Zo denkt Koen vast ook over jou ...quote:Op maandag 29 maart 2004 00:10 schreef Svensational het volgende:
Koen
Prima deal.... Ik hoef nl geen kopies van jou... maar wil voor jouw best ff kopiëren hoor. Als ik 't geld binnen heb, zal ik ermee aan de slag gaan!!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Okay, maar dat betekent dat jij 50 euro per aflevering moet betalen voor de kopieën die jij van mij wilt kopen.
Klopt, ben 't inmiddels ook goed zat. Ben half uur bezig met bijlezen, terwijl de helft bullshit is...quote:Op zondag 28 maart 2004 23:53 schreef Basic het volgende:
Laten we het ontopic houden en die persoonlijke discussie's ruzie vechten jullie maar uit op straat....word er een beetje moe van...en ik denk dat ik niet de enige ben.
quote:Op zondag 28 maart 2004 20:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: heb jij caps van Lara?
In die aflevering ziet ze er niet uit en speelt ze een vreselijk truttige rol met haar strijkbas.quote:Op maandag 29 maart 2004 14:01 schreef babette21 het volgende:
Vanavond: Nikkie Plessen in (een herhaling van) Costa!
Dan moet je eens goed opletten wanneer dat gebeurt en wie er mee begint.quote:Op maandag 29 maart 2004 13:54 schreef babette21 het volgende:
Klopt, ben 't inmiddels ook goed zat. Ben half uur bezig met bijlezen, terwijl de helft bullshit is...
Geen idee, waarschijnlijk 'n stelletje rond de zomerstop (ze hadden 't over heel 2004, dus 't kan ook best zijn dat de leegloop pas in okt. of nov. 2004 begint....)quote:Op maandag 29 maart 2004 14:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Weet iemand al wanneer de eerste personages gaan vertrekken...dat nieuws van dat massale vertrek is inmiddela al weer zo oud. Ik verwacht dat er binnen niet al te korte tijd een grote leegloop begint
Geweldigquote:Op maandag 29 maart 2004 14:54 schreef babette21 het volgende:
DE ONM STAMBOOM 2004
Ik heb bewust niet alle (ex-)huwelijken vermeld, dan wordt 't zo'n volle bedoeling (en dat is 't al, kun je nagaan)... 't gaat tenslotte toch vooral om de familiebanden... Goedbedoelde tips kunnen dus achterwegen gelaten worden!!
Dank je wel!!quote:Op maandag 29 maart 2004 14:59 schreef Markie-Mark het volgende:
Geweldig
quote:EN die foto van Ed...was zeker uit z'n Orion periode
Plaatjes doen het nietquote:Op maandag 29 maart 2004 17:21 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Sebastiaan Labrie, speelt voor Jantje Beton
[afbeelding]
Frits Jansma, speelt voor Stadskinderboerderij De Dierencapel in A'dam
[afbeelding]
Sander Foppele, speelt voor de Lepra Stichting
[afbeelding]
Mimi Ferrer, speelt voor Stichting Mensen in Nood
[afbeelding]
Dominique van Vliet, speelt voor Emma TV
Wie mag er winnen?!?!
Leuk om Gepke weer eens op tv te zien. Ik hoop dat ze gauw weer in een soap gaat spelen, samen met Marianne Vloetgraven!quote:Op maandag 29 maart 2004 17:13 schreef babette21 het volgende:
Kandidaten in De Zwakste Schakel (a.s. vrijdag) :
Gepke Witteveen (Desiree uit goudkust)
dat ligt dan aan jouw pc, hier doen ze 't gewoonquote:Op maandag 29 maart 2004 17:35 schreef Svensational het volgende:
Plaatjes doen het niet
Ja, inmiddels doen ze het bij mij ookquote:Op maandag 29 maart 2004 17:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat ligt dan aan jouw pc, hier doen ze 't gewoon![]()
![]()
Mimi, want die vind ik nog steeds de leukste.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:21 schreef babette21 het volgende:
Wie mag er winnen?!?!
quote:Op maandag 29 maart 2004 18:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mimi, want die vind ik nog steeds de leukste.
Zij moet absoluut terugkomen en samen met Daan het kind opvoeden.quote:Op maandag 29 maart 2004 18:30 schreef Markie-Mark het volgende:we zijn het eens
![]()
Mimi is idd leuk...mag zeker terugkomen in ONM
No way!!!!quote:Op maandag 29 maart 2004 18:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zij moet absoluut terugkomen en samen met Daan het kind opvoeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |