Jaa!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:06 schreef babette21 het volgende:
vrijdag 2 april: soapies bij De Zwakste Schakel
Owh, dat is bij jou dan ook voor het eerst ... ehhh ... of geldt dat nou voor mij?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:21 schreef babette21 het volgende:
Flauw geintje?!?! Ik was bloedserieus!!!![]()
Je doet maar. Ik haat die stad anyway. De Boei die een B-ram voor zijn "hoofd" moet krijgen, moet asap opzoutuh!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben volgens mij de enige hier die geen hekel heeft aan Bram.
Van mij mogen ze Amsterdam voortaan Bramsterdam noemen.
Tara op het woutenkantoor is nog leuker!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:32 schreef pberends het volgende:
Joost's verhalen
Ik denk niet dat Tuur 'm er daar gaat uithalen, hahahahaha.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:34 schreef babette21 het volgende:
"Openhartoperatie?? Kunt u hem daar even uithalen?!" WAT DENK JE ZELF?!?!?
van mij hoeft Brammie er ook niet uit hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben volgens mij de enige hier die geen hekel heeft aan Bram.
Van mij mogen ze Amsterdam voortaan Bramsterdam noemen.
Wat zie jij dan in Gods naam in die zouteloze uitdrukkings- en karakterloze kop van 'm?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:01 schreef ChatGirl het volgende:
van mij hoeft Brammie er ook niet uit hoor.
hahaha, die was erg leuk jaquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:34 schreef pberends het volgende:
Gast: "Meneer van Walsum zit midden in een openhart operatie."
Joost: "Openhart operatie? Kunt u 'm daar even uithalen, tis zeer belangrijk!"![]()
![]()
ik ben toch benieuwd hoe Betje zich hier nou weer uit weet te draaien.....quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ay! Renée is pissed.
het ligt meer aan zijn manier van doen. laatst met dat gedoe met Tuur. vond ik wel een strakke actie.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat zie jij dan in Gods naam in die zouteloze uitdrukkings- en karakterloze kop van 'm?
Hij heeft inderdaad van die momenten. Ik vond Bram erg strak toen hij een paar weken geleden de vloertegels van het ziekenhuis kuste.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:07 schreef ChatGirl het volgende:
het ligt meer aan zijn manier van doen. laatst met dat gedoe met Tuur. vond ik wel een strakke actie.
ik zal zondag opletten.....quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heet JP Mulder met de achternaam? Hij zei tegen Ariel dat de dokter iemand met "Meneer Mulder" aansprak.
dat heb ik dan weer niet gezienquote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad van die momenten. Ik vond Bram erg strak toen hij een paar weken geleden de vloertegels van het ziekenhuis kuste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |