm. tussendoor:

het mod werk is echt briljant hoor de laatste weken!

ongelooflijk.

botte slotjes, snelle onuitgelegde slotjes, geen gesprek aan willen gaan, zogenaamd heel gevat willen zijn...

Wat bedoel je precies?
pi_18168947
wat ik bedoel?

ik zeg toch wat ik zie gebeuren in mijn eerdere post, ik ben helaas niet zo gevat om met een lijstje voorbeelden te komen.

Het is alleen echt zo dat ik het modgedrag erg tegen vind vallen de laatste tijd. Frenkie is net terug is bakt er voor mijn gevoel ook niet veel van. Is bot, kapt dingen snel en onvriendelijk af en gaat nauwelijks een gesprek aan.

Er worden veel fouten gemaakt m.i., bijvoorbeeld jouw modgedrag: slotjes gegeven, dan komt er iemand je ompraten, topic weer open... en dat gebeurt veel, en zo kom jij CV als mod op mij niet serieus over, niet lullig bedoeld maar ik vind je modtech. niet stabiel of standvastig.

Het is slechts mijn mening, maar wilde het wel een keertje ventileren
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_18169175
quote:
Op zondag 4 april 2004 12:40 schreef DarkElf het volgende:
wat ik bedoel?

Er worden veel fouten gemaakt m.i., bijvoorbeeld jouw modgedrag: slotjes gegeven, dan komt er iemand je ompraten, topic weer open... en dat gebeurt veel, en zo kom jij CV als mod op mij niet serieus over, niet lullig bedoeld maar ik vind je modtech. niet stabiel of standvastig.
Soms denk ik anders over zaken dan een user...en doe er een slotje op...maar ik kan me wel verplaatsen in iemand anders...en als de motivatie in mijn ogen goed is dan mag ie weer open.
Modden betekend de zaken in goeie banen proberen te leiden...daarbij hoef je echter niet altijd op je strepen te blijven staan.

PS: dat het veel gebeurt is IMO overdreven.
  zondag 4 april 2004 @ 13:06:00 #84
11682 Moonah
Jolie femme
pi_18169319
quote:
Op zondag 4 april 2004 12:56 schreef cos-micV het volgende:
Modden betekend de zaken in goeie banen proberen te leiden...daarbij hoef je echter niet altijd op je strepen te blijven staan.
Precies!
En ik vind het super dat je het doet! En dat je 'stijl' bij sommigen niet goed valt, ach, dat houd je toch.
Maar ik vind dat jij wel degelijk open staat voor users. En zo hoort het imo ook.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_18169320
ik zeg ook: het is mijn mening.

Ik ga er echt niet vanuit dat iedereen het ermee eens is.

Dat hoeft ook helemaal niet. Het is iets wat bij mij leeft.... en iets wat ook niet nu absoluut is ofzo... niets zo veranderlijk als een mens nietwaar?

[ Bericht 54% gewijzigd door DarkElf op 04-04-2004 13:12:33 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_18177751
mijn laatste topic kan gesloten worden :-) alles is weer ok
pi_18180447
je kut voelen omdat je niet weet wat je met je toekomst wil.

Kan hier wat geemmer weggehaald worden, a.u.b.
pi_18180728
Braakdraak kan het ook in HVJJN niet laten.

weggepest op een forum

Ook hier.

[ Bericht 42% gewijzigd door cos-micV op 04-04-2004 22:08:28 ]
pi_18180968
quote:
Op zondag 4 april 2004 21:58 schreef hardsilence het volgende:
Braakdraak kan het ook in HVJJN niet laten.

weggepest op een forum

Ook hier.
Dank je voor je oplettendheid..
pi_18181192
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:06 schreef Moonah het volgende:

[..]

Precies!
En ik vind het super dat je het doet! En dat je 'stijl' bij sommigen niet goed valt, ach, dat houd je toch.
Maar ik vind dat jij wel degelijk open staat voor users. En zo hoort het imo ook.
Dank je wel voor je compliment
  maandag 5 april 2004 @ 16:40:15 #91
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_18196040
quote:
Op maandag 5 april 2004 16:37 schreef DarkElf het volgende:
ja verduidelijk dat dan meteen,

ik zie topic na topic geopend en gesloten worden en nu weer 1... hoe denk je dat dat eruit ziet?
ik heb het nu toch verduidelijkt..??
en juist om het verhaal goed en duidelijk neer te zetten heb ik gevraagd het hele verhaal in een keer, in een nieuw topic te plaatsen.
pi_18196079
*zucht*

Ja frenkie, het zal wel weer aan mij liggen.....

achteraf verduidelijken is m.i. iets anders dan gewoon duidelijk zijn, maar goed..

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_18199396
is het niet lichtelijk vreemd dat moonah wel een verwijzing in haar post naar mij mag geven en ik niet mag reageren daarop?

dus als ik moonah iets wil zeggen moet ik mailen maar zij doet het dus wel zo??

vreemd maar goed...

zal ook weer aan mij liggen natuurlijk...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 5 april 2004 @ 18:49:12 #94
11682 Moonah
Jolie femme
pi_18199423
DE, ik ahad wel een reactie van je verwacht, maar toch koos ik ervoor jou aan te spreken. Ik heb je woorden niet gelezen, was al geëdit.
Maar ik vond jouw kritiek echt niet op zijn plaats in dat topic. Je had het bovendien al eerder tegen TS gezegd.
En ja, ik meen dat, van die pot-ketel-zwart.
pi_18199543
ik heb je gemaild en ja mijn mail meen ik.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 5 april 2004 @ 18:54:04 #96
11682 Moonah
Jolie femme
pi_18199576
quote:
Op maandag 5 april 2004 18:53 schreef DarkElf het volgende:
ik heb je gemaild en ja mijn mail meen ik.
Ik ben sporten, kijk straks wel even.
  Admin maandag 5 april 2004 @ 19:10:09 #97
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_18200009
*user modus, rood kleurtje afdoet*

Wat een eng klef topic is dit geworden, iedere wens van HS wordt gehonoreerd, ze is het zoveelste "geweten"van R&P, zo hebben we er in het bestaan van R&P meerdere gehad, ik noem een wolkje en anderen, lees eerst zelf of alles wel ge-edit moet worden en ja ik ben erg huiverig voor mod wannabees en zeker op R&P.
Verder vind ik het om iebelig van te worden hoe Moonah iedere keer zich geroepen voelt om de mods te komen helpen als er ook maar 1 greintje kritiek komt, stroop smeren kan lekker zijn, maar het vertroebeld de objectieve waarnemening en een faire behandeling.
Zo creeer je dat een user zich niet serieus genomen voelt, en voor je het weet een "zeur"gevonden wordt, want hej, de modjes en EX!! mods terkken een lijn.
Objectief?

Doe er wat aan, want dit vertsikt en is zeer, zeer eng.

*rode kleurtje weer aandoet*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_18200510
Dit even los van het laatste "incident" alhier neem ik aan? Want daar was het niet Moonah die de moderators bijsprong, maar Moonah die een zeer terechte opmerking plaatste in een topic, waarop een moderator de tegenreacties daarop ging verwijderen om slowchat te voorkomen (vermoed ik)
  Admin maandag 5 april 2004 @ 19:29:32 #99
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_18200590
quote:
Op maandag 5 april 2004 19:26 schreef thaleia het volgende:
Dit even los van het laatste "incident" alhier neem ik aan? Want daar was het niet Moonah die de moderators bijsprong, maar Moonah die een zeer terechte opmerking plaatste in een topic, waarop een moderator de tegenreacties daarop ging verwijderen om slowchat te voorkomen (vermoed ik)
Nee, ik bedoelde het in zn algemeenheid.
Het viel me op iedere keer als er kritiek komt op de mods, Moonah ter hulp komt met een ooooooooooow wat zijn jullie toch goed,
en dat verstikt imho

*zonder kleurtje lezen, als user dus *
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 5 april 2004 @ 19:33:54 #100
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_18200736
quote:
Op maandag 5 april 2004 19:10 schreef yvonne het volgende:
Wat een eng klef topic is dit geworden, iedere wens van HS wordt gehonoreerd, ze is het zoveelste "geweten"van R&P, zo hebben we er in het bestaan van R&P meerdere gehad, ik noem een wolkje en anderen, lees eerst zelf of alles wel ge-edit moet worden en ja ik ben erg huiverig voor mod wannabees en zeker op R&P.
Bij mijn weten wordt niet elke wens van HS en anderen die meedenken hier gehonoreerd.
Users maken ons (de mods van R&P) er wel eens attent op dat zij vinden dat we wat over het hoofd gezien hebben. Dat is hun goed recht. Sterker nog daar hebben de technici van FOK! na de invoering van het nieuwe platform zelfs de zgn. NSB-knop voor bedacht. Wij alsmoderators bekijken de aangegeven posts en bepalen dan of we wel of niet editten.
Ik zie niet zo veel enge dingen hierin.
quote:
Verder vind ik het om iebelig van te worden hoe Moonah iedere keer zich geroepen voelt om de mods te komen helpen als er ook maar 1 greintje kritiek komt, stroop smeren kan lekker zijn, maar het vertroebeld de objectieve waarnemening en een faire behandeling.
Zo creeer je dat een user zich niet serieus genomen voelt, en voor je het weet een "zeur"gevonden wordt, want hej, de modjes en EX!! mods terkken een lijn.
Als ik het zo lees mogen alle users kritiek geven op ons R&P mods, maar mag een user (die toevallig ooit mod is geweest) ons niet bijvallen
Vreemde gang van zaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')