Ok, maar we waren gewoon aan het discucieren over dat onderwerp en wat wij ervan vonden, meningsuiting dus...en we waren allebei blijkbaar gewoon blij dus eigenlijk was ik gewoon heel erg melig doordat ik ''eindelijk'' een mens zag die ook blij was, dat is toch alleen maar goed nieuws, nietwaar???quote:Op zondag 4 april 2004 00:37 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Omdat het slowchatten met Wiene was.....en commentaar hoe op anderen zich voelen.
Een mens wat blij was....maar wat ten koste ging van anderen hier....dus offtopic.quote:Op zondag 4 april 2004 00:44 schreef travelwoman het volgende:
[..]
Ok, maar we waren gewoon aan het discucieren over dat onderwerp en wat wij ervan vonden, meningsuiting dus...en we waren allebei blijkbaar gewoon blij dus eigenlijk was ik gewoon heel erg melig doordat ik ''eindelijk'' een mens zag die ook blij was, dat is toch alleen maar goed nieuws, nietwaar???
Ok dat is duidelijk politiek correct dus.quote:Op zondag 4 april 2004 00:49 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Een mens wat blij was....maar wat ten koste ging van anderen hier....dus offtopic.
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 4 april 2004 00:40 schreef DarkElf het volgende:
even een opm. tussendoor:
het mod werk is echt briljant hoor de laatste weken!
ongelooflijk.
botte slotjes, snelle onuitgelegde slotjes, geen gesprek aan willen gaan, zogenaamd heel gevat willen zijn...
Soms denk ik anders over zaken dan een user...en doe er een slotje op...maar ik kan me wel verplaatsen in iemand anders...en als de motivatie in mijn ogen goed is dan mag ie weer open.quote:Op zondag 4 april 2004 12:40 schreef DarkElf het volgende:
wat ik bedoel?
Er worden veel fouten gemaakt m.i., bijvoorbeeld jouw modgedrag: slotjes gegeven, dan komt er iemand je ompraten, topic weer open... en dat gebeurt veel, en zo kom jij CV als mod op mij niet serieus over, niet lullig bedoeld maar ik vind je modtech. niet stabiel of standvastig.
Precies!quote:Op zondag 4 april 2004 12:56 schreef cos-micV het volgende:
Modden betekend de zaken in goeie banen proberen te leiden...daarbij hoef je echter niet altijd op je strepen te blijven staan.
Dank je voor je oplettendheid..quote:Op zondag 4 april 2004 21:58 schreef hardsilence het volgende:
Braakdraak kan het ook in HVJJN niet laten.
weggepest op een forum
Ook hier.
Dank je wel voor je complimentquote:Op zondag 4 april 2004 13:06 schreef Moonah het volgende:
[..]
Precies!
En ik vind het super dat je het doet! En dat je 'stijl' bij sommigen niet goed valt, ach, dat houd je toch.
Maar ik vind dat jij wel degelijk open staat voor users. En zo hoort het imo ook.
ik heb het nu toch verduidelijkt..??quote:Op maandag 5 april 2004 16:37 schreef DarkElf het volgende:
ja verduidelijk dat dan meteen,
ik zie topic na topic geopend en gesloten worden en nu weer 1... hoe denk je dat dat eruit ziet?
Ik ben sporten, kijk straks wel even.quote:Op maandag 5 april 2004 18:53 schreef DarkElf het volgende:
ik heb je gemaild en ja mijn mail meen ik.
Nee, ik bedoelde het in zn algemeenheid.quote:Op maandag 5 april 2004 19:26 schreef thaleia het volgende:
Dit even los van het laatste "incident" alhier neem ik aan? Want daar was het niet Moonah die de moderators bijsprong, maar Moonah die een zeer terechte opmerking plaatste in een topic, waarop een moderator de tegenreacties daarop ging verwijderen om slowchat te voorkomen (vermoed ik)
Bij mijn weten wordt niet elke wens van HS en anderen die meedenken hier gehonoreerd.quote:Op maandag 5 april 2004 19:10 schreef yvonne het volgende:
Wat een eng klef topic is dit geworden, iedere wens van HS wordt gehonoreerd, ze is het zoveelste "geweten"van R&P, zo hebben we er in het bestaan van R&P meerdere gehad, ik noem een wolkje en anderen, lees eerst zelf of alles wel ge-edit moet worden en ja ik ben erg huiverig voor mod wannabees en zeker op R&P.
Als ik het zo lees mogen alle users kritiek geven op ons R&P mods, maar mag een user (die toevallig ooit mod is geweest) ons niet bijvallenquote:Verder vind ik het om iebelig van te worden hoe Moonah iedere keer zich geroepen voelt om de mods te komen helpen als er ook maar 1 greintje kritiek komt, stroop smeren kan lekker zijn, maar het vertroebeld de objectieve waarnemening en een faire behandeling.
Zo creeer je dat een user zich niet serieus genomen voelt, en voor je het weet een "zeur"gevonden wordt, want hej, de modjes en EX!! mods terkken een lijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |