abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18079681
Aardig dat je het voor me opneemt, apophis4u, maar ik denk dat ze haar ego te belangrijk vind. Ik weet toch wel dat het eindelijk een van mijn iets leukere topics was, maar omdat mijn naam erboven stond gooide ze het gewoon dicht.

Een typisch geval van voortrekkerij en discriminatie. Misschien zware en niet-op-zijn-plek-zijnde woorden, maar ik vind het gewoon dom gedoe.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_18079693
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:04 schreef Insomaniac het volgende:
Apopis, HTT-Thalan is ondig genoeg om voor zichzelf te spreken hoor.
Jij staat ook met nog 2 modjes (ok, jogy houdt zich verstandigerwijs afzijdig) tegenover HTT en ik denk dat voor de argumentatie een user best mag worden bijgestaan.
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_18079697
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:06 schreef apophis4u het volgende:

[..]

Wat is er met je verhuiscapaciteiten gebeurd?

Een modje heeft niet alleen de functie om te bepalen of een topic open moet blijven of niet, maar ook of dat deze juist geplaatst is en desgewenst verhuist moet worden. En ik denk dat het geen uitzondering binnen ONZ moet zijn dat daar de deur maar 1 kant op draait dat topics IN ONZ gedumpt worden.
Verhuizen vond ze teveel werk. Het is veel egostrelender het gewoon op slot te gooien.
Laptop kopen?
pi_18079704
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
Aardig dat je het voor me opneemt, apophis4u, maar ik denk dat ze haar ego te belangrijk vind. Ik weet toch wel dat het eindelijk een van mijn iets leukere topics was, maar omdat mijn naam erboven stond gooide ze het gewoon dicht.

Een typisch geval van voortrekkerij en discriminatie. Misschien zware en niet-op-zijn-plek-zijnde woorden, maar ik vind het gewoon dom gedoe.
Ik denk dat je dit beter niet op deze manier had kunnen plaatsen. Nu kun je een zinnige feedback wel vergeten
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:09:21 #255
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_18079716
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:08 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Verhuizen vond ze teveel werk. Het is veel egostrelender het gewoon op slot te gooien.
Man het was gewoon een kuttopic. Zeker niet LIT waardig, dat werdt gewoon even gezegd in de hoop dat jij dan buiten zou gaan spelen en overreden zou worden door een auto.
pi_18079724
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:08 schreef apophis4u het volgende:

[..]

Ik denk dat je dit beter niet op deze manier had kunnen plaatsen. Nu kun je een zinnige feedback wel vergeten
Alsof ik die al kreeg. Ze gaat me mijn gelijk toch niet geven, want dat doet ze nooit, voorzover ik heb kunnen zien.
Laptop kopen?
pi_18079734
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:09 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Man het was gewoon een kuttopic. Zeker niet LIT waardig, dat werdt gewoon even gezegd in de hoop dat jij dan buiten zou gaan spelen en overreden zou worden door een auto.
Jij bent gewoon een meeloper die een grote mond durft te hebben omdat ie meelult met de mods.
Laptop kopen?
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:11:04 #258
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18079756
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:03 schreef HTT-Thalan het volgende:
Jogy wat zeg jij er nou van. Dit was toch leuk en best wel origineel?
Mja, ik vond er geen kont aan, en hetgene waar Inso over struikelde was het feit dat meer dan 50% van de posts van jou af kwam, ergo postkriktopic.

ONZ is er niet voor de meldt topics, postkriktopics en dergelijke, het is voor onzin, parodies, grappen of leuke verhaaltjes en een beetje slowchat hier en daar. Accepteer nou gewoon eens hoe het hier werkt en probeer niet elke keer je gelijk te halen .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_18079770
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:07 schreef HTT-Thalan het volgende:

Ohw puhlease.

Je hebt me helemaal door. Ik kijk nooit naar de inhoud van een topic, maar alleen naar de TS. En ja, mijn ego en ik hebben het op jou gemunt, dus gaan al jouw topics expres dicht. .

En dan beticht je mij van dom gedoe. .
Doe eens even normaal zeg. Ik hebv het hier op niemand gemunt en al zeker niet op jou. Maar als jij jezelf graag slachtoffer wilt voelen van die gemene voortrekkende, discriminerende Inso met dr grote ego, be my guest.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:12:05 #260
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_18079776
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:10 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een meeloper die een grote mond durft te hebben omdat ie meelult met de mods.
Ja, zo zou je mij het beste kunnen omschrijven. Niets dan positieve feedback van mijn kant. . Ik lul in dit geval met de mods mee, om dat ik het met hun eens ben. Jij bent gewoon een gods irritante pisvlek.
pi_18079779
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:09 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Alsof ik die al kreeg. Ze gaat me mijn gelijk toch niet geven, want dat doet ze nooit, voorzover ik heb kunnen zien.
Vrouwen he

Maar misschien moet jij zelf ook eens wat vaker buiten ONZ gaan kijken en dan misschien een dergelijk topic in een ander subforum openen waar het dus meer kans heeft.
pi_18079795
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:11 schreef jogy het volgende:

[..]

Mja, ik vond er geen kont aan, en hetgene waar Inso over struikelde was het feit dat meer dan 50% van de posts van jou af kwam, ergo postkriktopic.

ONZ is er niet voor de meldt topics, postkriktopics en dergelijke, het is voor onzin, parodies, grappen of leuke verhaaltjes en een beetje slowchat hier en daar. Accepteer nou gewoon eens hoe het hier werkt en probeer niet elke keer je gelijk te halen .
Kijk, dat is iets waar ik iets meer aan heb. Ze vond dus dat ik teveel in mijn eigen topic postte. Als ik dat in iemand anders' topic doe, is het geen probleem, kijk maar naar FF, BS en CF.

Ik zal er rekening mee houden.
Laptop kopen?
pi_18079798
quote:

[..]

Wat ben jij een aansteller zeg. Ik heb er absoluut geen moeite mee om mensen gelijk te geven, mits ze gelijk hebben. Dat jij niet kan inschatten wat voor soort topics in ONZ horen is niet mijn probleem.
Echte liefde!
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:15:51 #264
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18079847
quote:

[..]

Gelijk krijg je als je het hebt .
Vrijheid
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:17:02 #265
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18079864
Hij is wel schattig .
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_18079876
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Gelijk krijg je als je het hebt .
Het gelijk met betrekking tot het contrast met mijn overige topics heb ik al. Het gelijk dat mijn topic best open had kunnen blijven, krijg ik niet.

Ik blijf er bij dat de mogelijkheid tot verplaatsen mogelijk geweest had moeten zijn, en als ze haar "post-opkrik-irritatie" even had gepost, had ik er ook rekening mee kunnen houden.
Laptop kopen?
pi_18079900
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:17 schreef Knut het volgende:
Hij is wel schattig .
Ja, vooral de manier waarop hij over mij en mn ego blijft ageren, maar mijn argumenten compleet negeert. .
Echte liefde!
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:20:08 #268
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_18079928
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:18 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Ja, vooral de manier waarop hij over mij en mn ego blijft ageren, maar mijn argumenten compleet negeert. .
reageer eens terug in je FB
ik ben de jager met de pet.
pi_18079929
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:06 schreef apophis4u het volgende:

[..]

Wat is er met je verhuiscapaciteiten gebeurd?

Een modje heeft niet alleen de functie om te bepalen of een topic open moet blijven of niet, maar ook of dat deze juist geplaatst is en desgewenst verhuist moet worden. En ik denk dat het geen uitzondering binnen ONZ moet zijn dat daar de deur maar 1 kant op draait dat topics IN ONZ gedumpt worden.
Ik verhuis vaak genoeg leuke topics naar het forum waar ze thuishoren hoor. .
Echte liefde!
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:21:24 #270
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18079949
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:17 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Het gelijk met betrekking tot het contrast met mijn overige topics heb ik al. Het gelijk dat mijn topic best open had kunnen blijven, krijg ik niet.

Ik blijf er bij dat de mogelijkheid tot verplaatsen mogelijk geweest had moeten zijn, en als ze haar "post-opkrik-irritatie" even had gepost, had ik er ook rekening mee kunnen houden.

Probeer eens buiten ONZ te posten, wat Aphodinges voorsteld, misschien raak je dan wat van je frusties kwijt.
Vrijheid
  Moderator woensdag 31 maart 2004 @ 11:21:25 #271
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_18079950
waarom heeft iedereen toch moeite met slotjes wees er trots op en bewaar ze in een ander topic
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_18079952
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:20 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp vond JIJ mijn topic niet leuk genoeg om te verplaatsen.

en ga niet "handjeklap joepie hij snapt het" reageren aub, je snapt dat ik dit sarcastisch bedoel
Laptop kopen?
  woensdag 31 maart 2004 @ 11:22:00 #273
2738 Knut
Loyal Dog
pi_18079957
Owkay.
Mag ik even duidelijk zijn op een manier die NIEMAND verkeerd op kan vatten.

Je bent overduidelijk aan het zuigen in dit topic.
Op zich niet verbazend aangezien jij een erg vervelende user in het algemeen bent. Je opent een kuttopic dat een slotje krijgt. Je vind dat niet leuk en je gaat in FB proberen je gelijk te halen. Dat word gesloten en je komt hier miepen.
Hier zitten 3 modjes die je vertellen dat het topic niet open gaat.
Toch blijf je door zeiken over " je had het moeten verplaatsen naar LIT"
Als ik dat enorme kuttopic die kant op had geschoven had ik een uitbrander van de betreffende mod gekregen omdat ze niet van bagger houden in serieuze fora.

Ik maak het even duidelijk door mijn koffiemokken aan je te tonen
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_18079968
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:20 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

never noticed
pi_18079989
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 11:22 schreef apophis4u het volgende:

[..]

never noticed
Nope, daar letten mensen niet op. .
Echte liefde!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties