Technic Lego, doos 8024 (2x):Deze set heb ik twee keer, helemaal compleet inclusief handleiding. Onderdelen zijn nog in goede staat net als de handleiding. Je kunt er drie modellen mee bouwen:
![]()
![]()
Technic Lego, doos 8825 (1x)Deze set heb ik 1keer, helemaal compleet inclusief handleiding. Ook deze onderdelen zijn nog in goede staat, zelfs nog iets beter dan bovenstaande. Hiermee kun je 2 modellen bouwen:
![]()
Technic Lego, doos 8826 (1x)Deze set heb ik ook 1 keer, helemaal compleet inclusief handleiding. Deze heb ik in totaal 2x in elkaar gezet, 1 x toen ik hem kreeg en 1 x keer om te controleren of ik het andere model kon bouwen, erg goede staat dus. Hiermee kun je dus twee modellen bouwen:
![]()
Technic Lego, doos 8832 (2x)Deze set heb ik ook 2 keer maar ik heb maar 1 set helemaal compleet. De lego is in goede staat, compleet met handleiding, alleen van set 2 mis ik het onderdeel om de wielen mee te laten bewegen. Dit stuk zit op foto 2 er wel op, foto 1 niet. Is lastig om te zien, misschien dat ik later een iets duidelijker foto kan maken. Hier kun je ook 2 modellen mee maken:
![]()
Technic Lego, doos 8034Deze set heb ik totaal niet compleet, er mist veel. Wel heb ik de handleiding en doe ik hier alle onderdelen bij die ik nog over heb, inclusief 3 monteurs. Dit zijn alle onderdelen:
![]()
Vraagprijs per set is 7,50 euro. Incomplete set 8832 voor 7 euro, 8034 voor 5 euro. Als je alle sets neemt krijg je de ton waar alles in zit erbij: