Waarom heeft iedereen zo'n moeite met die naam?!?quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:21 schreef jogy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Probeer eens buiten ONZ te posten, wat Aphodinges voorsteld, misschien raak je dan wat van je frusties kwijt.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:22 schreef Knut het volgende:
Ik maak het even duidelijk door mijn koffiemokken aan je te tonen
[afbeelding]
Men kijkt in het algemeen over de positieve handelingen van mensen heen ziet (en tevens onthoudt) alleen de negatieve zaken.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nope, daar letten mensen niet op..
Mag ik dan even een mening uiten zonder dat jij dat verkeerd op kan vatten...quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:22 schreef Knut het volgende:
Owkay.
Mag ik even duidelijk zijn op een manier die NIEMAND verkeerd op kan vatten.
Je bent overduidelijk aan het zuigen in dit topic.
Op zich niet verbazend aangezien jij een erg vervelende user in het algemeen bent. Je opent een kuttopic dat een slotje krijgt. Je vind dat niet leuk en je gaat in FB proberen je gelijk te halen. Dat word gesloten en je komt hier miepen.
Hier zitten 3 modjes die je vertellen dat het topic niet open gaat.
Toch blijf je door zeiken over " je had het moeten verplaatsen naar LIT"
Als ik dat enorme kuttopic die kant op had geschoven had ik een uitbrander van de betreffende mod gekregen omdat ze niet van bagger houden in serieuze fora.
Ik maak het even duidelijk door mijn koffiemokken aan je te tonen
[afbeelding]
Ik vergeef het je hoor. Ik zou erg onder de indruk van je zijn als je had geweten hoe vaak ik topics opschoon en verplaats.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:26 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Men kijkt in het algemeen over de positieve handelingen van mensen heen ziet (en tevens onthoudt) alleen de negatieve zaken.
Helaas ben ik ook mens
Feit, ze onthouden alleen die keren waar ik in discussie ging met een baggeraar, of mezelf kwaad maakte om iets. De pogingen aardig te zijn, meelevend en een goede user, worden vergeten. Of beter, gesloten en verwijderd. Zo is het niet moeilijk iemand als "vervelende user" af te schilderen ja.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:26 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Men kijkt in het algemeen over de positieve handelingen van mensen heen ziet (en tevens onthoudt) alleen de negatieve zaken.
Helaas ben ik ook mens
Dan ben je serieus niet goed wijs gast. Hoe kan je jezelf nou zo laten opfokken op een inet forumpie.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:27 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Mag ik dan even een mening uiten zonder dat jij dat verkeerd op kan vatten...
Ik vind dat we beiden zo blij mogen zijn dat je me via dit forum een vervelende user noemt, en niet irl. Want ik doe doorgaans nogal mijn best een beetje een additie te leveren aan de posts c.q. topics, en er word meestal maar dwars doorheen gebaggerd. Vervolgens zijn er (zoals meermalen vermeld) zat ONBEKENDE baggerusers die gedoogd worden.
Echt, wees blij met je scherm en je toetsenbord want je haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
If you only knewquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik vergeef het je hoor. Ik zou erg onder de indruk van je zijn als je had geweten hoe vaak ik topics opschoon en verplaats.
of je zou dan gewoon een enge stalker zijn![]()
Toch knap dat je weet wat ik allemaal wel en niet onthoud. En nu we het toch over ego's hebben, hoe kom jij erbij dat wij ons zo bezig houden met jou?quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Feit, ze onthouden alleen die keren waar ik in discussie ging met een baggeraar, of mezelf kwaad maakte om iets. De pogingen aardig te zijn, meelevend en een goede user, worden vergeten. Of beter, gesloten en verwijderd. Zo is het niet moeilijk iemand als "vervelende user" af te schilderen ja.
Dat komt doordat wij het op hem hebben gemunt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dan ben je serieus niet goed wijs gast. Hoe kan je jezelf nou zo laten opfokken op een inet forumpie.
Wheheheh.equote:Op woensdag 31 maart 2004 11:32 schreef Conflict het volgende:
Omdat ik op sommige punten erg snel kwaad kan worden om mensen die zich onredelijk gedragen of enig machtsvertoon uiten, zeker als dat "allen tegen 1" gebeurt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dan ben je serieus niet goed wijs gast. Hoe kan je jezelf nou zo laten opfokken op een inet forumpie.
Ja. Wij hebben het ook al op jou gemunt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:32 schreef Conflict het volgende:
Mijn topic hebben ze ook gesloten laatst
Idd ik hecht ook niet echt veel waarde aan de inhoud van dit forum, omdat er nogal wat puberende kindertjes rondhangen. Neem alles met een flinke hap zout en als het bijna op is, ff een nieuw internet venster openen om een nieuwe spoedorder te plaatsenquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat was een idee van Jogy.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toch knap dat je weet wat ik allemaal wel en niet onthoud. En nu we het toch over ego's hebben, hoe kom jij erbij dat wij ons zo bezig houden met jou?
En je moet je niet zo aanstellen, want je hebt je eigen privé baggertopic met Dalord, wat ook een uitzondering is.
Kei gemeen!quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja. Wij hebben het ook al op jou gemunt.
Sorry Conflict..
Een stelletje corrupte schooiers zijn jullie.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat komt doordat wij het op hem hebben gemunt.
Als drie modjes, los van elkaar, zonder overleg dezelfde mening over jouw topic en gedrag vormen, zou dat dab aan hen of aan jou liggen? Ga nu eens op de argumenten in en laat die complottheorie varen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:32 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Omdat ik op sommige punten erg snel kwaad kan worden om mensen die zich onredelijk gedragen of enig machtsvertoon uiten, zeker als dat "allen tegen 1" gebeurt.
Joh. Dit is een forum voor allemaal verschillende users. Niet het 'test HTT-Thalan' forum hoor.quote:Put misschien enige soelaas uit het feit dat ik deze keer enigszins bijgestaan word, ten bewijs dat het idee wel leeft. Het is gewoon elke keer weer een test, en elke keer wanneer ik probeer precies die regels te volgen die ze aangeven, komen ze wel weer met een ander onderwerp waarop ik niet correct bezig zou zijn. Ik word het goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |