Echt?quote:Op zondag 28 maart 2004 03:34 schreef Shirley het volgende:
Gesloten ONZ topics verdwijnen standaard uit de AT
Ja. Om het beetje schoon te houden tegen de bagger enzo.quote:Op zondag 28 maart 2004 03:36 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Echt?
Kloon of kloonkloon?quote:Op zondag 28 maart 2004 03:33 schreef Zenith4ever het volgende:
ONZ modjes
Waar is mijn topic "Kloon of kloonkloon" gebleven.
Ik hoef em niet terug, ik wil alleen maar weten waarom hij is verwijderd en niet gewoon gesloten.
waarom is ie dan dicht?quote:Op zondag 28 maart 2004 01:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]. Ik
. begrijp .
. hem
. wel.
.
Post je volgende keer weer lief onder je eigen naam voor je dat soort dingen gaat zeggen ?quote:Op zondag 28 maart 2004 18:16 schreef Eksteroog het volgende:
Knut begrijp ik dat nog, die heeft helemaal niets door
Dus heeft het weinig zin om die bagger te laten staan, waar iedereen het kan zien en de baggeraars op nog meer ideeën gebracht kunnen worden. En die paar dubbele topics, dat hou je altijd, ook mét zichtbare slotjes.quote:Op zondag 28 maart 2004 18:44 schreef Eksteroog het volgende:
Sowieso gaan topics toch vooral op slot omdat ze de moeite van het nalezen niet waard zijn, als dat wel zo zou zijn, zouden ze wel sticky gemaakt worden toch?
quote:Op zondag 28 maart 2004 19:17 schreef Knut het volgende:
Oversight.
Nikky heeft als FA al een beslissing gemaakt in dat topic.
Dan kunnen wij er niks meer aan doen.
Als je er echt tegenin wil gaan moet je naar forum@fok.nl mailen.quote:Op zondag 28 maart 2004 19:27 schreef Oversight het volgende:
[..]pottedikkie !
zoals je hebt kunnen zien is het ons al gelukt om FB en FD te regelen....
( ook als nikky dat niet kan vinden.... )
Jammer dat Nikky gelijk beslist voor FOK!Mededelingen....dat wist ik niet.....
als nikky een beslissing neemt, is die dan bindend ?
of kan ik nog ergens in beroep tegen deze FOUTE beslissing ?
Ik betwijfel het eerlijk gezegd niet. Dat heeft gewoon geen nut.quote:Op zondag 28 maart 2004 19:30 schreef Knut het volgende:
[..]
Als je er echt tegenin wil gaan moet je naar forum@fok.nl mailen.
Maar ik betwijfel dat dat nut zal hebben
quote:Op zondag 28 maart 2004 19:53 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik betwijfel het eerlijk gezegd niet. Dat heeft gewoon geen nut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |