Je zei Hoiquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:03 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hoi
ik vind het anders behoorlijk saai ende nutteloosquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:49 schreef HTT-Thalan het volgende:
Het Grote Lettergrepen-Spel!
Eindelijk een fatsoenlijk, goedlopend topic zonder baggeraars, en dan gooi je het NOG dicht !!!
Wat moet je $%@$~!@ doen om hier een topic te mogen openen, dit topic voldeet aan al jullie regels !!!!![]()
![]()
Rustig kalm aan je begint al typfouten te maken van je opgekropte frutratiequote:Op woensdag 31 maart 2004 10:49 schreef HTT-Thalan het volgende:
Eindelijk een fatsoenlijk, goedlopend topic zonder baggeraars, en dan gooi je het NOG dicht !!!
Wat moet je $%@$~!@ doen om hier een topic te mogen openen, dit topic voldeetd aan al jullie regels !!!!![]()
![]()
Dat onleuk is erg persoonlijk en vind ik nergens op slaan omdat het JOU niet aanstaat. Dat andere topic in Lit is zelfs gebaseerd op de laatste letter en aan dit spel zit meer uitdaging.quote:Op woensdag 31 maart 2004 @ 10:44 schreef Insomaniac het volgende:
onleuk postopkrik topic. En volgens mij is er al zoiets in LIT.
Helemaal mee eens, het was uitdagend en leuk, en Inso had geen reden het zomaar dicht te gooien, want het voldeed aan alle regels van het forum, en zonder bagger.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:52 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Dat onleuk is erg persoonlijk en vind ik nergens op slaan omdat het JOU niet aanstaat. Dat andere topic in Lit is zelfs gebaseerd op de laatste letter en aan dit spel zit meer uitdaging.
Misschien niet geschikt voor onzin, maar dan kan je hem ook moven naar het geschikte subforum
Lees nog eens.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:49 schreef HTT-Thalan het volgende:
Wat moet je $%@$~!@ doen om hier een topic te mogen openen, dit topic voldeet aan al jullie regels !!!!![]()
![]()
De modjes die meer slotjes zetten dan inso krijgen een pijpbeurt op de meeting.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:57 schreef apophis4u het volgende:
Of een race onder de modjes wie de meeste slotjes per minuut kan keilen?
Verder denk Ik dat het topic gewoon weer open mag. Iedereen had er toch lol in? Wat is daar dan fout aan ??? En wat versta jij onder een opsomtopic?quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:57 schreef Knut het volgende:
[..]
Lees nog eens.
En kijk dan naar "opsomtopics" en "kuttopics" in de regels.
Kijk dan nog eens naar je topic.
Verder denk ik dat je niet zo gefrustreerd moet proberen leuke topics te openen.
Verder denken WIJ dat dat niet zo isquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Verder denk Ik dat het topic gewoon weer open mag. Iedereen had er toch lol in? Wat is daar dan fout aan ??? En wat versta jij onder een opsomtopic?
Ik kop hem wel even in.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Verder denk Ik
Okay, zet maar vast 5 onzin-feedbacktopics stickey, ik ga even wat feedback genererenquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:58 schreef Knut het volgende:
[..]
De modjes die meer slotjes zetten dan inso krijgen een pijpbeurt op de meeting.
schijnt!
quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:57 schreef Knut het volgende:
[..]
Lees nog eens.
En kijk dan naar "opsomtopics" en "kuttopics" in de regels.
Kijk dan nog eens naar je topic.
Verder denk ik dat je niet zo gefrustreerd moet proberen leuke topics te openen.
Dit mag misschien een hoge ratio zijn, maar ik ken enkele users die echt alleen maar zinloze dingen blijven openen met een nog vele malen hogere frequentie dan HTT en die zelfs gewoon open gelaten worden. En dan mogen het misschien populaire users zijn, er mag ook naar een individueel geval gekeken worden wat wel de potentie een leuk uitdagend topic te worden.quote:Username: HTT-Thalan
Aantal posts: 1322 (gemiddeld 15 per dag)
Topic starter: 90 topics gevonden in 0.0172 seconden:
Ohw puhlease. Omdat er een paar users lol in hadden, moet het weer open? Er zijn ook baggertopics en policy-overschrijdende topic waar users lol in hebben, moeten die dan ook allemaal open?quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Verder denk Ik dat het topic gewoon weer open mag. Iedereen had er toch lol in? Wat is daar dan fout aan ??? En wat versta jij onder een opsomtopic?
Ga je dat zou houden vandaagquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:00 schreef jogy het volgende:
Ik ben onschuldig!
Ze zijn allemaal inconsequent. Vooral Jogy.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:02 schreef apophis4u het volgende:
[..]
[..]
Dit mag misschien een hoge ratio zijn, maar ik ken enkele users die echt alleen maar zinloze dingen blijven openen met een nog vele malen hogere frequentie dan HTT en die zelfs gewoon open gelaten worden. En dan mogen het misschien populaire users zijn, er mag ook naar een individueel geval gekeken worden wat wel de potentie een leuk uitdagend topic te worden.
Doe ik wel ff.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:03 schreef SuperWeber het volgende:
Ik heb het meettopic volgebakken...
Moet ik nu ook een nieuwe openen
Ik onthoud mij van verder commentaar ivm een te hoog ban risicoquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ohw puhlease. Omdat er een paar users lol in hadden, moet het weer open? Er zijn ook baggertopics en policy-overschrijdende topic waar users lol in hebben, moeten die dan ook allemaal open?
Het was gewoon géén onzin topic. Ik zou het nog een keer proberen in LIT desnoods, maar hier blijft ie dicht.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Doe ik wel ff..
ik voel me niet aangesprokenquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:02 schreef apophis4u het volgende:
[..]
[..]
ik ken enkele users die echt alleen maar zinloze dingen blijven openen met een nog vele malen hogere frequentie
Wat is er met je verhuiscapaciteiten gebeurd?quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ohw puhlease. Omdat er een paar users lol in hadden, moet het weer open? Er zijn ook baggertopics en policy-overschrijdende topic waar users lol in hebben, moeten die dan ook allemaal open?
Het was gewoon géén onzin topic. Ik zou het nog een keer proberen in LIT desnoods, maar hier blijft ie dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |