ze had al eerder gedurfde uitspraken gedaan tegen moslimsquote:Mohammed is, gemeten naar onze westerse maatstaven een perverse man. Een tiran. Als je niet doet wat hij zegt, loopt het verkeerd met je af. Dat doet mij denken aan al die megalomane machthebbers in het Midden-Oosten: Bin Laden, Khomeini, Saddam
Nee, jij bent een aanwinst zeg. Wij hebben figuren als jij in nederland nodig, want anders redden we het niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:37 schreef skunkator het volgende:
Alleen jammer dat je haar niet kunt bevredigen, ze is nl. flink toegetakeld, haar eigen schuld![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:37 schreef skunkator het volgende:
Alleen jammer dat je haar niet kunt bevredigen, ze is nl. flink toegetakeld, haar eigen schuld![]()
Nee Ayaan "ik ben zwaar toegetakeld" Hirsi Ali zorgt voor duidelijke toenadering tussen de moslims en de tegenpartij, maar niet heusquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nee, jij bent een aanwinst zeg. Wij hebben figuren als jij in nederland nodig, want anders redden we het niet.
En dat betekent ?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Ga eens uitzieken van je Mengelecomplex. Beneden alle peil.
Wat mij betreft is iemand die al dan niet vrijwillig een hoofddoek opzet veel erger toegetakeld dan Ayaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:47 schreef skunkator het volgende:
[..]
Nee Ayaan "ik ben zwaar toegetakeld" Hirsi Ali zorgt voor duidelijke toenadering tussen de moslims en de tegenpartij, maar niet heus
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:37 schreef skunkator het volgende:
Dat je dergelijke ingrepen blijkbaar erg grappig vindt.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:49 schreef skunkator het volgende:
[..]
En dat betekent ?
Ja, en dus gedraag jij je als een laagbegaafde plurk. Erg logisch.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:47 schreef skunkator het volgende:
[..]
Nee Ayaan "ik ben zwaar toegetakeld" Hirsi Ali zorgt voor duidelijke toenadering tussen de moslims en de tegenpartij, maar niet heus
Wat niet zo grappig is zijn de dingen die ik haar nog meer toewens !quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat je dergelijke ingrepen blijkbaar erg grappig vindt.
Zie boven.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:00 schreef skunkator het volgende:
[..]
Wat niet zo grappig is zijn de dingen die ik haar nog meer toewens !
Nogmaals, Ayaan is zwaar beschadigd, zij zal nooit meer bevredigd kunnen worden, hoe graag jij dat ook wilt, dat zal nooit meer veranderenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, en dus gedraag jij je als een laagbegaafde plurk. Erg logisch.
Palestijnen zijn wel zwaar toegetakeld, maar Hirshi Ali niet.
Ga even Murat knuffelen of zo, ik ben klaar met je.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:06 schreef skunkator het volgende:
[..]
hoe graag jij dat ook wilt, dat zal nooit meer veranderen
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ga even Murat knuffelen of zo, ik ben klaar met je.
ik vind dat nu juist de lompste uitspraak die ze ooit gedaan heeft ... als je alle helden uit de Nederlandse geschiedenis naar huidige westerse maatstaven vertalen blijft er ook weinig meer over dan een stel piraten, moordenaars, misdadigers en meer van dat moois.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:30 schreef DePresident het volgende:
Ik ben fan van Hirschi Ali sinds deze uitspraak:
[..]
ze had al eerder gedurfde uitspraken gedaan tegen moslims
* LET OP: ik ben absoluut niet tegen moslims, ik geloof totaal nergens in en vind dat iedereen zijn eigen godsdienst mag hebben, maar ik bewonder haar omdat ze uitspraken doet tegen Moslims als vrouw, en ook omdat ze zelf Moslims is. Of de uitspraken beledigend zijn of niet waar interesseert me niet. Het gaat erom dat ze het durft.
Hirshi Ali, I love you![]()
Ga anders even direct je Nederlandse paspoort verbranden.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:00 schreef skunkator het volgende:
[..]
Wat niet zo grappig is zijn de dingen die ik haar nog meer toewens !
Maar dan heb ik geen dubbele nationaliteit meerquote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:19 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ga anders even direct je Nederlandse paspoort verbranden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |