Niet allen het nummerquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:52 schreef WimP het volgende:
Sinead O'Connor - Nothing Compares (ongelofelijk zaadnummer overigens)
Volgens mij zijn er nog veel meer te bedenken.
Moest ik ook meteen aan denken ja. Volgens mij is Come Into My World idd in 1 shot.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:45 schreef GHans7 het volgende:
Telt die van Kylie Minogue dan ook dat de camera rondraait en je haar steeds opnieuw in beeld ziet verschijnen tot er op het einde ik geloof 5 Kiylies door je beeld lopen?
Dat 't aan 1 stuk door gefilmd is, en er dus niet meerdere scenes/takes in zitten.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:34 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik snap het niet...hoezo in 1 shot
ooh okequote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat 't aan 1 stuk door gefilmd is, en er dus niet meerdere scenes/takes in zitten.
Kloptquote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:15 schreef Murray het volgende:
En The Sweetest Thing bijna, daar is één keer in geknipt geloof ik...
The voice withinquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:32 schreef Zander het volgende:
Die recente zwart/wit-clip van Christina Aguilera ook (ben gelukkig weer vergeten hoe dat liedje heet).
idd dat is in een stuk geschoten , 1 stuk van 30 seconden en dan word dat stuk tekens op iemand anders gericht, heel knap gedaanquote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:13 schreef Leshy het volgende:
REM - Imitation of Life
Safe from Harm? Weet het niet meer zeker...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:14 schreef Klonk het volgende:
Ehmm, volgens mij heeft massive (attack) ook nog een andere one shot clip gemaakt, vind het er tenminste wel altijd op lijken, ben de naam kwijt maar in het clipje gaan ze van de ene naar de andere kamer in een flatgebouw.
Eens.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:52 schreef WimP het volgende:
Sinead O'Connor - Nothing Compares (ongelofelijk zaadnummer overigens)
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:15 schreef ParanoidEv het volgende:
NO surprises van Radiohead?
When I think of you.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:43 schreef Freak187 het volgende:
nummer van Janet Jackson, weet ff niet meer welke
Nee, dat was Protection.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:51 schreef Grobbel het volgende:
Safe from Harm? Weet het niet meer zeker...
Hoe kunnen we die nou vergeten?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:56 schreef ThomasBerge het volgende:
Frans Bauer - Heb Je Even Voor Mij?
Het viel me ook al tegen dat die niet eerder genoemd wasquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:35 schreef Salmonella het volgende:
[..]
Hoe kunnen we die nou vergeten?
Ter verduidelijking: er wordt niet van camera gewisseld.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat 't aan 1 stuk door gefilmd is, en er dus niet meerdere scenes/takes in zitten.
Ah, ons wijfie van de muppet showquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:32 schreef Zander het volgende:
Die recente zwart/wit-clip van Christina Aguilera ook (ben gelukkig weer vergeten hoe dat liedje heet).
Toppertje ja!! Compleet onderschat nummer +clip....heel jammerquote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:09 schreef --H-I-M-- het volgende:
de nieuwe van will young idd, wat is dat daar knap gedaan, er gebeurt namelijk zoveel....en als het trucage is is het ontzettend goed gedaan!!!
Daar wordt in geknipt.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:40 schreef WasQ het volgende:
the verve - bitter sweet symphony.. ook door een straat...
Da's ook zo'n Kylie minogue clip...quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:46 schreef Zer0x het volgende:
Soms lijkt het alleen maar alsof het in één shot is genomen. Je kunt vrij eenvoudig de camera naar een effen vlak bewegen, even pauseren met filmen en vervolgens de nieuwe shot beginnen met een vlak dat de zelfde kleur heeft.
Zo kan ik me een clip herinneren waar de camera naar de blauwe lucht kijkt en weer terug, en dat een paar keer. Weet alleen niet meer welke clip
Niet ook/of Bjork - It's All So Quiet ? Voor zover ik me met mijn breintje kan herinneren wordt dat ook in 1 shot gedaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:59 schreef Random_hero het volgende:
Björk - Big time sensuality (geloof ik)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |