Doe de tweede maar ....quote:Op maandag 29 maart 2004 21:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Een paar titels:
ONM #28: Lizzy, van Liefje tot Lizzard
ONM #28: Aafke's Aanval
ONM #28: Tara met Tuiten
Hoezo die tweede? Die is helemaal niet leuk.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Doe de tweede maar ....
Gun die ouwe knar ook eens een eigen topic.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:27 schreef Svensational het volgende:
Hoezo die tweede? Die is helemaal niet leuk.
Jij hebt Wup weggejaagd, dus naar die screenshots kun je fluitenquote:Op maandag 29 maart 2004 21:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heeft er iemand screenshots van een verbaasd kijkende Duuk, als hij hoort dat hij wordt ontslagen?
Beste mijnheer Svensational,quote:Op maandag 29 maart 2004 21:30 schreef Svensational het volgende:
Jij hebt Wup weggejaagd, dus naar die screenshots kun je fluiten
ONM Deel 5 ~Aafke:Nog altijd ONM's Leading Lady~quote:Op maandag 29 maart 2004 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Gun die ouwe knar ook eens een eigen topic.
Ze heeft geen e-mail adres in d'r profiel staan anders had ik 'r ff gemaild.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Beste mijnheer Svensational,
Zoudt U de goedheid willen hebben om Mevrouw Wup terug te halen?
ONM # 29 ~ Aafke met een voet in het grafquote:Op maandag 29 maart 2004 21:32 schreef babette21 het volgende:
#28: Lizzy, van lieverd tot lizzard
#29: Aafke, binnenkort huwelijk #6 ?!?
Dat weet ik, anders had ik het zelf wel gedaan!quote:Op maandag 29 maart 2004 21:34 schreef Svensational het volgende:
Ze heeft geen e-mail adres in d'r profiel staan anders had ik 'r ff gemaild.
Laat Iwan het volgende topic maar openenquote:Op maandag 29 maart 2004 21:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat weet ik, anders had ik het zelf wel gedaan!
Maar: als Wup dit leest komt ze vast en zeker weer bij ons terug.
Welke titel ga je kiezen als je het aanstaande topic opent?
Is hij daartoe in staat of moeten wij hem nog wat tips geven?quote:Op maandag 29 maart 2004 21:42 schreef Svensational het volgende:
Laat Iwan het volgende topic maar openen![]()
Ik vind dat Ed eens de topictitel verdient, ondanks zijn afwezigheidquote:Op maandag 29 maart 2004 21:45 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind dat Claire wel weer eens de topictitel verdiend, ondanks haar afwezigheid![]()
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2004 21:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik vind dat Ed eens de topictitel verdient, ondanks zijn afwezigheid![]()
![]()
Nou. Wup en ik vinden dat Claire rap moet terugkomen en dat er nog een topictitel met haar moet komen.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:49 schreef Svensational het volgende:
neuh..Claire hoeft van mij niet zo
Dan moet ze in de topictitel als ze weer is teruggekomenquote:Op maandag 29 maart 2004 21:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou. Wup en ik vinden dat Claire rap moet terugkomen en dat er nog een topictitel met haar moet komen.
ONM # 29 ~ Claire, De Arts Met Veel Flair.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:52 schreef babette21 het volgende:
Claire, de ontbrekende ONM Ster![]()
Volgende topic wordt #28quote:Op maandag 29 maart 2004 21:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
ONM # 29 ~ Claire, De Arts Met Veel Flair.
quote:Op maandag 29 maart 2004 21:19 schreef Svensational het volgende:
Als je nou ook nog een paar screenshots geeft, kan ik een openingsplaatje maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |