Dat is de oplossing van de TS.quote:heb net een oplossing bedacht..!
ga me dr niet meer mee bemoeien.. en ze moeten zelf maar zeggen wat ze er van vinden.. maar ik blijf gewoon met beiden om gaan..
ben nog de duits/oostenrijkse toetsenborden gewendquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
in. Zin in.
Ik help je wel aclimatiseren.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:14 schreef Frenkie het volgende:
[..]
ben nog de duits/oostenrijkse toetsenborden gewend
Acclimatiseren.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik help je wel aclimatiseren.
Dat stond er. Ik denk dat het aan mijn hongaarse toetsenbord ligt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:20 schreef thabit het volgende:
[..]
Acclimatiseren.
Hongaarse, met een hoofdletter. Of ligt dat ook aan het Hongaarse toetsenbord?quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat stond er. Ik denk dat het aan mijn hongaarse toetsenbord ligt.
Nee, hongaren zijn minderwaardig.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:23 schreef thabit het volgende:
[..]
Hongaarse, met een hoofdletter. Of ligt dat ook aan het Hongaarse toetsenbord?
Dát zorgt misschien voor extra zelfmoordpogingen, Y.quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:16 schreef yvonne het volgende:
Het suicidaal topic is gesloten en verwijderd, hier is op FOK! geen plaats voor.
*woef*quote:Op donderdag 1 april 2004 09:59 schreef Lucske het volgende:
leuke verlegen jongen maar er komt niks uit!! pagina 4, baggerruimen.
quote:Op donderdag 1 april 2004 16:33 schreef Lucske het volgende:
Woef dan hier maar:
Wat vind jij de fijnste pijn? [Gratis tip van Stranger
]
Maak je transformatie tot NSB-er nu helemaal compleet met de topicreport functie, bijna niemand ziet je dan meer de schijnheilige verklikker uithangen
[/Gratis tip van Stranger
]
wad dan?quote:Op donderdag 1 april 2004 21:20 schreef Stranger het volgende:
Hmmzz, dat levert een raar geheel op
da's wel een "grap"quote:Op donderdag 1 april 2004 21:43 schreef Too-niceguy het volgende:
Banned was geen 1 april grap van Fok, na al die meldingen?
Zijn er problemen / cq heb ik iets verkeerds gedaan?
als je iets quote wat eindigt in een link, zet dan voor de [/qoute] even een . ofzo. anders krijg je dus wat je ziet.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:20 schreef Stranger het volgende:
Hmmzz, dat levert een raar geheel op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |