abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2004 @ 19:48:55 #251
80173 Basic
Living large...
pi_18047149
was wel ff leuk die scene op het politie bureau
Live your life
pi_18047526
Joost

Laat Lizzy the Lizzard maar lekker opzouten naar Joyce.
  maandag 29 maart 2004 @ 20:02:26 #253
80173 Basic
Living large...
pi_18047576
zo GO JOOST!!!!!
Live your life
pi_18047692
Poll: Wie heb je het liefst ontslagen gezien?
  • Bram
  • Duuk
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_18047725
    Lol met Arthur:

"Doe maar drie rode wijn van het huis"

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
    ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
    ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
    pi_18047769
    quote:
    Op maandag 29 maart 2004 19:48 schreef Notorious het volgende:
    Lizzy moet echt zelf een paar XTC pillen slikken met flink wat alcohol erachter aan. Ik walg van dit kind!
    Onzin. Lizzy heeft gelijk. Tara had voor maatregelen moeten zorgen. Het is haar feest, dus is zij er helemaal voor verantwoordelijk. Moet ze de mensen laten fouilleren.
    Winnaar Jort Kelder Award 2004
    pi_18047825
    Tara was wel een beetje overdreven met haar gejank
    pi_18047842
    Wat een irritant camerawerk op dat politiebureau zeg....
    Joyce terug is altijd leuk
    Verders leuke aflevering...Lizzy en Joost mogen van mij wel uit elkaar dat weten we nu wel.
    Why are you wearing that stupid man suit?
    pi_18047858
    BTW, Duuk en JP hadden toch ruzie? JP had Duuk eruit gegooid nadat hij voor het beatrix had gekozen.
    pi_18047978
    quote:
    Op maandag 29 maart 2004 20:11 schreef Svensational het volgende:
    BTW, Duuk en JP hadden toch ruzie? JP had Duuk eruit gegooid nadat hij voor het beatrix had gekozen.
    Ik vind Duuk echt een prachtige personage. Hoe hij alles aan elkaar weet te pappen is meesterlijk.

Wat is er eigenlijk met z'n zusje/nichtje Suzy gebeurd?
      maandag 29 maart 2004 @ 20:16:24 #261
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_18048044
    quote:
    Op maandag 29 maart 2004 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Onzin. Lizzy heeft gelijk. Tara had voor maatregelen moeten zorgen. Het is haar feest, dus is zij er helemaal voor verantwoordelijk. Moet ze de mensen laten fouilleren.
    Lizzy had voor een deel gelijk, maar om zo de zus van je vriendje te naaien is gewoon fout. Ze had haar snuit er buiten moeten houden en haar naam niet in het artikel moeten zetten.
    pi_18048093
    quote:
    Op maandag 29 maart 2004 20:14 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik vind Duuk echt een prachtige personage. Hoe hij alles aan elkaar weet te pappen is meesterlijk.

Wat is er eigenlijk met z'n zusje/nichtje Suzy gebeurd?
    Die is terug gegaan naar haar ouders en is weer in God gaan geloven.
      maandag 29 maart 2004 @ 20:19:18 #263
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_18048139
    Ik heb het trouwens een tijdje niet gevolg wat is er met Viktor gebeurd? Ed was niet z'n vader en hij werd gek ofzo?
    pi_18048171
    quote:
    Op maandag 29 maart 2004 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
    Ik ben het voor de verandering helemaal met je eens. Al is het natuurlijk wel hypocriet om alcohol wel en drugs niet te legaliseren, om over roken nog maar te zwijgen...
    pi_18048288
    quote:
    Op maandag 29 maart 2004 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Ik ben het voor de verandering helemaal met je eens. Al is het natuurlijk wel hypocriet om alcohol wel en drugs niet te legaliseren, om over roken nog maar te zwijgen...
    quote:
    6 Redenen waarom de drugsrepressie moet stoppen !

Het drugsverbod veroorzaakt een enorme hoeveelheid misdaad. Wereldwijd benadert de illegale drugsomzet de 1000 miljard gulden. Dit is 8 procent van de wereldeconomie, en 80 procent van de totale criminele omzet. In de Verenigde Staten heeft de 'War on Drugs' de afgelopen 10 jaar de criminele omzetten vervijfvoudigd naar meer dan 500 miljard gulden per jaar. In vele landen is drugs-gerelateerde corruptie een dagelijks verschijnsel geworden, en de veiligheid van burgers wordt bedreigd door elkaar bestrijdende bendes. In grotere steden is 80 procent van de kleine misdaad gerelateerd aan drugs.

De economische en financiële schade veroorzaakt door het drugsverbod is enorm. De economie wordt vervormd door de enorme stromen crimineel geld, en sommige landen zijn in ernstige mate afhankelijk geworden van illegale handel. Grote sommen belastinggeld worden verspild om de misdaad te bestrijden die het drugsverbod zelf veroorzaakt. In de Verenigde Staten worden 15 miljard dollar per jaar aan het 'federal drug control budget' besteed, en de totale kosten aan eigendomsschade, politie, justitie en gevangenissen zijn een veelvoud van dit bedrag.

De drugsrepressie veroorzaakt sociale en persoonlijke schade op grote schaal. Honderdduizenden belanden in de gevangenis, families zijn uiteengerukt, verslaafden leven op straat, we hebben heroine- prostitutie, angst om 's avonds de straat op te gaan, dubbele sloten op de deur, 'overlast' - en veel meer.

De drugsrepressie heeft geen van de beoogde effecten. Terwijl de misdaad hoogtij viert, neemt het aantal gebruikers toe, en is de schade aan de volksgezondheid veel groter dan nodig is, doordat normen en controle ontbreken. In de binnensteden is de situatie van heroïnegebruikers door de repressie zo ernstig geworden dat ook veel politiemensen nu voor gecontroleerde verstrekking van heroïne zijn.

Normen en waarden zijn in gevaar door de drugsrepressie. Gebruik en bezit van, en handel in, drugs bestempelt normale mensen tot illegalen, wat het respect voor de normen en regels die de maatschappij stelt geen goed doet. We leven in een maatschappij waarin 80 procent van alle misdaad verband houdt met het drugsverbod. Als we ons echt zorgen maken over onze normen en waarden, moeten we eerst de oorzaak van al deze misdaad aanpakken - het drugsverbod.

Het feitelijke volksgezondheidsprobleem waarvoor het drugsverbod wordt verondersteld de oplossing te zijn, is gering in vergelijking met andere gezondheidsproblemen. Tabak veroorzaakt 6 procent van alle sterfgevallen in de wereld. In de VS sterven 400.000 mensen per jaar aan de gevolgen van roken, 100.000 door alcohol, en 5000 door drugs. Voor Nederland is dat 17.000, 2000 en 40. Gemiddeld vertonen deze cijfers een 100 tot 25 tot 1 verhouding. We pakken de problemen veroorzaakt door tabak en alcohol aan via regulering en voorlichting. Dat is ook voor gezondheidsproblemen door drugs de beste oplossing!

maar ... wat is legalisering ?

Wetten moeten worden gemaakt die bepalen onder welke voorwaarden drugs kunnen worden gebruikt en verhandeld, net als de regels die er zijn voor andere middelen welke een zeker risico inhouden, zoals alcohol en tabak. Dit betekent niet dat alles overal voor iedereen verkrijgbaar moet zijn. Kortom, om tabak, alcohol en drugs te reguleren, vragen wij om verstandige en samenhangende wetgeving !
    van legalize.net

Wat ik wel vind is dat 18minners niet in een discotheek mogen.
    pi_18048706
    quote:
    Op maandag 29 maart 2004 20:19 schreef Notorious het volgende:
    Ik heb het trouwens een tijdje niet gevolg wat is er met Viktor gebeurd? Ed was niet z'n vader en hij werd gek ofzo?
    Die is er nu ongeveer een jaar uit. Victor experimenteerde met electroschokken op zijn eigen brein en hij werd insane.
    pi_18048779
    quote:
    Op maandag 29 maart 2004 20:16 schreef Notorious het volgende:

Lizzy had voor een deel gelijk, maar om zo de zus van je vriendje te naaien is gewoon fout. Ze had haar snuit er buiten moeten houden en haar naam niet in het artikel moeten zetten.
    Dat maakt niets uit. Als er op Tara's feestje gevaarlijke drugs worden gedeald is zij ervoor verantwoordelijk. Vriendin of geen vriendin. Ik zou hetzelfde als Lizzy hebben gedaan. Aanpakken die hap!
    pi_18049077
    Ff breinstormen over een nieuwe topictitel. Opschieten jullie, anders open IK een nieuw topic!
    pi_18049134
    quote:
    Op maandag 29 maart 2004 20:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
    Ff breinstormen over een nieuwe topictitel. Opschieten jullie, anders open IK een nieuw topic!
    Nou en? Dan heb ik tenminste wat om over te zeiken
      maandag 29 maart 2004 @ 20:53:16 #270
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_18049143
    Tara zat fout, zij droeg als organisator de verantwoordelijkheid en daar hoort minstens een beetje pillencontrole bij. You can't do the crime if you won't do the time...
    Ik heb trouwens de eerste helft gemist dus misschien was 't wat rampzalig bij de politie, maar wát was die Tara aanstellerig zeg, op het laatst. Een beetje janken om een verhoor. Ik dacht dat dat wijf pit had... valt dat ff tegen...

Lizzy is dan wel omgeslagen naar de brave kant, ze heeft wél gelijk! Alleen in dit geval is 't erg matenaaierig, da's dan weer een beetje jammer...

't kan mij niet schelen of Joost Lizzy dumpt of visa versa: die twee hebben werkelijk niets bij elkaar te zoeken en mogen beide hun eigen kant op...
    pi_18049393
    Tara moet gewoon niet zo miepemeuten. Zij heeft alleen maar $-tekens in de ogen. Enig nadenken is aan haar niet besteed. Pappie zorgt voor een goede advocaat en betaalt de eventuele boete.
    pi_18049825
    quote:
    Op maandag 29 maart 2004 20:53 schreef babette21 het volgende:
    't kan mij niet schelen of Joost Lizzy dumpt of visa versa: die twee hebben werkelijk niets bij elkaar te zoeken en mogen beide hun eigen kant op...
    Toch vormden ze ooit een leuk stel.
    pi_18049842
    Een paar titels:
    ONM #28: Lizzy, van Liefje tot Lizzard
    ONM #28: Aafke's Aanval
    ONM #28: Tara met Tuiten
    pi_18049916
    quote:
    Op maandag 29 maart 2004 21:16 schreef Iwan1976 het volgende:
    Een paar titels:
    ONM #28: Lizzy, van Liefje tot Lizzard
    ONM #28: Aafke's Aanval
    ONM #28: Tara met Tieten
    De laatste is de beste...
    pi_18049934
    quote:
    Op maandag 29 maart 2004 21:16 schreef Iwan1976 het volgende:
    [q]
    ONM #28: Tara met Tuiten

Als je nou ook nog een paar screenshots geeft, kan ik een openingsplaatje maken.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')