de sfeer is iid soms erg bedroevend...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:45 schreef Thetallguy het volgende:
Saaie wedstrijd waarbij iedereen ondanks het misschien positieve resultaat toch ontevreden naar huis gaat. Schoolkinderen op de tribune, teletoeters, RTL5-shirts, slecht SBS-commentaar.
gebruikelijk NLs-elftal oefenwedstrijdje dus
Dit zal inderdaad niet meer voorkomenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:46 schreef FrankyMcG het volgende:
* BZ gaat er heen om Hendry en Zidane eens in actie te zien in de Kuip!
Het spel vaak ookquote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:52 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
de sfeer is iid soms erg bedroevend...
Vandaar mij opmerking!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:56 schreef BZ het volgende:
Dit zal inderdaad niet meer voorkomen![]()
Mooi. Weer een Ajacied in Oranje.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Jammer dat Robben geblesseerd is, aan de andere kant is dat het beste excuus om Van Persie op te roepen
de Maas inquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:40 schreef okee6 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel Seedorf er in schiet![]()
soms?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:52 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
de sfeer is iid soms erg bedroevend...
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:45 schreef DIGGER het volgende:
NL - Ierland is een veel leukere en gezelligere oefenwedstrijd
Gezellig en voetbal gaat niet samen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:45 schreef DIGGER het volgende:
NL - Ierland is een veel leukere en gezelligere oefenwedstrijd
Verjaardagskadootjequote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom Bosvelt?
omdat hij er al lang in had gemoeten!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:30 schreef mat_herben het volgende:
pfff, waarom Melchiot
Wat moet je in vredesnaam met deze spelers, ze zijn al vreselijk lang hopeloos uit vorm en/of zitten vaker de bank of tribune warm te houden.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:34 schreef RobinhoX het volgende:
Achterhoede: Frank de Boer (Glasgow Rangers),
Middenveld: Paul Bosvelt (Manchester City)
Voorhoede: Andy van der Meyde (Internazionale) en Marc Overmars (FC Barcelona)
Ierse fans zijn de beste ter wereldquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gezellig en voetbal gaat niet samen.
Ja gezellig.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:47 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ierse fans zijn de beste ter wereld
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja gezellig.
Je bent een echt nachtegaaltje hè ?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
[* tong80 heeft kaartjes voor de wedstrijd, lekker bier hijsen tussen de Ieren en lekker zingen]
En de wedstrijd bekijk je later wel op video.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:06 schreef DIGGER het volgende:
Nee, meer een "Ik zing retevals en uit de toon maar what the fuck ik ben dronken en het is gezellig tussen al die Ieren" zanger.
Ik vind het wel mooi voor Bosvelt dat hij nog een keer opgeroepen wordt. Zal wel de laatste keer zijn voor hem, maar ik vind het toch mooi. Ze zullen hem nog wel kunnen gebruiken voor de goede sfeer in de kleedkamer, maar aan spelen zal hij niet toekomen, verwacht ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:47 schreef rubbereend het volgende:
Melchiot is terecht weer opgenomen maar komt Paultje B doen??????
Dan wordt de keus wel groot.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:57 schreef methodmich het volgende:
Beter iemand met een linkerbeen selecteren
Ze hebben wel een linkerbeen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:59 schreef mitt het volgende:
alsof je wilt beweren dat de Jong en Reiziger beter zijn dan Melchiot
Stukken beter. Melchiot is een matige verdediger die wordt overschat omdat hij af en toe bij Chelsea mee mag doen. Reiziger is inmiddels net zo overschat, de Jong is beter.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:59 schreef mitt het volgende:
alsof je wilt beweren dat de Jong en Reiziger beter zijn dan Melchiot
Tja, daar heb je wel gelijk in, maar goed... Melchiot.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan wordt de keus wel groot.
Wat dacht je van Vanessa of Jos Brink ?
over die 2 gesproken, kijk eens even bij het column overlegquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:08 schreef methodmich het volgende:
Dus zal de reden zijn: definitief inzien dat Paul niet meer mee kan....
Of de Kromme had gezegd: doe die gozert met die bleke smoel en die grote wallen er ook maar bij Dickie, dan schrikken Zidane en Pires vast!
You got to be kidding me!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Stukken beter. Melchiot is een matige verdediger die wordt overschat omdat hij af en toe bij Chelsea mee mag doen. Reiziger is inmiddels net zo overschat, de Jong is beter.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:31 schreef Devano het volgende:
Sar
Jong Heitinga Stam Bosschaart
Sneijder Vaart Davids
Meyde Nistelrooy Persie
nee de roeivijverquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:43 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
de Maas in
hij is geblesseerd....quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
dan is het wel lullig dat Kluivert er niet bij is
loopt hij tenminste niet in de weg voor van the manquote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:21 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
hij is geblesseerd....
Weet ik, ik reageerde op een opmerking van methodmich over Kluiverts' tangaquote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:21 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
hij is geblesseerd....
Maar Henry wel.quote:Op zondag 28 maart 2004 21:35 schreef mitt het volgende:
van die laatste 2 vind ik het wel jammer
quote:Op zondag 28 maart 2004 21:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar Henry wel.
Hopende op een goede veeg van Jaap.
En we kunnen Zidane aan het lijstje toevoegen. Deze wedstrijd wordt op deze manier een stuk oninteressanter.quote:Op zondag 28 maart 2004 21:35 schreef mitt het volgende:
geen F.De Boer, Pires en Vieira woensdag.
van die laatste 2 vind ik het wel jammer
Zolang hij ballen 3 meter voor open doel krijgt maakt ie ze aanstaande woensdag wel ja...quote:Op zondag 28 maart 2004 11:59 schreef kev32 het volgende:
als kluivert der was veloren we met 0-2
met ruudje winnen we met 3-2 met een hattrick van ruud
emigreer dan naar Frankrijkquote:Op zondag 28 maart 2004 22:13 schreef mat_herben het volgende:
hoop zelf op 0-5 of 0-6
Eerstgenoemde zal iig nooit lang geblesseerd zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan wordt de keus wel groot.
Wat dacht je van Vanessa of Jos Brink ?
quote:Op zondag 28 maart 2004 21:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar Henry wel.
Hopende op een goede veeg van Jaap.
GVD! Ik hoor het ook net!quote:Op maandag 29 maart 2004 16:41 schreef mitt het volgende:
heel Frankrijk mocht afzeggen, behalve Zidane
Die speelt misschien ook niet vanwege oververmoeidheidquote:Op maandag 29 maart 2004 17:46 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
GVD! Ik hoor het ook net!
Dan moeten we het maar doen met Henry........
De helft zit er gratis via een sponsor.quote:Op maandag 29 maart 2004 18:18 schreef tuindwerg het volgende:
Wat is dit voor B-wedstrijd op deze manier? Volgens mij neem je het dan gewoon niet serieus...![]()
Nu is het natuurlijk ook geen belangrijke wedstrijd, maar ik vind dat er wel heel erg makkelijk wordt afgezegd.
Behoorlijk lullig voor de mensen die een kaartje hebben gekocht voor een wedstrijd met top-spelers...
Dan is 't nog lullig voor die sponsor.quote:Op maandag 29 maart 2004 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
De helft zit er gratis via een sponsor.
en de andere helft via actie van de KNVB kaartjes 10 euroquote:Op maandag 29 maart 2004 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
De helft zit er gratis via een sponsor.
Precies. Jullie hebben toch wel een leuke avond. Helaas zonder Zidane, maar er blijft genoeg leuks over.quote:Op maandag 29 maart 2004 18:25 schreef just me het volgende:
[..]
en de andere helft via actie van de KNVB kaartjes 10 euro
Is wel erg aanvallend...quote:Op maandag 29 maart 2004 19:49 schreef methodmich het volgende:
Dat spreekt voor zich, alleen dan Bommel eruit en Sneijder erin.
Joepie, Mario staat ook een keer in de basisquote:Op maandag 29 maart 2004 21:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Melchiot speelt de sterren van de hemel bij Chelsea
Hou op, hij doet 1 x in de 3 weken mee.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Melchiot speelt de sterren van de hemel bij Chelsea,
De Jong is de afgelopen wedstrijden ook gewoon bankzitterquote:Op maandag 29 maart 2004 22:00 schreef methodmich het volgende:
Hou op, hij doet 1 x in de 3 weken mee.
Geen Zidane, geen Henry.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:10 schreef Suijk het volgende:
Waarom?
\quote:Op maandag 29 maart 2004 23:18 schreef Suijk het volgende:
Henry ook al niet? Waar heb je dat vandaan dan?
Denk je trouwens dat Duitsland - België wel interessant is dan?
Toch? Ik las ergens dat de Franse Arsenal-spelers niet mee hoefden vanwege het drukke programma van Arsenal.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:18 schreef Suijk het volgende:
Henry ook al niet? Waar heb je dat vandaan dan?
Ze gaan volgens mij wel mee, maar zullen niet of slechts 1 helft worden ingezet.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:20 schreef pekel het volgende:
[..]
Toch? Ik las ergens dat de Franse Arsenal-spelers niet mee hoefden vanwege het drukke programma van Arsenal.
Ach, liever dat ie nu speelt en (zoals gewoonlijk) weer faalt dan op het EK. Hopelijk zien Advocaat en Van Hanegem dan in dat Van Bommel het Nederlands elftal niet waardig is.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Van Bommel hoort sowieso te spelen.
Zelfs dan heb je er nog maar 10....quote:Op maandag 29 maart 2004 19:52 schreef mitt het volgende:
van der Sar
Melchiot, Heitinga, Cocu, de Jong,
Davids en van der Vaart
Makaay
ik kan geen twee middenvelders in vorm erbij verzinnen, helaas
Bedankt voor je nuttige bijdrage.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:55 schreef francia het volgende:
Les agriculteurs des Pays Bas vont mourir demain
ze hebben toch Barthez op doel?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:21 schreef Chen het volgende:
lama
Wat ben ik goed geïntegreerd, he?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:20 schreef tong80 het volgende:
Waarom zijn Nederlanders toch van die negatievelingen.
Maar wel voorop met toeters als ze kampioen zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat ben ik goed geïntegreerd, he?
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:33 schreef tong80 het volgende:
Maar wel voorop met toeters als ze kampioen zijn.
Nederlander.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:52 schreef Speed1971 het volgende:
Ik denk dat ik niet eens ga kijken. Zware bout wedstrijd wordt het.
Ja en van franse komafquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nederlander.
Dat ben ik niet met je eens Golferquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:06 schreef golfer het volgende:
Als we winnen komt dat omdat we tegen een B-elftal van Frankrijk speelden, als we verliezen komt dat omdat we zelf niet het sterkste elftal konden opstellen.
Hoe dan ook valt er met die potje niets te winnen voor Oranje.
2 - 1 voor Nederland.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:27 schreef Oss het volgende:
Wat wordt volgens jullie de uitslag?
TMFquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:02 schreef BazP het volgende:
Hoe laat en op welk net komt het?
op SBS 6 nu is de voorbeschouwingquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:02 schreef BazP het volgende:
Hoe laat en op welk net komt het?
Flikker toch op met je pessimistische geblaat.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:04 schreef Stef_Unicef het volgende:
Frankrijk start met een B-alftal. Oefenduel heeft dus weer eens totaal geen zin. Je zult zien dat Holland het nu zelfs nog niet kan winnen
ja???quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:04 schreef Stef_Unicef het volgende:
[..]
TMF
Nederland heeft wel op het EK laten zien dat we wel tegen een B elftal opkunnen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:04 schreef Stef_Unicef het volgende:
Frankrijk start met een B-alftal. Oefenduel heeft dus weer eens totaal geen zin. Je zult zien dat Holland het nu zelfs nog niet kan winnen
En dan live vanaf...?quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:05 schreef Chen het volgende:
[..]
op SBS 6 nu is de voorbeschouwing
Live chat tijdens de wedstrijd onder in beeld natuurlijkquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:04 schreef Stef_Unicef het volgende:
[..]
TMF
Advocaat is inderdaad op z'n best in de rust. Daar komt de term "Haags kwartiertje" oorspronkelijk vandaan.quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Frankrijk heeft op papier een betere selectie, maar dat zegt erg weinig. Jammer dat Mandy in de basis zal beginnen waardoor Sneijder op de bank terecht komt, maar Dick kennende zet hij dat halverwege weer recht
20.53.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:10 schreef brighton het volgende:
[..]
En dan live vanaf...?
Ah, mooie tijdquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
20.53.
Het is 8 minuten uitgesteld op verzoek van TV5 die het ook live wilde uitzenden.
B-elftal? Onzin. Misschien dat niet-voetballiefhebbers mensen als Gallas, Micoud en Giuly nog niet zo goed kennen, maar dat zijn pure toppers.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:04 schreef Stef_Unicef het volgende:
quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
Advocaat is inderdaad op z'n best in de rust. Daar komt de term "Haags kwartiertje" oorspronkelijk vandaan.
![]()
Geen Zidane en Pires op het middenveld, maar Dacourt en Giuly zijn ook zeer attractieve voetballers. Micoud lijkt bezig aan een 2e jeugd bij Werder en Govou en Trezeguet zijn een goed spitsenkoppel, de grootste zwakte ligt achterin.quote:NEDERLAND: v.d.Sar,Melchiot,Heitinga,
Cocu,Zenden,v.d.Meyde,v.Bommel,Davids,
Overmars,Makaay,v.d.Vaart
FRANKRIJK: Barthez,Sagnol,Lizarazu,
Thuram,Desailly,Giuly,Dacourt,Micoud,
Makelele,Trezeguet,Govou
quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
B-elftal? Onzin. Misschien dat niet-voetballiefhebbers mensen als Gallas, Micoud en Giuly nog niet zo goed kennen, maar dat zijn pure toppers.
Lizarazu moet als linksback gewoon vd Meyde afstoppen lijkt me.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik vermoedt dat ze Lizerazu op Makaay zetten, die kent hem vrij goed. Ik hoop dat Overmars weer eens wat laat zien, tegen de relatief trage Desailly heeft hij zeker kansen
Je hebt gelijk, het zijn waardeloze spelers die in de HCE eigenlijk niet meekunnen. Die Giuly wordt geheel ten onrechte gezien als opvolger van Zidane en Micoud schiet geen deuk in een pakje boter bij de aanstaande Duitse kampioenquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:30 schreef Stef_Unicef het volgende:LoL
nou, ik denk dat je je daar in vergist.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:34 schreef Stef_Unicef het volgende:
Geen Zidane, geen Henry, geen Pires, geen Vieira ....kortom het is echt een elftal waar je nog geen dikke stront van kunt maken.
Nee, helemaal niks. De rest van Frankrijk kan net zo goed bij Cyprus gaan spelen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:34 schreef Stef_Unicef het volgende:
Geen Zidane, geen Henry, geen Pires, geen Vieira ....kortom het is echt een elftal waar je nog geen dikke stront van kunt maken.
Geweldig die optimisten.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:37 schreef pekel het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks. De rest van Frankrijk kan net zo goed bij Cyprus gaan spelen..
Vanavond krijgt Oranje op z'n flikker als ze geen goede instelling hebben.
Het niveau van het Franse voetbal is vooral in de breedte heel erg hoog. Doet Henry niet mee, gooi je Govou, Trezeguet, Marlet of Cissé erin (die laatste is dan wel geschorst, maar toch). Het middenveld van de Fransen is fantastisch, zelfs met het ontbreken van Zidane en Pires. Alleen de keeperspositie is geen topquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:34 schreef Stef_Unicef het volgende:
Dan kun je vh NL elftal dus ook geen stront maken.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:34 schreef Stef_Unicef het volgende:
20.53, de Franse TV wilde het ook live uitzenden geloof ikquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:37 schreef tong80 het volgende:
Hoe laat begint die fucking wedstrijd. De voorbeschouwing duurt langer dan de wedstrijd.
Dat weet iedereen al, dat hoef je niet verder uit te diepen, maar Giully en Micoud b-spelers noemen is natuurlijk absurdquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:40 schreef tong80 het volgende:
Nederland heeft net zo'n brede selectie. 6 wereldspitsen maar daar hoor je de azijnpissers niet over.
Ga in Frankrijk wonen zou ik zeggen.
Ik vind Sebastian Frey wel een aardige keeper.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Alleen de keeperspositie is geen top
Klopt, maar Barthez is een (cult)held in Frankrijk, die gooi je er niet zomaar uit. Cool en Coupet zijn ook een degelijke keepers, maar in vergelijking met de rest van het elftal is het minder. Wat dat betreft ben ik blij dat Sar op goal staatquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind Sebastian Frey wel een aardige keeper.
Ze laten idd (wat Barthez betreft) in andere landen net zo lang vergane glorie staan als in NL (De Boer bv, tot voor kort dan).quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Klopt, maar Barthez is een (cult)held in Frankrijk, die gooi je er niet zomaar uit. Cool en Coupet zijn ook een degelijke keepers, maar in vergelijking met de rest van het elftal is het minder. Wat dat betreft ben ik blij dat Sar op goal staat
Kan Nederland niks aan doen. Is een nieuwe gril van de FIFA.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:48 schreef mat_herben het volgende:
wat een lelijk shirt van Nederland. Tenminste dat lelijke cirkel in het midden
Het is verplicht om de rugnummers ook als borstnummers te nemen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:51 schreef mat_herben het volgende:
maar heeft de FIFA zo'n groot aandeel daarin dan?
FIFA of niet, weg ermee, doe dan een driehoekquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:48 schreef mat_herben het volgende:
wat een lelijk shirt van Nederland. Tenminste dat lelijke cirkel in het midden
Waarom heeft Frankrijk dat dan niet?quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is verplicht om de rugnummers ook als borstnummers te nemen.
Stel je niet zo aan zeg. Tis het volkslied maar.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:54 schreef twi het volgende:
Wat een kutpubliek toch he. Beetje respect voor het volkslied van de tegenstander moet je hebben. Gelukkig houden ze nu hun fluitende waffels stil.
Idd, wat men hier een B-elftal noemt is nog steeds een topelftal.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Het niveau van het Franse voetbal is vooral in de breedte heel erg hoog. Doet Henry niet mee, gooi je Govou, Trezeguet, Marlet of Cissé erin (die laatste is dan wel geschorst, maar toch). Het middenveld van de Fransen is fantastisch, zelfs met het ontbreken van Zidane en Pires. Alleen de keeperspositie is geen top
Die heeft ze wel degelijk 'kaal' midden op de borst gezetquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:54 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Waarom heeft Frankrijk dat dan niet?
Ja inderdaad, laten we daar maar lekker doorheen gaan fluiten!quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:55 schreef R_ON het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg. Tis het volkslied maar.
Ik zag het al, dat staat nog wel 'mooi'...quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:56 schreef okee6 het volgende:
[..]
Die heeft ze wel degelijk 'kaal' midden op de borst gezet
waar je je wel niet druk over kan maken zeg sjeesquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:56 schreef twi het volgende:
Wat ziet Cocu er trouwens ongezond eng uit. Die mag wel een kleurtje krijgen en z'n haar knippen. Is net een ouwe verlepte dakloze zo.
Voorlopig zijn ze nog niet begonnen met spelen, dus maak ik me tot nu toe alleen maar druk om de randzaken...quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:57 schreef Asmo het volgende:
[..]
waar je je wel niet druk over kan maken zeg sjees
Dus fluiten voor het volkslied dat mag niet, maar iemand meteen "kneus" noemen als hij jouw mening niet deelt wel.quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, laten we daar maar lekker doorheen gaan fluiten!
Kneus
Het is ook maar een mening, waar je je al niet druk om kan maken zeg...quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:00 schreef R_ON het volgende:
[..]
Dus fluiten voor het volkslied dat mag niet, maar iemand meteen "kneus" noemen als hij jouw mening niet deelt wel.![]()
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:02 schreef pascalheister het volgende:
is er nog een minuut stilte gehouden voor julltje?
schakel net pas in
Dat was okee6, maar die zei alleen dat de kop er af was. Dat jij daar dan weer hele anderen dingen van maaktquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:00 schreef Praag het volgende:
volgens mij hoorde ik iemand in het publiek dit zeggen: '... gooi ik een steen naar je harses...'
Een minuut stilte met de teletoeters ? No way.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:02 schreef pascalheister het volgende:
schakel net pas in
Nee, als eerbetoon hebben ze een minuut lang het volkslied van Frankrijk uitgeflotenquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:02 schreef pascalheister het volgende:
schakel net pas in
quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:03 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, als eerbetoon hebben ze een minuut lang het volkslied van Frankrijk uitgefloten
Tong80, wijzig je ondertitel eens in: "M'n tongsmiley, wat doe je?"quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Das niet leukquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:05 schreef R_ON het volgende:
[..]
Tong80, wijzig je ondertitel eens in: "M'n tongsmiley, wat doe je?"
Das leuk
Aan jou was nix gevraagdquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:07 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Das niet leuk
t is anders niet op tv5!! Jammer wat dat SBS commentaar en die voorbeschouwingen vind ik dus echt nix!quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
20.53.
Het is 8 minuten uitgesteld op verzoek van TV5 die het ook live wilde uitzenden.
Dat was het welquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:09 schreef tong80 het volgende:
Het was geen buitenspel.
Misschien op TF1quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:09 schreef amaracus het volgende:
[..]
t is anders niet op tv5!! Jammer wat dat SBS commentaar en die voorbeschouwingen vind ik dus echt nix!
Het probleem is dat jouw voorspellingen bijna nooit kloppenquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:11 schreef twi het volgende:
Ik denk eigenlijk dat wij die Fransen gewoon gaan oprollen.
Dat is denk ik wat overdreven, maar winnen moet zeker wel kunnenquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:11 schreef twi het volgende:
Ik denk eigenlijk dat wij die Fransen gewoon gaan oprollen.
Wat dacht je dan? Het is ene Duitser.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:13 schreef Inquistor87 het volgende:
Die grensrechter straalt wel autoriteit uit met z'on strak gezicht, strakke bewegingen met dat vlaggetje.
Ho ho, 1 wedstrijdje zat ik verkeerdquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:12 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Het probleem is dat jouw voorspellingen bijna nooit kloppen. Indien ze wel kloppen kan ik lekker toeteren
.
Erg lomp om te zien jaquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:12 schreef R_ON het volgende:
De vrouw van Karel merkt strax dat haar wc-rollen op zijn heejz.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:15 schreef tong80 het volgende:
'Het is stil aan de overkant.'
Ik ga me verhangen. Tabéé.
Ja en hoequote:Op woensdag 31 maart 2004 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ho ho, 1 wedstrijdje zat ik verkeerd
Daarna heb ik geen voorspelling meer gedaan![]()
Dat neigt dan natuurlijk weer naar het trieste toe. Je lijkt wel een F'noorderquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:15 schreef mat_herben het volgende:
Hup Frankrijk
quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:15 schreef tong80 het volgende:
Het had wel geholpenquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:17 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ja en hoe.
Jij hebt je roeping als analist bij sbs6 gemist.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:17 schreef bergkampf het volgende:
Saaie wedstrijd...
Maar ja je wilt nu dat Nederland gaat winnen, tenminste dat zeg je..... dus tjahquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:18 schreef twi het volgende:
[..]
Het had wel geholpenIk wilde Pienaar niet op rechtsbuiten, hij scoorde meteen en de wedstrijd erop was 'ie in mijn ogen man van de wedstrijd
Hoezo motivatiebron?
Volgens mij kan je dat pas zeggen als een wedstrijd is afgelopen toch?quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:17 schreef bergkampf het volgende:
Saaie wedstrijd...
het begon al na twee minuten met de wavequote:Op woensdag 31 maart 2004 21:15 schreef tong80 het volgende:
Ow, kut ja. Zenden mag natuurlijk nooit in Oranje staanquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:19 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Maar ja je wilt nu dat Nederland gaat winnen, tenminste dat zeg je..... dus tjah.
Hehehquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ow, kut ja. Zenden mag natuurlijk nooit in Oranje staan
Was de laatste wens van Juliana.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:20 schreef Oss het volgende:
Waarom speelt Oranje in het wit?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was de laatste wens van Juliana.
Daar heeft Nike ze extra centjes voor gegeven.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:20 schreef Oss het volgende:
Waarom speelt Oranje in het wit?
Genoteerd! Voetbalstatisticus Hoefsmit schreef verleden weekend dat we de meest terugtikkende ploeg in de wereld zijn. Dat moeten we kunnen handhavenquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:10 schreef twi het volgende:
Balletje terug...
Het logo van PSV, heeft 'ie alvast laten zetten. Moet je eens kijken tot je die tattoo over de hele rug van van Persie zietquote:Op woensdag 31 maart 2004 21:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat moet die tattoo van Mandy eigenlijk voorstellen?
Hij heeft toch John de Wolf op z'n rug ?quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat moet die tattoo van Mandy eigenlijk voorstellen?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:25 schreef Ludacriss het volgende:
Shit wat een saaie wedstrokd!!! En wat een kut publiek btw... hadden ze maar in het zuiderpark moeten spelen was er tenminste nog sfeer in het stadion!
Kom op zeg, die tent zou grandioos instorten...quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:25 schreef Ludacriss het volgende:
Shit wat een saaie wedstrijd!!! En wat een kut publiek btw... hadden ze maar in het zuiderpark moeten spelen was er tenminste nog sfeer in het stadion!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |