Jij staat ook met nog 2 modjes (ok, jogy houdt zich verstandigerwijs afzijdig) tegenover HTT en ik denk dat voor de argumentatie een user best mag worden bijgestaan.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:04 schreef Insomaniac het volgende:
Apopis, HTT-Thalan is ondig genoeg om voor zichzelf te spreken hoor.
Verhuizen vond ze teveel werk. Het is veel egostrelender het gewoon op slot te gooien.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:06 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Wat is er met je verhuiscapaciteiten gebeurd?
Een modje heeft niet alleen de functie om te bepalen of een topic open moet blijven of niet, maar ook of dat deze juist geplaatst is en desgewenst verhuist moet worden. En ik denk dat het geen uitzondering binnen ONZ moet zijn dat daar de deur maar 1 kant op draait dat topics IN ONZ gedumpt worden.
Ik denk dat je dit beter niet op deze manier had kunnen plaatsen. Nu kun je een zinnige feedback wel vergetenquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
Aardig dat je het voor me opneemt, apophis4u, maar ik denk dat ze haar ego te belangrijk vind. Ik weet toch wel dat het eindelijk een van mijn iets leukere topics was, maar omdat mijn naam erboven stond gooide ze het gewoon dicht.
Een typisch geval van voortrekkerij en discriminatie. Misschien zware en niet-op-zijn-plek-zijnde woorden, maar ik vind het gewoon dom gedoe.
Man het was gewoon een kuttopic. Zeker niet LIT waardig, dat werdt gewoon even gezegd in de hoop dat jij dan buiten zou gaan spelen en overreden zou worden door een auto.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:08 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Verhuizen vond ze teveel werk. Het is veel egostrelender het gewoon op slot te gooien.
Alsof ik die al kreeg. Ze gaat me mijn gelijk toch niet geven, want dat doet ze nooit, voorzover ik heb kunnen zien.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:08 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit beter niet op deze manier had kunnen plaatsen. Nu kun je een zinnige feedback wel vergeten
Jij bent gewoon een meeloper die een grote mond durft te hebben omdat ie meelult met de mods.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:09 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Man het was gewoon een kuttopic. Zeker niet LIT waardig, dat werdt gewoon even gezegd in de hoop dat jij dan buiten zou gaan spelen en overreden zou worden door een auto.
Mja, ik vond er geen kont aan, en hetgene waar Inso over struikelde was het feit dat meer dan 50% van de posts van jou af kwam, ergo postkriktopic.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:03 schreef HTT-Thalan het volgende:
Jogy wat zeg jij er nou van. Dit was toch leuk en best wel origineel?
Ohw puhlease.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
Aardig dat je het voor me opneemt, apophis4u, maar ik denk dat ze haar ego te belangrijk vind. Ik weet toch wel dat het eindelijk een van mijn iets leukere topics was, maar omdat mijn naam erboven stond gooide ze het gewoon dicht.
Een typisch geval van voortrekkerij en discriminatie. Misschien zware en niet-op-zijn-plek-zijnde woorden, maar ik vind het gewoon dom gedoe.
Ja, zo zou je mij het beste kunnen omschrijven. Niets dan positieve feedback van mijn kant.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:10 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een meeloper die een grote mond durft te hebben omdat ie meelult met de mods.
Vrouwen hequote:Op woensdag 31 maart 2004 11:09 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Alsof ik die al kreeg. Ze gaat me mijn gelijk toch niet geven, want dat doet ze nooit, voorzover ik heb kunnen zien.
Kijk, dat is iets waar ik iets meer aan heb. Ze vond dus dat ik teveel in mijn eigen topic postte. Als ik dat in iemand anders' topic doe, is het geen probleem, kijk maar naar FF, BS en CF.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, ik vond er geen kont aan, en hetgene waar Inso over struikelde was het feit dat meer dan 50% van de posts van jou af kwam, ergo postkriktopic.
ONZ is er niet voor de meldt topics, postkriktopics en dergelijke, het is voor onzin, parodies, grappen of leuke verhaaltjes en een beetje slowchat hier en daar. Accepteer nou gewoon eens hoe het hier werkt en probeer niet elke keer je gelijk te halen.
Wat ben jij een aansteller zeg. Ik heb er absoluut geen moeite mee om mensen gelijk te geven, mits ze gelijk hebben. Dat jij niet kan inschatten wat voor soort topics in ONZ horen is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:09 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Alsof ik die al kreeg. Ze gaat me mijn gelijk toch niet geven, want dat doet ze nooit, voorzover ik heb kunnen zien.
Gelijk krijg je als je het hebtquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:09 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het gelijk met betrekking tot het contrast met mijn overige topics heb ik al. Het gelijk dat mijn topic best open had kunnen blijven, krijg ik niet.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Gelijk krijg je als je het hebt.
Ja, vooral de manier waarop hij over mij en mn ego blijft ageren, maar mijn argumenten compleet negeert.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:17 schreef Knut het volgende:Hij is wel schattig
.
reageer eens terug in je FBquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, vooral de manier waarop hij over mij en mn ego blijft ageren, maar mijn argumenten compleet negeert..
Ik verhuis vaak genoeg leuke topics naar het forum waar ze thuishoren hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:06 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Wat is er met je verhuiscapaciteiten gebeurd?
Een modje heeft niet alleen de functie om te bepalen of een topic open moet blijven of niet, maar ook of dat deze juist geplaatst is en desgewenst verhuist moet worden. En ik denk dat het geen uitzondering binnen ONZ moet zijn dat daar de deur maar 1 kant op draait dat topics IN ONZ gedumpt worden.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:17 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het gelijk met betrekking tot het contrast met mijn overige topics heb ik al. Het gelijk dat mijn topic best open had kunnen blijven, krijg ik niet.
Ik blijf er bij dat de mogelijkheid tot verplaatsen mogelijk geweest had moeten zijn, en als ze haar "post-opkrik-irritatie" even had gepost, had ik er ook rekening mee kunnen houden.
Dus als ik het goed begrijp vond JIJ mijn topic niet leuk genoeg om te verplaatsen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik verhuis vaak genoeg leuke topics naar het forum waar ze thuishoren hoor..
quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik verhuis vaak genoeg leuke topics naar het forum waar ze thuishoren hoor..
Nope, daar letten mensen niet op.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:22 schreef apophis4u het volgende:
[..]![]()
never noticed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |