abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18080011
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:21 schreef jogy het volgende:

[..]

[afbeelding]

Probeer eens buiten ONZ te posten, wat Aphodinges voorsteld, misschien raak je dan wat van je frusties kwijt.
Waarom heeft iedereen zo'n moeite met die naam?!?

Het is apophis (met de extensie 4u, zodat ie altijd waar ik ook kom uniek is)
Het is afgeleid uit de tijd dat ik nog SG1 fan was (ja jaren terug ja ) en is een egyptische god.

Als je nou zo'n moeite hebt het goed te schrijven, zeg dan Apo ofzo....
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_18080012
En verder, wat Knut zegt.

HTT-Thalan, ik heb mijn slotje beargumenteerd, maar daar reageer je totaal niet op. Je blijft doormiepen over dat ik en mijn ego tegen jou zijn, dus wmb is deze 'discussie' over. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  Moderator woensdag 31 maart 2004 @ 11:25:35 #278
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_18080025
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:22 schreef Knut het volgende:

Ik maak het even duidelijk door mijn koffiemokken aan je te tonen
[afbeelding]
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:26:39 #279
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_18080047
Inso, je bent lief
ik ben de jager met de pet.
pi_18080051
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:23 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Nope, daar letten mensen niet op. .
Men kijkt in het algemeen over de positieve handelingen van mensen heen ziet (en tevens onthoudt) alleen de negatieve zaken.

Helaas ben ik ook mens
pi_18080059
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:22 schreef Knut het volgende:
Owkay.
Mag ik even duidelijk zijn op een manier die NIEMAND verkeerd op kan vatten.

Je bent overduidelijk aan het zuigen in dit topic.
Op zich niet verbazend aangezien jij een erg vervelende user in het algemeen bent. Je opent een kuttopic dat een slotje krijgt. Je vind dat niet leuk en je gaat in FB proberen je gelijk te halen. Dat word gesloten en je komt hier miepen.
Hier zitten 3 modjes die je vertellen dat het topic niet open gaat.
Toch blijf je door zeiken over " je had het moeten verplaatsen naar LIT"
Als ik dat enorme kuttopic die kant op had geschoven had ik een uitbrander van de betreffende mod gekregen omdat ze niet van bagger houden in serieuze fora.

Ik maak het even duidelijk door mijn koffiemokken aan je te tonen
[afbeelding]
Mag ik dan even een mening uiten zonder dat jij dat verkeerd op kan vatten...

Ik vind dat we beiden zo blij mogen zijn dat je me via dit forum een vervelende user noemt, en niet irl. Want ik doe doorgaans nogal mijn best een beetje een additie te leveren aan de posts c.q. topics, en er word meestal maar dwars doorheen gebaggerd. Vervolgens zijn er (zoals meermalen vermeld) zat ONBEKENDE baggerusers die gedoogd worden.

Echt, wees blij met je scherm en je toetsenbord want je haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_18080069
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:26 schreef apophis4u het volgende:

[..]

Men kijkt in het algemeen over de positieve handelingen van mensen heen ziet (en tevens onthoudt) alleen de negatieve zaken.

Helaas ben ik ook mens
Ik vergeef het je hoor. Ik zou erg onder de indruk van je zijn als je had geweten hoe vaak ik topics opschoon en verplaats.

of je zou dan gewoon een enge stalker zijn
Echte liefde!
pi_18080088
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:26 schreef apophis4u het volgende:

[..]

Helaas ben ik ook mens
Feit, ze onthouden alleen die keren waar ik in discussie ging met een baggeraar, of mezelf kwaad maakte om iets. De pogingen aardig te zijn, meelevend en een goede user, worden vergeten. Of beter, gesloten en verwijderd. Zo is het niet moeilijk iemand als "vervelende user" af te schilderen ja.
Laptop kopen?
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:30:08 #284
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_18080107
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:27 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Mag ik dan even een mening uiten zonder dat jij dat verkeerd op kan vatten...

Ik vind dat we beiden zo blij mogen zijn dat je me via dit forum een vervelende user noemt, en niet irl. Want ik doe doorgaans nogal mijn best een beetje een additie te leveren aan de posts c.q. topics, en er word meestal maar dwars doorheen gebaggerd. Vervolgens zijn er (zoals meermalen vermeld) zat ONBEKENDE baggerusers die gedoogd worden.

Echt, wees blij met je scherm en je toetsenbord want je haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Dan ben je serieus niet goed wijs gast. Hoe kan je jezelf nou zo laten opfokken op een inet forumpie.
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:30:30 #285
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18080117
oe!
*bibber*
Wat wou je precies met me doen als ik je IRL een vervelende user noemde dan ?
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_18080137
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:28 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Ik vergeef het je hoor. Ik zou erg onder de indruk van je zijn als je had geweten hoe vaak ik topics opschoon en verplaats.

of je zou dan gewoon een enge stalker zijn
If you only knew
pi_18080145
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:29 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Feit, ze onthouden alleen die keren waar ik in discussie ging met een baggeraar, of mezelf kwaad maakte om iets. De pogingen aardig te zijn, meelevend en een goede user, worden vergeten. Of beter, gesloten en verwijderd. Zo is het niet moeilijk iemand als "vervelende user" af te schilderen ja.
Toch knap dat je weet wat ik allemaal wel en niet onthoud. En nu we het toch over ego's hebben, hoe kom jij erbij dat wij ons zo bezig houden met jou?

En je moet je niet zo aanstellen, want je hebt je eigen privé baggertopic met Dalord, wat ook een uitzondering is.
Echte liefde!
pi_18080148
Mijn topic hebben ze ook gesloten laatst
pi_18080152
pi_18080154
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:30 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Dan ben je serieus niet goed wijs gast. Hoe kan je jezelf nou zo laten opfokken op een inet forumpie.
Dat komt doordat wij het op hem hebben gemunt.
Echte liefde!
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:32:43 #291
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_18080159
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:32 schreef Conflict het volgende:
Wheheheh.e

ik ben de jager met de pet.
pi_18080160
quote:

[..]

Omdat ik op sommige punten erg snel kwaad kan worden om mensen die zich onredelijk gedragen of enig machtsvertoon uiten, zeker als dat "allen tegen 1" gebeurt.

Put misschien enige soelaas uit het feit dat ik deze keer enigszins bijgestaan word, ten bewijs dat het idee wel leeft. Het is gewoon elke keer weer een test, en elke keer wanneer ik probeer precies die regels te volgen die ze aangeven, komen ze wel weer met een ander onderwerp waarop ik niet correct bezig zou zijn. Ik word het goed
Laptop kopen?
pi_18080164
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:32 schreef Conflict het volgende:
Mijn topic hebben ze ook gesloten laatst
Ja. Wij hebben het ook al op jou gemunt.

Sorry Conflict. .
Echte liefde!
pi_18080168
quote:

[..]

Idd ik hecht ook niet echt veel waarde aan de inhoud van dit forum, omdat er nogal wat puberende kindertjes rondhangen. Neem alles met een flinke hap zout en als het bijna op is, ff een nieuw internet venster openen om een nieuwe spoedorder te plaatsen
pi_18080169
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:31 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Toch knap dat je weet wat ik allemaal wel en niet onthoud. En nu we het toch over ego's hebben, hoe kom jij erbij dat wij ons zo bezig houden met jou?

En je moet je niet zo aanstellen, want je hebt je eigen privé baggertopic met Dalord, wat ook een uitzondering is.
Dat was een idee van Jogy.
Laptop kopen?
pi_18080174
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:33 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Ja. Wij hebben het ook al op jou gemunt.

Sorry Conflict. .
Kei gemeen!

Wees maar blij dat dit internet is anders had ik je in elkaar laten slaan door kabouter Plop

Tutje...

O ja, Knut is ook stom
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:34:19 #297
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_18080179
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:32 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Dat komt doordat wij het op hem hebben gemunt.
Een stelletje corrupte schooiers zijn jullie. .
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:34:20 #298
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18080180
Maar Thalan.
ga je nog op de opmerkingen in zonder het op "je vind me vervelend" of het "je doet het om me te pesten" te gooien ?
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:34:38 #299
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_18080183
Willen alle vervelende users zich ervan weerhouden om te gaan miereneuken over de gebruikte terminologie en zich beperken tot het inhoudelijk op de gegeven argumenten voor een slotje ingaan jah?
danku.

Ow en dat ik voor iedere keer maar een euro mag krijgen als de term 'vervelende user' in het echt op een meet wordt gebezigd, heb wel ergere varianten langs horen komen. Onder andere van en over me eigen persoontje.
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_18080205
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:32 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Omdat ik op sommige punten erg snel kwaad kan worden om mensen die zich onredelijk gedragen of enig machtsvertoon uiten, zeker als dat "allen tegen 1" gebeurt.
Als drie modjes, los van elkaar, zonder overleg dezelfde mening over jouw topic en gedrag vormen, zou dat dab aan hen of aan jou liggen? Ga nu eens op de argumenten in en laat die complottheorie varen.
quote:
Put misschien enige soelaas uit het feit dat ik deze keer enigszins bijgestaan word, ten bewijs dat het idee wel leeft. Het is gewoon elke keer weer een test, en elke keer wanneer ik probeer precies die regels te volgen die ze aangeven, komen ze wel weer met een ander onderwerp waarop ik niet correct bezig zou zijn. Ik word het goed
Joh. Dit is een forum voor allemaal verschillende users. Niet het 'test HTT-Thalan' forum hoor. . Nogmaals, lees de huisregels en probeer je eventjes in te denken, dat het misschien niet aan die machtsgeile mods ligt, maar heel misschien aan jouw postgedrag. .
Echte liefde!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')