Aangezien jij poep praat ben je het blijkbaar ook gewend!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:38 schreef UltraBrain het volgende:
Moet ik niet flikken bij me vriendin.
Maar aangezien jij een homo bent zal het wel anders liggen, julie zijn gewend aan die geur?
echt?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:42 schreef Sylvana het volgende:
mijn vriend en ik laten ze gewoon, maar meestal waarschuwen we elkaar wel ff van te voren
Ik kan wel genieten van mijn eigen darmgassen inderdaad.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:41 schreef xman het volgende:
[..]
Aangezien jij poep praat ben je het blijkbaar ook gewend!
inkoppertjequote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:38 schreef UltraBrain het volgende:
Moet ik niet flikken bij me vriendin.
Maar aangezien jij een homo bent zal het wel anders liggen, julie zijn gewend aan die geur?
Hiero hetzelfdequote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:42 schreef Sylvana het volgende:
mijn vriend en ik laten ze gewoon, maar meestal waarschuwen we elkaar wel ff van te voren
Wat heeft dat met 'jezelf zijn' te maken?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:54 schreef Deetch het volgende:
Als je al niet eens een ruft bij je vriendin durft te laten komt het met die relatie nooit goed. Je kunt nl. niet jezelf zijn.
Blijven ze van jou een kwartier hangen? Wow... da's heavy shit.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:58 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Wat heeft dat met 'jezelf zijn' te maken?
Ik vind het meer een kwestie van respect. Als je vriendin erom kan lachen (wat me sterk lijkt) ga dan vooral je gang en 'wees jezelf'. Maar mijn ervaring leert dat ze niet graag een kwartier in de meur van een ander liggen.
Haha, je bent niet stiekum mijn vriend hequote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:15 schreef Stormblast het volgende:
we ruften allebei wanneer we willen.
zij zelfs harder dan ik.
en dan nog ,s ochtends vroeg ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |